Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Rytiniame Senamiestyje, Užupyje ir Paupyje pastebimai daugėja laisvalaikį leidžiančių žmonių skaičius, vyksta sparti plėtra, keliasi nauji gyventojai, kuriamos naujos darbo vietos. Tačiau į kai kurias miesto dalis iš Rytinio Senamiesčio ir Paupio nuvažiuoti VT yra ypač keblu, dėl nepakankamo kursavimo dažnio ar nepatogių persėdimų. Žinoma, tai skatina naudotis automobiliais, ką ir matome iš visiškai pilnų parkingų Maironio, Paupio gatvėse.
Be abejo, šita susisiekimo spraga egzistuoja jau daug metų, bet vis gi stebina kaip iki šiol jokių pokyčių ir neįvyko.
- 3 patinka
Comment
-
Mažų mažiausiai būtų galima padažninti A10 tiek, kad būtų galima padoriai persėsti, o ne su 15-20min laukimo tarpu. A11 galėtų būti pratęstas pvz iki Karoliniškių ir taip pat gerokai padažnintas.
Papildau dėl "gana gero" susisiekimo Maironio g. A10 dabar važiuoja maždaug 2-3 kartus per valandą. Prieš karantiną maždaug 4 kartus. Tai čia tas jungiamasis, stuburinis Rytinio Senamiesčio maršrutas, iš kurio pusė miesto turi dar kartą persėsti, kad pasiekti savo tikslą (Šeškinė, Pašilaičiai, didelė dalis Fabijoniškių, Justiniškės). O ką jau kalbėti apie Pilaitę, Karoliniškes, Lazdynus? Persėdimas iš viso apgailėtinas.
Nieko nuostabaus, kad VDA studentai važinėja savo automobiliais, o ką jau kalbėti apie tuos kas važiuoja pasėdėti ant Barbakano pievelės, Paupį ar į Užupį. Jiems dar nepatogiau. Eiti iki Pylimo g. per toli.Paskutinis taisė Blaze; 2021.05.09, 12:50.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąMažų mažiausiai būtų galima padažninti A10 tiek, kad būtų galima padoriai persėsti, o ne su 15-20min laukimo tarpu. A11 galėtų būti pratęstas pvz iki Karoliniškių ir taip pat gerokai padažnintas.
Papildau dėl "gana gero" susisiekimo Maironio g. A10 dabar važiuoja maždaug 2-3 kartus per valandą. Prieš karantiną maždaug 4 kartus. Tai čia tas jungiamasis, stuburinis Rytinio Senamiesčio maršrutas, iš kurio pusė miesto turi dar kartą persėsti, kad pasiekti savo tikslą (Šeškinė, Pašilaičiai, didelė dalis Fabijoniškių, Justiniškės). O ką jau kalbėti apie Pilaitę, Karoliniškes, Lazdynus? Persėdimas iš viso apgailėtinas.
Nieko nuostabaus, kad VDA studentai važinėja savo automobiliais, o ką jau kalbėti apie tuos kas važiuoja pasėdėti ant Barbakano pievelės, Paupį ar į Užupį. Jiems dar nepatogiau. Eiti iki Pylimo g. per toli.
A11 pratęsimas būtent iki Karoliniškių tik dar labiau viską dubliuotų, tačiau ką tikrai reikia padaryti - ištiesinti jo trasą, nukertant kampus per Senamiestį, pvz. vietoj lanko Žygimantų g., galėtų važiuoti Liejyklos gatve, vietoj Pylimo g. - prasisukti pro Rotušę, Vokiečių g. Tai pastebimai sumažintų rato įveikimo trukmę.
Dar galima būtų svarstyti A11 nukreipimą Vilniaus, A. Goštauto, J. Tumo Vaižganto gatvėmis vietoj Pamėnkalnio gatvės - atsirastų keletas naujų jungčių, tik aišku, pailgėtų rato įveikimo trukmė. Jis, beje, kažkada taip jau važinėjo.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nes juk troleibusai negali būti ekologiški ar modernūs. Tokiais gali būti tik batareikiniai turkiški žaisliukai. Ir testavimui būtinai reikia pasirinkti gegužės mėnesį, kai temperatūros optimalios ir nereikia nei kondicionierių, nei šildytuvų.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąištiesinti jo trasą, nukertant kampus per Senamiestį, pvz. vietoj lanko Žygimantų g., galėtų važiuoti Liejyklos gatve, vietoj Pylimo g. - prasisukti pro Rotušę, Vokiečių g. Tai pastebimai sumažintų rato įveikimo trukmę.
Kas dar dėl Paupio, tai galbūt iki ten galima būtų nukreipti kurį nors šiuo metu centre besibaigiantį maršrutą? 22, 43, 46, 52? Tiesa, apsisukimo vietos su vairuotojų poilsiui pritaikyta infrastruktūra Užupyje ar Paupyje nelabai yra...
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Kas dar dėl Paupio, tai galbūt iki ten galima būtų nukreipti kurį nors šiuo metu centre besibaigiantį maršrutą? 22, 43, 46, 52? Tiesa, apsisukimo vietos su vairuotojų poilsiui pritaikyta infrastruktūra Užupyje ar Paupyje nelabai yra...
https://www.google.com/maps/@54.6789...2!8i6656?hl=lt
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąNelabai suprantamas piktinimasis. 1. troleibusų linijomis visų autobusų maršrutų nepakeisi.
Parašė Perfect Rodyti pranešimą2. Gamintojai patys uoda nemokamai išbandyti savo produkciją nemokamai ir tai atsitinka pagal gamintojo sudarytą grafiką. Kiekvienas toks pasibandymas suteikia autobusų parko specialistam praktinių, o ne teorinių, žinių apie gamintojo produkciją. Ir tai yra labai naudinga ateityje planuojant vykdyti tokios technikos pirkimus.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąRytiniame Senamiestyje, Užupyje ir Paupyje pastebimai daugėja laisvalaikį leidžiančių žmonių skaičius, vyksta sparti plėtra, keliasi nauji gyventojai, kuriamos naujos darbo vietos. Tačiau į kai kurias miesto dalis iš Rytinio Senamiesčio ir Paupio nuvažiuoti VT yra ypač keblu, dėl nepakankamo kursavimo dažnio ar nepatogių persėdimų. Žinoma, tai skatina naudotis automobiliais, ką ir matome iš visiškai pilnų parkingų Maironio, Paupio gatvėse.
Be abejo, šita susisiekimo spraga egzistuoja jau daug metų, bet vis gi stebina kaip iki šiol jokių pokyčių ir neįvyko.
Comment
-
Normali praktika būtų iš anksto numatyti potencialius viešojo transporto maršrutus. Tiesą sakant, didžioji dalis šiais laikais vykstančių miesto kvartalų pertvarkymo projektų remiasi į dažnai kursuojančio viešojo transporto linijas kaip į kertinį susisiekimo ramstį. Pas mus turbūt labiau žiūrima į pasiekiamumą absoliučiais atstumais, tai Vilniuje dar ir blogesnių vietų yra, kur reikalinga VT paslauga. O ir ta paslauga suprantama kaip socialinė paslauga, o ne realus keliavimo būdas. Tai tiek pasako apie transporto planavimą, kai kitą kartą pozityvūs žmogeliukai rašys kaip Vilniuje nuostabiai #judu, paklauskite kaip su viešuoju Paupyje.
Gedimino pr. apskritai dabar neranda savo vietos, tai turėtų būti pagrindinė centro arterija su komercija pirmame aukšte, be jokio automobilių eismo. Dabar didžioji gatvės dalis palikta automobiliams, nors gatvė turi gyvenamosios zonos statusą. Nemanau, kad reiktų sugrąžinti viešąjį. Kita vertus, tai galėtų būti padaryta humanišku būdu, pvz. kaip Ljubjanoje:
Iš tiesų viešasis labiau tiktų atkarpoje nuo Lukiškių ar net Seimo iki Kudirkos a., dabar visi maršrutai pravažiuoja Goštauto pakrante, o ta prospekto dalis iki galo neatsigauna. Galėtų būti mažos talpos autobusų maršrutas, iš Žvėryno važiuojantis Gedimino pr., pro Žygimantų g., Barboros Radvilaitės g. ir užsibaigiantis ties Paupio rajonu/Audėju.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąGalėtų būti mažos talpos autobusų maršrutas, iš Žvėryno važiuojantis Gedimino pr., pro Žygimantų g., Barboros Radvilaitės g. ir užsibaigiantis ties Paupio rajonu/Audėju.
Dėl Paupio - ten galėtų važiuoti atskiras maršrutas su vidutinės talpos autobusais, trasa:
Paupys - Gedimino pr. / Žygimantų g. - Žaliasis tiltas - Konstitucijos pr. - Pilaitės pr. - Šiaurinė Pilaitės dalis (naujieji namai, kurie dar neturi VT susisiekimo)
Toks maršrutas galėtų pagerinti paupio susisiekimą, įvesti jungtį Vinco Kudirkos aikštė - Panorama, aprūpinti šiaurinę Pilaitę VT susisiekimu.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Nelabai suprantamas piktinimasis. 1. troleibusų linijomis visų autobusų maršrutų nepakeisi. 2. Gamintojai patys uoda nemokamai išbandyti savo produkciją nemokamai ir tai atsitinka pagal gamintojo sudarytą grafiką. Kiekvienas toks pasibandymas suteikia autobusų parko specialistam praktinių, o ne teorinių, žinių apie gamintojo produkciją. Ir tai yra labai naudinga ateityje planuojant vykdyti tokios technikos pirkimus.
2. Ne pirmas elektrinis autobusas kad specialistai nebūtų matę o testuoti reikia realiomis salygomis o ne įdealiomis.
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
Tiesiog užtektų 11 (darbo dienomis) visiškai paleisti Gedimino prospektu, be važiavimo Pamėnkalnio ir Žygimantų gatvėmis.
Dėl Paupio - ten galėtų važiuoti atskiras maršrutas su vidutinės talpos autobusais, trasa:
Paupys - Gedimino pr. / Žygimantų g. - Žaliasis tiltas - Konstitucijos pr. - Pilaitės pr. - Šiaurinė Pilaitės dalis (naujieji namai, kurie dar neturi VT susisiekimo)
Toks maršrutas galėtų pagerinti paupio susisiekimą, įvesti jungtį Vinco Kudirkos aikštė - Panorama, aprūpinti šiaurinę Pilaitę VT susisiekimu.
Gedimino pr. nieko paleisti nesigaus. 2011-2013 juo visiškai arba dalinai važiavo 88 ir 89 maršrutai, tačiau vėliau tokios idėjos atsisakyta, nes vasaros metu dalis tarp Kudirkos ir Katedros aikščių tapdavo pėsčiųjų zona, o likusi dalis beveik kiekviena savaitgalį tapdavo uždaryta dėl kokios nors mugės ar renginių (nors čia bendrai Vilniaus problema, kad tam tikrų renginių metu VT eismas mieste yra stipriai destabilizuojamas). Tiesiog prieš kiekvieną savaitgalį tekdavo informuoti keleivius, kad maršrutai apvažinės Gedimino pr. kažkokia kita trasa, ir galiausiai viskas nukreipta Tilto/Žygimantų, Pamėnkalnio gatvėmis (skirtingais laikotarpiais).
Plius nepamirškite, kad tam, jog VT būtų ne vien dėl varnelės ir kaip socialinė paslauga, o patrauklus būdas keliauti. Daug geriau yra, ypatingai centre, kai visi maršrutai važiuoja viena gatve, o ne 10 maršrutų skirtingom lygiagrečiom gatvelėm, nes ateini į stotelę ir kažkas tuoj vis tiek atvažiuos. Dabar tarkim lanxtot minėtas maršrutas važiuotų kad ir kas 30 minučių, tai jeigu aš esu prie Lukiškių a. ir noriu važiuoti į Pilaitę, man daug patogiau tiesiog nueiti iki 7 troleibuso ir vėliau persėsti į 4G, nes abudu NEkarantino metu važiuoja dažnai ir patogiai.
Į Paupį turėtų užsukti kažkas iš esamų maršrutų, pvz. 89 (nuėmus lankstą per Rasų kapines). Bus galima stebėti realų poreikį, o vėliau, kai 89 bus nukreiptas tiesiogiai per Senamiestį, būtų galima eksperementuoti su 33, arba - pridėti į 10 porą papildomų autobusų ir juos leisti sutrumpinta trasa Fabijoniškės - Paupys. Arba, kaip minėjo Mettal - pratęsti ten 52 (43 su dvigubais autobusais ten greičiausiai neapsisuks; 22 gausis ratų kvadratų maršrutas, o 46 šiaip gan patogiai priveža tiek prie Operos ir Baleto teatro (skaityk: Kudirkos a.), tiek prie Žaliojo tilto, tiek prie NMC).
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTokie trasų variantai jau kaip ir buvo numatyti vienam iš kilpinio eismo Senamiestyje įvedimo etapų, tuo pačiu atkartojant 2003-2005 m. maršruto trasą. Kaži, kadai tai taptų realybe?Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.05.10, 10:59.
- 2 patinka
Comment
-
Tai ir nereikia 10 maršrutų. Iš viso aš manau, kad Gedimino pr. ne vieta masiniams renginiams, išskyrus eisenas ypatingomis progomis. Todėl manau, kad Gedimino pr. Nuo Jogailos iki Katedros turėtų būti atnaujintas VT ir visiškasi eliminuotas lengvųjų automobilių eismas, išskyrus gyventojus ir privežamąjį transportą. Juk žadėjo, bet nepadarė. VT išgrūdo, o automobiliai ir toliau smaukosi. Šiais laikais yra kameros ir numerių registracija, tą galima būtų lengvai išspręsti. Pravažiuoja tas, kad neįtrauktas į sąrašą su automobiliu ir susimoka.
Tačiau to nepakanka. Vis tiek didelė dalis senamiesčio be VT. Todėl reikėtų paleisti vieną (o gal ir du) tankiai kursuojantį autobusų maršrutą per senamiestį nuo stoties (vieną iš jų). O kitas galas - reikia gerai pagalvoti, kur jis važiuotų. Taip, jis būtų skirtas privežti prie bent poros pagrindinių VT persėdimo mazgų (neskaitant stoties).
Comment
-
Gedimino pr. dar ne sunkiausia pasiekti, ypač nuo Katedros pusės. Kitas vietas, pvz. Rotušę pasiekti sudėtingiau. Kita vertus, vakarų-rytų kryptimis nėra patogaus pravažiavimo dėl stataus reljefo ir siaurų gatvių. Senamiestį, ypač jo vidurį, patogiausia įveikti dviračiu arba paspirtuku, tik tam reiktų pritaikyti visas Senamiesčio gatves. O kaip be dažnai kursuojančio transporto gyvena Užupis, o dabar ir Paplauja, neaišku.
Comment
Comment