Iš darbo dienomis reikalingų 188 troleibusų parkas turi 88 žemagrindžius. Tai beveik pusė reisų gali atlikti žemagrindžiai. Kas antras troleibusas žemagrindis maršrute yra tikrai priimtina. Keleivių, kuriems laipteliai trukdo, yra tikrai daug mažiau. Tik SĮSP turėtų skirstyti troleibusus normaliau, negu dabar yra pagal stops.lt. 2, 4 maršrute važiuoja iš pradžių traukinys žemagrindžių, po to traukinys aukštagrindžių.
Tai atsakymas kodėl tėvai su mažais vaikais nevažiuoja VT, o renkasi mašinas. Nes jei žemagrindžiame bus 1-2 vežimėliai, stypsosi net T2 pusvalandį.
1556, kitas 1633.
Dabar tai jie ne remonte. Autonominis neveikia, kaip suprantu? Nežinau išleidimo, maniau ten bent 3 užtenka.
Kad jie dabar ne remonte, nekeičia fakto, kad jie yra labai nepatikimi. Autonominė eiga čia net ne prie ko. Ir net jeigu ten būtų 3 autobusai, vis tiek yra nesamonė keisti 3 į 2 ir be jokių rezervų. Vienintelė atrakcija VT entuziastams ir nerėgėtas šokas troleibusų talibams būtų, kai gedimo atveju čia, Vilniuje, tektų leisti autobusą į troleibuso maršrutą.
Fakto nepaneigsi, kad troleibusai Vilniuje yra žlugdomi tyčia. Sostinės gyventojams tikrai nėra respektabilu važinėti jau neegzistuojančioje valstybėje pagamintomis transporto priemonėmis, o ir nėra profitabilu. Kaip manote, ar kokie Citybee turėtu pasisekimą jei būtų galima išsinuomoti tik senus sulopytus Žiguli ar Moskivich automobilius? Paaiškinkite man kodėl Vilniuje yra stengiamasi numarinti troleibusus? Netgi šiame forume tenka skaityti žinutes, kur pasisakantys už troleibusus žmonės išvadinami fanatikais, "troleibusų talibais" ir pan. Tik nesakykite, kad tai ta priedurniams sušerta idėja: "hurr durr kontaktinis tinklas negražiai atrodo", ar "hurr durr troleibusai lėti"
Na nežinau, man tai visai "respektabilu" važinėti, bet sutinku, kad turėtų troleibusus greičiau atnaujinti. Vienas tik niuansas - troleibusų tarnavimo laikas ilgesnis už autobusų. Bet taip, galėtų tas senas Škodas jau ir pakeisti.
Fakto nepaneigsi, kad troleibusai Vilniuje yra žlugdomi tyčia. Sostinės gyventojams tikrai nėra respektabilu važinėti jau neegzistuojančioje valstybėje pagamintomis transporto priemonėmis, o ir nėra profitabilu. Kaip manote, ar kokie Citybee turėtu pasisekimą jei būtų galima išsinuomoti tik senus sulopytus Žiguli ar Moskivich automobilius? Paaiškinkite man kodėl Vilniuje yra stengiamasi numarinti troleibusus? Netgi šiame forume tenka skaityti žinutes, kur pasisakantys už troleibusus žmonės išvadinami fanatikais, "troleibusų talibais" ir pan. Tik nesakykite, kad tai ta priedurniams sušerta idėja: "hurr durr kontaktinis tinklas negražiai atrodo", ar "hurr durr troleibusai lėti"
O nėra taip, kad didžioji dalis Vilniaus Škodų pagamintos jau egzistuojančioje valstybėje?
Koks skirtumas, kokioje valstybėje pagaminta? Svarbu ką turi. Hitleris irgi sudizainino „VW” logo (jis buvo dailininkas), tai ką, utilizuot visas mašinas ir uždaryt įmonę? Pavadinimo net nekeitė smulkiuose rebrandin'imuose.
Troleibusų „respektabilumas” baigiasi tada, kai sėdint prie lango ant tavęs laša lietaus vanduo tiesiogiai arba bent teka čiurkšlelės salono panelėmis. Kai sprogsta padanga ir pralaužia grindis, kurios sužaloja žmones, irgi respektabilumo nepriduoda. Kartais žiemą trūlike šalčiau nei lauke, nes šiluma nesilaiko, o trūlike sėdi nejudėdamas, lauke nors nuo ėjimo šyli ir nešali tais pačiais rūbais.
Vilniaus VT perklijuotos geltonosios linijos autobusų/troleibusių priekyje šalia vairuotojo. Dabar priekinėse sėdynėse sėdėti vėl galima, tik paliktos linijos taip, kad būtų aišku, jog vairuotojai bilietų neparduoda
Vilniaus VT perklijuotos geltonosios linijos autobusų/troleibusių priekyje šalia vairuotojo. Dabar priekinėse sėdynėse sėdėti vėl galima, tik paliktos linijos taip, kad būtų aišku, jog vairuotojai bilietų neparduoda
Tiksliau, kad būtų aišku, jog priekinės durys yra visiškas tabu, o jų atidarymas vairuotojui bus absoliutus nusižeminimas
Na nežinau, man tai visai "respektabilu" važinėti, bet sutinku, kad turėtų troleibusus greičiau atnaujinti. Vienas tik niuansas - troleibusų tarnavimo laikas ilgesnis už autobusų. Bet taip, galėtų tas senas Škodas jau ir pakeisti.
Norint vien išlaikyti esamą troleibusų kiekį išdalinant investicijas po lygiai reikėtu kasmet nupirkti bent po 10-20 troleibusų. Nors tvarkantis normaliai troliebusų per artimiausius 9 metus (iki 2030 ES strategijos) turėtu bent padvigubėti. O realybėje tai nesugebam net 7 nemokamai už es pinigus pasiimti.
Taip, troleibusas gali tarnauti ir 15 metų, kai autobusas susidrožia per 5 metus. Tuo tarpu šiandien važiavau 35 metų senumo troleibuse - kuris turėjo būti pakeistas jau prieš 20 metų.
Koks skirtumas, kokioje valstybėje pagaminta? Svarbu ką turi. Hitleris irgi sudizainino „VW” logo (jis buvo dailininkas), tai ką, utilizuot visas mašinas ir uždaryt įmonę? Pavadinimo net nekeitė smulkiuose rebrandin'imuose.
Na jeigu išsikveitus taksi atvažiuotu hitlerio laikų VW tai kažin ar lipčiau (na nebent kaip pramoga nes retenybė). Taksi įmonei tikrai reikėtu utilizuoti visas tokias ir įsigyti nesenesnius nei 10 metų VW.
Na jeigu išsikveitus taksi atvažiuotu hitlerio laikų VW tai kažin ar lipčiau (na nebent kaip pramoga nes retenybė). Taksi įmonei tikrai reikėtu utilizuoti visas tokias ir įsigyti nesenesnius nei 10 metų VW.
Tramvajai gal ir nelabai tinka šiam palyginimui. bėginio transporto priemonės įprastai turi ilgesnį eksploatacijos laiką negu kelių transportas. Bet taip, troleibusai įprastai eksploatuojami ~25 metus. Bet net tokiu atveju didelė dalis Vilniaus Škodų jau turėjo būti nurašytos
Taip. Juk kėbulas gaminamas iš tos pačios geležies. Sėdynės apaustos ta pačia medžiaga. Stiklą tvirtinančios gumos iš tos pačios gumos.
Visa šitai vistiek yra remonetuojama ir atnaujinama. Esmė yra techninė dalis, variklis, ratų sistema ir t.t. Bėginiai paprastai tarnauja ilgiau nei padanginiai.
Kuo skiriasi troleibuso ir tramvajaus el. variklių veikimo principas? Įtariu niekuo. Troleibusui profilaktiškai padangas pakeitei ir ką nors važiuoklei, kaip standartiškai automobiams keičiami šarnyrai. Manau, tramvajai rečiau atnaujinami vien dėl didesnės jų kainos.
Kuo skiriasi troleibuso ir tramvajaus el. variklių veikimo principas? Įtariu niekuo. Troleibusui profilaktiškai padangas pakeitei ir ką nors važiuoklei, kaip standartiškai automobiams keičiami šarnyrai. Manau, tramvajai rečiau atnaujinami vien dėl didesnės jų kainos.
Manau, jūs iš dalies tiesus dėl kainos. Troleibusams yra didesnė amortizacijos apkrova ir kėbulas greičiau išsidevėja dėl žiemos reagentų ant kelio.
Kitas dalykas, gal žino kas nors iš profesionalios pusės, ar būna ir ar dažnai pas Škodas problemos su varikliu?
Kuo skiriasi troleibuso ir tramvajaus el. variklių veikimo principas? Įtariu niekuo. Troleibusui profilaktiškai padangas pakeitei ir ką nors važiuoklei, kaip standartiškai automobiams keičiami šarnyrai. Manau, tramvajai rečiau atnaujinami vien dėl didesnės jų kainos.
Tik va standartiškai automobiliams kurie naudojami VT paskirčiai ne 35 metia amortizacija, o greičiau 3,5 metai. Tai nekoks čia palyginimas.
Gal iš VVT kas atsakytų ar yra ir nuo kelintų metų naudojama antikorozinė danga? Įtariu, bent anksčiau jos nenaudojo ir gal net dabar taupydami senoms transporto priemonėms, o va liūdnas atvejis su „kiauru” kėbulu pasitaikė tik sprogus tai padangai prieš metus. Įdomu ar net naujas kėbulas nebūtų visai be pažeidimų. Žiemos mėnesiais gali dienos pabaigoje nupurkšti dugną vandeniu. Galima būtų net sumontuoti automatinę sistemą, kad nereiktų darbuotojo grįžus į parką. Dabar dar yra cinkavimas, kurio, įtariu, tikrai niekas anksčiau nenaudojo.
Comment