Nuo vasario 11 d. į 68 maršruto tvarkaraščius įtraukta nauja Mačiuliškių st., esanti Lentvario g. prie "Amalvos" gamyklos. Kažkaip nebuvo jokių naujienų apie šitos stotelės įrengimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąApie autobusų amžiaus vidurkį iš VVT dokumentų.
Amžiaus vidurkis mažesnis negu 8 metai (6.3 metai), seniausi autobusai 2000 metų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąTas paslaptingas užrašymas "pradėta eksploatuoti" ką reiškia?
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąTas paslaptingas užrašymas "pradėta eksploatuoti" ką reiškia?.. Visi iki vieno autobusai buvo perkami tiesiai iš gamyklų? Šiaip 6,676m. pagal tuos skaičius.
Comment
-
Nesidomiu VT tema tiek, kad iš atminties prisiminčiau ar Vilniui buvo perkama ankščiau ir panaudoti autobusai. Bet jeigu būčiau VT konsultantas, tai esant poreikiui tas pats užrašymas galėtų reikšti ir eksploatavimo pradžios Vilniuje metus ir viskas toliau būtų teisinga..
Mėnesių skirtumas nėra esminis, tiesiog pasiskaičiavau
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNuo vasario 11 d. į 68 maršruto tvarkaraščius įtraukta nauja Mačiuliškių st., esanti Lentvario g. prie "Amalvos" gamyklos. Kažkaip nebuvo jokių naujienų apie šitos stotelės įrengimą
2018 m. vasario 26 d. įmonės pavadinimas iš UAB AMALVA pakeistas į UAB KOMFOVENT.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Reiktų VVT paklausti, jie gyrėsi kad nevažinėja.
Na kažkoks netikslumas tai taip, bet kaip man pasakė kad realiai puse ten rodomų veikiančių škodų nėra važinėjantys ir daug išvis jau metalo lauže tai pasitikėjimo puslapiu neprideda.
VVT savo facebook paskiroje gyrėsi praėjusiais metais.
Na kaip jie ten tvarkosi nežinau, bet patys juk žino kas kur važinėja. ir turbūt tai elektroninėje sistemoje. Tai gal kaip nors galėtu automatinę suvestinę padaryti?
- 5 patinka
Comment
-
Traukiasi „Vilniaus viešojo transporto“ vadovas R. Markauskas
Iš Vilniaus savivaldybės valdomos bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) vadovo pareigų traukiasi daugiau nei trejus metus jai vadovavęs Rimantas Markauskas. Artimiausiu metu bus skelbiamas naujo VVT vadovo konkursas, pranešė Vilniaus savivaldybė.
R. Markauskas, pasitraukiantis šalių susitarimu, įmonei vadovaus iki kol bus surastas naujas vadovas.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąPuiku, gal atsiras kas nors ryžtingesnis į šitą postą.
- 1 patinka
Comment
-
Nevykęs susiaurinimas.
Parkavimas nepatogus, "kišenių" galuose lieka vietos pusei mašinos arba statoma įstrižai, paliekant galą į eismo juostą.
Gatvė yra su vingiu ir juos plotis dabar per mažas autobusams. Tie, kas giria susiaurintą Didlaukio gatvę, turbūt nebandė prasilenkti su nuo kalno važiuojančiu autobusu.
Gal paveiksluose atrodo gražiai, bet praktikoje gavosi ne kažin kas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąO kas blogai kad negali lengvai prasilenkti? Vokietijoje tokiose gatvėse vieną pusę visiškai užstatoma, kad viena mašina turėtų praleisti kitą, tam, kad greitis nebūtų didelis tose gatvėse.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąPasižiūrėkit geriau į Mileišiškių gatvę, ji atrodo labai siaura, o autobusai lengvai prasilenkia - jau 8 metus.
Pats savaime Didlaukio gatvės projektas yra geras ir tikrai pagal jį turėtų būti perdaromos kitos gatvelės miegamuosiuose rajonuose - bet tik tos, kuriomis VT arba nevažiuoja išvis, arba važiuoja tik mažos talpos.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Blogai tai, kad čia važiuoja autobusai, kartais ir dvigubi. Vokietijoje tokiose gatvelėse autobusai nevažinėja kas 5 minutes.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Aga, tokia plati, kad labai ilgą laiką neleido tuo maršrutu važiuoti įprastiems 12m autobusams, o tik mažiukams midibusams. Net ir dabar, jeigu ten ir pasitaiko 12m autobusas, tai tik toks, ''kurį negaila sudaužyti'', jau net jokiu būdu nekalbant apie dvigubus autobusus.
Comment
-
Parašė Lakis Rodyti pranešimą
Klystate. Autobusai vazineja tokiomis gatvelemis. Tik ne Vokietijos pavyzdi galiu pateikti, bet Anglijos.
Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
Manau, kad prastesni leidžiami ir dėl to, kad oficialiai nėra 115 priskirtas oficialiam 12m maršrutų sąrašui. Soliariai taupomi, saugomi kitiems maršrutams. Be to, apskritai Mileišiškių gatvė vistiek yra siauresnė nei rekonstruota Didlaukio gatvė. Be to: 1) maži 115 leidžiami ne dėl Mileišiškių g. pločio, o dėl baisių posūkų į Viršupio ir Kalno gatves; 2) jau 2013 gruodžio mėnesį 115 pasirodė pirmieji 12m autobusai http://fotobus.msk.ru/photo/1030944/ . Nors, iš tiesų, gal ir baikim šį nukrypimą.
Ir įdomu, kokiems maršrutams tie Solariai taupomi, jeigu jie spėjo pabuvoti jau kiekviename VVT aptarnaujamame maršrute (išskyrus 9).Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.03.26, 21:30.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąJeigu prasilenkiant reikia smarkiai prilėtinti tai sakyčiau susiaurinimo tikslas labai sėkmingai pasiektas.
Ištaškyta krūva pinigų tam, kad gyventojai sunkiau rastų kur pastatyti mašinas, o autobusai sunkiau prasilenktų. Viskas tam, kad žmonės kuo ilgiau važiuotų į darbą, viską pavadinus "eismo saugumo didinimu".
Čia kalba eina be apie kokį susiaurintą akligatvį prie vaikų darželio, o pagrindinę gatvę rajone, kur gyvena keliolika tūkstančių žmonių.
Comment
Comment