Traukinys nuo pernai metų, maždaug po mėnesio nuo koronos pradžios nebevažiuoja. Važiuoja tik traukiniai į Jašiūnus, kurie stoja oro uoste. Bet tai tik 3-4 poros per dieną.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Traukinys visą mėnesį nevažiuos. Uždaryta linija. O ir šiaip, būna 3 poros traukinių tik per parą. 1, 2 grafikai irgi gan reti.
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąSugrįžta naktiniai autobusai ! Tiesa, kolkas tik Šviesų festivalio proga, rugpjūčio 13-15d. .
Grafikai jau yra paskelbti, straipsnio dar kolkas nėra, bet dienos eigoj žinoma parašys.
Comment
-
Visame viešajame transporte, taip pat ir naktį kursuosiančiuose autobusuose galios įprastiniai bilietai. Anksčiau naktiniuose autobusuose galiojo tik iš vairuotojo įsigytas bilietas. Primenama, kad keleiviai visas bilietų rūšis gali įsigyti pildydami Vilniečio kortelę e. savitarnoje ar fizinėse platinimo vietose, įsigyti bet kurios rūšies bilietą programėlėse m.Ticket, Trafi. Tai reiškia, kad turintiems ilgalaikius ar dienos bilietus kelionė naktiniais maršrutais papildomai nekainuos
- 1 patinka
Comment
-
„Laikai pasikeitė. VVT nėra vienintelis vežėjas mieste – turime konkuruoti su kitomis bendrovėmis ir, reikia pripažinti, kol kas tai sekasi sunkiai. Neseniai VVT pralaimėjo konkursą ir dėl to mieste atsiras jau trečias vežėjas. Tad dabar atėjo laikas apsispręsti: su kiekvienu nauju konkursu netekti keleivių ir pajamų arba keistis patiems“, ‒ teigia VVT vadovas.
Kas laimėjo tuos privežamuosius maršrutus?
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą„Laikai pasikeitė. VVT nėra vienintelis vežėjas mieste – turime konkuruoti su kitomis bendrovėmis ir, reikia pripažinti, kol kas tai sekasi sunkiai. Neseniai VVT pralaimėjo konkursą ir dėl to mieste atsiras jau trečias vežėjas. Tad dabar atėjo laikas apsispręsti: su kiekvienu nauju konkursu netekti keleivių ir pajamų arba keistis patiems“, ‒ teigia VVT vadovas.
Kas laimėjo tuos privežamuosius maršrutus?
Vilniaus viešojo transporto pusmečio nuostoliai siekia 2mln. eurų
Comment
-
Tai turbūt "Kautra" laimėjo tą konkursą su mikrobais. O ką keistis, jei pati savivaldybė žlugdo savo įmonę? Nuostoliai susidarė dėl koronos, o ką savivaldybė? Transrevio maršrutai buvo minimaliai sumažinti, todėl jie ir gavo beveik viską, kas numatyta. Tuo tarpu VVT maršrutai buvo sumažinti, darbuotojams algas reikėjo mokėti, pajamos krito, o savivaldybė švaisto į kairę ir dešinę milijonus remdama privatų verslą, gelbėdama jį nuo koronos padarinių, o savo įmonei nieko nekompensuoja... Nenustebčiau, jei "Transreviui" savivaldybė išmokėjo kompensaciją ar atleido nuo NT mokesčių ar dar kaip nors parėmė...
Aišku, parduos Verkių parką už skatikus, kažkas pasidarys gešeftą, parkas šiais metais galus sudurs, o kas toliau?
Kokia dar konkurencija, jei aname konkurse, kai buvo atiduota didelė dalis maršrutų "Transreviui", VVT net nebuvo leista dalyvauti konkurse. Taip kad kol kas tik vieną konkursą pralaimėjo ir tik dėl to, kad pati savivaldybė tokias sąlygas surašė, jog jo nelaimėtų VVT. Elementaru - jei reikalaujama, kad keleiviai iš karto būtų vežami naujomis transporto priemonėmis, o laiko joms įsigyti duodami keli mėnesiai, tai privatininkas jas greitai ir įsigis, o savivaldybės įmonė su viešųjų pirkimų konkursais tokį pirkimą gali įvykdyti tik per metus, jei ne daugiau, jei kažkokie teismai prasidės... Va ir gaunasi, kad savivaldybės įmonė negali tokio konkurso laimėti. Tai nors teismui apskųstų. Bet juk geras šuo šeimininkui rankos nekanda, ar ne?
Blogiausia, kad pagrindinė keleivių srautą generuoja VVT maršrutai, keleiviai perka bilietus, o savivaldybė daugina visokių nuostolingų maršrutų, kurie atiduodami privatininkams ir už juos mokama iš to paties bendro katilo, kuris nei kiek nepadidės, atidarius tuos naujus maršrutus. Nes jai naudotis mažai keleivių, jais naudosis ir taip tie patys keleiviai, kurie naudojasi VT, tik iki VT jiems dabar reikia toliau paėjėti. O iš automobilių niekas nepersės.Paskutinis taisė Al1; 2021.08.16, 21:46.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVVT net nebuvo leista dalyvauti konkurse.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSpaudoje buvo rašyta, kad VVT neleido dalyvauti konkurse. Nesvarbu, faktas tas, kad Šilašiaus chebra parinko tegul ir derybų būdu, bet ne savo įmonę, o privatininką.
Kokia įmonė dabar laimėjo privežamųjų konkursą? "Kautra", "Transporto centras", ar "Ollex"? Ar gal koks nors užsienietis?Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKol atrašys, tai bus viešai paskelbta.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai turbūt "Kautra" laimėjo tą konkursą su mikrobais. O ką keistis, jei pati savivaldybė žlugdo savo įmonę? Nuostoliai susidarė dėl koronos, o ką savivaldybė? Transrevio maršrutai buvo minimaliai sumažinti, todėl jie ir gavo beveik viską, kas numatyta. Tuo tarpu VVT maršrutai buvo sumažinti, darbuotojams algas reikėjo mokėti, pajamos krito, o savivaldybė švaisto į kairę ir dešinę milijonus remdama privatų verslą, gelbėdama jį nuo koronos padarinių, o savo įmonei nieko nekompensuoja... Nenustebčiau, jei "Transreviui" savivaldybė išmokėjo kompensaciją ar atleido nuo NT mokesčių ar dar kaip nors parėmė...
Aišku, parduos Verkių parką už skatikus, kažkas pasidarys gešeftą, parkas šiais metais galus sudurs, o kas toliau?
Kokia dar konkurencija, jei aname konkurse, kai buvo atiduota didelė dalis maršrutų "Transreviui", VVT net nebuvo leista dalyvauti konkurse. Taip kad kol kas tik vieną konkursą pralaimėjo ir tik dėl to, kad pati savivaldybė tokias sąlygas surašė, jog jo nelaimėtų VVT. Elementaru - jei reikalaujama, kad keleiviai iš karto būtų vežami naujomis transporto priemonėmis, o laiko joms įsigyti duodami keli mėnesiai, tai privatininkas jas greitai ir įsigis, o savivaldybės įmonė su viešųjų pirkimų konkursais tokį pirkimą gali įvykdyti tik per metus, jei ne daugiau, jei kažkokie teismai prasidės... Va ir gaunasi, kad savivaldybės įmonė negali tokio konkurso laimėti. Tai nors teismui apskųstų. Bet juk geras šuo šeimininkui rankos nekanda, ar ne?
Blogiausia, kad pagrindinė keleivių srautą generuoja VVT maršrutai, keleiviai perka bilietus, o savivaldybė daugina visokių nuostolingų maršrutų, kurie atiduodami privatininkams ir už juos mokama iš to paties bendro katilo, kuris nei kiek nepadidės, atidarius tuos naujus maršrutus. Nes jai naudotis mažai keleivių, jais naudosis ir taip tie patys keleiviai, kurie naudojasi VT, tik iki VT jiems dabar reikia toliau paėjėti. O iš automobilių niekas nepersės.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Paprašyta konkretizuoti, kokios permainos vis dėlto laukia, įmonės atstovė sakė, kad patrauklumas bus didinamas atnaujinant troleibusų parką, o naujos transporto priemonės pagerina ir vairuotojų darbo sąlygas, užtikrina didesnius keleivių srautus.
„Didesnis keleivių skaičius reiškia ir didesnes bendrovės pajamas. Kaip suprantate, laikotarpis mums tikrai sudėtingas, todėl yra būtinos ir tam tikros vidinės pertvarkos. Pralaimėtas konkursas parodė, kad privalome keistis, tad šiuo metu mes intensyviai peržiūrime vidinius darbo organizavimo procesus, analizuojame ir išorinę konkurencinę aplinką, stengiamės optimizuoti veiklą“, – sakė VVT komunikacijos vadovė.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment