Tai su autobusais irgi tas pats, neskaitant naudotų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKaip jie atnaujina troleibusų parką jeigu neskaitant europos pinigų troleibuso nėra nupirkę virš dešimt metų?kad patrauklumas bus didinamas atnaujinant troleibusų parką
Comment
-
Tai čia kaip ir normaliai mąstančiam aišku, jog troleibusų atnaujinimas jau įsisenėjusi problema. Autobusai buvo atnaujinami ir dabar jų atnaujinimas gali palaukti. Bet atnaujinti reikia ne tik pačius troleibusus, bet ir KT žieduose, sankryžose, kreivėse, kad pagaliau būtų padidintas troleibusų greitis.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Comment
-
Nuo rugsėjo 1d. 69 vienu reisu ryte link Lazdynų, ir keliais reisais dienos metu link Bajorų važiuos pro Stanevičiaus g.
115 pratęsiamas iki naujo žiedo Linksmojoje gatvėje (dvi naujos stotelės - Gerviškių ir Meškonių)
Taip pat grįžta karantino metu panaikinti 3 ir 15 maršrutai
https://judu.lt/nuo-rugsejo-1-d-sost...sni-marsrutai/
- 4 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNuo rugsėjo 1d. 69 vienu reisu ryte link Lazdynų, ir keliais reisais dienos metu link Bajorų važiuos pro Stanevičiaus g.
https://judu.lt/nuo-rugsejo-1-d-sost...sni-marsrutai/Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
Ir kas čia keista? Visorių ir Bajorų mikrorajonams yra priskirta Vilniaus Simono Stanevičiaus progimnazija su kuria nebuvo susisiekimo, o eismo tvarkaraštis suderintas yra su pamokų laiku.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąIr kas čia keista? Visorių ir Bajorų mikrorajonams yra priskirta Vilniaus Simono Stanevičiaus progimnazija su kuria nebuvo susisiekimo, o eismo tvarkaraštis suderintas yra su pamokų laiku.
Ir jau daug kartų kartota, kad nėra normalių magistralinių maršrutų su geru dažniu (ypač ne per piką) ir ne 4 žm. į 1 kv. m užpildymo standartu, tai galėtų pradžiai apsiimti sutvarkyti tai, kuo daugiausiai keleiviai naudojasi. Ar čia to nedaro, nes po maršrutų tinklo pertvarkų reikėtų konkursą skelbt, kurio VVT nebelaimės?*
* Tokią mintyse spekuliaciją turiu, bet gal tik mano fantazijos vaisius?
- 2 patinka
Comment
-
Prie ko čia konkursai ir VVT, jei maršrutų organizavimu užsiima "Susisiekimo paslaugos", kurios reaguoja į gyventojų, mokyklų prašymus ir gauna nurodymą iš savivaldybės išspręsti susisiekimo klausimą?
Visokie nukrypimai nuo standartinio maršruto gan paplitę Lenkijoje. Maršrutas paprastai nežymimas kitu numeriu ar raide prie numerio, tiesiog grafike prie vykimo laiko yra pridedama raidė su pastaba, kad vykstama pakeista trasa su užvažiavimu ten ir ten ar kita gatve.
Comment
-
Turbūt ne taip buvau suprastas, nes eilinį kartą skundžiausi bendru VT maršrutų tinklu ir tuo, kad tais retais atvejais, kai iškišu nosį iš namų, įpuolu į niūrią naudojimosi viešuoju transportu realybę: retai kursuoja ir atvažiuoja perpildyti, arba suvažiuoja 6 skirtingų maršrutų į vieną st. per 3 min laikotarpį, po to 15-20 min galima laukti kito "suvažiavimo".
O mintis nušuoliavo į tai, kad pastaruoju metu lyg įprasta, kad kai kuriami nauji maršrutai, įprastai skelbiamas maršrutų grupei konkursas [nesusiekime su kažkokiu pavieniu "ekskursiniu" reisu per Fabijoniškes, kalbu apie visiškai naujus maršrutus]. Aišku dar buvo tas 4G, A7 ir A55 konkursas ir atidavimas "privatininkui".
Mano klausimas būtų toks: kokiu pagrindu SĮ SP nusprendžia, kad reikalingas kažkokiai maršrutų grupei aptarnauti konkursas? Ar yra kažkoks iš dangaus (pvz., konkurencijos tarybos) nuleistas protencinis pasiskirstymas, kiek turėtų būti maršrutų (ar ridos) išdalinta per konkursą? Ir iš kitos pusės, kodėl VVT turi kokį tais SĮ SP suteiktą "dangiškąjį mandatą" aptarnauti didžiąją dalį maršrutų be jokio konkurso ir ar taip tęsis dar ilgai? Nesupraskit netinkamai, šiame sektoriuje liberalizacijos visiškai nepalaikau, nes kol kas akivaizdžiai jos kaštai dengiami VVT sąskaita, tai yra žalinga UAB VVT atžvilgiu. Ir kad savivaldybė nelinkusi pakankamai dotuoti savo pačios UAB'o, o pastovaus kelionės bilieto kainos indeksavimo nebuvimas yra dar viena anomalija, neleidžianti sukaupti finansinio rezervo VVT būtinoms investicijoms. Nors kaip valdomas VVT turtas irgi gali kilti klausimų.
Tai va mano mintis buvo tokia, kad jei SĮ SP sugalvotų iš esmės peržiūrėti maršrutų tinklą (sujungti, naikinti ar kurti naujus efektyvesnius maršrutus iš esamų), ar nebūtų SĮ SP kokios prievolės skelbti dėl tų naujų pakeitimų konkursus kaip visiškai naujiems maršrutams? Siekiant nepabloginti UAB VVT situacijos nenoras peržiūrėti maršrutų tinklą atrodytų labai racionalus trumpuoju laikotarpiu... Ilguoju laikotarpiu pamatysime, kaip pasikeis VT keleivių dalis bendrame kelionių modaliniame pasiskirstyme, ypač su karantino pagalba ir išsėdimu iš VT į automobilius ar paspirtukus.
Tiesiog domina panašios spekuliacijos, ypač jei yra kokių nors "insaiderių", nes pastaruoju metu kokių nors įdomesnių analizių ar planų niekas niekur neskelbia, apskritai toks štilis VT temoje, kad net liūdna darosi... Duokit smegenims ir diskusijoms peno
Comment
-
Nei įprasta, nei yra kažkoks reikalavimas naujiems maršrutams atidaryti, skelbiant konkursą ar išdalinti maršrutus privatininkams. Nėra jokių nei prievolių nei dar kažko keičiant maršrutus, koreguojant juos, skelbti konkursus. Formaliai privatininkams mokama už ridą, o jau kokiu maršrutu ir ar jis bus keičiamas, jie važinės, nėra griežtai nekintama - tai gali būti pakeista sutarties galiojimo metu ir pati rida gali būti tam tikruose rėmuose, numatytuose sutartyje, mažinama ar didinama.
Rimtesnių maršrutų pertvarkų daryti tokiu metu, koks yra dabar, iš tiesų nėra geras sprendimas. Reikia palaukti kelis metus, kol pasibaigs karantino įtaka ir gyvenimas įeis į vėžes, tegul ir kiek kitokias, nei buvo. Aišku, kad keleivių kol kas bus mažiau...
Paspirtukai labai didelės įtakos neturės, tai sezoniška. Be to jais naudojamasi trumpuose ruožuose, o ne iš miegamųjų rajonų važiuojant į centrą ar pan. Galiausiai, paspirtukų naudojimas gali būti ir apribotas dėl nesaugumo. Automobilistus ims presuoti mokesčiais. O turint omenyje, kad valstybė vis toliau klimpsta į skolas, o koronos metu paimtus kreditus reikės grąžinti, tai mokesčiai bus didinami, ir kai kuriems šeimoje turėti po mašiną kiekvienam suaugusiam šeimos nariui taps prabanga. Be to, jei nesikeis savivaldybės politikos kursas parkavimo vietų atžvilgiu, po kelių metų parkuoti automobilį centrinėje miesto dalyje bus problematiška, nes vietų sumažės o ir miegamuosiuose rajonuose ir aplamai prie daugiabučių, kurie neturi savo parkingų, gali būti suskaičiuotos visos parkavimo vietos ir apmokestintos. Ir bus leista nemokamai ar už minimalią kainą turėti tik vieną parkavimo vietą butui, o už kitas reikės mokėti kelis šimtus eurų per metus.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNuo rugsėjo 1d. 69 vienu reisu ryte link Lazdynų, ir keliais reisais dienos metu link Bajorų važiuos pro Stanevičiaus g.
115 pratęsiamas iki naujo žiedo Linksmojoje gatvėje (dvi naujos stotelės - Gerviškių ir Meškonių)
Taip pat grįžta karantino metu panaikinti 3 ir 15 maršrutai
https://judu.lt/nuo-rugsejo-1-d-sost...sni-marsrutai/
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
Tikėtina, kad 115 maršrutu darbo dienomis piko metu dirbs ir vienas 12 metrų autobusas.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
Tikėtina, kad 115 maršrutu darbo dienomis piko metu dirbs ir vienas 12 metrų autobusas.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKaip seniai 88 sustoja Centro poliklinikos stotelėje, o 20 ir 21 troleibusai važinėja visą dieną (net ir vasaros tvarkaraščiais)? Ar čia tiesiog importavimo klaidos?
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąNa nepyk, bet kvepia maršrutų kakofonija. Aišku, nesugriauna VT sistemos tokie pavieniai "ekskursiniai" reisai, bet galbūt SĮ SP galėtų pamąstyti apie visai kitokius sprendinius, kaip moksleivius pristatyti į mokyklas ir iš jų parvežti. Pvz. užsieniuose būdingi "socialiniai" maršrutai, tarkim kažkada Paryžiuje esu užmatęs kelių reisų autobusą iki kokio tais vietinio turgaus. Nuveža iki tikslo ir atgal, ir ne daugiau. O čia varinėti ratais kvadratais po miestą, kur likusioje atkarpoje negeneruos normalaus srauto, na, nežinau...
Ir jau daug kartų kartota, kad nėra normalių magistralinių maršrutų su geru dažniu (ypač ne per piką) ir ne 4 žm. į 1 kv. m užpildymo standartu, tai galėtų pradžiai apsiimti sutvarkyti tai, kuo daugiausiai keleiviai naudojasi.Paskutinis taisė 10.000; 2021.08.25, 21:49.
Comment
-
21 maršrutas iš viso nereikalinga nesąmonė. Vietoj jo pilnai pakaktų tik darbo dienomis tuo pačiu grafiku paleisti dujinius mikrobus nuo Antakalnio. Nes į Saulėtekį ir taip perteklinis VT yra nuo Antakalnio. Dalis paskaitų vyks nuotoliniu būdu, todėl studentų srautai bus mažesni. Vietoj 21 geriau atkurtų 5 troleibusą ir nukrautų dalį keleivių nuo 53 ir 1G Kalvarijų g.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai kad dabar tiek 20, tiek ir 21 važinėja tik piko metu, tas pats išliks ir rudens tvarkaraštyje. Išliks ir tai, kad 21 važinės tik iki Antakalnio (nors jau prasideda mokslo metai, tai kaip ir būtų pats metas grąžinti atgal iki Saulėtekio.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą21 maršrutas iš viso nereikalinga nesąmonė. Vietoj jo pilnai pakaktų tik darbo dienomis tuo pačiu grafiku paleisti dujinius mikrobus nuo Antakalnio. Nes į Saulėtekį ir taip perteklinis VT yra nuo Antakalnio. Dalis paskaitų vyks nuotoliniu būdu, todėl studentų srautai bus mažesni. Vietoj 21 geriau atkurtų 5 troleibusą ir nukrautų dalį keleivių nuo 53 ir 1G Kalvarijų g.
5 troleibusą, žinoma, atkurti reikėtų, kad ir kaip mėlynuosius 53 reisus (sutrumpintus, važiuojančius labiausiai apkrautoje trasoje), bet tada reikėtų organizuoti apsisukimą Gerulaičio/Kalvarijų sankryžoje, nes varinėti troleibusus per kamščius į Žirmūnų žiedą nebeapsimokėtų.
Comment
Comment