Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo vasario 11 d. į 68 maršruto tvarkaraščius įtraukta nauja Mačiuliškių st., esanti Lentvario g. prie "Amalvos" gamyklos. Kažkaip nebuvo jokių naujienų apie šitos stotelės įrengimą
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
      Apie autobusų amžiaus vidurkį iš VVT dokumentų.
      Amžiaus vidurkis mažesnis negu 8 metai (6.3 metai), seniausi autobusai 2000 metų.
      Tas paslaptingas užrašymas "pradėta eksploatuoti" ką reiškia?.. Visi iki vieno autobusai buvo perkami tiesiai iš gamyklų? Šiaip 6,676m. pagal tuos skaičius.

      Comment


        Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
        Tas paslaptingas užrašymas "pradėta eksploatuoti" ką reiškia?
        Greičiausiai turima omenyje pirmosios TP registracijos data. Faktinė gamybos (surinkimo) data gali skirtis, bet Vilniaus m. autobusų su ženkliu skirtumu nėra.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
          Tas paslaptingas užrašymas "pradėta eksploatuoti" ką reiškia?.. Visi iki vieno autobusai buvo perkami tiesiai iš gamyklų? Šiaip 6,676m. pagal tuos skaičius.
          Manau jog vidurkis skaičiuojamas nuo amžiaus dienomis, statistika gautųsi laiptuota jei skaičiuotum nuo metų

          Comment


            Nesidomiu VT tema tiek, kad iš atminties prisiminčiau ar Vilniui buvo perkama ankščiau ir panaudoti autobusai. Bet jeigu būčiau VT konsultantas, tai esant poreikiui tas pats užrašymas galėtų reikšti ir eksploatavimo pradžios Vilniuje metus ir viskas toliau būtų teisinga..
            Mėnesių skirtumas nėra esminis, tiesiog pasiskaičiavau

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Nuo vasario 11 d. į 68 maršruto tvarkaraščius įtraukta nauja Mačiuliškių st., esanti Lentvario g. prie "Amalvos" gamyklos. Kažkaip nebuvo jokių naujienų apie šitos stotelės įrengimą
              Pasenęs pavadinimas.

              2018 m. vasario 26 d. įmonės pavadinimas iš UAB AMALVA pakeistas į UAB KOMFOVENT.




              Comment


                Ar nenumatytas 68 maršruto privažiavimas Lentvaryje prie naujos stotelės Dzūkų gatvėje prie gelstoties?
                Stotelė jau yra.








                Stotelė prie Norfos, link Grigiškių.





                Comment


                  Žiūriu SĮSPas pakoregavo šios savaitės pranešimą, ir dabar skelbiama tik apie tai kad “keisis 58 maršruto autobusų trasa”, o ta dalis apie 68 ištrinta. Taip pat ištrintas naujas 68 maršruto tvarkaraštis, t.y. gaunas taip kad važinės taip pat kaip lygšiol

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Reiktų VVT paklausti, jie gyrėsi kad nevažinėja.




                    Na kažkoks netikslumas tai taip, bet kaip man pasakė kad realiai puse ten rodomų veikiančių škodų nėra važinėjantys ir daug išvis jau metalo lauže tai pasitikėjimo puslapiu neprideda.

                    VVT savo facebook paskiroje gyrėsi praėjusiais metais.

                    Na kaip jie ten tvarkosi nežinau, bet patys juk žino kas kur važinėja. ir turbūt tai elektroninėje sistemoje. Tai gal kaip nors galėtu automatinę suvestinę padaryti?
                    Esu vienas iš transphto.ru redaktorių, ir norėčiau sužinoti kurie būtent iš jūsų minimų daugybės yra metalo lauže? Gal kažką praleidau?

                    Comment


                      Traukiasi „Vilniaus viešojo transporto“ vadovas R. Markauskas
                      Iš Vilniaus savivaldybės valdomos bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) vadovo pareigų traukiasi daugiau nei trejus metus jai vadovavęs Rimantas Markauskas. Artimiausiu metu bus skelbiamas naujo VVT vadovo konkursas, pranešė Vilniaus savivaldybė.

                      R. Markauskas, pasitraukiantis šalių susitarimu, įmonei vadovaus iki kol bus surastas naujas vadovas.

                      Comment


                        Puiku, gal atsiras kas nors ryžtingesnis į šitą postą.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                          Puiku, gal atsiras kas nors ryžtingesnis į šitą postą.
                          Kokiose srityse, Jūsų nuomone, trūko ryžtingumo dabartiniam Vilniaus savivaldybės valdomos bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) vadovui?

                          Comment


                            Didlaukio g. išvažiavimų "salelė". Išvažiuojantys ir įvažiuojantys laisvai telpa nišoje. Lengvosios prasilenkia tikrai pakankamai lengvai, Volvo tiesiog pralėkė.

                            Click image for larger version  Name:	20210325_220150.jpg Views:	341 Size:	388,2 kB ID:	1872679

                            Click image for larger version  Name:	image_108663.jpg Views:	344 Size:	388,2 kB ID:	1873212
                            Paskutinis taisė Romas; 2021.03.28, 11:47. Priežastis: Sumažintas dublis
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Nevykęs susiaurinimas.
                              Parkavimas nepatogus, "kišenių" galuose lieka vietos pusei mašinos arba statoma įstrižai, paliekant galą į eismo juostą.
                              Gatvė yra su vingiu ir juos plotis dabar per mažas autobusams. Tie, kas giria susiaurintą Didlaukio gatvę, turbūt nebandė prasilenkti su nuo kalno važiuojančiu autobusu.
                              Gal paveiksluose atrodo gražiai, bet praktikoje gavosi ne kažin kas.

                              Comment


                                Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                O kas blogai kad negali lengvai prasilenkti? Vokietijoje tokiose gatvėse vieną pusę visiškai užstatoma, kad viena mašina turėtų praleisti kitą, tam, kad greitis nebūtų didelis tose gatvėse.
                                Blogai tai, kad čia važiuoja autobusai, kartais ir dvigubi. Vokietijoje tokiose gatvelėse autobusai nevažinėja kas 5 minutes.

                                Comment


                                  Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                                  Pasižiūrėkit geriau į Mileišiškių gatvę, ji atrodo labai siaura, o autobusai lengvai prasilenkia - jau 8 metus.
                                  Aga, tokia plati, kad labai ilgą laiką neleido tuo maršrutu važiuoti įprastiems 12m autobusams, o tik mažiukams midibusams. Net ir dabar, jeigu ten ir pasitaiko 12m autobusas, tai tik toks, ''kurį negaila sudaužyti'', jau net jokiu būdu nekalbant apie dvigubus autobusus.

                                  Pats savaime Didlaukio gatvės projektas yra geras ir tikrai pagal jį turėtų būti perdaromos kitos gatvelės miegamuosiuose rajonuose - bet tik tos, kuriomis VT arba nevažiuoja išvis, arba važiuoja tik mažos talpos.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                    Blogai tai, kad čia važiuoja autobusai, kartais ir dvigubi. Vokietijoje tokiose gatvelėse autobusai nevažinėja kas 5 minutes.
                                    Klystate. Autobusai vazineja tokiomis gatvelemis. Tik ne Vokietijos pavyzdi galiu pateikti, bet Anglijos.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                      Aga, tokia plati, kad labai ilgą laiką neleido tuo maršrutu važiuoti įprastiems 12m autobusams, o tik mažiukams midibusams. Net ir dabar, jeigu ten ir pasitaiko 12m autobusas, tai tik toks, ''kurį negaila sudaužyti'', jau net jokiu būdu nekalbant apie dvigubus autobusus.
                                      Manau, kad prastesni leidžiami ir dėl to, kad oficialiai nėra 115 priskirtas oficialiam 12m maršrutų sąrašui. Soliariai taupomi, saugomi kitiems maršrutams. Be to, apskritai Mileišiškių gatvė vistiek yra siauresnė nei rekonstruota Didlaukio gatvė. Be to: 1) maži 115 leidžiami ne dėl Mileišiškių g. pločio, o dėl baisių posūkų į Viršupio ir Kalno gatves; 2) jau 2013 gruodžio mėnesį 115 pasirodė pirmieji 12m autobusai http://fotobus.msk.ru/photo/1030944/ . Nors, iš tiesų, gal ir baikim šį nukrypimą.

                                      Comment


                                        Parašė Lakis Rodyti pranešimą

                                        Klystate. Autobusai vazineja tokiomis gatvelemis. Tik ne Vokietijos pavyzdi galiu pateikti, bet Anglijos.
                                        Londone nėra ilgesnių negu 10 metrų autobusų, įskaitant ir dviaukščius. Pas mus tokie sudaro gal 5% viso autobusų parko. Be to, jų autobusai yra manevringesni, netgi veidrodėliai yra mažyciai, ne tokie "ragai", kaip pas mus.

                                        Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

                                        Manau, kad prastesni leidžiami ir dėl to, kad oficialiai nėra 115 priskirtas oficialiam 12m maršrutų sąrašui. Soliariai taupomi, saugomi kitiems maršrutams. Be to, apskritai Mileišiškių gatvė vistiek yra siauresnė nei rekonstruota Didlaukio gatvė. Be to: 1) maži 115 leidžiami ne dėl Mileišiškių g. pločio, o dėl baisių posūkų į Viršupio ir Kalno gatves; 2) jau 2013 gruodžio mėnesį 115 pasirodė pirmieji 12m autobusai http://fotobus.msk.ru/photo/1030944/ . Nors, iš tiesų, gal ir baikim šį nukrypimą.
                                        Gal galėtumėte pasidalinti tuo oficialiu talpos priskyrimo maršrutui sąrašu?
                                        Ir įdomu, kokiems maršrutams tie Solariai taupomi, jeigu jie spėjo pabuvoti jau kiekviename VVT aptarnaujamame maršrute (išskyrus 9).
                                        Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.03.26, 21:30.

                                        Comment


                                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                          Jeigu prasilenkiant reikia smarkiai prilėtinti tai sakyčiau susiaurinimo tikslas labai sėkmingai pasiektas.
                                          Kaip miela. Tikslas pasiektas.
                                          Ištaškyta krūva pinigų tam, kad gyventojai sunkiau rastų kur pastatyti mašinas, o autobusai sunkiau prasilenktų. Viskas tam, kad žmonės kuo ilgiau važiuotų į darbą, viską pavadinus "eismo saugumo didinimu".

                                          Čia kalba eina be apie kokį susiaurintą akligatvį prie vaikų darželio, o pagrindinę gatvę rajone, kur gyvena keliolika tūkstančių žmonių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X