Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kaip miela. Tikslas pasiektas.
    Ištaškyta krūva pinigų tam, kad gyventojai sunkiau rastų kur pastatyti mašinas, o autobusai sunkiau prasilenktų. Viskas tam, kad žmonės kuo ilgiau važiuotų į darbą, viską pavadinus "eismo saugumo didinimu".

    Čia kalba eina be apie kokį susiaurintą akligatvį prie vaikų darželio, o pagrindinę gatvę rajone, kur gyvena keliolika tūkstančių žmonių.
    Jei "ilgiau važiuotų į darbą" reiškia ne kamštį, o tiesiog važiavimą leistinu greičiu vietoje +20, tai labai teisingas ir geras tikslas pasiektas.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Lengvosios mašinos Didlaukio gatvėje prasilenkia. Tačiau pagrindinis rezultatas - apsunkintas visų pirma viešojo transporto eismas ir sumažintas eismo saugumas.

      Didlaukio gatvė - tai ne tiesi Šaltkalvių gatvelė kažkur Naujininkuose.
      ​​​Projektuojant nebuvo atsižvelgta, kiek vingiuotoje gatvėje užima vietos autobusai. Kad ten važinėja ir sudvejinti autobusai, tie projektuotojai išvis negalvojo.
      ​​​​
      Jei tikslas buvo apsunkinti gyvenimą autobusų vairuotojams ir keleiviams, tai jis sėkmingai pasiektas.

      Comment


        Nuo balandžio 12 d. keisis dalies miesto maršrutų trasos ir tvarkaraščiai.

        Nuo artimiausio pirmadienio numatomi šie pokyčiai:
        • Į miesto gatves grįžta laikinai nekursavę 20 ir 21 troleibusų maršrutai. Jie kursuos rytinio, vakarinio piko metu ir pagerins susisiekimą vykstantiems iš Žirmūnų ir Antakalnio.
        • Patogesniam judumui tarp centro ir pietinės miesto dalies sugrąžinami 88 maršruto autobusai, kurie kursuos visą dieną.
        • Keisis 3G, 34, 54 maršrutų autobusų ir 6 maršruto troleibusų tvarkaraščiai, jie rytinio ir vakarinio piko metu kursuos dažniau.
        • 1G, 2G, 12, 68 maršrutų autobusai ir 2, 7, 17 maršrutų troleibusai dažniau kursuos dienos metu, 4G maršruto autobusai – visą dieną.
        • 33 maršruto autobusai, kursuojantys per Kalnėnus, dažniau važiuos visą dieną.
        • Papildomai keleivių patogumui darbo dienomis keisis 1, 13, 18 troleibusų ir 6G, 2, 16, 40, 58, 78 autobusų maršrutų tvarkaraščiai.
        • Nuo balandžio 17 d. poilsio dienomis 66 maršruto autobusai užsuks į Europos parką.
        https://beta.vilniustransport.lt/lt/...sis-karantinas

        Tai, kas naujienoje nepaminėta, bet akivaizdžiai matosi iš eismo tvarkaraščių:
        • Bus kažkokie eismo ribojimai J. Basanavičiaus g. - 6, 12 troleibusai važiuos per Lukiškes, o 21 autobusas kils į Naugarduko g. kalną.
        • Keleivių patogumui 40 maršrutas darbo dienomis piko metu kursuos rečiau (-1 autobusas), o 34-as bus retesnis ne piko metu (1 pamaininis bus pertraukiamu).
        • 58 link Grigaičių stos naujoje Tautų st. prie p/c Maxima.
        • 68 užsuks iki naujo autobusų žiedo prie Lentvario geležinkelio stoties ir nebestos Lentvario gel. pervažos stotelėje, esančioje (buvusioje) Klevų al. link Grigiškių.
        • 78 maršrute darbo dienomis vieną ilgą autobusą ne piko metu pakeis trumpas autobusas, kuris piko metu dirbs 16.
        Paskutinis taisė Mettal; 2021.04.08, 15:39.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          34, 58, 68 maršrutai - tiesiog malonu rinktis iš vos 1-2 kart per valandą kursuojančių transporto priemonių. Ar nepastebite, jog 56 autobusas savaitgaliais kursuoja dar dažniau nei darbo dienomis? Kur logika? Apie 63 darbo dienomis diskutuota jau seniau.
          Su 33 gal kas nors išeis, mat lig šiol pirmasis reisas pro Kalnėnus prasukdavo tik 8 ryto, kai dauguma jau turi būti darbuose. Kam išvis tada reikalingi tokie reisai? Jau geriau paeiti iki Juodojo kelio, arba daryti taip populiarinamą persėdimą - kartais imu galvoti - gal kai kuriuos maršrutus galėtume dar labiau praretinti ar išvis atsisakyti? Reikia iš Kauno g. į Titnago g. su 16 troleibusu pavažiuoji iki Gerosios Vilties st., ten sėdi į 6/12, tada vėl išlipi Vaduvos st. ir lauki kas ~30 min kursuojančio 18. Tiesiog nuostabiai padaryta.

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Nuo balandžio 12 d. keisis dalies miesto maršrutų trasos ir tvarkaraščiai.[*]68 užsuks iki naujo autobusų žiedo prie Lentvario geležinkelio stoties ir nebestos Lentvario gel. pervažos stotelėje, esančioje (buvusioje) Klevų al. link Grigiškių.
            Dzūkų g. kilpa Lentvaryje.

            https://www.miestai.net/forumas/bend...11#post1873912

            Comment


              Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
              Reikia iš Kauno g. į Titnago g. su 16 troleibusu pavažiuoji iki Gerosios Vilties st., ten sėdi į 6/12, tada vėl išlipi Vaduvos st. ir lauki kas ~30 min kursuojančio 18. Tiesiog nuostabiai padaryta.
              Piko metu, kai kelionės į Titnago g. aktualiausios, visi maršrutai kursuoja dažnai. Savaitgaliais ir ne piko metu pasiūla labai nesiskiria nuo to, kas buvo iki 2020 m. kovo.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                Piko metu, kai kelionės į Titnago g. aktualiausios, visi maršrutai kursuoja dažnai. Savaitgaliais ir ne piko metu pasiūla labai nesiskiria nuo to, kas buvo iki 2020 m. kovo.
                Tai pavyzdžių galima prigalvoti daug - iš Pasakų parko reikia prie Karaliaus Mindaugo tilto? Ne, teks su 2 kart per valandą kursuojančiu 1 troleibusu vykti iki Centro poliklinikos, ten pereiti gatvę į Jogailos st. ir laukti 2 troleibuso, 11 autobuso. Netinka 1 troleibuso tvarkaraštis - teks papildomai T. Narbuto st. iš kokio T9/A116 persėdinėti į 7. Vienas persėdimas gal ir nieko, bet antras...
                Beje, net proteguodamas persėdimus, kiek pamenu būtumėte pvz. už 43 autobuso grąžinimą į stotį?

                Comment


                  Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                  Reikia iš Kauno g. į Titnago g. su 16 troleibusu pavažiuoji iki Gerosios Vilties st., ten sėdi į 6/12, tada vėl išlipi Vaduvos st. ir lauki kas ~30 min kursuojančio 18. Tiesiog nuostabiai padaryta.
                  Tai o kas draudžia tiesiogiai persėsti iš 16 į 18 ? Galiausiai, anksčiau ar vėliau visvien bus sugrąžintas T15, tai nematau čia jokios problemos. Ir išvis - ką jūs norite pasakyti šitais pavyzdžiais ? Kad Vilniui reikia prikurti 1000 tiesioginių maršrutų, kad iš kiekvienos miesto gatvės į kiekvieną kitą gatvę būtų įmanoma nuvažiuoti be persėdimų ? Įvertinkit miesto dydį.

                  Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

                  Tai pavyzdžių galima prigalvoti daug - iš Pasakų parko reikia prie Karaliaus Mindaugo tilto? Ne, teks su 2 kart per valandą kursuojančiu 1 troleibusu vykti iki Centro poliklinikos, ten pereiti gatvę į Jogailos st. ir laukti 2 troleibuso, 11 autobuso. Netinka 1 troleibuso tvarkaraštis - teks papildomai T. Narbuto st. iš kokio T9/A116 persėdinėti į 7. Vienas persėdimas gal ir nieko, bet antras...
                  Tai iki gruodžio mėnesio tiesiogiai važiuodavo T3, tai jis važinėdavo nei kiek ne dažniau nei T1. Vadinasi net ir nėra tiek daug keleivių, kuriems reiktų iš Pasakų parko iki Karaliaus Mindaugo tilto.
                  Paskutinis taisė 10.000; 2021.04.08, 19:27.

                  Comment


                    Noriu pasakyti, kad nutraukus tuos 5 troleibusų maršrutus, buvo suardyta nemažai tiesioginių jungčių. Ne, naujų maršrutų "iš visur į visur" kurti nesiūlau, bet to kas buvo sukurta iki pandemijos, nutraukinėti ar retinti nereikėtų. Nu kam visa tai? Maždaug "kaip nors išsiversit su persėdimais, nenumirsit gal be tiesioginio susisiekimo?"
                    Ir, jeigu net ir nutraukus juos, žmonės savo kelionės tikslus kažkaip pasiekia, judėti dėl to nenustoja, gal apskritai nereiktų jų grąžinti? Štai nutraukus T14, Lazdynų gyventojai gali prisiminti laikus po 11 troleibuso panaikinimo, o 14 šio rajono dar nesiekdavo - tuomet net ir arčiau Laisvės pr. gyvenantieji greičiausiai į centrą vykdavo A22-u. Reikia iš Šeimyniškių g. į Žaliąjį tiltą - pasitenkinti išdraskytu 12.
                    Nekursuoja 20? Jokių problemų, sėdi į 17, o prie Petro ir Povilo bažnyčios sėdi į kone sausakimšą 2, keleiviais užsipildžiusį dar Antakalnyje.
                    Alternatyva 21 -am? Ogi atbulinis persėdimas Minties st. Juk išsiverčia žmonės kažkaip be tų panaikintų maršrutų - kam tada juos grąžinti apskritai kada nors?

                    Comment


                      Maršrutai buvo nutraukti ne be reikalo - ten, kur ir taip nebuvo daug keleivių, jų sumažėjo dar labiau. Dėl hipotetinių 5 keleivių išlaikyti pilno pajėgumo maršrutą yra per brangu, juo labiau, kad vis dar galioja veiklos ir judėjimo apribojimai. Dar per anksti laidoti nutrauktus maršrutus - niekas nežino, kas bus po mėnesio. Nors kai kurių maršrutų galėtų ir negrąžinti, su sąlyga, kad laisvos TP bus perkeltos į lygiagrečius maršrutus, šitaip mažinant jų intervalą ir didinant efektyvumą.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        O kai gali būti daug keleiviu jeigu maršrutas kartą į valandą? Jeigu laukti reikia virš 10 min žmonės tiesiog renkasi kitas transporto priemones (dažniausiai automobilį).

                        Comment


                          O kaip gali būti keleivių, kai yra maršrutas kas valandą į kaimą su 10 gyventojų?
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            3 - buvo reikalingiausias, kai važiavo į Antakalnį, bet ir dabar nėra bevertis, nes sudaro gerą jungtį į Šiaurės Miestelį iš centro.
                            14 - naudingas Lazdynų, Karoliniškių gyventojams, taip pat sudaro gerą jungtį tarp Antakalnio, Žirmūnų ir Parodų Rūmų. Vienintelis galimas pagerinimas - nukreipimas per J. Basanavičiaus g., vietoj 6 ar 12.
                            15 - naudingas darbininkams, dirbantiems Žemuosiuose Paneriuose.
                            20 - pripažinsiu, nėra pats geriausias maršrutas, gana retas ir apytuštis, bet sudaro patogią jungtį tarp Žirmūnų ir Stoties.
                            21 - labai geras maršrutas, gyvenantiems Antakalnyje, nuvažiuoti į Šiaurės Miestelį. 114 yra tiesiog per mažos talpos ir būna sausakimšas, taip pat ilgiau važiuoja. Deja, šį maršrutą sugadina baisus grafikas. Beveik neįmanoma pataikyti į jį, kai reikia.

                            Taigi, visi šie maršrutai turi bent kokią prasmę, ir amžinai naikinti jų nereikėtų.

                            Comment


                              Na jei taip mastyt kad zmones gi vistiek savo tiksla kazkaip pasiekia tai galima ir visa VT nutraukt. Kam reikes tas savo tiksla pasieks kitais budais.

                              Comment


                                Well, that escalated quickly. Bandžiau pašiepti visiškai iš konteksto iškritusį Medinio Strazdo komentarą, o gavosi, kad viskas susiveda į visuotinį VT naikinimą
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Beje, žiūriu SĮSPas savo informaciniame pranešime visiškai praignoravo tą faktą, kad 21 gražinamas tik iki Antakalnio, o ne iki Saulėtekio. Na bet kol karantinas ir ugdymas yra nuotolinis, matyt nėra prasmės iki pat Saulėtekio kursuoti.

                                  Comment


                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                    Beje, žiūriu SĮSPas savo informaciniame pranešime visiškai praignoravo tą faktą, kad 21 gražinamas tik iki Antakalnio, o ne iki Saulėtekio. Na bet kol karantinas ir ugdymas yra nuotolinis, matyt nėra prasmės iki pat Saulėtekio kursuoti.
                                    Ir beje, tiek 20, tiek 21 bus po žemagrindį troleibusą, dirbantį pertraukiamu grafiku

                                    Šiaip, keista, kad nevažiuoja T15 - visada galvojau, kad jame pagrindinis srautas - Panerių gamyklų darbuotojai, bet juk jie dirba visi?

                                    Comment


                                      Nuo kada 57 maršrute atsirado Liepų st.? Kažkaip seniau jos ten lyg ir nebuvo, autobusas atgal grįždavo tuo pačiu keliu užuot daręs ratuką. SĮSP `o rodomame žemėlapyje ties Chemijos institutu rodomos 2 atskiros stotelės. Gal pagaliau ten įrengė platformą? Nors schemoje dar tebepavaizduota, kad žiedas link Bukiškio, neva pagal taisykles, apvažiuojamas. Nors realybė visad buvo kitokia.

                                      Dėl (ne)žemagrindžių TP - jau prieš tai buvę grafikai daug kur neteko prasmės, atsiradus naujausiems Solaris troleibusams. Net ir 13 maršrute pamatyti juos nebe taip jau keista. Arba tuos pačius Škoda 14TrM. O karton-trafaretinės Škodos, kai kurios vos ne kasdien mėtomos po skirtingus maršrutus. Taigi galinių trafaretų nepakeitimas grįžtant į parką nebetenka prasmės, kai kasdien išvažiuojant į vis skirtingą maršrutą tenka atidarinėti tas neva "sunkiai atsidarančias" dureles. Užvakar pasirodė ilgai nematytas 1597 - nureklamintas bei išgražintas. Senokai mačiau, jog būtų atliktas kapitalinis.

                                      Kad 21 kursuos sutrumpinta trasa - labai sveikintina - netgi jau seniau pasisakiau už kurio nors iš likusių maršrutų trumpinimą iki Antakalnio žiedo. 3 - jei grąžinsim jį senąja ikireformine trasa - kas tuomet važiuos iki P. Lukšio žiedo? - jis liks tuščias. Grąžinti 8 troleibusą? Neee, per daug dubliuojasi su kitais maršrutais 7, 9, 19. Dėl 15 - retoriškai galima klausti - kam gi tas tiesioginis, kai gali persėsti, nors ir n kartų? Yra puikusis 18 su 2620, 2621, 2622 ir kt. priešakyje. T14 - jis labiau kaip koks parazituojantis maršrutas. Dubliuoja kitų trasas, Savanorių pr. dažnai važiuoja tuščias, nes prieš jį visus keleivius surenka vien po kito siuvantys 4,6,12. Saulėtekio alėjoje keleivių sk. beveik lygus 0.

                                      Gal panaikinkim dar daugiau gerai funkcionuojančių tiesioginių maršrutų, kad paproteguoti persėdimus? Juk įmanoma padaryti ir taip, kad iš Konstitucijos pr. iki Rygos st. nebeliktų tiesioginės jungties.

                                      Comment


                                        Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                        Nuo kada 57 maršrute atsirado Liepų st.? Kažkaip seniau jos ten lyg ir nebuvo, autobusas atgal grįždavo tuo pačiu keliu užuot daręs ratuką. SĮSP `o rodomame žemėlapyje ties Chemijos institutu rodomos 2 atskiros stotelės. Gal pagaliau ten įrengė platformą? Nors schemoje dar tebepavaizduota, kad žiedas link Bukiškio, neva pagal taisykles, apvažiuojamas. Nors realybė visad buvo kitokia.

                                        Dėl (ne)žemagrindžių TP - jau prieš tai buvę grafikai daug kur neteko prasmės, atsiradus naujausiems Solaris troleibusams. Net ir 13 maršrute pamatyti juos nebe taip jau keista. Arba tuos pačius Škoda 14TrM. O karton-trafaretinės Škodos, kai kurios vos ne kasdien mėtomos po skirtingus maršrutus. Taigi galinių trafaretų nepakeitimas grįžtant į parką nebetenka prasmės, kai kasdien išvažiuojant į vis skirtingą maršrutą tenka atidarinėti tas neva "sunkiai atsidarančias" dureles. Užvakar pasirodė ilgai nematytas 1597 - nureklamintas bei išgražintas. Senokai mačiau, jog būtų atliktas kapitalinis.

                                        Kad 21 kursuos sutrumpinta trasa - labai sveikintina - netgi jau seniau pasisakiau už kurio nors iš likusių maršrutų trumpinimą iki Antakalnio žiedo. 3 - jei grąžinsim jį senąja ikireformine trasa - kas tuomet važiuos iki P. Lukšio žiedo? - jis liks tuščias. Grąžinti 8 troleibusą? Neee, per daug dubliuojasi su kitais maršrutais 7, 9, 19. Dėl 15 - retoriškai galima klausti - kam gi tas tiesioginis, kai gali persėsti, nors ir n kartų? Yra puikusis 18 su 2620, 2621, 2622 ir kt. priešakyje. T14 - jis labiau kaip koks parazituojantis maršrutas. Dubliuoja kitų trasas, Savanorių pr. dažnai važiuoja tuščias, nes prieš jį visus keleivius surenka vien po kito siuvantys 4,6,12. Saulėtekio alėjoje keleivių sk. beveik lygus 0.

                                        Gal panaikinkim dar daugiau gerai funkcionuojančių tiesioginių maršrutų, kad paproteguoti persėdimus? Juk įmanoma padaryti ir taip, kad iš Konstitucijos pr. iki Rygos st. nebeliktų tiesioginės jungties.
                                        Nuo pat 2019-09-01 d., Liepų stotelė yra ir nuo tos pačios dienos važiuoja ratu Bukiškyje, nes ten kitaip jis negalėtų apsisukti (žiūrėti į nuotraukas).

                                        Click image for larger version

Name:	A57 2019-09-01 .jpg
Views:	421
Size:	91,6 kB
ID:	1876468
                                        Click image for larger version

Name:	A57__201909.jpg
Views:	402
Size:	873,9 kB
ID:	1876471 Click image for larger version

Name:	A57 A2020-01-01 pridėta Mėtų St.jpg
Views:	419
Size:	73,0 kB
ID:	1876469

                                        Click image for larger version

Name:	A57 2020-01-01 pridėta Mėtų St..png
Views:	405
Size:	147,9 kB
ID:	1876470









                                        Attached Files
                                        Paskutinis taisė Naujaneriai; 2021.04.10, 08:34.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                          Nuo kada 57 maršrute atsirado Liepų st.? Kažkaip seniau jos ten lyg ir nebuvo, autobusas atgal grįždavo tuo pačiu keliu užuot daręs ratuką. SĮSP `o rodomame žemėlapyje ties Chemijos institutu rodomos 2 atskiros stotelės. Gal pagaliau ten įrengė platformą? Nors schemoje dar tebepavaizduota, kad žiedas link Bukiškio, neva pagal taisykles, apvažiuojamas. Nors realybė visad buvo kitokia.
                                          57 visada važiavo tokia trasa Bukiškyje. Ten nėra kaip kitaip apsisukti. Chemijos instute vis dar 1 stotelė - nieko nepasikeitė.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X