Ir kas, kad po laidais, jei keleivių srautai tokie, kad užtektų dujinių mikrobų. Be to troleibusai turėtų dirbti ten, kur keleivių srautai dideli ir visą dieną, o ne tik piko metu. Vilniuje, deja, troleibusų panaudojimo efektyvumas žemas, po 2013 jis sumažėjo. Jei kalbama apie žalią ekonomiką, tai padėti reikia keisti ne svaigstant apie elektrobusus, o įdarbinant visų pajėgumu troleibusus, uždarant kai kuriuos apkrautus autobusų maršrutus po laidais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKaip seniai 88 sustoja Centro poliklinikos stotelėje, o 20 ir 21 troleibusai važinėja visą dieną (net ir vasaros tvarkaraščiais)? Ar čia tiesiog importavimo klaidos?
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąKiek pastebiu, tai kaip tik priešingai - 49/69 yra ganėtinai gerai užsipildantys maršrutai
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąSkirtumas tas, kad dujinių mikrobų važiavimo savikaina yra vistiek greičiausiai didesnė, nei normalios talpos troleibusų.
Comment
-
T21 gal iš tikrųjų ir nereikalingas, nes panaši trasa pas A114(tik neapima žirmūnų kalno ir šilo tilto). O ne apsimokėtų A114 sutrumpint iki Antakalnio, o T14, kai grąžins, pratęst per Valakampių tiltą į Šiaurės miestelį? Kai T21 nevažiavo žirmūniečiai skundėsi A114 retu grafiku ir maža talpa. Beto yra nemažai žmonių atvažiuojančių į Antakalnio žiedą iš Antakalnio, bėgančių per gatvę į 5G ar T10 ir važiuojančių iki Lizdeikos ar Kareivių stotelės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą21 maršrutas iš viso nereikalinga nesąmonė. Vietoj jo pilnai pakaktų tik darbo dienomis tuo pačiu grafiku paleisti dujinius mikrobus nuo Antakalnio. Nes į Saulėtekį ir taip perteklinis VT yra nuo Antakalnio. Dalis paskaitų vyks nuotoliniu būdu, todėl studentų srautai bus mažesni. Vietoj 21 geriau atkurtų 5 troleibusą ir nukrautų dalį keleivių nuo 53 ir 1G Kalvarijų g.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Drįsiu pastebėti, kad nors maršrutų trasa generuoja srautus geram užpildymui, 69-o pratęsimas į Bajorus labai neigiamai paveikė bendrą jų atkarpą nuo Ateities g. iki Lazdynų ligoninės. Būna, važiuoja traukinuku vienas paskui kitą (pirmas pilnas, antras - tuščias), o po to didžiulė skylė, po kurios važiuoja dar pilnesnis autobusas. Tada už 6 min. važiuoja tuščias, ir vėl viskas kartojasi nuo pradžių.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kas, kad po laidais, jei keleivių srautai tokie, kad užtektų dujinių mikrobų. Be to troleibusai turėtų dirbti ten, kur keleivių srautai dideli ir visą dieną, o ne tik piko metu. Vilniuje, deja, troleibusų panaudojimo efektyvumas žemas, po 2013 jis sumažėjo. Jei kalbama apie žalią ekonomiką, tai padėti reikia keisti ne svaigstant apie elektrobusus, o įdarbinant visų pajėgumu troleibusus, uždarant kai kuriuos apkrautus autobusų maršrutus po laidais.Paskutinis taisė 10.000; 2021.08.26, 19:39.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
Tikėtina, kad 115 maršrutu darbo dienomis piko metu dirbs ir vienas 12 metrų autobusas.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąPrieštaraujate pats sau. Iš pradžių teigiate, kad Vilniaus troleibusų panaudojimo efektyvumas žemas. O po to jau siūlote troleibusų maršrutą paversti autobusiniu. Tai dėl šitokių nesąmoningų pasiūlymų troleibusų panaudojimo efektyvumas tik dar labiau sumažėtų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Jokio prieštaravimo nėra. 21 srautai maži ir naudoti troleibusus tokiam maršrutui yra neefektyvu. Būtų troleibusų perteklius, galima būtų žaisti. Dabar gi troleibusų nėra per daug ir jie galėtų būti išnaudoti ne visokiems privežamiems maršrutams, kaip kad 21, o pagrindiniams.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė 2107 Rodyti pranešimąT21 gal iš tikrųjų ir nereikalingas, nes panaši trasa pas A114(tik neapima žirmūnų kalno ir šilo tilto).
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąVienas-du troleibusai nepadarys ryškesnio skirtumo, kai prieš pandemiją sistemoje važinėjo 190 troleibusų. Srauto 21 pakanka ir 12m troleibusui, tačiau jie turi būti žemagrindžiai (=patrauklūs senesniems žmonėms), o tvarkaraštis turi būti patrauklus tiek važiuojant į Šiaurės miestelį apsipirkti, tiek važiuojant į Antakalnio polikliniką, tiek į Saulėtekio universitetus. Plius tai turi būti greita, o ne temptis 22 minutes į vieną pusę.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
21 keleivių minimumas. Tarp Saulėtekio ir Antakalnio važiuoja arba tuščias, arba su vos keliais keleiviais. O į polikliniką pensininkus suvežti pakaktų ir mikrobo. Visi kiti važiuoja su persėdimais iš Žirmūnų. Tai greičiau, nei laukti retai kursuojančio 21. Reikai vieną kartą baigti su tom nesąmonėm kaip tiesioginis susisiekimas ten, kur srautai maži. Tiesioginis susisiekimas turi būti ten, kur srautai dideli.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKažkaip keistai dėliotos mintys. Jeigu trasa ta pati tai tada A114 nereikia, o ne T21.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTarp Saulėtekio ir Antakalnio važiuoja arba tuščias, arba su vos keliais keleiviais.
Tiesioginis susisiekimas turi būti ten, kur srautai dideli.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąSrautai būtų dideli, jeigu važiuotu ne kas 40 minučių ir visi važiuotu kitais maršrutais dėl to.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
A114 nuo rudens yra žymiai dažninamas ir tikrai puikiai atstoja T21, nes padengia ne vien tik rajonus, kur yra kontaktinis tinklas ir yra galybė lygiagrečių maršrutų reisų.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Srautai būtų dideli, jeigu važiuotu ne kas 40 minučių ir visi važiuotu kitais maršrutais dėl to.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai problema yra neeksplotuojamas tinklas kuris nėra pratiesiamas pagal realius keliautojų poreikius?
Bendrai paėmus, tai aš net nesuprantu šitos Žirmūnų-Antakalnio susisiekimo diskusijos prasmės. Yra T21, yra 114 (kuriuo nuo rugsėjo važiuos rekordinis skaičius autobusų - net 6. Daugiau net nei prieš karantiną, kuomet važinėdavo 5 autobusai). Tai kur problema ?
Parašė 2107 Rodyti pranešimąO ne apsimokėtų A114 sutrumpint iki Antakalnio, o T14, kai grąžins, pratęst per Valakampių tiltą į Šiaurės miestelį? Kai T21 nevažiavo žirmūniečiai skundėsi A114 retu grafiku ir maža talpa. Beto yra nemažai žmonių atvažiuojančių į Antakalnio žiedą iš Antakalnio, bėgančių per gatvę į 5G ar T10 ir važiuojančių iki Lizdeikos ar Kareivių stotelės.Paskutinis taisė 10.000; 2021.08.27, 13:34.
Comment
-
Saulėtekyje ir nereikėjo to transporto, nes buvo karantinas ir atostogos. 14 reikėtų atkurti tiesiai per Antakalnį, kaip ir buvo iš pradžių, o ne per Šilo ir Šeimyniškių gatves. 200 yra laikinas ir amžinai nevažinės. Nors kaip alternatyva 14 tai yra. Bent jau kol 200 važinėja, 14 nelabai ir reikalingas.
Comment
Comment