Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gaila, kad tie pirmieji 50troleibusų 2023 irgi panašu, kad bus trumpi.

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Gaila, kad tie pirmieji 50troleibusų 2023 irgi panašu, kad bus trumpi.
      Tai išsireikalaukime ilgų. Gal net trigubų. Kadangi Jų tikslas yra nepigūs pastočių sklypai, tai dar yra vietos deryboms.

      Comment


        Kontaktinio tinklo atnaujinimas jau prasidėjo ar ne? Ar jau kur nors yra greitaeigės kryžmės? Tikiuosi Škodoms sumontuos radio daviklius, o ne lauks naujų troleibusų.

        Comment


          Parašė Petr Rodyti pranešimą
          Kontaktinio tinklo atnaujinimas jau prasidėjo ar ne? Ar jau kur nors yra greitaeigės kryžmės? Tikiuosi Škodoms sumontuos radio daviklius, o ne lauks naujų troleibusų.
          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Truputis kitų naujienų. Gruodžio 15 dieną VVT pasirašė 711 383,20 eurų vertės (su PVM) sutartį dėl 80 radijo bangomis valdomų troleibusų kontaktinio tinklo automatinių (išsišakojančių) iešmų ir 270 radijo siųstuvų šiems iešmams perjungti.
          Click image for larger version Name:	iesmai.png Views:	0 Size:	35,2 kB ID:	1942011
          Pirmoji partija, t.y. 20 tokių iešmų, turės būti pristatyti jau balandį-gegužę, ir pirmieji 3 iešmai bus įrengiami su gamintojo pagalba. Visi 80 iešmų turės būti pristatyti iki lapkričio pabaigos.

          Šiek tiek įdomybių. Konkuruojanti įmonė "Electroline" skelbia, kad per analogiškos konstrukcijos simetrinius (kai į abi puses laidai išsišakoja tokiu pačiu, 10 laipsnių kampu; tokių bus perkama 34) galima važiuoti iki 45 km/h greičiu, nepriklausomai nuo krypties; per asimetrinius iešmus (kai į vieną pusę laidai nueina tiesiai, į kitą išsišakoja 20 laipsnių kampu) tiesiai galima važiuoti 50 km/h greičiu, į šoną - 30-35 km/h greičiu.
          Greitaeigės kryžmės (dvi susikertančios linijos) sudaro kažkur 50-70% visų dabartinių Vilniaus kryžmių. Nors iš tiesų yra tokių, kurios pakabintos nevykusiai (pvz. labai status vingis iškart už kryžmės), didžioji dalis jų leidžia pravažiuoti jas bent 35 km/h greičiu (čekų duomenys), bet vairuotojai ir toliau važiuoja, lyg jos būtų iš 1956.

          Taip pat yra keletas (iki 5 iš maždaug 60) greitaeigių susieinančių iešmų, bet su jų pravažiavimu ta pati istorija kaip ir su kryžmėmis.

          Comment


            kaip ir Vilniuje taip ir Kaune vis dar galioja troleibusų vairuotojams nustatytas greitis per spec. tinklo dalis (Kryžmes , iešmus , kreives) 10-15km/h. Vairuotojai važiuodami greičiau prisiima atsakomybę ir važiuoja greičiau savo nuožiūra , o atsitikus kokiam įvykiui ir nustačius pagal borto kompiuterio duomenis kad važiavo greičiau nei reikalaujama , vairuotojui nuimama kintama atlyginimo dalis.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą



              Greitaeigės kryžmės (dvi susikertančios linijos) sudaro kažkur 50-70% visų dabartinių Vilniaus kryžmių. Nors iš tiesų yra tokių, kurios pakabintos nevykusiai (pvz. labai status vingis iškart už kryžmės), didžioji dalis jų leidžia pravažiuoti jas bent 35 km/h greičiu (čekų duomenys), bet vairuotojai ir toliau važiuoja, lyg jos būtų iš 1956.

              Taip pat yra keletas (iki 5 iš maždaug 60) greitaeigių susieinančių iešmų, bet su jų pravažiavimu ta pati istorija kaip ir su kryžmėmis.
              Ačiū labai už informacijos pakartojimą, matyt praleidau.

              Hm, aš kažkaip maniau kad per kryžmes galima ir greičiau važiuoti šiais laikais...

              O koks yra susieinančių iešmų veikimo principas, toks pat kaip ir išsišakojančių? Kam per sovietinių laikų susienančius iešmus reik važiuoti 15 km/h?

              Comment


                Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                kaip ir Vilniuje taip ir Kaune vis dar galioja troleibusų vairuotojams nustatytas greitis per spec. tinklo dalis (Kryžmes , iešmus , kreives) 10-15km/h. Vairuotojai važiuodami greičiau prisiima atsakomybę ir važiuoja greičiau savo nuožiūra , o atsitikus kokiam įvykiui ir nustačius pagal borto kompiuterio duomenis kad važiavo greičiau nei reikalaujama , vairuotojui nuimama kintama atlyginimo dalis.
                O kas gali atsitikti apart tai kad tiesiog ūsai nukris?

                Ir ar pateikiamas vairuotojams koks žemėlapis kur yra nauji elementai, o kur seni?

                Comment


                  Kaune kad ir su naujomis spec. dalimis (Iešmais ,Kryžmėm) yra problemų , būną ir ūsų galvutės nuraunamos , ar trosas koks nutraukimas . Niekas nieko nepateikia , senas iešmas, kryžmė ar nauja čekiška greitis pagal darbuotojų pareigybinius nuostatus vienodas 10-15km/h . Ne visur ir čekiškos spec. dalys kokybiškai sumontuotos .
                  Paskutinis taisė Etransport; 2022.01.13, 16:57.

                  Comment


                    Gal kas girdėjote kodėl dar kartą, nuo sausio 17d. retinama dauguma maršrutų, ypač troleibusų? Sakyčiau vos ne vasaros tvarkaraštis.
                    دائما الليتوانيه

                    Comment


                      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                      Gal kas girdėjote kodėl dar kartą, nuo sausio 17d. retinama dauguma maršrutų, ypač troleibusų? Sakyčiau vos ne vasaros tvarkaraštis.
                      Čia kaip suprantu taip darnų judumą skatina

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Priešingai - jei 55 būtų trumpesnis ir tik privežtų prie 2G, tai jis galėtų žymiai dažniau važinėti.
                        Tai čia teoriškai, bet praktikoje tai tiesiog sumažintų autobusų kiekį maršrute.
                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Šiaip tikrai gali būti, kad mažins, nes 1 ilgas troleibusas galės pervežti daugiau keleivių ir palengvins vairuotojų stygiaus problemą. Bet ir faktas, kad 10 troleibusų iš 200 rezervui yra pernelyg mažai. Mes turbūt kažko nežinom, nes net privatus vežėjas, skaičiuojantis kiekvieną centą, papildomai pirko 8 Isuzu, kad pakaktų rezervo dėl padidėjusio išleidimo ir padažnėjusių gedimų.
                        Paleis ilgesnius ir praretins grafiką? Aišku, kam tas patogumas VT.

                        Comment


                          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                          Gal kas girdėjote kodėl dar kartą, nuo sausio 17d. retinama dauguma maršrutų, ypač troleibusų? Sakyčiau vos ne vasaros tvarkaraštis.
                          Dėl vairuotojų trūkumo (daug serga).

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Dėl vairuotojų trūkumo (daug serga).
                            Gal daug ir serga, tačiau kaip jau žiniose rodė, keliolika ir streikuoja prie direktoriaus durų miegodami naktimis.

                            Comment


                              Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

                              Gal daug ir serga, tačiau kaip jau žiniose rodė, keliolika ir streikuoja prie direktoriaus durų miegodami naktimis.
                              Streikuoja ne darbo metu.

                              Be bendro sergamumo, daug darbuotojų atsisakė mokėti už kovido testus už savo pinigus (iki Naujųjų mokėjo VVT), todėl jie nėra prileidžiami prie darbo.

                              Comment


                                Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                Sakyčiau vos ne vasaros tvarkaraštis.
                                Nu iki šito tai dar toli. Nuimama po 1 grafiką dažniausiai kursuojančiuose maršrutuose ir tik darbo dienomis. Jau yra paskelbta naujiena: https://judu.lt/kaip-nuo-sausio-17-d...tvarkarasciai/
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                  Nu iki šito tai dar toli. Nuimama po 1 grafiką dažniausiai kursuojančiuose maršrutuose ir tik darbo dienomis. Jau yra paskelbta naujiena: https://judu.lt/kaip-nuo-sausio-17-d...tvarkarasciai/
                                  Troleibusų maršrutuose išties kiek blogiau, pvz T19 maršrute nuima 3 grafikus, T2 nuima du,

                                  Comment


                                    Gal kas žinote, ar įmanoma dar pasivažinėti ilguoju troleibusu, ar jis jau išimtas iš rikiuotės? Jei taip tai kur galima butų surasti šio savaitgalio laikus (geriausia iš Pašilaičių būtų)?

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                      Gal kas žinote, ar įmanoma dar pasivažinėti ilguoju troleibusu, ar jis jau išimtas iš rikiuotės? Jei taip tai kur galima butų surasti šio savaitgalio laikus (geriausia iš Pašilaičių būtų)?
                                      Deja, bet jau per vėlu. Paskutinė diena maršrute buvo sausio 11.
                                      O dabar jau tokio ilgio troleibusas liks tik istorija Vilniaus gatvėse
                                      Paskutinis taisė Mantas95; 2022.01.15, 22:36.

                                      Comment


                                        Kelių mėnesių senumo Šimašiaus interviu.

                                        R.Šimašius pristatė 12 principų, kaip bus projektuojamos Vilniaus gatvės, ir atsiprašė dėl sumaišties


                                        [...] jei A juostos bus pertvarkomos ar atsirastų nauja transporto rūšis, tam bus panaudota dešinė važiuojamoji juosta, nes taip saugiau pėstiesiems.
                                        Jei teisingai supratau, tikras BRT su pilna pirmumo teise nebėra net tolimuose planuose - autobusų srautai toliau kirsis su automobilių, sukančių į dešinę (ir kt.)? Iš esmės, jie toliau planuoja formuoti Vilniaus kamienines transporto linijas iš paprastų autobusų, ne BRT? Ir iš kur tokia informacija, kad vidurine juosta važiuojantys autobusai būtų mažiau saugūs pėstiesiems, nei važiuojantys dešinėje juostoje? Pirmą kartą girdžiu tai - gal kas turite kokį nors rimtą šaltinį, kuris tai galėtų patvirtinti? Ar aš čia kažką ne taip supratau?

                                        Comment


                                          Nes nereik pėstiesiems kirsti važiuojamosios dalies pakeliui į stotelę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X