Juokai juokais, kartą turėjau problemų veždamas slides. Kontrolė prisikabino kodėl nėra papildomo talonėlio. Išdiskutavom, kad slidės per didelis krovinys ir net išmušus talonėlį būtų vežamas nelagaliai. Bent tuo metu buvo gabaritų bagažui ribojimai ir slidės netilpo į juos. Galiausiai paleido be baudos.
Įdomu kaip dabar. Su e. bilietu lyg ir nėra galimybės nuskaičiuot antrą talonėlį bagažui?
Juokai juokais, kartą turėjau problemų veždamas slides. Kontrolė prisikabino kodėl nėra papildomo talonėlio. Išdiskutavom, kad slidės per didelis krovinys ir net išmušus talonėlį būtų vežamas nelagaliai. Bent tuo metu buvo gabaritų bagažui ribojimai ir slidės netilpo į juos. Galiausiai paleido be baudos.
Įdomu kaip dabar. Su e. bilietu lyg ir nėra galimybės nuskaičiuot antrą talonėlį bagažui?
Sakai reikės tepti slides?
Na, kėdės į gabaritus būtų tilpę, slidžių nevežiau. Vilniečio kortelė neleidžia žymėti antro, kaip yra programėlėje nežinau.
Kai aš važiavau vietos troleibuse buvo, tai niekam netrukdžiau. Piko metu aišku vežti būtų sudėtinga dėl perpildyto VT.
Keliais reisais?
Prieš 30-metų autobusais penkis cemento maišus (po 40kg) nusivežiau į sodą.
Kiekvienai kėdei po reisą (bet jos buvo pirktos skirtingomis datomis tai tik po vieną ir tereikėjo).
Cemento maišus turbūt patogiau pasiimti neštis nei kartoninę dėžę su kėde
Kiekvienai kėdei po reisą (bet jos buvo pirktos skirtingomis datomis tai tik po vieną ir tereikėjo).
Cemento maišus turbūt patogiau pasiimti neštis nei kartoninę dėžę su kėde
Daugmaž standartinę kėdę galima ir be įpakavimo neštis ir ji yra lengvesnė.
Cemento maišo apskritai nelabai toli nusineši - naudojau pensininkų mėgiamą nemažą tašę su ratukais
Buvo blokados laikai, tai nelabai kokie variantai tuokart buvo prieinami.
Daugmaž standartinę kėdę galima ir be įpakavimo neštis ir ji yra lengvesnė.
Cemento maišo apskritai nelabai toli nusineši - naudojau pensininkų mėgiamą nemažą tašę su ratukais
Buvo blokados laikai, tai nelabai kokie variantai tuokart buvo prieinami.
Na galima, bet nusipirkus paprastai būna supakuota.
Taip, 40 kg nešti rankose nelengva ir sveikam. gerai kad radot sprendimą.
Kiek pranešė žiniasklaida, tai VVT nepasirašė, kad negali vykdyti streikų, bet įsipareigojo visada užtikrinti keleivių vežimo paslaugą. Tai streiko metu jie ir būtų vežę keleivius, bet su žymiai mažiau reisų. Formaliai jie streikuoti gali, o teismas tik laikinai sustabdė leidimą streikui – netrukus galutinai turėtų paaiškėti ar streikuos. Kol kas steikas tik nukeltas. Panašu, teismas tik pritempęs dėl pandemijos gali neleisti.
Kiek pranešė žiniasklaida, tai VVT nepasirašė, kad negali vykdyti streikų, bet įsipareigojo visada užtikrinti keleivių vežimo paslaugą. Tai streiko metu jie ir būtų vežę keleivius, bet su žymiai mažiau reisų. Formaliai jie streikuoti gali, o teismas tik laikinai sustabdė leidimą streikui – netrukus galutinai turėtų paaiškėti ar streikuos. Kol kas steikas tik nukeltas. Panašu, teismas tik pritempęs dėl pandemijos gali neleisti.
Streikuoti dėl pandemijos neleido, bet kai per antrąją bangą sumažino autobusų taip, kad žmonės važiavo susigrūdę, nors, kaip pasirodo, net nebuvo galima vežti stovinčių keleivių - teismui buvo nusispjaut.
Kokia prasmė iš tokios profsąjungos, kuri negali vykdyti vienos iš pagrindinių savo funkcijų?
Darbdavys tiesiog nepasirašytų kitokios sutarties. Tuo labiau, kad profsąjunga duoda pašalpas mirties, ligos, nelaimės atveju; apmoka keliones, sanatorijas, boulingą.
Darbdavys tiesiog nepasirašytų kitokios sutarties. Tuo labiau, kad profsąjunga duoda pašalpas mirties, ligos, nelaimės atveju; apmoka keliones, sanatorijas, boulingą.
Nu tai gerai, nepasirašytu, darbia nevyktų, kol pasirašytų. Tam streikai ir reikalingi kad darbdavį priversti pasirašyti ko jis nenori.
Pastebėjau, kad pasikeitė daugumos autobusų švieslenčių šriftas. Atsirado serifai. Prieš tai buvo groteskiškas gotiškas šriftas. Įdomu ar čia buvo kokia intencija pagerinti įskaitomumą ar kažkas kito, ar tiesiog kažkas pvz. paupgreidino firmware ir tiek.
Nuo spalio pradžios palaipsniui keičiami VVT autobusų ir troleibusų (tik tų, kur su baltomis švieslentėmis bei dalis su oranžinėmis (norvegiški MANai)) priekinių švieslenčių šriftai. Šonuose ir gale vis gi lieka tie patys žVėRYNAS arba PAšILAIčIAI, bet jie taip akių nerėžia, kaip rėždavo iš priekio.
Nuo spalio pradžios palaipsniui keičiami VVT autobusų ir troleibusų (tik tų, kur su baltomis švieslentėmis bei dalis su oranžinėmis (norvegiški MANai)) priekinių švieslenčių šriftai. Šonuose ir gale vis gi lieka tie patys žVėRYNAS arba PAšILAIčIAI, bet jie taip akių nerėžia, kaip rėždavo iš priekio.
Nu jo, makes sense. Naujieji šriftai užima mažiau ploto iš aukščio, tad telpa Lietuviški paukšteliai, brūkšneliai ir taškeliai.
Comment