Parašė Kristisz
Rodyti pranešimą
- pradėti formuoti atskirtus VT maršrutus be sankryžų (kaip pvz. stotis - Konstitucjios pr.)
- kai kuriuose maršrutuose (kur yra vietos) perkelti autobusus į vidurines linijas su įlipimo platformomis, o ne į mažiau efektyvias šonines A juostas
- planuoti tokias linijas naujuose rajonuose (kaip pvz. Šnipiškės) ir aiškiai komunikuoti jas
Nei vienas šių dalykų nėra daromas ir niekas neplanuoja tokių dalykų - tam reikia talento, įžvalgų ir vizijos. VMS talentų turi per mažai, nes moka per mažas algas dėl ko bazę žmonių ten sudaro gyvenimu nepatenkinti post sovietiniai žmogeliukai, kurie buvo įstatyti į rėmus, už kurių jie nieko daugiau nemato. Net ir turint prasčiausią VT sistemą visoje ES (tarp panašaus ar didesnio dydžio miestų), jie toliau skaldo savo tiesas, o jų transporto pagerinimai apsiriboja nuolatiniu ir dažnai beprasmiu maršrutų kaitaliojimu. Jei mes toliau leisime tiems žmonėms ten sėdėti, miestas dar labiau atsiliks nuo ES konkurentų, net jei ir tai atrodo nebeįmanoma šiandien.
Kitas dalykas yra tas tariamas pinigų neturėjimas: tramvajus iš ES pinigų pasistatė net tokie miestai kaip Olštynas. Darnus transportas yra ES prioritetas. Valstybė irgi yra pasiruošus remti - Seimas palaikė tą (kiek keistą) metro įstatymą. Ar tikrai yra taip, kad VMS yra paruošusi kietą LRT projektą su kietu transporto mazgu, kurį nuolatos siuntinėja ES ir valstybei maldaudami finansavimo, ar vis tik ten pilna žmonių, rėkiančių "nereikia", "ką tu čia b*** nusišneki" bei "Naujieji Vasiukai"? Manau visi žinome atsakymą.
Comment