Parašė Obi-Wan Kenobi
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Jeigu Stokholme gyveni ir dirbi palei to pačio traukinio liniją, tada pasisekė. Kitu atveju, visaip gali būti. Pavyzdžiui iš eilinio privataus namo arčiau Spånga stoties į Stokholmo atstumais labai netoli esantį Arenastaden, kur tiesiai ant svarbios traukinių stoties stovi didžiausias mall'as ir lietuviams pažįstamų SEB ir Telia pagrindiniai HQ ( 8 km automobiliu nuo Spånga) su VT užtruksi apie 40 (jeigu netingi 20 min paeiti), arba apie 50 min jeigu daugiau autobusais pavažiuosi. Greičiau nei per pusvalandį centrą pasiekiantis traukinys reiškia kad tavo kelionė nuo taško iki taško bus bent 35 min, o gal ir daugiau priklausomai kiek toli namas ar darbo vieta yra nuo bėgių.
Palyginus Vilniuje nuo privačių namų rajonų (Mileišiškės, Pavilnys, Kalnėnai, Riešė, Bajorai, Zujūnai, Buivydiškės) iki Konstitucijos pr. nuo taško iki taško su VT beveik iš visur irgi užtruksi apie 35-50 min. Ir tai yra žymiai įperkamesni rajonai negu aplink Stokholmo centrą esantys rajonai (apie tai ir yra šita diskusija), kokio Spånga atitikmuo turbūt būtų Šnipiškės tarp Žalgirio ir Ozo gatvių, iš kur gali pėsčias vaikščiot.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Sorry, bet tikrai nesiginčysiu šiandien, ar Stockholmo VT sistema yra ar nėra geresnė nei Vilniaus, nes nesu užvagęs nei grybų, nei LSD
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Jeigu Stokholme gyveni ir dirbi palei to pačio traukinio liniją, tada pasisekė. Kitu atveju, visaip gali būti. Pavyzdžiui iš eilinio privataus namo arčiau Spånga stoties į Stokholmo atstumais labai netoli esantį Arenastaden, kur tiesiai ant svarbios traukinių stoties stovi didžiausias mall'as ir lietuviams pažįstamų SEB ir Telia pagrindiniai HQ ( 8 km automobiliu nuo Spånga) su VT užtruksi apie 40 (jeigu netingi 20 min paeiti), arba apie 50 min jeigu daugiau autobusais pavažiuosi. Greičiau nei per pusvalandį centrą pasiekiantis traukinys reiškia kad tavo kelionė nuo taško iki taško bus bent 35 min, o gal ir daugiau priklausomai kiek toli namas ar darbo vieta yra nuo bėgių.
Palyginus Vilniuje nuo privačių namų rajonų (Mileišiškės, Pavilnys, Kalnėnai, Riešė, Bajorai, Zujūnai, Buivydiškės) iki Konstitucijos pr. nuo taško iki taško su VT beveik iš visur irgi užtruksi apie 35-50 min. Ir tai yra žymiai įperkamesni rajonai negu aplink Stokholmo centrą esantys rajonai (apie tai ir yra šita diskusija), kokio Spånga atitikmuo turbūt būtų Šnipiškės tarp Žalgirio ir Ozo gatvių, iš kur gali pėsčias vaikščiot.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
esu gyvenes Mileisiskese,taip kelione iki centro uztrukdavo dar normalesni laiko tarpa, bet nuo centro atgal maziausiai valanda ir budavo ypatingai nemaloni - vaziavimas pergrustu truliku iki kliniku, tada 20-30min laukt autobuso ir tada vaziavimas juo iki stoteles, kuri eina palei gatve ir nera jokio apsvieitimo ar saligatviu ir eijimas namo svieciant telefonu, tikintis kad jis neisskraus. Tikrai, prilyginama vaziavimui traukinuku iki gyvenvieties su issvystyta infrastruktura
Bet kas labiausiai šokiravo tai VT sudaromi tvarkaraščiai. Kontekstui link Mileišiškių sodų nuo Klinikų st. važiuoja du privežamieji maršrutai - 114 ir 115, beveik 3 km važiuoja kartu per miška iki pirmo didesnio sodų masyvo ir tada po Mileišiškių sodų stotelės išsiskiria. Abu maršrutai važiuoja grubiai kas 15 min piko metu, tad galvojau besidubliuojančioje daryje turėtų būti neblogas dažnumas. Tačiau (tvarkaraščiai Klinikų st. Mileišiškių sodų kryptimi):
16h:
115 15:56
114 15:59
13 minučių tarpas
115 16:12
114 16:14
15 minučių tarpas
114 16:29
115 16:31
17h:
115 17:15
114 17:17
18 minučių tarpas (per patį piką! )
114 17:35
115 17:39
18h:
115 18:00
114 18:04
16 minučių tarpas (vis dar piko įkarštis)
115 18:20
114 18:21
19 minučių tarpas (ai nebesikartosiu apie piką)
115 18:40
18 minučių tarpas ( ...)
114 18:58
115 19:01
16 minučių tarpas
115 19:17
114 19:18
16 minučių tarpas
115 19:34
Aš nesuprantu, ar JUDU darbuotojai žmonių nekenčia ir tyčia tokius tvarkaraščius sudarinėja ar čia kur problema?Paskutinis taisė Kristisz; 2022.03.31, 22:15.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąVilniaus VT geresnė nei Stokholmo, o Rossgram geriau nei InstagramPaskutinis taisė Lettered; 2022.03.31, 22:58.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKodėl jūs lyginate važinėjimą su Audi Vilniuje su Stokholmo VT? Palyginkim kelionę su VT iš Kalnėnų į Santariškes su kelione iš priemiesčių į Stokholmą.
Ir kodėl iš Uppsalos reikia dviejų persėdimų? Aš važiavau be persėdimų.
Kokioj Utenoj irgi lygintume VT su VT? Ar tiesiog pripažintume, kad mažo miesto tokia realybė, kad VT nebus efektyvus ir asmeninis transportas yra optimaliausia?
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKodėl jūs lyginate važinėjimą su Audi Vilniuje su Stokholmo VT? Palyginkim kelionę su VT iš Kalnėnų į Santariškes su kelione iš priemiesčių į Stokholmą.
Ir kodėl iš Uppsalos reikia dviejų persėdimų? Aš važiavau be persėdimų.
Persėdimų reikia, jeigu gyveni ir dirbi ne prie pagrindinių stočių.
Comment
-
Vilnius mažas miestas? Mažo miesto realybė? Va dėl tokio požiūrio ir turim ne Vilnių o šiknaskylę, kurią valdo kaimiečiai iš Tauragės. Pagal Utenos ar Tauragės standartus. Kaimiečiams įprasta į turgų ir Maximą su savo mašina važiuoti.
Vilniaus populiacija lygi Gothenburgui ir tik šiek tiek nusileidžia Oslo. O vat Utenoje gyvena tiek, kiek Gotlando salos mieste Visbyje.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąVilnius mažas miestas? Mažo miesto realybė? Va dėl tokio požiūrio ir turim ne Vilnių o šiknaskylę, kurią valdo kaimiečiai iš Tauragės. Pagal Utenos ar Tauragės standartus. Kaimiečiams įprasta į turgų ir Maximą su savo mašina važiuoti.
- 2 patinka
Comment
-
Būtent! Ta Vilnių valdanti chebra bando Vilnių paversti į gražiai sutvarkytą rajono centrą. Toje pačioje Utenoje, na kaip gražiai viskas sutvarkyta palei ten kažkokį upelį, nepamenu pavadinimo. Takeliai, gatvelės, trinkelės. Na o jau į turgų, tai uteniškiai aišku, kad su savo Audi 80 (dujos, lieti diskai, neoniniai purkštukai) suvažiuoja.
Ir viskas ten tvarkoje, kaimas yra kaimas. Utenos aš miestu nelaikau, nepykit, ne dėl mentaliteto (uteniškiai faina chebra), bet dėl urbanistikos.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąBūtent! Ta Vilnių valdanti chebra bando Vilnių paversti į gražiai sutvarkytą rajono centrą. Toje pačioje Utenoje, na kaip gražiai viskas sutvarkyta palei ten kažkokį upelį, nepamenu pavadinimo. Takeliai, gatvelės, trinkelės. Na o jau į turgų, tai uteniškiai aišku, kad su savo Audi 80 (dujos, lieti diskai, neoniniai purkštukai) suvažiuoja.
Ir viskas ten tvarkoje, kaimas yra kaimas. Utenos aš miestu nelaikau, nepykit, ne dėl mentaliteto (uteniškiai faina chebra), bet dėl urbanistikos.
Comment
-
Centre ir Senamiestyje taip, dujininkai netoleruojami. Bet tai tik Utenos upeliuko rajono sutvarkymo ekstrapoliacija į Vilniaus centrą. Bet esmė tame, kad VT rajono centre (t.y. dabartiniame Vilniuje) nėra pagrindinė susiekimo priemonė. Nei į bažnyčią Utenoje, nei į Jaunimo teatrą Vilniuje dauguma su VT nevažiuoja.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Nu tikrai beviltiška įrodinėti kad valanda traukinyje yra geriau nei pusvalandis autobuse
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kaip Stokholme sekasi važiuoti iš vieno priemiesčio į kitą priemiestį priešingoje pusėje?
Kokioj Utenoj irgi lygintume VT su VT? Ar tiesiog pripažintume, kad mažo miesto tokia realybė, kad VT nebus efektyvus ir asmeninis transportas yra optimaliausia?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
su lietuviškais autobusų vairuotojais tai tikrai įrodinėti nereikia - geriau valanda traukinyje.
Utenoje taip pat turi būti veikiantis VT. Apie VT permažų miestų realybę galim kalbėti kaimuose, bet ne rajono centruose kaip Utena.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Utenoje realu koks vienas-kitas maršrutas iš tankesnių miegamų rajonų į gamyklas. Mokyklų geltoni autobusiukai nėra VT. Iš vieno priemiesčio į kitą kiaurą dieną nuvažiuot? Orą vežiotų ir tiek.
- 3 patinka
Comment
Comment