Jeigu Stokholme gyveni ir dirbi palei to pačio traukinio liniją, tada pasisekė. Kitu atveju, visaip gali būti. Pavyzdžiui iš eilinio privataus namo arčiau Spånga stoties į Stokholmo atstumais labai netoli esantį Arenastaden, kur tiesiai ant svarbios traukinių stoties stovi didžiausias mall'as ir lietuviams pažįstamų SEB ir Telia pagrindiniai HQ ( 8 km automobiliu nuo Spånga) su VT užtruksi apie 40 (jeigu netingi 20 min paeiti), arba apie 50 min jeigu daugiau autobusais pavažiuosi. Greičiau nei per pusvalandį centrą pasiekiantis traukinys reiškia kad tavo kelionė nuo taško iki taško bus bent 35 min, o gal ir daugiau priklausomai kiek toli namas ar darbo vieta yra nuo bėgių.
Palyginus Vilniuje nuo privačių namų rajonų (Mileišiškės, Pavilnys, Kalnėnai, Riešė, Bajorai, Zujūnai, Buivydiškės) iki Konstitucijos pr. nuo taško iki taško su VT beveik iš visur irgi užtruksi apie 35-50 min. Ir tai yra žymiai įperkamesni rajonai negu aplink Stokholmo centrą esantys rajonai (apie tai ir yra šita diskusija), kokio Spånga atitikmuo turbūt būtų Šnipiškės tarp Žalgirio ir Ozo gatvių, iš kur gali pėsčias vaikščiot.
Sorry, bet tikrai nesiginčysiu šiandien, ar Stockholmo VT sistema yra ar nėra geresnė nei Vilniaus, nes nesu užvagęs nei grybų, nei LSD
Sorry, bet tikrai nesiginčysiu šiandien, ar Stockholmo VT sistema yra ar nėra geresnė nei Vilniaus, nes nesu užvagęs nei grybų, nei LSD
Aš nieko nepasakiau apie tai kad Vilniaus sistema geresnė, aš tik sakau kad iš Vilniaus įperkamų būstų kelionė į darbo vietas net su prastesne ir lėtesne VT sistema yra greitesnė nei iš Stokholmo įperkamų būstų. Arba kitaip kad norint nusipirkti patogesnį ir erdvesnį būstą Vilniuje su vidutinėm pajamom, tam neturėsi tiek daug paaukoti kelionės laiko, kiek paaukotum Stokholme. Toliau jau vystosi diskusija apie tai kad nesvarbu ar turėsi pusvalandį anksčiau keltis ir pusvalandį vėliau grįžti, svarbu kokia transporto priemonė tave veš.
Jeigu Stokholme gyveni ir dirbi palei to pačio traukinio liniją, tada pasisekė. Kitu atveju, visaip gali būti. Pavyzdžiui iš eilinio privataus namo arčiau Spånga stoties į Stokholmo atstumais labai netoli esantį Arenastaden, kur tiesiai ant svarbios traukinių stoties stovi didžiausias mall'as ir lietuviams pažįstamų SEB ir Telia pagrindiniai HQ ( 8 km automobiliu nuo Spånga) su VT užtruksi apie 40 (jeigu netingi 20 min paeiti), arba apie 50 min jeigu daugiau autobusais pavažiuosi. Greičiau nei per pusvalandį centrą pasiekiantis traukinys reiškia kad tavo kelionė nuo taško iki taško bus bent 35 min, o gal ir daugiau priklausomai kiek toli namas ar darbo vieta yra nuo bėgių.
Palyginus Vilniuje nuo privačių namų rajonų (Mileišiškės, Pavilnys, Kalnėnai, Riešė, Bajorai, Zujūnai, Buivydiškės) iki Konstitucijos pr. nuo taško iki taško su VT beveik iš visur irgi užtruksi apie 35-50 min. Ir tai yra žymiai įperkamesni rajonai negu aplink Stokholmo centrą esantys rajonai (apie tai ir yra šita diskusija), kokio Spånga atitikmuo turbūt būtų Šnipiškės tarp Žalgirio ir Ozo gatvių, iš kur gali pėsčias vaikščiot.
esu gyvenes Mileisiskese,taip kelione iki centro uztrukdavo dar normalesni laiko tarpa, bet nuo centro atgal maziausiai valanda ir budavo ypatingai nemaloni - vaziavimas pergrustu truliku iki kliniku, tada 20-30min laukt autobuso ir tada vaziavimas juo iki stoteles, kuri eina palei gatve ir nera jokio apsvieitimo ar saligatviu ir eijimas namo svieciant telefonu, tikintis kad jis neisskraus. Tikrai, prilyginama vaziavimui traukinuku iki gyvenvieties su issvystyta infrastruktura
Kelkites i Lentvari ten ir bustas pigesnis, rasit manau ir nama uz buto kaina Pilaitej, ten traukiniai kas 20-30min
i Vilniu vazineja,pati kelione irgi tik 20min trunka, bus win win situacija, kokios problemos?
esu gyvenes Mileisiskese,taip kelione iki centro uztrukdavo dar normalesni laiko tarpa, bet nuo centro atgal maziausiai valanda ir budavo ypatingai nemaloni - vaziavimas pergrustu truliku iki kliniku, tada 20-30min laukt autobuso ir tada vaziavimas juo iki stoteles, kuri eina palei gatve ir nera jokio apsvieitimo ar saligatviu ir eijimas namo svieciant telefonu, tikintis kad jis neisskraus. Tikrai, prilyginama vaziavimui traukinuku iki gyvenvieties su issvystyta infrastruktura
Įdomus pasidalinimas apie privežamuosius maršrutus, iš tikrųjų kai pagalvoji yra didelė problema su privežamaisiais grįžtant atgal, nes pirmyn gali išeiti pagal tvarkaraštį, o atgal nežinai kaip pataikysi. Jei traukiniai važiuojantys kas 15-30 min, tai bent gali derinti maršrutų išvykimą iš stoties pagal traukinio atvykimą, o su dažnai važinėjančiais miesto autobusais nepriderinsi, tai reikia kaip įmanoma didesnio dažnumo ir va tokiems persėdimams labiau reikia dengtų mazgų (manau turėtų būti aukštesnis prioritetas nei persėdimas tarp dažnai važiuojančių maršrutų centre).
Bet kas labiausiai šokiravo tai VT sudaromi tvarkaraščiai. Kontekstui link Mileišiškių sodų nuo Klinikų st. važiuoja du privežamieji maršrutai - 114 ir 115, beveik 3 km važiuoja kartu per miška iki pirmo didesnio sodų masyvo ir tada po Mileišiškių sodų stotelės išsiskiria. Abu maršrutai važiuoja grubiai kas 15 min piko metu, tad galvojau besidubliuojančioje daryje turėtų būti neblogas dažnumas. Tačiau (tvarkaraščiai Klinikų st. Mileišiškių sodų kryptimi):
Vilniaus VT geresnė nei Stokholmo, o Rossgram geriau nei Instagram
Vilniaus VT tikrai ne geresnis nei Stokholme, bet kitas klausimas, kad su jūsų minima Audi Q5 iš Kalnėnų važinėti darbą į NMC 30 min. kur kas didesnis komfortas nei 1,5-2h su dviem persėdimais važinėti VT iš Upsalos į Stokholmą.
Kodėl jūs lyginate važinėjimą su Audi Vilniuje su Stokholmo VT? Palyginkim kelionę su VT iš Kalnėnų į Santariškes su kelione iš priemiesčių į Stokholmą.
Ir kodėl iš Uppsalos reikia dviejų persėdimų? Aš važiavau be persėdimų.
Kodėl jūs lyginate važinėjimą su Audi Vilniuje su Stokholmo VT? Palyginkim kelionę su VT iš Kalnėnų į Santariškes su kelione iš priemiesčių į Stokholmą.
Ir kodėl iš Uppsalos reikia dviejų persėdimų? Aš važiavau be persėdimų.
Kaip Stokholme sekasi važiuoti iš vieno priemiesčio į kitą priemiestį priešingoje pusėje?
Kokioj Utenoj irgi lygintume VT su VT? Ar tiesiog pripažintume, kad mažo miesto tokia realybė, kad VT nebus efektyvus ir asmeninis transportas yra optimaliausia?
Kodėl jūs lyginate važinėjimą su Audi Vilniuje su Stokholmo VT? Palyginkim kelionę su VT iš Kalnėnų į Santariškes su kelione iš priemiesčių į Stokholmą.
Ir kodėl iš Uppsalos reikia dviejų persėdimų? Aš važiavau be persėdimų.
Lyginam realų gyvenimą su realiu gyvenimu. Vilniuje NT nėra tiek brangus ir miestas nėra ant tiek didelis ir užkištas, kad norint erdvesnio būsto reiktų gyventi Kaišiadoryse ir reikalus tvarkyti neužtektų asmeninio transporto.
Persėdimų reikia, jeigu gyveni ir dirbi ne prie pagrindinių stočių.
Vilnius mažas miestas? Mažo miesto realybė? Va dėl tokio požiūrio ir turim ne Vilnių o šiknaskylę, kurią valdo kaimiečiai iš Tauragės. Pagal Utenos ar Tauragės standartus. Kaimiečiams įprasta į turgų ir Maximą su savo mašina važiuoti.
Vilniaus populiacija lygi Gothenburgui ir tik šiek tiek nusileidžia Oslo. O vat Utenoje gyvena tiek, kiek Gotlando salos mieste Visbyje.
Vilnius mažas miestas? Mažo miesto realybė? Va dėl tokio požiūrio ir turim ne Vilnių o šiknaskylę, kurią valdo kaimiečiai iš Tauragės. Pagal Utenos ar Tauragės standartus. Kaimiečiams įprasta į turgų ir Maximą su savo mašina važiuoti.
Kad Vilnių valdo chebra kuri būtent į darbą ir maximą ne su auto važiuoja, o dviračiu ar pėsčiomis. Infrastruktūra atitinkamai irgi plečiama dviratininkams, pėstiesiems kur kas labiau nei automobilininkams, visas tas gatvių siaurinimas, kilpinis eismas senamiestyje ir t.t. tą tik patvirtina.
Būtent! Ta Vilnių valdanti chebra bando Vilnių paversti į gražiai sutvarkytą rajono centrą. Toje pačioje Utenoje, na kaip gražiai viskas sutvarkyta palei ten kažkokį upelį, nepamenu pavadinimo. Takeliai, gatvelės, trinkelės. Na o jau į turgų, tai uteniškiai aišku, kad su savo Audi 80 (dujos, lieti diskai, neoniniai purkštukai) suvažiuoja.
Ir viskas ten tvarkoje, kaimas yra kaimas. Utenos aš miestu nelaikau, nepykit, ne dėl mentaliteto (uteniškiai faina chebra), bet dėl urbanistikos.
Būtent! Ta Vilnių valdanti chebra bando Vilnių paversti į gražiai sutvarkytą rajono centrą. Toje pačioje Utenoje, na kaip gražiai viskas sutvarkyta palei ten kažkokį upelį, nepamenu pavadinimo. Takeliai, gatvelės, trinkelės. Na o jau į turgų, tai uteniškiai aišku, kad su savo Audi 80 (dujos, lieti diskai, neoniniai purkštukai) suvažiuoja.
Ir viskas ten tvarkoje, kaimas yra kaimas. Utenos aš miestu nelaikau, nepykit, ne dėl mentaliteto (uteniškiai faina chebra), bet dėl urbanistikos.
Tai Vilniuje juk viskas daroma priešingai nei tų važinėjančių su dujomis poreikiai.
Centre ir Senamiestyje taip, dujininkai netoleruojami. Bet tai tik Utenos upeliuko rajono sutvarkymo ekstrapoliacija į Vilniaus centrą. Bet esmė tame, kad VT rajono centre (t.y. dabartiniame Vilniuje) nėra pagrindinė susiekimo priemonė. Nei į bažnyčią Utenoje, nei į Jaunimo teatrą Vilniuje dauguma su VT nevažiuoja.
Kaip Stokholme sekasi važiuoti iš vieno priemiesčio į kitą priemiestį priešingoje pusėje?
Kokioj Utenoj irgi lygintume VT su VT? Ar tiesiog pripažintume, kad mažo miesto tokia realybė, kad VT nebus efektyvus ir asmeninis transportas yra optimaliausia?
Utenoje taip pat turi būti veikiantis VT. Apie VT permažų miestų realybę galim kalbėti kaimuose, bet ne rajono centruose kaip Utena.
su lietuviškais autobusų vairuotojais tai tikrai įrodinėti nereikia - geriau valanda traukinyje.
Utenoje taip pat turi būti veikiantis VT. Apie VT permažų miestų realybę galim kalbėti kaimuose, bet ne rajono centruose kaip Utena.
Utenoje realu koks vienas-kitas maršrutas iš tankesnių miegamų rajonų į gamyklas. Mokyklų geltoni autobusiukai nėra VT. Iš vieno priemiesčio į kitą kiaurą dieną nuvažiuot? Orą vežiotų ir tiek.
Utenoje realu koks vienas-kitas maršrutas iš tankesnių miegamų rajonų į gamyklas. Mokyklų geltoni autobusiukai nėra VT. Iš vieno priemiesčio į kitą kiaurą dieną nuvažiuot? Orą vežiotų ir tiek.
Šiaip tai mokyklų geltoni autobusiukai yra išsigimimas kilęs iš amerikonų suburbijos. Mokiniai turi naudotis normaliu miesto VT arba kojomis kelaiti į mokyklą.
Comment