Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dar turėkim omeny, kad Vilniaus VT taisymas ir priežiūra vykdoma vietoje dirbančių meistriukų Antano ir Vladislovo, kurie medvaržčiais sutvirtina konstrukcijas ir visada "geriau žino", kaip viską taisyti. Ko rezultate jau po poros metų nauji buvę autobusai atrodo ir veikia taip, lyg jie būtų naudoti Vokietijoje ar Norvegijoje kokius 30 metų.
Comment
-
Na pažiūrėsime ar bent kažkiek bus sureaguota į po dviejų savaičių vyksiančią "Kultūros naktį", ar įmes tuos pačius grafikus, ar visgi bus pirštas pajudintas.
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...q3HH4fE2gsuzIA
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Kad ilgos Scanios dažai jau nebežvilga. Atnaujinimas turėtų būti nuolatinis, o ne "proginis". Kasmet 10-20 proc. parko.
2023 m., po savivaldos rinkimų II parke nebus naujesnio kaip 5 m. Volvo7700 jau dabar laiko 15uosius metus. https://fotobus.msk.ru/list.php?did=13182
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai pabandyk troleibusus. Aš šį mėnesį pergrūstame 7 maršruto esu važiavęs
Comment
-
Praeitą savaitę važiavau 2603 T7 nuo stoties iki Pašilaičių apie 16h tai sėdimų vietų nebuvo ir stovėt buvo tik prie durų. Šią savaitę tuo pačiu metu atvažiavo pirmas 2127 iš paskos jo 2602. Ties st. centro poliklinika 2127 praleido 2602 nes buvo visiškai perpildytas, o 2602 sėdėjo tik 6 keleiviai. Manau jau srautai tikrai grįžta.
- 1 patinka
Comment
-
Po FB nuotrauka apie prigrūstą autobusą buvo komentaras "o tu dar noretum kad vairotojai naktimis dar dirbtu uz 750e atliginima?ir taip ju truksta,tuoj isvis iseis visi"
Šiaip pamąstymui, ar VT tinklui pakanka finansavimo lėšų. Ar vis dar 0,65 Eur už 30 min; 0,90 Eur už 60 min; 29 Eur už mėn. yra adekvati VT kaina... Tiesą pasakius nesuprantu, kodėl negali būti bilietų kaina indeksuojama kas metus ar du, nes iš tiesų spaudimas didinti algą augant kitų darbuotojų DU tik didėja. Ir antra, labai sunku sukaupti kokį nors finansinį rezervą UAB VVT, kad galėtų imtis kokios nors investicinio plano atnaujinant techniką ar infrastruktūrą. Tai va parduos AP teritoriją, ir bus pinigų, praės juos greit neaišku kam, ir po to UAB VVT vėl kaip ubagas ranką išties
Jeigu ne iš bilietų kainų, tai iš kažko kito turi pajamų srautas ateiti, pvz. dotacijų, betgi 33,5 mln. Eur savivaldybės dotacijos praėjusiais metais vos vos ištempė į pliusiuką (palyginimui, bilietai ir lengvatos sudarė tik 25,5 mln. Eur). Šie metai tikrai gerai neatrodo, ypač jei dotacijų nebus, tai potencialiai metų pabaigoje galime sulaukti šoko ir "optimizacijos" Tai bet gal nieko tokio, gal mažiau besidubliuojančių maršrutų turėsime
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąPo FB nuotrauka apie prigrūstą autobusą buvo komentaras "o tu dar noretum kad vairotojai naktimis dar dirbtu uz 750e atliginima?ir taip ju truksta,tuoj isvis iseis visi"
Šiaip pamąstymui, ar VT tinklui pakanka finansavimo lėšų. Ar vis dar 0,65 Eur už 30 min; 0,90 Eur už 60 min; 29 Eur už mėn. yra adekvati VT kaina... Tiesą pasakius nesuprantu, kodėl negali būti bilietų kaina indeksuojama kas metus ar du, nes iš tiesų spaudimas didinti algą augant kitų darbuotojų DU tik didėja. Ir antra, labai sunku sukaupti kokį nors finansinį rezervą UAB VVT, kad galėtų imtis kokios nors investicinio plano atnaujinant techniką ar infrastruktūrą. Tai va parduos AP teritoriją, ir bus pinigų, praės juos greit neaišku kam, ir po to UAB VVT vėl kaip ubagas ranką išties
Jeigu ne iš bilietų kainų, tai iš kažko kito turi pajamų srautas ateiti, pvz. dotacijų, betgi 33,5 mln. Eur savivaldybės dotacijos praėjusiais metais vos vos ištempė į pliusiuką (palyginimui, bilietai ir lengvatos sudarė tik 25,5 mln. Eur). Šie metai tikrai gerai neatrodo, ypač jei dotacijų nebus, tai potencialiai metų pabaigoje galime sulaukti šoko ir "optimizacijos" Tai bet gal nieko tokio, gal mažiau besidubliuojančių maršrutų turėsime
Vilnius - 29€
Kaunas - 28€
Klaipėda - 28€
Šiauliai - 28€
Panevėžys - 27.8€
Alytus - 28€
Druskininkai - 20€
Manau, kad sostinėje, su jų pragyvenimo lygiu seniai mėnesinis galėjo būti kokie 35€.
Comment
-
Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
Palyginimui
Vilnius - 29€
Kaunas - 28€
Klaipėda - 28€
Šiauliai - 28€
Panevėžys - 27.8€
Alytus - 28€
Druskininkai - 20€
Manau, kad sostinėje, su jų pragyvenimo lygiu seniai mėnesinis galėjo būti kokie 35€.
1. Stokholme su metro, tramvajumi ir traukiniais 93 eur. Sakykim ten viskas brangiau 2x. Tai išeitų 47 eur. Bet pas mus net LG traukiniai neįeina. Metro nėra, tramvajaus irgi kol kas.
2. Minimali alga yra "Nuo šių metų minimali mėnesio alga popieriuje ūgtelėjo 35 eurais ir šiuo metu siekia 642 eurus, o į rankas darbuotojai gauna maždaug 20 eurų daugiau – apie 467 eurus.". T.y. tie, kam tikrai reikia nebepavažiuotų su VT.
Šaltiniai:- https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ausiu-europoje
- https://mitt.sl.se/biljetter/kop-biljett#/periodbiljett
Kas galėtų keistis - dingti 30 ir 60 min bilietai. Tada daugiau pirktų mėnesinius bilietus.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKas galėtų keistis - dingti 30 ir 60 min bilietai. Tada daugiau pirktų mėnesinius bilietus.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTada tie keleiviai, kurie VT naudojasi kelis kartus/mėn ne pirktų mėnesinius bilietus, o daugiau važinėtų nuopsavais automobiliais.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Du argumentai prieš:
1. Stokholme su metro, tramvajumi ir traukiniais 93 eur. Sakykim ten viskas brangiau 2x. Tai išeitų 47 eur. Bet pas mus net LG traukiniai neįeina. Metro nėra, tramvajaus irgi kol kas.
2. Minimali alga yra "Nuo šių metų minimali mėnesio alga popieriuje ūgtelėjo 35 eurais ir šiuo metu siekia 642 eurus, o į rankas darbuotojai gauna maždaug 20 eurų daugiau – apie 467 eurus.". T.y. tie, kam tikrai reikia nebepavažiuotų su VT.
Kas galėtų keistis - dingti 30 ir 60 min bilietai. Tada daugiau pirktų mėnesinius bilietus.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO aš šį mėnesį esu kelis kartus važiavęs 7 troleibusu - visą maršrutą buvo sėdimų vietų (tai buvo apie 10-11 ryte darbo dienomis).
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąPo FB nuotrauka apie prigrūstą autobusą buvo komentaras "o tu dar noretum kad vairotojai naktimis dar dirbtu uz 750e atliginima?ir taip ju truksta,tuoj isvis iseis visi"
Šiaip pamąstymui, ar VT tinklui pakanka finansavimo lėšų. Ar vis dar 0,65 Eur už 30 min; 0,90 Eur už 60 min; 29 Eur už mėn. yra adekvati VT kaina... Tiesą pasakius nesuprantu, kodėl negali būti bilietų kaina indeksuojama kas metus ar du, nes iš tiesų spaudimas didinti algą augant kitų darbuotojų DU tik didėja. Ir antra, labai sunku sukaupti kokį nors finansinį rezervą UAB VVT, kad galėtų imtis kokios nors investicinio plano atnaujinant techniką ar infrastruktūrą. Tai va parduos AP teritoriją, ir bus pinigų, praės juos greit neaišku kam, ir po to UAB VVT vėl kaip ubagas ranką išties
Jeigu ne iš bilietų kainų, tai iš kažko kito turi pajamų srautas ateiti, pvz. dotacijų, betgi 33,5 mln. Eur savivaldybės dotacijos praėjusiais metais vos vos ištempė į pliusiuką (palyginimui, bilietai ir lengvatos sudarė tik 25,5 mln. Eur). Šie metai tikrai gerai neatrodo, ypač jei dotacijų nebus, tai potencialiai metų pabaigoje galime sulaukti šoko ir "optimizacijos" Tai bet gal nieko tokio, gal mažiau besidubliuojančių maršrutų turėsime
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Nesąmonė. Naivu tikėtis, kad panaikinus €0.65 kainuojančius bilietus, žmonės ims pirkti €29 kainuojančius bilietus. Tie kam reikia (t.y. tie kas VT važinėja pastoviai) ir taip perka tuos mėnesinius bilietus. O vienkartiniai bilietai yra skirti vienkartiniams atvejams - kas nors atvažiuoja iš kito miesto kur nors į Santariškes, kas nors važiuoja baliavot į Centrą ir nenori imt automobilio etc etc. Tad panaikindami vienkartinius bilietus mes elementariai prarastumėm tokius keleivius, nes jie rinktųsi ne pirkti keliariopai brangesnius bilietus, o apskritai VT nebesinaudoti. Tad šitos bilietų panaikinimo idėjos trūkumai labai aiškūs. O privalumai kokie ?
Dabar 30 min bilietas su 80 proc. nuolaida 13 centų. Tai nėra normalu.
Kioskas ima už pardavimą, bankas už transakciją.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDabar 30 min bilietas su 80 proc. nuolaida 13 centų. Tai nėra normalu.
Kioskas ima už pardavimą, bankas už transakciją.
- 2 patinka
Comment
-
Dar vienas dalykas - sparta.
Ar kas gali permetęs akimis autobusų sąrašą pasakyti - ar dar liko autobusų, kurie neturėtų "stop" mygtuko sustojimui artimiausioje stotelėje?
Tai padidintų spartą, ypač savaitgaliais ir ne piko metu. Nėra ko stabčioti, jei nėra norinčių išlipti ir stotelėje laukiančių.
Manau tokį pokytį galima įvesti tik tada, kai visas parkas bus paruoštas.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Būtų paros bilietas 5 eur, 3 parų bilietai ir pan.
Dabar 30 min bilietas su 80 proc. nuolaida 13 centų. Tai nėra normalu.
Kioskas ima už pardavimą, bankas už transakciją.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDar vienas dalykas - sparta.
Ar kas gali permetęs akimis autobusų sąrašą pasakyti - ar dar liko autobusų, kurie neturėtų "stop" mygtuko sustojimui artimiausioje stotelėje?
Tai padidintų spartą, ypač savaitgaliais ir ne piko metu. Nėra ko stabčioti, jei nėra norinčių išlipti ir stotelėje laukiančių.
Manau tokį pokytį galima įvesti tik tada, kai visas parkas bus paruoštas.
Comment
Comment