Atsiprašau už tokį ilgą screenshotą, bet čia yra puikus naujosios kartos SĮSPo požiūris in a nutshell:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaip, ufonautai... Tai kas ten turi naują vadovą - VVT ar SĮSP? Jei vis tik SĮSP, labai tikiuosi, kad susitvarkys.
Buvo keliais postais anksčiau minėta, jog SĮSP yra atsakingas už maršrutus, grafikus (kitais, grubesniais, žodžiais tariant - viena šikna beveik viską bando aprėpti), o VVT - už autobusų išleidimą į maršrutus.
Keitėsi VVT generalinis direktorius, o ne SĮSP'o (įroniškai sakant SISI)
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaip, ufonautai... Tai kas ten turi naują vadovą - VVT ar SĮSP? Jei vis tik SĮSP, labai tikiuosi, kad susitvarkys.Parašė dondc Rodyti pranešimąPirmieji augantį darbo užmokestį „vilniaus viešajame transporte“ pajus vairuotojai
2021-09-10 https://www.vilniausviesasistranspor...s-vairuotojai/
„Prieš keletą mėnesių „vilniaus viešojo transporto“ vadovavimą perėmęs darius aleknavičius rimtai ėmėsi darbų.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaip, ufonautai... Tai kas ten turi naują vadovą - VVT ar SĮSP? Jei vis tik SĮSP, labai tikiuosi, kad susitvarkys.
https://www.vilniausviesasistranspor...-nauja-vadova/
https://madeinvilnius.lt/verslas/vil...laugu-vadovas/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
VVT ir SĮSP yra atskiros Respublikos.
Buvo keliais postais anksčiau minėta, jog SĮSP yra atsakingas už maršrutus, grafikus (kitais, grubesniais, žodžiais tariant - viena šikna beveik viską bando aprėpti), o VVT - už autobusų išleidimą į maršrutus.
Keitėsi VVT generalinis direktorius, o ne SĮSP'o (įroniškai sakant SISI)
VVT atsakymas
Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKaip ir sakiau, čia greičiausiai dėl buvusių karantinų, kai labai krito bilietų pardavimas. Pati VT politika tikrai tokia nėra.
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąSiap MedinisStrazdas pasigavo troleibusu talibu trenda, dabar jau Simasius ne tik troleibusus naikina, bet ir aplamai zlugdo visa VT ir ruosia dirva privatininkui su dyzeliniais mikroautobusais.
O šiaip tai kai yra konkursai mikrobais daryti privežamuosius kuriuos laimi privatininkai tai tavo ironija deja tampa realybė.
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą14 pradės važiuoti, kai bus uždarytas vakcinacijos centras ir bus panaikintas 200 maršrutas.
Taip pat nereikia pernelyg dramatizuoti dėl kažkokio vieno atsitiktino FB posto, kad jame nepaminėtas viešasis transportas. Čia labiau galima daryti išvadą kad SĮSPo komunikacijoje dirbantys žmonės galėtų atsakingiau žiūrėti į savo darbą, o ne kad vienas randominis FB pranešimas jau liudija apie visą VT sistemos žlugdymą.
Kas liečia naujų troleibusų pirkimą - na, gal visgi pavyktų suprasti, jog tie nauji troleibusai neatsiras spragtelėjus burtų lazdele ? SĮSPas tik pernai metų pabaigoje išleido tą viešojo transporto atnaujinimo galimybių studiją, tai negi jūs naiviai tikitės, kad jau kitą dieną tie visi 200 autonominių troleibusų stovės parke ? Svarbu yra žinoti tik tai, kad nauji troleibusai bus, jie bus autonominiai, pakeis senąsias Škodas, ir pagal toje pačioje galimybių studijoje publikuotą planą, leis plėsti troleibusų sistemą į Ozo, Šiaurinę gatves, Lazdynus (o 1G-4G maršrutuose, tikiuosi kad galų gale atsiras ta naujoji greitaeigė VT rūšis, kas tai bebūtų - ar tramvajus, ar BRT. Nors dėl šito tai šansų šiek tiek mažiau, kadangi toks planas yra įrašytas tik į BP, o pas mus kaip žinia, su BP projektų vykdymu smarkiai atsiliekama)
O apie ta studiją dar yra atskira kalba, kur net oficialiuose pranešimuose mažėja troleibusų kiekis ir didėja autobusų, kai turi būti atvirkščiai. Ne, tie 200 troleibusų jau turėjo būti nupirkti iki tos studijos ir tai jų vos būtų užtekę pakeisti senąsias škodas, o ne planams iki 2030/2035.
Idomu, kaip plės troleibūsų sistemas, jeigu troleibusų kiekis bus mažesnis nei dabar? Gal naikins KT senuose maršrutuose ir varys troleibusus į užkampy kur, kaip vienas forumietis čia sakė, nebus "negražių laidų"
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąSiap MedinisStrazdas pasigavo troleibusu talibu trenda, dabar jau Simasius ne tik troleibusus naikina, bet ir aplamai zlugdo visa VT ir ruosia dirva privatininkui su dyzeliniais mikroautobusais.Lietuva visiems.
Comment
-
Na visgi sprendimas iš pradžių keisti autobusus buvo teisingas, jei Vilnius turėjo tik tam tikrą pinigų sumą. Idealiai reiktų elektrifikuoti tam tikrus atstumus ir keisti autobusus troleibusais su autonominiu. Bet tai daug brangiau. Tai jei Vilnius turėjo ribotą finansavimą, sprendimas keisti iš pradžių autobusus yra teisingas, nes nuo jų daugiau bedų ir teršalų. Pvz. sena Škoda rečiau sugenda, nei koks nors senas Carrus ar Karosa. Be to manau Škodas remontuoti yra taip pat paprasčiau (nors nesu tikras, bet lyg elektros varikliai yra paprastesni nei vidaus degimo). Na neturi Vilnius normaliai pinigų, jei perka daugiau nei pusę transporto iš ES finansavimo. Matyt problema slypi kur giliau nei tiesiog nenoras atnaujinti troleibusų. Sekantis žingsnis turėtų būti KT atnaujinimas, kad troleibusai nesivilktų, o tik tada keisti Škodas. Be to lyg jos beveik visos yra kapitalintos.
- 1 patinka
Comment
-
Buvo ne kartą minėtas argumentas apie taršą: keičiant seną dyzelinį į naują dyzelinį ar dujomis varomą autobusą - smarkiai sumažėja tarša. Keičiant naują troleibusą į seną troleibusą tarša buvo ir lieka nulinė, todėl jokio laimėjimo nėra. Taršos prasme rezultatas pasiektas geras pagal kainos/kokybės santykį. Suprantama, kad geriausias įmanomas rezultatas būtų KT atnaujinimas, išplėtimas ir senų dyzelinių autobusų pakeitimas naujais troleibusais. Bet tai būtų buvę žymiai brangiau.
Comment
-
Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
Kai į tokią svarbią miestui vietą patupdomas dar vienas generinis biznio mokyklos absolventas (suprask, "ekspertas"), kažin ar galima tikėtis labai gerų rezultatų. Čia ne startupų pseudo-idėjų generavimas, o rimtas darbas.
Iš vbs šaltinių, tai tarkim naujas direktorius vasarą buvo uždraudęs leisti transportą į reisus, jeigu jame yra sugedęs kondicionierius.
Su SĮSP situacija kita, bet ten jau bendrai įmonės vadovybė pradėjo daug mažiau kreipti dėmėsio į VT, ypač kai įvyko tas "JUDU" rebrendingas. Galbūt čia yra ir didelė VMS įtaka.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąBuvo ne kartą minėtas argumentas apie taršą: keičiant seną dyzelinį į naują dyzelinį ar dujomis varomą autobusą - smarkiai sumažėja tarša. Keičiant naują troleibusą į seną troleibusą tarša buvo ir lieka nulinė, todėl jokio laimėjimo nėra. Taršos prasme rezultatas pasiektas geras pagal kainos/kokybės santykį. Suprantama, kad geriausias įmanomas rezultatas būtų KT atnaujinimas, išplėtimas ir senų dyzelinių autobusų pakeitimas naujais troleibusais. Bet tai būtų buvę žymiai brangiau.
Kai VMS giriasi surenkanti rekordinį skaičių mokesčių ir tuo pačiu mažinanti VT finansavimą tai problema ne kainoje o prioritetuose.
Comment
-
Na štai, jau aišku kaip važinės naktiniai autobusai Kultūros nakties metu, kas 15-18 min. ! Yra jau grafikai, rekordiškai dažnas kursavimas .
Jei per paskutiniųjų buvusių renginių naktis kursavo iš viso vos 13 naktinių autobusų, tai dabar bus net 38!
>>> https://judu.lt/kulturos-nakti-dazni...iai-autobusai/Paskutinis taisė Mantas95; 2021.09.22, 17:25.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąKeičiant naują troleibusą į seną troleibusą tarša buvo ir lieka nulinė, todėl jokio laimėjimo nėra. Taršos prasme rezultatas pasiektas geras pagal kainos/kokybės santykį. Suprantama, kad geriausias įmanomas rezultatas būtų KT atnaujinimas, išplėtimas ir senų dyzelinių autobusų pakeitimas naujais troleibusais.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Reikia keisti troleibusus, nes laipteliniai troleibusai riboja keleivių su poreikiais judumą. Negali taip būti, kad yra maršrutas Nr. 4 tarkime ir ten visi aukštagrindžiai.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Reikia keisti troleibusus, nes laipteliniai troleibusai riboja keleivių su poreikiais judumą. Negali taip būti, kad yra maršrutas Nr. 4 tarkime ir ten visi aukštagrindžiai.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Na, kai kuriuos troleibusus pakeitė autobusai vien dėl esamos situacijos - T14 pakeitė 200 autobusas, važiuojantis labai panašia trasa, tačiau užsukantis į vakcinacijos centrą LITEXPO, į kurį T14 užsukti negalėtų, kadangi ten nėra troleibusų kontaktinio tinklo.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Amberiai turi autonominę eigą kiek žinau. Judviejų pagal tokį 200 autobuso tvarkaraštį tikrai užtektų.
- 4 patinka
Comment
Comment