Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nes juk troleibusai negali būti ekologiški ar modernūs. Tokiais gali būti tik batareikiniai turkiški žaisliukai. Ir testavimui būtinai reikia pasirinkti gegužės mėnesį, kai temperatūros optimalios ir nereikia nei kondicionierių, nei šildytuvų.
    Nelabai suprantamas piktinimasis. 1. troleibusų linijomis visų autobusų maršrutų nepakeisi. 2. Gamintojai patys uoda nemokamai išbandyti savo produkciją nemokamai ir tai atsitinka pagal gamintojo sudarytą grafiką. Kiekvienas toks pasibandymas suteikia autobusų parko specialistam praktinių, o ne teorinių, žinių apie gamintojo produkciją. Ir tai yra labai naudinga ateityje planuojant vykdyti tokios technikos pirkimus.

    Comment


      Rytiniame Senamiestyje, Užupyje ir Paupyje pastebimai daugėja laisvalaikį leidžiančių žmonių skaičius, vyksta sparti plėtra, keliasi nauji gyventojai, kuriamos naujos darbo vietos. Tačiau į kai kurias miesto dalis iš Rytinio Senamiesčio ir Paupio nuvažiuoti VT yra ypač keblu, dėl nepakankamo kursavimo dažnio ar nepatogių persėdimų. Žinoma, tai skatina naudotis automobiliais, ką ir matome iš visiškai pilnų parkingų Maironio, Paupio gatvėse.
      Be abejo, šita susisiekimo spraga egzistuoja jau daug metų, bet vis gi stebina kaip iki šiol jokių pokyčių ir neįvyko.

      Comment


        O kokio ten maršruto reiktų? Tiesiai per Paupį paleisti autobuso nelabai išeitų, manau. O Maironio, Subačiaus, Olandų g. gana geras VT kursuoja, ne?
        Lietuva visiems.

        Comment


          Mažų mažiausiai būtų galima padažninti A10 tiek, kad būtų galima padoriai persėsti, o ne su 15-20min laukimo tarpu. A11 galėtų būti pratęstas pvz iki Karoliniškių ir taip pat gerokai padažnintas.

          Papildau dėl "gana gero" susisiekimo Maironio g. A10 dabar važiuoja maždaug 2-3 kartus per valandą. Prieš karantiną maždaug 4 kartus. Tai čia tas jungiamasis, stuburinis Rytinio Senamiesčio maršrutas, iš kurio pusė miesto turi dar kartą persėsti, kad pasiekti savo tikslą (Šeškinė, Pašilaičiai, didelė dalis Fabijoniškių, Justiniškės). O ką jau kalbėti apie Pilaitę, Karoliniškes, Lazdynus? Persėdimas iš viso apgailėtinas.

          Nieko nuostabaus, kad VDA studentai važinėja savo automobiliais, o ką jau kalbėti apie tuos kas važiuoja pasėdėti ant Barbakano pievelės, Paupį ar į Užupį. Jiems dar nepatogiau. Eiti iki Pylimo g. per toli.
          Paskutinis taisė Blaze; 2021.05.09, 12:50.

          Comment


            Parašė Blaze Rodyti pranešimą
            Mažų mažiausiai būtų galima padažninti A10 tiek, kad būtų galima padoriai persėsti, o ne su 15-20min laukimo tarpu. A11 galėtų būti pratęstas pvz iki Karoliniškių ir taip pat gerokai padažnintas.

            Papildau dėl "gana gero" susisiekimo Maironio g. A10 dabar važiuoja maždaug 2-3 kartus per valandą. Prieš karantiną maždaug 4 kartus. Tai čia tas jungiamasis, stuburinis Rytinio Senamiesčio maršrutas, iš kurio pusė miesto turi dar kartą persėsti, kad pasiekti savo tikslą (Šeškinė, Pašilaičiai, didelė dalis Fabijoniškių, Justiniškės). O ką jau kalbėti apie Pilaitę, Karoliniškes, Lazdynus? Persėdimas iš viso apgailėtinas.

            Nieko nuostabaus, kad VDA studentai važinėja savo automobiliais, o ką jau kalbėti apie tuos kas važiuoja pasėdėti ant Barbakano pievelės, Paupį ar į Užupį. Jiems dar nepatogiau. Eiti iki Pylimo g. per toli.
            Su A10 problema stipriai išsispręstų, kai Kalvarijų/Šeimyniškių/Konstitucijos pr. sankryžoje atsiras stotelės Kalvarijų g. važiuojantiems maršrutams, taigi, taps patogiau persėsti į 4G, A30, T9. Į Lazdynus patogiau važiuoti per Stotį su A34 arba A74. Aišku, dažninimas jam savaime reikalingas, ne tiek dėl Paupio, bet bendrai dėl keleivių srauto visoje maršruto trasoje.

            A11 pratęsimas būtent iki Karoliniškių tik dar labiau viską dubliuotų, tačiau ką tikrai reikia padaryti - ištiesinti jo trasą, nukertant kampus per Senamiestį, pvz. vietoj lanko Žygimantų g., galėtų važiuoti Liejyklos gatve, vietoj Pylimo g. - prasisukti pro Rotušę, Vokiečių g. Tai pastebimai sumažintų rato įveikimo trukmę.

            Dar galima būtų svarstyti A11 nukreipimą Vilniaus, A. Goštauto, J. Tumo Vaižganto gatvėmis vietoj Pamėnkalnio gatvės - atsirastų keletas naujų jungčių, tik aišku, pailgėtų rato įveikimo trukmė. Jis, beje, kažkada taip jau važinėjo.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Nes juk troleibusai negali būti ekologiški ar modernūs. Tokiais gali būti tik batareikiniai turkiški žaisliukai. Ir testavimui būtinai reikia pasirinkti gegužės mėnesį, kai temperatūros optimalios ir nereikia nei kondicionierių, nei šildytuvų.
              Teisingumo dėlei, testuojamas yra vidutinės talpos autobusas, kuris kaip ir patenka į kategoriją TP, kurios turėtų aptarnauti naujai suplanuotus privežamuosius maršrutus.

              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              ištiesinti jo trasą, nukertant kampus per Senamiestį, pvz. vietoj lanko Žygimantų g., galėtų važiuoti Liejyklos gatve, vietoj Pylimo g. - prasisukti pro Rotušę, Vokiečių g. Tai pastebimai sumažintų rato įveikimo trukmę.
              Tokie trasų variantai jau kaip ir buvo numatyti vienam iš kilpinio eismo Senamiestyje įvedimo etapų, tuo pačiu atkartojant 2003-2005 m. maršruto trasą. Kaži, kadai tai taptų realybe?

              Kas dar dėl Paupio, tai galbūt iki ten galima būtų nukreipti kurį nors šiuo metu centre besibaigiantį maršrutą? 22, 43, 46, 52? Tiesa, apsisukimo vietos su vairuotojų poilsiui pritaikyta infrastruktūra Užupyje ar Paupyje nelabai yra...
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą


                Kas dar dėl Paupio, tai galbūt iki ten galima būtų nukreipti kurį nors šiuo metu centre besibaigiantį maršrutą? 22, 43, 46, 52? Tiesa, apsisukimo vietos su vairuotojų poilsiui pritaikyta infrastruktūra Užupyje ar Paupyje nelabai yra...
                O kaip buvęs 8 troleibuso žiedas? Aišku jei jis ten dar nenušluotas nuo žemės paviršiaus vykdant statybas aplinkui...
                https://www.google.com/maps/@54.6789...2!8i6656?hl=lt

                Comment


                  Vargiai ilgi autobusai prasisuktų žiede prie Paupio kvartalo (pėsčiųjų tilto), kur apsisukinėdavo 8-as.

                  O kokia trasa tada būtų galima paleisti kad ir tą patį 22-ą?
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Manau, mažų mažiausiai jau atėjo laikas grąžinti 10 maršruto ikikarantininį grafiką, Keleivių tikrai netrūktų
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                      Nelabai suprantamas piktinimasis. 1. troleibusų linijomis visų autobusų maršrutų nepakeisi.
                      Bet atvirkštinį variantą kažkodėl net nemirktelėję imasi daryti. Ir net to neslepia. Kol kas scenarijus nesiskiria nuo Maskvos.

                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                      2. Gamintojai patys uoda nemokamai išbandyti savo produkciją nemokamai ir tai atsitinka pagal gamintojo sudarytą grafiką. Kiekvienas toks pasibandymas suteikia autobusų parko specialistam praktinių, o ne teorinių, žinių apie gamintojo produkciją. Ir tai yra labai naudinga ateityje planuojant vykdyti tokios technikos pirkimus.
                      Ale gi kaip mums pasisekė, kad gamintojas teikėsi leisti pabandyti ir dar nemokamai. Nerealiai! Praktinės žinios būtų suteiktos bandant ekstremaliomis sąlygomis, per karščius ar šalčius. Laboratorinėmis sąlygomis ir rezultatai nelabai skirsis nuo vadovėlinių.

                      Comment


                        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                        Rytiniame Senamiestyje, Užupyje ir Paupyje pastebimai daugėja laisvalaikį leidžiančių žmonių skaičius, vyksta sparti plėtra, keliasi nauji gyventojai, kuriamos naujos darbo vietos. Tačiau į kai kurias miesto dalis iš Rytinio Senamiesčio ir Paupio nuvažiuoti VT yra ypač keblu, dėl nepakankamo kursavimo dažnio ar nepatogių persėdimų. Žinoma, tai skatina naudotis automobiliais, ką ir matome iš visiškai pilnų parkingų Maironio, Paupio gatvėse.
                        Be abejo, šita susisiekimo spraga egzistuoja jau daug metų, bet vis gi stebina kaip iki šiol jokių pokyčių ir neįvyko.
                        Čia viso Vilniaus senamiesčio problema. Tarybiniais metais VT ten buvo ir pagal tuos metus visai neblogas. Bet jau tarybiniais laikais VT iš senamiečio imtas iškėlinėti. Aišku, tais laikais, kai automobilių buvo mažai, nieko žmonėms neliko, kaip tik eiti į toliau esančio VT stoteles. Bet TSRS neliko, automobilizacija augo, o VT iš Vilniaus senamiesčio ir toliau buvo stumiamas - 8 troleibusas likviduotas, panaikinta troleibusų linija Gedimino pr.

                        Comment


                          Normali praktika būtų iš anksto numatyti potencialius viešojo transporto maršrutus. Tiesą sakant, didžioji dalis šiais laikais vykstančių miesto kvartalų pertvarkymo projektų remiasi į dažnai kursuojančio viešojo transporto linijas kaip į kertinį susisiekimo ramstį. Pas mus turbūt labiau žiūrima į pasiekiamumą absoliučiais atstumais, tai Vilniuje dar ir blogesnių vietų yra, kur reikalinga VT paslauga. O ir ta paslauga suprantama kaip socialinė paslauga, o ne realus keliavimo būdas. Tai tiek pasako apie transporto planavimą, kai kitą kartą pozityvūs žmogeliukai rašys kaip Vilniuje nuostabiai #judu, paklauskite kaip su viešuoju Paupyje.

                          Gedimino pr. apskritai dabar neranda savo vietos, tai turėtų būti pagrindinė centro arterija su komercija pirmame aukšte, be jokio automobilių eismo. Dabar didžioji gatvės dalis palikta automobiliams, nors gatvė turi gyvenamosios zonos statusą. Nemanau, kad reiktų sugrąžinti viešąjį. Kita vertus, tai galėtų būti padaryta humanišku būdu, pvz. kaip Ljubjanoje:
                          Iš tiesų viešasis labiau tiktų atkarpoje nuo Lukiškių ar net Seimo iki Kudirkos a., dabar visi maršrutai pravažiuoja Goštauto pakrante, o ta prospekto dalis iki galo neatsigauna. Galėtų būti mažos talpos autobusų maršrutas, iš Žvėryno važiuojantis Gedimino pr., pro Žygimantų g., Barboros Radvilaitės g. ir užsibaigiantis ties Paupio rajonu/Audėju.

                          Comment


                            Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                            Galėtų būti mažos talpos autobusų maršrutas, iš Žvėryno važiuojantis Gedimino pr., pro Žygimantų g., Barboros Radvilaitės g. ir užsibaigiantis ties Paupio rajonu/Audėju.
                            Tiesiog užtektų 11 (darbo dienomis) visiškai paleisti Gedimino prospektu, be važiavimo Pamėnkalnio ir Žygimantų gatvėmis.


                            Dėl Paupio - ten galėtų važiuoti atskiras maršrutas su vidutinės talpos autobusais, trasa:

                            Paupys - Gedimino pr. / Žygimantų g. - Žaliasis tiltas - Konstitucijos pr. - Pilaitės pr. - Šiaurinė Pilaitės dalis (naujieji namai, kurie dar neturi VT susisiekimo)

                            Toks maršrutas galėtų pagerinti paupio susisiekimą, įvesti jungtį Vinco Kudirkos aikštė - Panorama, aprūpinti šiaurinę Pilaitę VT susisiekimu.

                            Comment


                              Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                              Nelabai suprantamas piktinimasis. 1. troleibusų linijomis visų autobusų maršrutų nepakeisi. 2. Gamintojai patys uoda nemokamai išbandyti savo produkciją nemokamai ir tai atsitinka pagal gamintojo sudarytą grafiką. Kiekvienas toks pasibandymas suteikia autobusų parko specialistam praktinių, o ne teorinių, žinių apie gamintojo produkciją. Ir tai yra labai naudinga ateityje planuojant vykdyti tokios technikos pirkimus.
                              1. Pakeisi jeigu normaliai prižiūrėsi ir plėsi linijas.
                              2. Ne pirmas elektrinis autobusas kad specialistai nebūtų matę o testuoti reikia realiomis salygomis o ne įdealiomis.


                              Comment


                                Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

                                Tiesiog užtektų 11 (darbo dienomis) visiškai paleisti Gedimino prospektu, be važiavimo Pamėnkalnio ir Žygimantų gatvėmis.


                                Dėl Paupio - ten galėtų važiuoti atskiras maršrutas su vidutinės talpos autobusais, trasa:

                                Paupys - Gedimino pr. / Žygimantų g. - Žaliasis tiltas - Konstitucijos pr. - Pilaitės pr. - Šiaurinė Pilaitės dalis (naujieji namai, kurie dar neturi VT susisiekimo)

                                Toks maršrutas galėtų pagerinti paupio susisiekimą, įvesti jungtį Vinco Kudirkos aikštė - Panorama, aprūpinti šiaurinę Pilaitę VT susisiekimu.
                                Žmonės, mes per 2013 reformą kaip tik atsisakėme didžiosios dalies tų retai važiuojančių, tiesioginių ir daug ką dubliuojančių maršrutų. Kam vėl lipti ant to pačio grėblio?

                                Gedimino pr. nieko paleisti nesigaus. 2011-2013 juo visiškai arba dalinai važiavo 88 ir 89 maršrutai, tačiau vėliau tokios idėjos atsisakyta, nes vasaros metu dalis tarp Kudirkos ir Katedros aikščių tapdavo pėsčiųjų zona, o likusi dalis beveik kiekviena savaitgalį tapdavo uždaryta dėl kokios nors mugės ar renginių (nors čia bendrai Vilniaus problema, kad tam tikrų renginių metu VT eismas mieste yra stipriai destabilizuojamas). Tiesiog prieš kiekvieną savaitgalį tekdavo informuoti keleivius, kad maršrutai apvažinės Gedimino pr. kažkokia kita trasa, ir galiausiai viskas nukreipta Tilto/Žygimantų, Pamėnkalnio gatvėmis (skirtingais laikotarpiais).

                                Plius nepamirškite, kad tam, jog VT būtų ne vien dėl varnelės ir kaip socialinė paslauga, o patrauklus būdas keliauti. Daug geriau yra, ypatingai centre, kai visi maršrutai važiuoja viena gatve, o ne 10 maršrutų skirtingom lygiagrečiom gatvelėm, nes ateini į stotelę ir kažkas tuoj vis tiek atvažiuos. Dabar tarkim lanxtot minėtas maršrutas važiuotų kad ir kas 30 minučių, tai jeigu aš esu prie Lukiškių a. ir noriu važiuoti į Pilaitę, man daug patogiau tiesiog nueiti iki 7 troleibuso ir vėliau persėsti į 4G, nes abudu NEkarantino metu važiuoja dažnai ir patogiai.

                                Į Paupį turėtų užsukti kažkas iš esamų maršrutų, pvz. 89 (nuėmus lankstą per Rasų kapines). Bus galima stebėti realų poreikį, o vėliau, kai 89 bus nukreiptas tiesiogiai per Senamiestį, būtų galima eksperementuoti su 33, arba - pridėti į 10 porą papildomų autobusų ir juos leisti sutrumpinta trasa Fabijoniškės - Paupys. Arba, kaip minėjo Mettal - pratęsti ten 52 (43 su dvigubais autobusais ten greičiausiai neapsisuks; 22 gausis ratų kvadratų maršrutas, o 46 šiaip gan patogiai priveža tiek prie Operos ir Baleto teatro (skaityk: Kudirkos a.), tiek prie Žaliojo tilto, tiek prie NMC).

                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Tokie trasų variantai jau kaip ir buvo numatyti vienam iš kilpinio eismo Senamiestyje įvedimo etapų, tuo pačiu atkartojant 2003-2005 m. maršruto trasą. Kaži, kadai tai taptų realybe?
                                Tai turėjo atsirasti, kai Senamiestyje vietoj fizinių barjerų atsirastų numerius nuskaitančios kameros tam tikrose vietose. Pagal vieną iš straipsnių tai berods turi būti padaryta jau šia vasarą, tiesa, jame nieko nebuvo rašoma apie planuojamus VT pakeitimus.
                                Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.05.10, 10:59.

                                Comment


                                  Tai ir nereikia 10 maršrutų. Iš viso aš manau, kad Gedimino pr. ne vieta masiniams renginiams, išskyrus eisenas ypatingomis progomis. Todėl manau, kad Gedimino pr. Nuo Jogailos iki Katedros turėtų būti atnaujintas VT ir visiškasi eliminuotas lengvųjų automobilių eismas, išskyrus gyventojus ir privežamąjį transportą. Juk žadėjo, bet nepadarė. VT išgrūdo, o automobiliai ir toliau smaukosi. Šiais laikais yra kameros ir numerių registracija, tą galima būtų lengvai išspręsti. Pravažiuoja tas, kad neįtrauktas į sąrašą su automobiliu ir susimoka.
                                  Tačiau to nepakanka. Vis tiek didelė dalis senamiesčio be VT. Todėl reikėtų paleisti vieną (o gal ir du) tankiai kursuojantį autobusų maršrutą per senamiestį nuo stoties (vieną iš jų). O kitas galas - reikia gerai pagalvoti, kur jis važiuotų. Taip, jis būtų skirtas privežti prie bent poros pagrindinių VT persėdimo mazgų (neskaitant stoties).

                                  Comment


                                    Kaip Piliatis ir minėjo, iš kur jūs matot poreikį VT Senamiestyje ir Gedimino pr.??? Čia ne Kaunas, kur prikurta pilna nišinių oro vežiojimo maršrutų, komunikuojant "tiesioginiu susisiekimo gerinimu"

                                    Comment


                                      Pažiūrėk į VT schemą ir senamiestį. Tokia balta dėmė Vilniaus centre, o jei dar atmesime tuos retus maršrutus, kaip 11, tai iš viso... Žmonės nenori pėsti vaikščioti. Jie važiuos automobiliu, jei nebus VT. O jei ir automobilius užribos senamiestyje, tai jis vegetuos ir merdės.

                                      Comment


                                        Gedimino pr. dar ne sunkiausia pasiekti, ypač nuo Katedros pusės. Kitas vietas, pvz. Rotušę pasiekti sudėtingiau. Kita vertus, vakarų-rytų kryptimis nėra patogaus pravažiavimo dėl stataus reljefo ir siaurų gatvių. Senamiestį, ypač jo vidurį, patogiausia įveikti dviračiu arba paspirtuku, tik tam reiktų pritaikyti visas Senamiesčio gatves. O kaip be dažnai kursuojančio transporto gyvena Užupis, o dabar ir Paplauja, neaišku.

                                        Comment


                                          Tai nuo Gedimino pr. kitos teritorijos arčiau nei nuo Žygimantų g.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X