Na žurnalistai kaip visada išputė burbulą. Dalis naikinamų maršrutų keis į greituosius, todėl kelionė pagreitės. Šiaip maniau jie naikins kalchoziškus maršrutus, tokius, kaip 35A ir t.t.
Ar tikrai? Juk yra kalbama, kad kitus dubliuojantys privačių autobusų ir mikriukų maršrutai bus naikinami, o kiti integruojami į sistemą.
VMS artimiausiu metu skelbs naujų maršrutų konkursus, kurie teiks privežamąją funkciją.
Nežinau kaip jūs sugebat skaičiuoti, kad iki stotelės reikės eiti 30 min - 1-2 km. Jeigu greitieji maršrutai bus, tai jie tikrai nebus palikti vieni. Juk schemoje puikiai matosi, kad jie tampa miesto arterijomis, kurios aptarnauja visą miesto pagrindą. Kiti maršrutai tampa aptarnaujančiaisiais. Net neabejoju, kad prie kiekvienos GRA stotelės galima bus privažiuoti kitu VT ir sėkmingai persėsti.
O greitieji maršrutai, net jeigu ir važiuos bendrame sraute, vistiek padės sutaupyti nemažai laiko. Žinoma, ne tais atvejais, kai visą maršrutą važiuojama kamštyje, bet tarkim Laisvės pr. tai tikrai. Pažiūrėkime, dabar iš rytoje tenai kamštis būna maždaug iki Karoliniškių. Po to kamštis išsisklaido. Greitojo maršruto privalumas čia tampa akivaizdus. Man pačiam kelionė turėtų sutrumpėti ženkliai (nuo Matulaičio a. iki Kauno g.).
Kas ten kalbėjo dėl oficialios schemos.. Tai jeigu aš ant savo veido prisiklijuosiu susisiekimo paslaugų įmonės logotipą, jis irgi taps oficialiu ir patvirtintu objektu?
O kur kalbos dėl viso VT privatizavimo, tai išvis juokinga. Konspiracijas pradėkit čia skleisti, tai forumas greitai neteks savo prasmės. Logikos naikinti privatininkus, reorganizuoti visą VT, keisti bilietų sistemą ir po to tiesiog viską išmesti, tai juokingiau negu juokinga...
Ekologijos mažėja, jei arterijomis tampa AUTOBUSAI.
Ekologija.. O tu paskaičiavai kiek ta ekologija pablogės? Nes ir aš galiu rėkti, kad ekologija pablogėja vystat troleibusų tinklus (didėja elektros poreikis, jos gamybai reikia daugiau kertamų miškų, dujų, naftos), bet kas iš to, jeigu mano teiginiai absoliučiai niekuo nepagrįsti?
Ekologija.. O tu paskaičiavai kiek ta ekologija pablogės? Nes ir aš galiu rėkti, kad ekologija pablogėja vystat troleibusų tinklus (didėja elektros poreikis, jos gamybai reikia daugiau kertamų miškų, dujų, naftos), bet kas iš to, jeigu mano teiginiai absoliučiai niekuo nepagrįsti?
Pablogėja, nes bus tik autobusai. Su tokiu intervalu dažnu taibus tik antiekolegija.
Ekologijos mažėja, jei arterijomis tampa AUTOBUSAI.
Kiek supratau, jie tam tikra prasme simuliuos būsimas autobuso-tramvajaus linijas
Čia labiau tiktų prie tramvajaus temos. Taip ir nesupratau kokio gamintojo ar veikiančio tinklo prototipą turi galvoje savivaldybė.
Kiek supratau, jie tam tikra prasme simuliuos būsimas autobuso-tramvajaus linijas
Čia labiau tiktų prie tramvajaus temos. Taip ir nesupratau kokio gamintojo ar veikiančio tinklo prototipą turi galvoje savivaldybė.
Nežinau kaip jūs sugebat skaičiuoti, kad iki stotelės reikės eiti 30 min - 1-2 km. Jeigu greitieji maršrutai bus, tai jie tikrai nebus palikti vieni. Juk schemoje puikiai matosi, kad jie tampa miesto arterijomis, kurios aptarnauja visą miesto pagrindą. Kiti maršrutai tampa aptarnaujančiaisiais. Net neabejoju, kad prie kiekvienos GRA stotelės galima bus privažiuoti kitu VT ir sėkmingai persėsti.
Tai esmė tame, kad, tose stotelėje, kuriose GRA nestos, transportas važiuos rečiau nei dabar. Nemažai maršrutų naikinama ar apkarpoma. Todėl, norint privažiuoti prie GRA, reikės arba ilgiau laukti, arba pačiam eiti iki artimiausios GRA stotelės.Ne visada ji yra arti. Ir vis dar neatsakytas klausimas. Kodėl GRA nestos net ir tose stotelėse, kur žmonių tikrai daug? (pvz: T. Ševčenkos, Viršuliškių, Giedraičių, Kalvarijos, Tolminkiemio ir tt.)? Tai sprendžiu iš schemos. Ten VT bus mažiau nei dabar, teks arba laukti privežančio maršruto, arba eiti pėsčiom. Manai, tai gerai?
O greitieji maršrutai, net jeigu ir važiuos bendrame sraute, vistiek padės sutaupyti nemažai laiko. Žinoma, ne tais atvejais, kai visą maršrutą važiuojama kamštyje, bet tarkim Laisvės pr. tai tikrai. Pažiūrėkime, dabar iš rytoje tenai kamštis būna maždaug iki Karoliniškių. Po to kamštis išsisklaido. Greitojo maršruto privalumas čia tampa akivaizdus. Man pačiam kelionė turėtų sutrumpėti ženkliai (nuo Matulaičio a. iki Kauno g.).
Netiesa. Kamštis greitai panaikintų tas pora dešimčių sekundžių, sutaupytų nestojant kai kuriose stotelėse. Be to, ilgiau bus stovima kitose stotelėse, nes juose lips daugiau keleivių. Tad sutaupoma bus labai nedaug laiko. Būtų gerai, jei greitieji autobusai dalyje stotelių stotų, bet pagal pageidavimą. O nestotų tik tose, kur keleivių yra labai mažai, minimumas. Tuomet prieštaraujančių nemanau, kad būtų.
Ekologija.. O tu paskaičiavai kiek ta ekologija pablogės? Nes ir aš galiu rėkti, kad ekologija pablogėja vystat troleibusų tinklus (didėja elektros poreikis, jos gamybai reikia daugiau kertamų miškų, dujų, naftos), bet kas iš to, jeigu mano teiginiai absoliučiai niekuo nepagrįsti?
Taip mes nepaskaičiuosime kiek ko sunaudojama elektros gamybai - bet mes akivaizdžiai jaučiame plaučiais skirtumą, pvz. palyginę penkių autobusų ir penkių troleibusų skleidžiamą aromatą gatvėje. Vilnius ir taip nuolat turi problemų dėl per didelio užterštumo, pastaraisiais metais visur medžiai tik kertami, jų neatsodinant, o tuščias vietas užklojant plytelėmis (pvz - palei Antakalnio g. per paskutinius kelis metus medžių sumažėjo keliskart). Jūs man pamėginkite įrodyti, kad dyzelinis ar dujinis autobusas (kad ir kelių metų senumo) yra ekologiškesnis už troleibusą...
Tai esmė tame, kad, tose stotelėje, kuriose GRA nestos, transportas važiuos rečiau nei dabar. Nemažai maršrutų naikinama ar apkarpoma. Todėl, norint privažiuoti prie GRA, reikės arba ilgiau laukti, arba pačiam eiti iki artimiausios GRA stotelės.Ne visada ji yra arti. Ir vis dar neatsakytas klausimas. Kodėl GRA nestos net ir tose stotelėse, kur žmonių tikrai daug? (pvz: T. Ševčenkos, Viršuliškių, Giedraičių, Kalvarijos, Tolminkiemio ir tt.)? Tai sprendžiu iš schemos. Ten VT bus mažiau nei dabar, teks arba laukti privežančio maršruto, arba eiti pėsčiom. Manai, tai gerai?
O ar taip sunku pasižiūrėti į grafiką ir troleibusu privažiuoti prie greitojo maršruto? Bendra kelionės trukmė juk trumpėja, tiesiog reikia sekti grafikus, kas nėra sudėtinga. O pvz. T. Ševčenkos stotelėj 17 troleibusas, kuris bus tankinamas iki 16 troleibusų maršrute, pilnai priveš iki ten kur stoja GRA
O ar taip sunku pasižiūrėti į grafiką ir troleibusu privažiuoti prie greitojo maršruto? Bendra kelionės trukmė juk trumpėja, tiesiog reikia sekti grafikus, kas nėra sudėtinga. O pvz. T. Ševčenkos stotelėj 17 troleibusas, kuris bus tankinamas iki 16 troleibusų maršrute, pilnai priveš iki ten kur stoja GRA
O jeigu tas troleibusas važiuoja kas 30 min, pvz. 7:40, o man reikia jo 7:25, o man ankščiau nereikia, tai įsakysi man vėluoti į darbą/mokymo įstaigą?
Na žurnalistai kaip visada išputė burbulą. Dalis naikinamų maršrutų keis į greituosius, todėl kelionė pagreitės. Šiaip maniau jie naikins kalchoziškus maršrutus, tokius, kaip 35A ir t.t.
Protinguolį, tai vienintelis autobusas iš Ožkinių ir Naujųjų Verkių atvežantis mokinius iki mokyklos, ir po pamokų parvežantis mokinius į namus esančius Ožkiniuose ir Naujuose Verkiuose.
Tai, kas tavo manymu, tada atveš mokinius į mokyklą iš Ožkinių ir Naujųjų Verkių? Ir kas juos tada parveš po pamokų į namus esančius Ožkiniuose ir Naujuose Verkiuose.
Mokiniai mašinų vairuoti negali, o tėvai dirba iki vėlumos.
Tam ir atkurtas 35A maršrutas, kaip mokinių autobusas. Su juo naikinimu sutikčiau tik tuo atveju jeigu jo vietoje pratęsti 35 autobusą.
O ar taip sunku pasižiūrėti į grafiką ir troleibusu privažiuoti prie greitojo maršruto? Bendra kelionės trukmė juk trumpėja, tiesiog reikia sekti grafikus, kas nėra sudėtinga. O pvz. T. Ševčenkos stotelėj 17 troleibusas, kuris bus tankinamas iki 16 troleibusų maršrute, pilnai priveš iki ten kur stoja GRA
Labai abejoju, kad bendras kelionės laikas mažės. Kad nesikartoti, pacituosiu ankstesnį savo pranešimą.
Netiesa. Kamštis greitai prarytų tas pora dešimčių sekundžių, sutaupytų nestojant kai kuriose stotelėse. Be to, ilgiau bus stovima kitose stotelėse, nes jose lips daugiau keleivių. Tad sutaupoma bus labai nedaug laiko. Būtų gerai, jei greitieji autobusai dalyje stotelių stotų, bet pagal pageidavimą. O nestotų tik tose, kur keleivių yra labai mažai, minimumas. Tuomet prieštaraujančių nemanau, kad būtų.
Tai esmė tame, kad, tose stotelėje, kuriose GRA nestos, transportas važiuos rečiau nei dabar. Nemažai maršrutų naikinama ar apkarpoma. Todėl, norint privažiuoti prie GRA, reikės arba ilgiau laukti, arba pačiam eiti iki artimiausios GRA stotelės.Ne visada ji yra arti. Ir vis dar neatsakytas klausimas. Kodėl GRA nestos net ir tose stotelėse, kur žmonių tikrai daug? (pvz: T. Ševčenkos, Viršuliškių, Giedraičių, Kalvarijos, Tolminkiemio ir tt.)? Tai sprendžiu iš schemos. Ten VT bus mažiau nei dabar, teks arba laukti privežančio maršruto, arba eiti pėsčiom. Manai, tai gerai?
Netiesa. Kamštis greitai panaikintų tas pora dešimčių sekundžių, sutaupytų nestojant kai kuriose stotelėse. Be to, ilgiau bus stovima kitose stotelėse, nes juose lips daugiau keleivių. Tad sutaupoma bus labai nedaug laiko. Būtų gerai, jei greitieji autobusai dalyje stotelių stotų, bet pagal pageidavimą. O nestotų tik tose, kur keleivių yra labai mažai, minimumas. Tuomet prieštaraujančių nemanau, kad būtų.
Gerai, tarkim T16. Dabar važiuoja ko gero kas ~5 minutes. Vietoje jo bus GRA2. T16, tuo tarpu, bus tarkim ilginamas laikas iki 10 min. Tai kame problema atsiranda? Ar man bus sunkiau išeiti 5 minutėm anksčiau/vėliau ir sėsti į T16, pavažiuoti iki GRA2 stotelės ir persėsti tenai? Ne. Ypač turint omenyje, kad žadamas GRA dažnumas bus tikrai didelis (jeigu tai tiesa, kaip, beje ir visi dabartiniai planai). Tad problemos tikrai nelieka. Tas pats, spėju, ir kituose maršrutuose.
O dėl sustojimo.. Manau, kad laikras, praleistas stovint 1 stotelėje nuo laiko, stojant 4 papildomose stotelėse, tikrai skiriasi. Beje, autobusai savaime yra greitesni, negu troleibusai. Jau dabar man iš Kauno g. yra patogiau sėsti į 54 autobusą (jeigu pataikau į jį) ir važiuoti iki st. Laisvės prospektas, tenai persėsti į T16. Kodėl patogiau? Nes autobusas pakeliui dažnai aplenkia troleibusus. Kartais net ne vieną. GRA pranešumas šioje vietoje turėtų būti žymiai didesnis. Vėl gi, nekalbu apie kitas vietas, nes nesigilinu į situaciją ir nežinau kokia ji yra (netenka važiuoti dažnai).
Taip mes nepaskaičiuosime kiek ko sunaudojama elektros gamybai - bet mes akivaizdžiai jaučiame plaučiais skirtumą, pvz. palyginę penkių autobusų ir penkių troleibusų skleidžiamą aromatą gatvėje. Vilnius ir taip nuolat turi problemų dėl per didelio užterštumo, pastaraisiais metais visur medžiai tik kertami, jų neatsodinant, o tuščias vietas užklojant plytelėmis (pvz - palei Antakalnio g. per paskutinius kelis metus medžių sumažėjo keliskart). Jūs man pamėginkite įrodyti, kad dyzelinis ar dujinis autobusas (kad ir kelių metų senumo) yra ekologiškesnis už troleibusą...
Be jokios abejonės, kad autobusai yra mažiau ekologiški už troleibusus. Niekas nesiginčys dėl to. Klausimas tik koks tas skirtumas. Vilnius vienas žaliausių miestų Europoje. Medžių tikrai nemažėja (vien šiemet buvo pasodinta keli šimtai žalumynų: krūmų, medžių). Likusi tarša susidaro daugiau dėl mašinų, negu dėl autobusų.
Galų gale, nenorėkit, kad viskas būtų daroma iš karto. Kažkur seniau buvo užduotas klausimas, kodėl nėra viskas daroma iškarto ir kartu (pvz. e. bilietas, GRA, tramvajus, pertvarkymai). Atsakymas paprastas: ar geriau daryt kiekvieną projektą atskirai ir užtikrinti, kad jis bus sklandus (o jeigu ne, kad bus sutvarkyta kuo greičiau) ar daryti viską iš karto vienu metu ir taip absoliučiai paralyžuoti visą miestą, jeigu kas neatsitiks? Nepamirškime, kad ir specialistų yra ne begalė, ribotas skaičius.
Jeigu nuostata yra: "pilnai pasitikiu valdžia, kaip padarys, taip ir bus gerai" - tai irgi tam tikra pilietinė pozicija.
na suprantama, kad kalbėti galima, bet matau daugiau isterijos nei diskusijos o iš tiesų tai gerai skaitai mintis: pasitikiu valdžia; iš kitos pusės žinau, kad ją reikia kontroliuoti, nes valdžia ne viską žino ir ne viską įvertina
Apie A juostų plėtrą kol kas nekalbama, be to, nemažoje dalyje apkrautų gatvių A juostos be gatvių rekonstrukcijos neįkiši.
mano požiūriu jau seniai laikas visose 4 juostų gatvėse, kur kursuoja VT, atimti 2 juostas visuomeniniam transportui. Beje valdžia tikiuosi girdi ir žino, kad su kelių eismo taisyklių pakeitimais atsiranda galimybė leisti naudotis A juosta tais atvejais, kai automobilyje yra, sakykim, 4 keleiviai. Aš tikiuosi X skyriaus specialistas supras, kad nuo santariškių iki pat stoties atiduoti 2 juostas tik VT būtų per drąsu; bet dalyje tos A juostos leisti važiuoti automobiliams su 4+ keleivių būtų naudinga. Tokiu būdu gal dar ir žmonių kooperacija pagerės, o tai dabar švelniai tariant apgailėtina... Jei to nepanaudos - sutinku su tavo nuomone, kad bus blogai
Būtent. Jau norisi išsikelti į Kauną, ten VT aukštesnio lygio.
Kauno troleibusai naujesni, Kauną autobusai šiemet irgi nauji pasiekė. El. bilietas veikia puikiai, nė kiek nepabrangęs (vienkartinių kainos: 36 ct/90 ct/1,9 Lt), ir galima per 0,5 h nemokamai persėsti. Bilietai pildomi internetu, švieslentės visose stotelėse, kur pakabintos, veikia. Vasarą dar ant 3 autobusų priekio galima dviratį pasikabint.
Kiekvieną penktadienį ir šeštadienį kursuoja 2 naktiniai troleibusų maršrutai (13N ir 14N) ir 1 autobusų (37N). Tiesa švenčių laikotarpiu jie važiuoja kasnakt.
Ir KIEKVIENOS priemonės viduje rasi švieslentę – ar bus senas Volvo B10B-65, ar šviežias Solaris Urbino 12 CNG (ten iš viso ekranas didžiulis, net ne švieslentė), ar Škoda 14 Tr, ar Solaris Trollino 12 AC.
Vilniuj turbūt blogiau.
Be jokios abejonės, kad autobusai yra mažiau ekologiški už troleibusus. Niekas nesiginčys dėl to. Klausimas tik koks tas skirtumas. Vilnius vienas žaliausių miestų Europoje. Medžių tikrai nemažėja (vien šiemet buvo pasodinta keli šimtai žalumynų: krūmų, medžių). Likusi tarša susidaro daugiau dėl mašinų, negu dėl autobusų.
Comment