Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Gėda turėtu būti orgnaizuoti maršrutus į 20 gyv namų rajonus kai 17 000 gyventojų tankiausias rajonas mieste turi vieną maršrutą važiuojantį viena kryptimi kas pusvalandį.
    Na, visų pirma tai ten tikrai nėra toli iki Skalvių žiedo.
    Antra, 5-as autobusas bent jau piko metu tikrai važiuoja ne kas pusvalandį, o dažniau.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

      Užtad nuo spalio 25d. Oro uostas galės džiaugtis sugrįžtančiu naktiniu 88N maršrutu.
      Ar galios įprasti miesto bilietai?

      Comment


        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
        Naujiena iš VVT Facebook'o

        Skamba visiškai neįtikimai, tuo labiau, kad anksčiau skelbta apie, berods, 7 troleibusų pirkimą iš ES lėšų, bet visa tai dingo kažkur.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė deep'as Rodyti pranešimą

          Labai idomios zinios. Ar galima tiketis Vilniuje kazko tokio kas is esmes pagerintu viesojo transporto ivaizdi neinvestavus i begine sistema?

          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Planuojami tik viengubi ir dvigubi troleibusai. Viengubi, dvigubi ir trigubi „metroautobusai“.
          Tų trigubo ilgio autobusų turėtų būti 4 vnt.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą

            Tų trigubo ilgio autobusų turėtų būti 4 vnt.
            Tam, kad pavyti ir aplenkti Kauną, turėtų būti kaip minimum 5 vnt.

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą

              Skamba visiškai neįtikimai, tuo labiau, kad anksčiau skelbta apie, berods, 7 troleibusų pirkimą iš ES lėšų, bet visa tai dingo kažkur.
              Atrodo esu girdėjęs sklandančias kalbas, kad ateinančių metų pradžioje turėtume gauti ne 7, o 9 naujus troleibusus, bet apie tai nėra specifinės info.

              Comment


                Tai kad šitokių kalbų per pastaruosius porą metų buvo ne kartą. Nesimaterializavo.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą



                  Tų trigubo ilgio autobusų turėtų būti 4 vnt.
                  Jų planuojama turėti 12 vnt. sekančiu pasiskirstymu (iš VT studijos):
                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-10-23 at 23-24-34 VT-2020-ataskaita pdf.png
Views:	644
Size:	36,8 kB
ID:	1922414


                  Taip pat iš tos pačios studijos, kiek ko iš viso ir už kiek siūloma pirkti (5,12 mln. yra už elektrinius autobusus, perkamus 2030 - netilpo į šią lentelę): Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-10-23 at 23-32-30 VT-2020-ataskaita pdf.png
Views:	639
Size:	18,5 kB
ID:	1922415


                  Troleibusų siūlomi pokyčiai:
                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-10-23 at 23-37-03 VT-2020-ataskaita pdf.png
Views:	663
Size:	80,8 kB
ID:	1922416



                  Ir labai jau optimistinė rezervo lentelė - vietoj 66 rezervinių troleibusų, siūloma palikti vos 12, ir čia neskaitant, kad 2020 rudenį išleidimas buvo ne 188, o 190:
                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-10-23 at 23-39-30 VT-2020-ataskaita pdf.png
Views:	636
Size:	16,9 kB
ID:	1922418
                  Attached Files

                  Comment


                    Reikia melstis, kad nupirktų bent jau su automonine eiga. Jeigu eilinį kartą įvykus avarijai 100 ar 159 nauji troleibusai stovės nejudėdami gatvėse...
                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      Naujiena iš VVT Facebook'o

                      Eilinį kartą tik autobusai rūpi o apie troleibusus nė žodžio. Užmiršo paminėti kad vėl eilinį kartą palėtino troleibusų grafiką. Pvz iš stoties vieną stotelę tuo pačiu maršrutu autobusas važiuos 5 min o troleibusas 8, na, patys sugalvokit kodėl.

                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                      Na, visų pirma tai ten tikrai nėra toli iki Skalvių žiedo.
                      Antra, 5-as autobusas bent jau piko metu tikrai važiuoja ne kas pusvalandį, o dažniau.
                      Daliai rajono iki skalvių žiedo nėra toli, kur jie daugiausia ir eina. Tik nepamirškim kad savivaldybė pabaigus tiesti perkūnkiemio gatvę prižadėjo padaryti normalų VT susisiekimą rajonui. Tai va, varnelę užsidėjo su 5 autobusu.

                      Taip, rytinio piko metu net kas 20 min sugeba važiuoti: https://www.stops.lt/vilnius/#bus/5/a-b/3309
                      Tik reikia atsiminti, kad normalus viešasis transportas tokiame tankiame rajone turėtu važiuoti ne kas 20, o kas 2 minutes.

                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                      Taip pat iš tos pačios studijos, kiek ko iš viso ir už kiek siūloma pirkti (5,12 mln. yra už elektrinius autobusus, perkamus 2030 - netilpo į šią lentelę): Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-10-23 at 23-32-30 VT-2020-ataskaita pdf.png Views:	144 Size:	18,5 kB ID:	1922415
                      Reikėtu apkeisti troleibusus ir autobusus vietomis.

                      Pagal šitą plana net iki 2030 metų nebus pakeistos škodos.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Eilinį kartą tik autobusai rūpi o apie troleibusus nė žodžio. Užmiršo paminėti kad vėl eilinį kartą palėtino troleibusų grafiką. Pvz iš stoties vieną stotelę tuo pačiu maršrutu autobusas važiuos 5 min o troleibusas 8, na, patys sugalvokit kodėl.
                        Šiaip tai ten juodu ant balto parašyta, kad ketina pirkti 159 troleibusus. Kitas reikalas, kad ketina, nereiškia jog iš tiesų pirks.

                        Pagal šitą plana net iki 2030 metų nebus pakeistos škodos.
                        Bus. Škodų yra 168, iš jų didelė dalis yra ''šaltojo rezervo'', t.y. išvažiuoja labai retai, t.y. maždaug 40 galima tiesiog braukti lauk gavus naujas patikimas transporto priemones. Kitas reikalas, kad kažkiek senesnių triašių Trollino vis tiek liks - bus kaip su naujais autobusais, kad seniausi turėjo likti Volvo 7700(A) iš 2004, o realybėje vis dar važinėja MANai ir Neoplanai iš 2000.


                        Daliai rajono iki skalvių žiedo nėra toli, kur jie daugiausia ir eina. Tik nepamirškim kad savivaldybė pabaigus tiesti perkūnkiemio gatvę prižadėjo padaryti normalų VT susisiekimą rajonui. Tai va, varnelę užsidėjo su 5 autobusu.

                        Taip, rytinio piko metu net kas 20 min sugeba važiuoti: https://www.stops.lt/vilnius/#bus/5/a-b/3309
                        Tik reikia atsiminti, kad normalus viešasis transportas tokiame tankiame rajone turėtu važiuoti ne kas 20, o kas 2 minutes.
                        Va štai čia tiesa. Susisiekimas iš tiesų nėra labai adekvatus.
                        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-10-25 at 13-37-27 Maršrutų tvarkaraščiai.png
Views:	495
Size:	57,7 kB
ID:	1922765

                        Čia beje galima pasižiūrėti tobulas tvarkaraščių sudarymo ypatybes - 6.56 važiuojantis autobusas yra iš parko ir su 6.57 važiuojančiu autobusu susitinka dar Žalgirio stotelėje.

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                          Šiaip tai ten juodu ant balto parašyta, kad ketina pirkti 159 troleibusus. Kitas reikalas, kad ketina, nereiškia jog iš tiesų pirks.



                          Bus. Škodų yra 168, iš jų didelė dalis yra ''šaltojo rezervo'', t.y. išvažiuoja labai retai, t.y. maždaug 40 galima tiesiog braukti lauk gavus naujas patikimas transporto priemones. Kitas reikalas, kad kažkiek senesnių triašių Trollino vis tiek liks - bus kaip su naujais autobusais, kad seniausi turėjo likti Volvo 7700(A) iš 2004, o realybėje vis dar važinėja MANai ir Neoplanai iš 2000.
                          Tai jie ketina jau kiek metų?

                          Šaunu, 2030 metais galėsime pagaliau nustoti važinėti tuo metu jau 46 metų senumo troleibusais. Tada liks džiaugtis jau 26 metus pasiekusiais Trolino II. Čia su sąlyga kad iki 2030 nesusiprotės kad troleibusų tinklą reikia plėsti.

                          Bet pala, ketina pirkti 159, važiuoja 168, taigi dar liks 9 važiuojančios škodos!

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Bet pala, ketina pirkti 159, važiuoja 168, taigi dar liks 9 važiuojančios škodos!
                            Turit teksto suvokimo problemų
                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                            Bus. Škodų yra 168, iš jų didelė dalis yra ''šaltojo rezervo'', t.y. išvažiuoja labai retai, t.y. maždaug 40 galima tiesiog braukti lauk gavus naujas patikimas transporto priemones.


                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Turit teksto suvokimo problemų
                              [/B]
                              Na tai taip, tos 9 škodos bus rezervinės, jeigu per dešimtmetį nesusiprasim didinti troleibusų mašrutų/intensyvumo, bet jos vistiek "dirbs" ir nebus nurašytos.

                              Comment


                                Taigi jums sako, kad tas 9 vnt. skirtumas yra tiesiog padidintas rezervo kiekis - kuo senesnis TP parkas, tuo daugiau rezervo reikia. 159 naujų TP su kaupu pakaks pakeisti visas 168 Škodas ir dar liks sočiai ne tik rezervo, bet ir vietos pakeist pvz. Amberius ar labiausiai "invalidinius" Trollino 15.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Taigi jums sako, kad tas 9 vnt. skirtumas yra tiesiog padidintas rezervo kiekis - kuo senesnis TP parkas, tuo daugiau rezervo reikia. 159 naujų TP su kaupu pakaks pakeisti visas 168 Škodas ir dar liks sočiai ne tik rezervo, bet ir vietos pakeist pvz. Amberius ar labiausiai "invalidinius" Trollino 15.
                                  Tai su naujais troleibusais bus mažiau rezervo? Na tada taip, tikrai nesupratau ką norėjo pasakyti. Amberiai lyg tyk du belikę?

                                  Comment


                                    Žinoma, rezervo bus mažiau. Bet kad pakaks vos 12 troleibusų, kaip ten rašoma lentelėse, tai nu niekaip netikiu. Transrevis, turėdamas ~55-60 midibusų išleidimą jau turi 70 autobusų. Ir čia vien tik naujos TP, o ne 159 naujos + 42 šiek tiek pavažinėtos + 45-47 gerokai nuvažinėtos, kaip būtų su Vilniaus troleibusais.
                                    Dėl Amberių - visi tik 2 belikę yra tiek, kiek jų ir buvo - 1719 ir 1720.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Nuo lapkričio 8d. neterminuotam laikui į gatves išriedės tik trečdalis transporto. Tikiuosi, kuo greičiau pavyks profsąjungoms pasiekt tikslus, nes jau įsivaizduoju koks chaosas bus gatvėse... Pvz. 1G vietoj 18 autobusų - bus 6, sunku suvokti...
                                      >>> https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...blema-n1120694

                                      Comment


                                        Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                                        Nuo lapkričio 8d. neterminuotam laikui į gatves išriedės tik trečdalis transporto. Tikiuosi, kuo greičiau pavyks profsąjungoms pasiekt tikslus, nes jau įsivaizduoju koks chaosas bus gatvėse... Pvz. 1G vietoj 18 autobusų - bus 6, sunku suvokti...
                                        >>> https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...blema-n1120694
                                        O aš tai atvirkščiai tikiuosi, kad streikas bus bent savaitę ir tai privers susimąstyti visus ''darnaus judumo specialistus'' ir megėjus, kad į dviračius visi nepersės

                                        Ai, na ir dabar ketina pirkti jau ne 159 troleibusus, o 50 autobusų, na nebent vėl žurnalistai kažką pridirbo:
                                        VVT atstovas papildė, kad bendrovė skiria dėmesio darbo sąlygų gerinimui: viešojo transporto parkas yra atnaujinamas, o kondicionavimo sistema autobusuose – sutvarkyta. Ruošiamasi viešojo transporto parką papildyti dar 50-čia naujų autobusų, kurių įsigijimui daugiau nei pusė lėšų bus skirta iš ES paramos fondo, tv3.lt informavo jis.
                                        Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.10.26, 19:32.

                                        Comment


                                          Nelabai suprantu šios pastraipos:

                                          "Jo teigimu, viešojo transporto vairuotojai turi pareigą vežti keleivį pagal nustatytą grafiką, tačiau negalėdami tilpti į nustatytus laiko rėmus nervinasi, skubėdami daro klaidų."

                                          Ar tikrai grafikai yra perspausti? Čia gi Vilnius, bent iki kokių 2017 metų Vilniuje transportas šliauždavo vėžlio greičiu, niekur Europoje nebuvau matęs taip lėtai važiuojančių autobusų ar troleibusų. Po to sutinku, situacija šiek tiek pagerėjo. Bet ar tikrai galima vadinti tokius grafikus perspaustais? Greičio viršijimas proto ribose yra normali praktika beveik kiekvienoje Europos šalyje. Vokietijoje ar Italijoje net buvau matęs kai autobusai 90 km/h vakarais per miestą varo, kas Vilniuje tikrai neįmanoma.

                                          Aišku, visos situacijos nežinau, tai gal kas nors pakomentuos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X