Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Pirma turi būti bent 6 mln keleivių per piką į vieną pusę, kad įvestume bendrus bilietus"

    Comment


      Kad ten viskas yra puikiai su VT. Straipsnio neskaitėt

      Praėjusiais metais vilniečiai viešąjį transportą įvertino net 8,06 balo,
      Show must go von!

      Comment


        Parašė VNS Rodyti pranešimą
        Kad ten viskas yra puikiai su VT. Straipsnio neskaitėt
        Vien tas faktas, kad praeitais metais teko nepalyginamai daugiau laukti stotelėje ir daug dažniau važinėti susispaudus negu dar kokiais 2019, verčia stipriai abejoti šių duomenų patikimumu.

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          Sakiau šimtą kartų, pasikartosiu dar tiek pat: kol nebus bilietų integracijos su geležinkeliais, tol iš bilietų sistemos nieko gero nebus.
          Kad galežinkeliai tarnautų miesto commuterių reikmėms, visų pirma, reiktų, kad ir tvarkaraščiai tam būtų pritaikyti. Taktiniai tvarkaraščiai ir visa kita, apie ką jau ne kartą buvo kalbėta.

          Comment


            Parašė VNS Rodyti pranešimą
            Kad ten viskas yra puikiai su VT. Straipsnio neskaitėt
            Taigi vilniečiai VT vertina 8/10 kažkokioje ten apklausoje (gerai, kad ne 200/10). Buvo netgi kai forumiečių, kurie rimtu veidu citavo šitą "apklausą" ir naudojo kaip argumentą, kodėl su Vilniaus VT nereikia nieko daryti ir kodėl su dabartine apgailėtina VT situacija yra vos ne viskas gerai

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Taigi vilniečiai VT vertina 8/10 kažkokioje ten apklausoje (gerai, kad ne 200/10). Buvo netgi kai forumiečių, kurie rimtu veidu citavo šitą "apklausą" ir naudojo kaip argumentą, kodėl su Vilniaus VT nereikia nieko daryti ir kodėl su dabartine apgailėtina VT situacija yra vos ne viskas gerai
              „pro mašinos langą naujo autiko dizainas patiko, bet kai myniau su plentiniu senas autikas užkirto kelią“

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Kad galežinkeliai tarnautų miesto commuterių reikmėms, visų pirma, reiktų, kad ir tvarkaraščiai tam būtų pritaikyti. Taktiniai tvarkaraščiai ir visa kita, apie ką jau ne kartą buvo kalbėta.
                Tas, aišku, taip, bet ką reiktų veikti stoty atvažiavus su traukiniu? Stotis Vilniuje nėra populiacijos centre ar netoli jo, ten nelabai yra ką veikti daugumai. Visam traukiniui reiktų keistis ir važiuoti į šiaurę, t.y. slinkti Pylimo gatve be "right of way" ir per vienas labiausiai užimtų pėsčiųjų perėjų visoje šalyje. Tokiu atveju geriau važiuoti tiesiai į tikslą automobiliu. Vilniuje šiuo metu iš principo negali būti rimto keliavimo į darbą traukiniais, nes VMS nemato reikalo integruoti stoties į VT sistemą kuriant "right of way" tarp jos ir miesto pagrindinių darbo vietų centrų. Paleidus ten rimtus žmonių srautus, autobusu linijos uždustų, dėl to jų ten niekas neleis. Šimašius apskritai sako, kad viskas gerai su VT Vilniuje ir be kelių naujų A juostų ateinančius metus nelabai yra ką veikti. Reiškia, turbūt, kad taip ir yra.

                Comment


                  Vilniečiams traukinių/autobusų stoties rajonas yra beveik nereikalingas kasdieniniame gyvenime. Miegamuosiuose rajonuose nuo Naujamiesčio, Lazdynų iki Jeruzalės, Žirmūnų gyvena gal 70%, tai kam jiems reikia to rajono kasdien? Niekam. Kaip ir Tarandėje, Bajoruose, Riešėje ir t.t. gyvenantiems.
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                    Tas, aišku, taip, bet ką reiktų veikti stoty atvažiavus su traukiniu? Stotis Vilniuje nėra populiacijos centre ar netoli jo, ten nelabai yra ką veikti daugumai. Visam traukiniui reiktų keistis ir važiuoti į šiaurę, t.y. slinkti Pylimo gatve be "right of way" ir per vienas labiausiai užimtų pėsčiųjų perėjų visoje šalyje. Tokiu atveju geriau važiuoti tiesiai į tikslą automobiliu. Vilniuje šiuo metu iš principo negali būti rimto keliavimo į darbą traukiniais, nes VMS nemato reikalo integruoti stoties į VT sistemą kuriant "right of way" tarp jos ir miesto pagrindinių darbo vietų centrų. Paleidus ten rimtus žmonių srautus, autobusu linijos uždustų, dėl to jų ten niekas neleis. Šimašius apskritai sako, kad viskas gerai su VT Vilniuje ir be kelių naujų A juostų ateinančius metus nelabai yra ką veikti. Reiškia, turbūt, kad taip ir yra.
                    Žinoma, bet kalbu apie kažką, ką iš principo būtų galima padaryti su esama infrastruktūra be didelių papildomų investicijų. Dabar į N. Vilnią ar Lentvarį ar netgi Kauną važiuoti traukiniu darbo ar panašiais reikalais tikriausiai nesvarstyčiau, nes nežinau, kada bus kitas traukinys: po 5 minučių ar 4 valandų? Pradėti būtų galima kad ir nuo 1 traukinio per valandą į N. Vilnią, Lentvarį, tą patį Kauną ir kitus commuter maršrutus. Galbūt piko laiku kas 30 min. Tai neišspręstų esminių problemų su Vilniaus VT (kurios yra ojoj kokios didelės), bet būtų žingsnis, tegul ir mažiukas, reikiama kryptimi.

                    Kitas dalykas yra tie patys autobusai miesto maršrutuose. Nors, pavyzdžiui, 53 autobusas į Stotį važiuoja beveik pro mano namus, juo naudotis niekada net nesvarstau, nes jis visada būna pilnas, žmonės susispaudę kaip silkės statinėje ir šiaip bendra važiavimo patirtis yra tiesiog žeminanti žmogaus orumą ir joks normalus žmogus tokios patirties nenori. Kaip minimum reiktų dvigubinti autobusų skaičių tokiuose maršrutuose piko valandomis.

                    Tai tokie lyg ir "maži" ir dalykai, bet tai turėtų būti pirmi žingsniai, kurie normaliems dirbantiems Vilniaus žmonėms parodytų, kad miesto valdžia iš tiesų bent jau bando kažkiek gerinti VT kokybę.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Pradėti būtų galima kad ir nuo 1 traukinio per valandą į N. Vilnią
                      Visai neseniai LTG nubraukė didžiąją dalį maršrutų į N. Vilnią. Tai be šansų...

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                        Visai neseniai LTG nubraukė didžiąją dalį maršrutų į N. Vilnią. Tai be šansų...
                        Nebuvo keleivių - praretino - sumažėjo keleivių - dar sumažino - vėl žmonių sumažėjo - uždarė maršrutą.
                        Tai visiems žunoma seka.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Žinoma, bet kalbu apie kažką, ką iš principo būtų galima padaryti su esama infrastruktūra be didelių papildomų investicijų. Dabar į N. Vilnią ar Lentvarį ar netgi Kauną važiuoti traukiniu darbo ar panašiais reikalais tikriausiai nesvarstyčiau, nes nežinau, kada bus kitas traukinys: po 5 minučių ar 4 valandų? Pradėti būtų galima kad ir nuo 1 traukinio per valandą į N. Vilnią, Lentvarį, tą patį Kauną ir kitus commuter maršrutus. Galbūt piko laiku kas 30 min. Tai neišspręstų esminių problemų su Vilniaus VT (kurios yra ojoj kokios didelės), bet būtų žingsnis, tegul ir mažiukas, reikiama kryptimi.
                          Apie tvarkaraščius piko metu (pvz grįžimui po darbo):
                          Vilnius-Kaunas: 16.20 16.45 17.30 17.50 18.55
                          Vilnius-Lentvaris: 16.20 16.26 16.35 16.45 17.30 17.36 17.50 17.59 18.55 19.19

                          Yra keistų tarpų tvarkaraštyje, tačiau važinėja tikrai dažniau nei kartą per valandą piko metu.

                          Dėl Naujos Vilnios kitas klausimas, ten šiek tiek retesnis tvarkaraštis, bet traukinys labai nekonkurencingas su 6G autobusu kuris yr patogiau, net tiesiogiai nuo Žalio Tilto važiuoja ir dar Naujoj Vilnioj stoja ne tik traukinių stotyje, bet ir arčiau daugiabučių.


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Kitas dalykas yra tie patys autobusai miesto maršrutuose. Nors, pavyzdžiui, 53 autobusas į Stotį važiuoja beveik pro mano namus, juo naudotis niekada net nesvarstau, nes jis visada būna pilnas, žmonės susispaudę kaip silkės statinėje ir šiaip bendra važiavimo patirtis yra tiesiog žeminanti žmogaus orumą ir joks normalus žmogus tokios patirties nenori. Kaip minimum reiktų dvigubinti autobusų skaičių tokiuose maršrutuose piko valandomis.
                          Tiesiog padvigubinti būtų neefektyvu, nes Pylimo g. tarp Kudirkos aikštės ir Stoties labai daug VT ir jis pustuštis važinėja, pagrindinis užkrautumas nuo miegamųjų rajonų iki Žalio Tilto. O ten turbūt ir yra didžiausia Vilniaus VT katastrofa: esamų pajėgumų iki ten neužtenka, plėsti neišeina nes fiziškai autobusai piko metu nebeišsitenka esamoje stotelėje, o apskritai viso mazgo įveikimas nuo Konstitucijos pr. - Kalvarijų sankryžos iki Kudirkos aikštės ar Operos yra super lėtas dėl kamščių ir begalės nesuderintų šviesoforų.

                          Sakyčiau kad Stoties transporto pagerinimas neturi būti pagrindinis VT prioritetas Vilniuje, geležinkelio naudojimą labiau skatins ne geresnis VT, o darbo vietų ir gyventojų plėtra Naujamiestyje ir Naujininkuose, kuri jau sparčiai vyksta net neprasidėjus Vilnius Connect projektui. Didesnė Vilniaus problema yra Šiauriniai ir Vakariniai gyvenamieji rajonai ir jų sujungimas su centru.

                          Comment


                            Su maršrutais iš stoties tai ten ta pati istorija - niekas nenori vilktis tais autobusais be “right of way” Pylimo gatve, nes jie - per lėti ir nepatikimi. Dėl to niekas jais nesinaudoja, dėl ko savivaldybė gali teigti, kad ten nėra srautų ir neinvestuoti į transportą ten. Uždaras ratas. Atvažiavus į Vilniaus stotį jautiesi kaip patekęs į Rusijos 100k žmonių turinti miestą, o ne pusės milijono ES sostinę, ir visiems viskas gerai. Seniai sakiau, kad reikia tiesiog atleisti visus VT vadelius ir samdyti ekspertus iš šalių su transporto srautų formavimo patirtimi, nes 30 metų tos pačios dainelės ir pasiteisinimai, o rezultatai - visiškai apgailėtini. Nesuformuoti rimtos linijos su “right of way” tarp ES sostinės tarpmiestinio ir tarptautinio transporto mazgo ir miesto centro? Už tai turėtų grėsti suknistas “baudžiakas”.

                            Dėl Žaliojo tilto “mazgo” - vietiniams ekspertams užteko proto formuoti pagrindinį (vietinio) transporto mazgą ne tam numatytame terminale, kuris gali tokio lygio srautus aptarnauti, o paprastoje sankryžoje. Nebuvo ruošiami rimto mazgo projektai ir vizijos, nebuvo prašoma ES ar Lietuvos lėšų, bet kokia idėja buvo sutinkama su “naujieji Vasiukai” lygio komentarais ir sarkastiškomis, sovietinėmis replikomis bei visiška tinginyste ir apsileidimu. Dabar turime bažnytkaimio lygio mazgo infrastruktūra, bandančią aptarnauti didmiesčio maršrutus. Planų kažkokių rimtų tai vietai irgi nėra. Žiauru.

                            Bet ai gi Šimašius sakė, kad su VT viskas labai gerai Vilniuje, darnus judumas pasiektas, pamiršau, nothing to see here…

                            Comment


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą
                              Su maršrutais iš stoties tai ten ta pati istorija - niekas nenori vilktis tais autobusais be “right of way” Pylimo gatve, nes jie - per lėti ir nepatikimi. Dėl to niekas jais nesinaudoja, dėl ko savivaldybė gali teigti, kad ten nėra srautų ir neinvestuoti į transportą ten. Uždaras ratas. Atvažiavus į Vilniaus stotį jautiesi kaip patekęs į Rusijos 100k žmonių turinti miestą, o ne pusės milijono ES sostinę, ir visiems viskas gerai. Seniai sakiau, kad reikia tiesiog atleisti visus VT vadelius ir samdyti ekspertus iš šalių su transporto srautų formavimo patirtimi, nes 30 metų tos pačios dainelės ir pasiteisinimai, o rezultatai - visiškai apgailėtini. Nesuformuoti rimtos linijos su “right of way” tarp ES sostinės tarpmiestinio ir tarptautinio transporto mazgo ir miesto centro? Už tai turėtų grėsti suknistas “baudžiakas”.
                              Galima vadinti tarptautiniu, tarpmiestiniu, ES sostine ar kaip tik nori, bet tai nekeičia fakto kad Vilnius geografiškai yra žymiai atokesnis negu mums norėtųsi įsivaizduoti - neturim nei didelių priemiesčių, nei didelių miestų pusvalandžio atstumu, o tarptautiškumas nulinis, tiek Latvija, tiek Lenkija už dviejų valandų (jau nekalbant apie esminius miestus su kuriais yra kažkokie ekonominiai ryšiai), o Baltarusija ar Rusija tas pats lyg ten būtų jūra, dar blogiau nes jūroj bent keleivinį uostą galėtum turėti.
                              Tuo labiau, bent kol kas gyventi už Vilniaus jeigu tau reikia kiekvieną dieną būti Vilniaus centre nėra jokių ekonominių priežasčių - yra apsčiai įperkamo būsto iš kurio darbo vietas pasieksi su dabartiniu VT per 20-30 min ir greičiau, tad nelabai yra racijos keltis į kokį Lentvarį ir važinėti geležinkeliu plius autobusu, kai su tiesioginiu autobusu iš Pilaitės bus greičiau net jei autobusą iš stoties pakeis greitesnė transporto rūšis. Londone ar Paryžiuje milijardai kišami į traukinių infrastruktūrą ne dėl to kad visiems labai patinka traukiniai or smagu važiuoti į darbą valandą ir ilgiau su persėdimais žaviuosiuose transporto mazguose, o dėl to kad vidutiniam centro darbuotojui nėra jokių galimybių įsigyti būstą arčiau darbo vietos.

                              Mano nuomone, esamas VT į Stotį nėra pilnai išnaudotas, tikrai autobusai nepilni ir jų daug (pagal TP kiekį Pylimo g. stotelės patenka į top 10 Vilniaus stotelių, nors keleivių kiekiai nėra didžiausi). Nepilnai išnaudota ir vakarinė VT trasa iš miegamujų rajonų per Laivės pr. į Naujamiestį aplenkiant centrą. Tad labai teisinga strategija tuos dalykus išnaudot decentralizuojant miestą ir investuojant į Stoties prieigas ir ta strategija įgyvendinama.
                              1. Geležinkelio stoties ir prieigų rekonstrukcijos arch konkursas jau įvykdytas.
                              2. Autobusų stotis spaudžiama rekonstruotis.
                              3. Vilnius Connect planai.
                              4. Planai į vakarus nuo Švitrigailos g. vietoj geležinkelio.
                              5. Naujamiesčio humanizavimas skatinant konversiją ir naują gyvenamąją ir komercinę statybą (labai aktyviai šitas vyksta paskutinius kelis metus).
                              6. Žemųjų Panerių konversija su naujais gyventojais ir darbo vietomis arti Stoties ekonominio centro.
                              7. RB į Kauną, kur smarkiai sutrumpintas kelionės laikas atrakina papildomą darbo jėgą Stoties ekonominiam centrui.

                              Vilnius turi augimo potencialą, kuris įmanomas neišleidžiant milžiniškų sumų užsienio konsultantams ir traukinių gamintojams, o geriau utilizuojant savo nors ir smarkiai netobulą, bet ypatingai pigią transporto sistemą, ir gerianant judėjimą pėsčiomis ir dviračiu. Kažkada buvo minėtos tarptautinės konferencijos, tai manau tikrai kitus labiau sudomintų prezentacija apie tai kaip Vilnius prasisuka pigiai ir toliau auga, negu prezentacija “kaip mes transportui išleidžiame trečdalį miesto biudžeto, o miestas ir toliau praranda gyventojus ir dūsta kamščiuose” (Ryga).

                              Comment


                                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                Galima vadinti tarptautiniu, tarpmiestiniu, ES sostine ar kaip tik nori, bet tai nekeičia fakto kad Vilnius geografiškai yra žymiai atokesnis negu mums norėtųsi įsivaizduoti
                                Visiški kliedesiai. Vilnius nėra labiau geografiškai izoliuotas nei Ryga ar Talinas, kur centrinių stočių aptarnaujamų žmonių skaičiai yra gerokai didesni. Su gera strategija ir geležinkelių integracija, Vilniaus centrinė stotis ramiai galėtų taikyti į kokio Gioteburgo centrinės stoties keleivių skaičius. Deja, čia galios pozicijose sėdi prastai apmokami mikrorajoniniai nevykėliai, tesugebantis "pigiau suktis", t.y. nieko gero nenuveikti per trečdalį amžiaus ir palikti centrinį transporto mazgą visiškai izoliuotą, net kai ES duoda 85% kompensacijas, o rimtesnes sistemas susikuria suknisti Daugpilis ir Olštynas. Per šitų žmonių "taupymus" turime be konkurencijos prasčiausią transporto sistemą visoje ES (tarp savo kategorijos ir didesnių miestų). Esame vienintelis tokio dydžio miestas neišraižytas transporto linijų su "right of way", vienintelis be bėginio transporto, vienintelis be rimto hub'o. Per šiuos "taupytojus" Lietuvoje taip pat turime didžiausią automobilių modal share visoje Europoje, rezultatai yra apgailėtinai blogi. Šie žmonės, kurių (sprendžiant iš mano patirties bendraujant su jais) didesnė dalis sėdi Rusijos informacijos zonoje, yra tikras vėžys miestui ir labai gaila, kad visuomenė yra per daug automobilizuota ir per mažai išprususi, kad tai pamatytų. Bet aš jaučiu, kad tai keičiasi su kartų kaita ir apskritai lieku pozityvus - manau dešimties-penkiolikos metų perspektyvoje Vilniuje mes jų atsikratysime ir galėsime pradėti taisyti jų klaidas. Pradėti būtų gerai su kitais rinkimais, bet, deja, manau tam dar yra per anksti
                                Paskutinis taisė VLR; 2022.02.19, 23:16.

                                Comment


                                  Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                  Visiški kliedesiai. Vilnius nėra labiau geografiškai izoliuotas nei Ryga ar Talinas, kur centrinių stočių aptarnaujamų žmonių skaičiai yra gerokai didesni. Su gera strategija ir geležinkelių integracija, Vilniaus centrinė stotis ramiai galėtų taikyti į kokio Gioteburgo centrinės stoties keleivių skaičius. Deja, čia galios pozicijose sėdi prastai apmokami mikrorajoniniai nevykėliai, tesugebantis "pigiau suktis", t.y. nieko gero nenuveikti per trečdalį amžiaus ir palikti centrinį transporto mazgą visiškai izoliuotą, net kai ES duoda 85% kompensacijas, o rimtesnes sistemas susikuria suknisti Daugpilis ir Olštynas. Per šitų žmonių "taupymus" turime be konkurencijos prasčiausią transporto sistemą visoje ES (tarp savo kategorijos ir didesnių miestų). Esame vienintelis tokio dydžio miestas neišraižytas transporto linijų su "right of way", vienintelis be bėginio transporto, vienintelis be rimto hub'o. Per šiuos "taupytojus" Lietuvoje taip pat turime didžiausią automobilių modal share visoje Europoje, rezultatai yra apgailėtinai blogi. Šie žmonės, kurių (sprendžiant iš mano patirties bendraujant su jais) didesnė dalis sėdi Rusijos informacijos zonoje, yra tikras vėžys miestui ir labai gaila, kad visuomenė yra per daug automobilizuota ir per mažai išprususi, kad tai pamatytų. Bet aš jaučiu, kad tai keičiasi su kartų kaita ir apskritai lieku pozityvus - manau dešimties-penkiolikos metų perspektyvoje Vilniuje mes jų atsikratysime ir galėsime pradėti taisyti jų klaidas. Pradėti būtų gerai su kitais rinkimais, bet, deja, manau tam dar yra per anksti
                                  Ryga ir Talinas yra valstybių centre ir jų geležinkeliai eina per tankiau apgyvendintus daugiabučių rajonus. Vilniuje geležinkeliai eina per mažai apgyvendintas teritorijas ir miestas pakraštyje (mažas tranzitas tarpmiestiniuose reisuose sumažina jų rentabilumą). Teritorijas prie geležinkelio apstatyti nėra didelio poreikio, nes yra dar daug kur galima statyti, kur susisiekimas ir be bėgių greitas (pvz kam statyti aplink Panerių stotį jeigu galima statyti Panerių gatvėje).
                                  Nesuprantu iš kur Vilniuj įmanomi Gioteburgo stoties srautai - gal galėtum palydovinėse Vilniaus nuotraukose parodyti konkrečias apstatytas teritorijas iš kurių atvyks keleiviai? Kol kas atrodo tik kaip niekuo nepagrįsta fantazija kur šiek tiek skaičiai nesusieina - kai pastatysim ES lygio transporto mazgą, tai kažkaip tūkstančiai naujų keleivių atplūs iš tų penkiasdešimt namukų Kariotiškėse ir Rykantuose.

                                  O bendrai tai labiau entuziastams svarbu modal share, transporto rūšis ir panašūs dalykai. Man svarbu kad Vilniuj gerai gyventi, ekonomika auga, gali uždirbti normalius pinigus, didėja gyventojų skaičius, ir panašu kad sėkmingai visi šitie dalykai vyksta ir be didelių investicijų į VT. Rygos pavyzdys puikiai rodo kad bėgiai nėra labai svarbus veiksnys.

                                  Comment


                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                    Dėl Naujos Vilnios kitas klausimas, ten šiek tiek retesnis tvarkaraštis, bet traukinys labai nekonkurencingas su 6G autobusu kuris yr patogiau, net tiesiogiai nuo Žalio Tilto važiuoja ir dar Naujoj Vilnioj stoja ne tik traukinių stotyje, bet ir arčiau daugiabučių.
                                    Pirmiausia nekonkurencingas neintegravimu į vieną bilietą. Tik tokiom sąlygom būtų galima lyginti.

                                    Comment


                                      LT taip pigu išlaikyt privatų auto, kad turbūt jei mokėtum žmoniem, kad juo naudotųsi, vistiek į jį nepersestų, nesvarbu kokiam pavidale jis būtų.

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        LT taip pigu išlaikyt privatų auto, kad turbūt jei mokėtum žmoniem, kad juo naudotųsi, vistiek į jį nepersestų, nesvarbu kokiam pavidale jis būtų.
                                        Na kad šiandien galima labai pasiginčyti su šiuo teiginiu, VT kainos bent jau Vilniuje nepakilo, o kuro kainos pakilo 50+% lyginant su 2020. Čia jau kitas reikalas, kad dėl dabartinio vairuotojų trūkumo ir šiaip neadekvačių veiksmų per pandemiją net ir su tokiomis kuro kainomis mažai kas grįžta į VT.
                                        Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.02.20, 07:01.

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          Na kad šiandien galima labai pasiginčyti su šiuo teiginiu, VT kainos bent jau Vilniuje nepakilo, o kuro kainos pakilo 50+% lyginant su 2020..
                                          Benzas per 2 metus pakilo nuo ~1.2 iki 1.5, kas yra +25%, ne 50%.

                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X