Nereikia isterikuoti. Yra objektyvios priežastys - keleivių srautų kritimas karantino metu buvo daugiau nei 2 kartai. Dabar jis atsistato, bet vasarą keleivių srautai taip pat krenta. O be to biudžetas ne guminis. Deja, VT finansavimas sumažėjo. Naktiniai autobusai buvo skirti parvežti girtą jaunimą iš pasilinksminimų, o ne kaip normalus VT vėlai vakare ar nakties pradžioje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia isterikuoti. Yra objektyvios priežastys - keleivių srautų kritimas karantino metu buvo daugiau nei 2 kartai. Dabar jis atsistato, bet vasarą keleivių srautai taip pat krenta. O be to biudžetas ne guminis. Deja, VT finansavimas sumažėjo. Naktiniai autobusai buvo skirti parvežti girtą jaunimą iš pasilinksminimų, o ne kaip normalus VT vėlai vakare ar nakties pradžioje.
Šiemet jaunimas nesilinksmins?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimą, VVT atsakė, kad visgi 90% transporto priemonių yra šaldomos. IŠ KUR JIE IŠTRAUKĖ TĄ SKAIČIŲ?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Keleivių srautų kritimas yra ir dėl to kad niekas nenori 20 min laukti saulės iškepintoje stotelėje ir tiesiog persėda į automobilį. Karantinas baigėsi nuo vakar, taigi nuo vakar turėjo būti atstatyti maršrutai, taip?
Šiemet jaunimas nesilinksmins?
Girto jaunimo grįžimas namo - jo asmeninė problema. Aš savo laiku naktį esu Vilnių pėsčiomis perėjęs kelis kartus, neskaitant trumpesnių atstumų. Ir nieko. Čia kaip tame posakyje - mėgsti rogutėmis nuo kalno nusileisti, mėk ir jas užsitempti ant kalno.Paskutinis taisė Al1; 2021.07.02, 13:38.
Comment
-
Jūs būtumėt teisus, jeigu ne tas faktas, kad tiek savivaldybė, tiek Susisiekimo paslaugos viešai skatina rinktis kitus keliavimo būdus negu automobilis. Tas ''girto jaunimo'' grįžimas namo, kaip išsireiškėte, galėtų būti neblogas būdas pakviesti žmones važiuoti VT ne tik prispyrus bėdai/po baliaus, bet ir kasdieninėms kelionėms. Naktinių autobusų pasigenda tikrai labai didelė dalis žmonių, kurie dabar tiesiog pasirinks automobilį arba taksi (jeigu gers). Dabar, suprask, siaurinam gatves, branginam parkavimą, bet figushki - alternatyvos neturėsit, VT važiuos pagal visas blogąsias sovietmečio dogmas - tris kartus per dieną darbininkams į fabrikus nuvažiuoti. O kad centras ir paplūdimiai lūžta nuo žmonių kiekio - pofik, padažninti negalima, ''nū nias niara kialiaivių''.
Čia kaip skambioji Medvedevo frazė: ''Pinigų nėra, bet jūs laikykitės''.
- 13 patinka
Comment
-
Na, prieš porą dienų SĮSPo facebook komentaruose buvo užklausta apie naktinius autobusus, tai jų atsakymas buvo tas, kad įprastai naktiniai autobusai populiariausi rudenį, o vasarą keleivių juose sumažėja apie 40proc. (iš principo logiškas toks paaiškinimas, mokslo metai juk baigėsi, studentų nėra, dauguma žmonių ir šiaip atostogauja). Tai bus matyt, gal atėjus rudeniui, sugrįš ir naktiniai autobusai.
Comment
-
Naktiniai autobusai turi būti skirti ne girto jaunimo išvežiojimui. Tada jie būtų reikalingi. Nors esant jau 30 metų VT nedafinansavimui ir t.t., nemanau, kad verta švaistyti pinigus naktiniams autobusams. Tiesiog reikėtų, kad kai kurių maršrutų VT važiuotų kiek ilgiau iki 24 val. O tai dabar baigia darbą nepadoriai anksti. Tarkim, iki koronos 2G iš oro uosto paskutinis reisas išvykdavo dar prieš 23 val. Paskui dar būdavo berods vienas 1 (1 maršruto) autobuso reisas ir viskas. Laukite naktinio 88N, bet jis važiuodavo kažkur apie 23.30 ar 23.45... O kaip tik tuo metu po 23 val. būdavo daug besileidžiančių lėktuvų. Ir keleiviams belikdavo tik taksi, jei ne su savo automobiliu (galintys mokėti keliasdešimt eurų už parkavimą kelias paras) ar jų artimieji nepasiimdavo...Paskutinis taisė Al1; 2021.07.05, 07:33.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Turėta omenyje, kad transporto priemonės šaldomos išorinio oro srautais patenkančiais pro orlaides ir ventiliacines angas.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ir ką? Dar kartą kartoju. Dabar vasara. Ir "Susisiekimo paslaugos" geriau žino, kokie realūs srautai, o jiems dar toli iki buvusių. Dauguma ir toliau dirba nuotoliniu būdu, mokslo metai baigėsi. Kai dideli karščiai tai ar automobilis, ar VT, geriausia sėdėti ir niekur nesibastyti. Didesnė dalis automobilių irgi neturi kondicionierių.
Girto jaunimo grįžimas namo - jo asmeninė problema. Aš savo laiku naktį esu Vilnių pėsčiomis perėjęs kelis kartus, neskaitant trumpesnių atstumų. Ir nieko. Čia kaip tame posakyje - mėgsti rogutėmis nuo kalno nusileisti, mėk ir jas užsitempti ant kalno.
Na normaliuose kurortuose tai yra funikulieriai kurie ir rogutes ir tave užveža į viršų, taigi tas posakis truputi nevykęs.
P.S. kad nėra srautų gali sakyti tik žmogus kuris pats nėra važiaves troleibusu.
Comment
-
Kiek dar kartų teks kartoti, kad vasarą atostogos ir mažiau dirbančių, nėra studentų ir moksleivių, važiuojančių mokytis. Tai ir grafikai retinami. O dabar dar ir korona. Dalis nedirba, net ir pasibaigus karantinui arba dirba nuotoliniu būdu. Dalis žmonių vengia kur nors lankytis ir tuo pačiu mažiau važinėja. Nematei, kaip netgi dabar kai kurie lauke vaikšto su kaukėmis... Srautai atsistatys daugiau mažiau tik rugsėjį. Be to, dar kartą kartoju, pinigų nėra. Iš kur savivaldybė paims dotacijoms lėšų? Tai ir gavo užsakymą SP sumažinti dažnį.Paskutinis taisė Al1; 2021.07.05, 13:52.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek dar kartų teks kartoti, kad vasarą atostogos ir mažiau dirbančių, nėra studentų ir moksleivių, važiuojančių mokytis. Tai ir grafikai retinami. O dabar dar ir korona. Dalis nedirba, net ir pasibaigus karantinui arba dirba nuotoliniu būdu. Dalis žmonių vengia kur nors lankytis ir tuo pačiu mažiau važinėja. Nematei, kaip netgi dabar kai kurie lauke vaikšto su kaukėmis... Srautai atsistatys daugiau mažiau tik rugsėjį. Be to, dar kartą kartoju, pinigų nėra. Iš kur savivaldybė paims dotacijoms lėšų? Tai ir gavo užsakymą SP sumažinti dažnį.
praėjusią vasarą atlaisvinus karantiną lankytojų srautai buvo rekordiniai, niekas lankytis niekur tikrai nevengia. Ypač dabar kai jau dauguma suaugusiųjų paskiepyti.
Na su kaukėm lauke ir mane kartais pamtysi nes tiesiog užmirštu nusiimti. Ypač nepatogu dėliotis jeigu išlipi iš troliebuso (kur privaloma) tada paeini 10 minučių ir vėl į pastatą kur privaloma.
Na pinigų tai pirmiausia reikėjo neatimti karantino metu, tai tada jų būtų, o dabar juk šiemet mokesčių surinkimai viršija planus ir yra rekordiniai. Savivaldybė dotacijas dalina į kairę ir į dešinę, bet tik ne VT.
- 5 patinka
Comment
-
Dar ir kaip vengia. Aš ne apie tuos, kurie išeina iš parduotuvių ir eina iki mašinos su kauke. O apie tuos, daugiausiai vyresnio amžiaus žmones, kurie ir yra VT keleiviai, kurie jau taip įgąsdinti propagandos, kad namordniko nenusiima net gatvėje... Per tokius karščius... Ir tai tikrai ne užmiršimas, o žmonių užzombinimas.
Taip, savivaldybė nedalina dotacijų į kairę ar dešinę, o tipo remia PRIVATŲ verslą. Kuris tipo labiausiai nukentėjo nuo karantino ir ribojimų... Tuo tarpu savo įmones (ne tik VT, bet ir kitos), kurios realiai nukentėjo nuo suvaržymų, neremia. Nes įstatymai neleidžia ar tiesiog reikia gi valdiškais pinigais savą chebrą paremti, o ką ten kokia savivaldybės įmonė... Tokia politika, kai kažkokia šėryklėlė valdžiai svarbiau nei VT ar kita jos pačios įmonė.Paskutinis taisė Al1; 2021.07.07, 12:13.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar ir kaip vengia. Aš ne apie tuos, kurie išeina iš parduotuvių ir eina iki mašinos su kauke. O apie tuos, daugiausiai vyresnio amžiaus žmones, kurie ir yra VT keleiviai, kurie jau taip įgąsdinti propagandos, kad namordniko nenusiima net gatvėje... Per tokius karščius... Ir tai tikrai ne užmiršimas, o žmonių užzombinimas.
Taip, savivaldybė nedalina dotacijų į kairę ar dešinę, o tipo remia PRIVATŲ verslą. Kuris tipo labiausiai nukentėjo nuo karantino ir ribojimų... Tuo tarpu savo įmones (ne tik VT, bet ir kitos), kurios realiai nukentėjo nuo suvaržymų, neremia. Nes įstatymai neleidžia ar tiesiog reikia gi valdiškais pinigais savą chebrą paremti, o ką ten kokia savivaldybės įmonė... Tokia politika, kai kažkokia šėryklėlė valdžiai svarbiau nei VT ar kita jos pačios įmonė.
Comment
-
Gal nereikia šitų nesąmonių apie tai, kad kaukės nedaro žalos? Jos apsunkina kvėpavimą, jei tokio elementaraus dalyko nesupranti. Ypač tai aktualu karštu oru. Turi važiuoti ir važiuoja. Yra objektyvios aplinkybės - keleivių srautai realiai mažesni nei būdavo įprastą vasarą. Be to NĖRA pinigų VT pas valdžią. Nes prioritetai pas juos visai kiti. O ir pustuščio VT gainiojimas žiemą ir pavasarį davė rezultatų - pajamos tai krito ir nuostoliai generavosi, o savivaldybė nedotavo. Ir iki šiol normaliai nedotuoja.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal nereikia šitų nesąmonių apie tai, kad kaukės nedaro žalos? Jos apsunkina kvėpavimą, jei tokio elementaraus dalyko nesupranti. Ypač tai aktualu karštu oru. Turi važiuoti ir važiuoja. Yra objektyvios aplinkybės - keleivių srautai realiai mažesni nei būdavo įprastą vasarą. Be to NĖRA pinigų VT pas valdžią. Nes prioritetai pas juos visai kiti. O ir pustuščio VT gainiojimas žiemą ir pavasarį davė rezultatų - pajamos tai krito ir nuostoliai generavosi, o savivaldybė nedotavo. Ir iki šiol normaliai nedotuoja.
Dėl to kad savivaldybė blogai elgiasi mes sutariam. Dėl srautų tai matyt seniai nesi pats naudojęsis VT jeigu manai kad jie tušti važinėja.
- 2 patinka
Comment
-
Gerai, savo tikėjimo siaubingu kovidu geriau čia neskleisk. Tam yra tema apie religiją... Bet faktas lieka vienas. Įtikėjusių yra ir jie vengia bereikalingų kontaktų, taigi ir VT naudojasi mažiau.
Tik nereikia čia sekti pasakų apie perpildytą VT. Taip, yra kai kurie maršrutų ruožai, kur keleivių daug piko metu ar atskiromis dienomis. Bet bendrai imant VT yra pustuštis. Nes keleiviai nesugrįžo dar ir be to vasara. Aš sutinku, kad tvarkaraščiai galėtų būti ir geriau sudaryti esant retesniam kursavimui, kai kurie maršrutai iš tikrųjų per retai kursuoja, o kai kuriuos būtų galima ir dar praretinti.
Comment
-
Apie kokius čia vasarinius grafikų retinimus kalbama? Autobusų skaičius iš esmės pasiekė prieškovidinį laikotarpį.
Prieš-kovidinis laikotarpis, 2019 metų vasara:
Autobusai: 358 darbo d./224 poilsio d. (+15 naktiniai)
Troleibusai: 151 darbo d./108 poilsio d.
Dabartiniai grafikai:
Autobusai: 343 darbo d./210 poilsio d. (+8 specialieji)
Troleibusai: 128 darbo d./79 poilsio d.
Taigi, kokius šią vasarą turime tokius sumažėjimus (neskaitant naktinių/spec. reisų) lyginant su 2019 m. vasara:
Autobusai: -4,1% darbo d. / -5,2% poilsio d.
Troleibusai: -15,2% darbo d. / -26,8% poilsio d.
Aišku, transporto priemonių skaičius tai ne rida, bet deja, ridos statistiką gauti nėra galimybių.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNuo šiandienos TOKS atnaujino maršrutą iš Autobusų stoties į Oro uostą
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
Ar tai tikrai reikalinga? Yra miesto 1 ir 2 autobusų maršrutai, yra traukinys, tai kam dar TOKS'ui kištis...
Comment
Comment