Nuo vasario 11 d. į 68 maršruto tvarkaraščius įtraukta nauja Mačiuliškių st., esanti Lentvario g. prie "Amalvos" gamyklos. Kažkaip nebuvo jokių naujienų apie šitos stotelės įrengimą
Apie autobusų amžiaus vidurkį iš VVT dokumentų.
Amžiaus vidurkis mažesnis negu 8 metai (6.3 metai), seniausi autobusai 2000 metų.
Tas paslaptingas užrašymas "pradėta eksploatuoti" ką reiškia?.. Visi iki vieno autobusai buvo perkami tiesiai iš gamyklų? Šiaip 6,676m. pagal tuos skaičius.
Tas paslaptingas užrašymas "pradėta eksploatuoti" ką reiškia?
Greičiausiai turima omenyje pirmosios TP registracijos data. Faktinė gamybos (surinkimo) data gali skirtis, bet Vilniaus m. autobusų su ženkliu skirtumu nėra.
Tas paslaptingas užrašymas "pradėta eksploatuoti" ką reiškia?.. Visi iki vieno autobusai buvo perkami tiesiai iš gamyklų? Šiaip 6,676m. pagal tuos skaičius.
Manau jog vidurkis skaičiuojamas nuo amžiaus dienomis, statistika gautųsi laiptuota jei skaičiuotum nuo metų
Nesidomiu VT tema tiek, kad iš atminties prisiminčiau ar Vilniui buvo perkama ankščiau ir panaudoti autobusai. Bet jeigu būčiau VT konsultantas, tai esant poreikiui tas pats užrašymas galėtų reikšti ir eksploatavimo pradžios Vilniuje metus ir viskas toliau būtų teisinga..
Mėnesių skirtumas nėra esminis, tiesiog pasiskaičiavau
Nuo vasario 11 d. į 68 maršruto tvarkaraščius įtraukta nauja Mačiuliškių st., esanti Lentvario g. prie "Amalvos" gamyklos. Kažkaip nebuvo jokių naujienų apie šitos stotelės įrengimą
Pasenęs pavadinimas.
2018 m. vasario 26 d. įmonės pavadinimas iš UAB AMALVA pakeistas į UAB KOMFOVENT.
Žiūriu SĮSPas pakoregavo šios savaitės pranešimą, ir dabar skelbiama tik apie tai kad “keisis 58 maršruto autobusų trasa”, o ta dalis apie 68 ištrinta. Taip pat ištrintas naujas 68 maršruto tvarkaraštis, t.y. gaunas taip kad važinės taip pat kaip lygšiol
Na kažkoks netikslumas tai taip, bet kaip man pasakė kad realiai puse ten rodomų veikiančių škodų nėra važinėjantys ir daug išvis jau metalo lauže tai pasitikėjimo puslapiu neprideda.
VVT savo facebook paskiroje gyrėsi praėjusiais metais.
Na kaip jie ten tvarkosi nežinau, bet patys juk žino kas kur važinėja. ir turbūt tai elektroninėje sistemoje. Tai gal kaip nors galėtu automatinę suvestinę padaryti?
Esu vienas iš transphto.ru redaktorių, ir norėčiau sužinoti kurie būtent iš jūsų minimų daugybės yra metalo lauže? Gal kažką praleidau?
Iš Vilniaus savivaldybės valdomos bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) vadovo pareigų traukiasi daugiau nei trejus metus jai vadovavęs Rimantas Markauskas. Artimiausiu metu bus skelbiamas naujo VVT vadovo konkursas, pranešė Vilniaus savivaldybė.
R. Markauskas, pasitraukiantis šalių susitarimu, įmonei vadovaus iki kol bus surastas naujas vadovas.
Didlaukio g. išvažiavimų "salelė". Išvažiuojantys ir įvažiuojantys laisvai telpa nišoje. Lengvosios prasilenkia tikrai pakankamai lengvai, Volvo tiesiog pralėkė.
Paskutinis taisė Romas; 2021.03.28, 11:47.
Priežastis: Sumažintas dublis
Nevykęs susiaurinimas.
Parkavimas nepatogus, "kišenių" galuose lieka vietos pusei mašinos arba statoma įstrižai, paliekant galą į eismo juostą.
Gatvė yra su vingiu ir juos plotis dabar per mažas autobusams. Tie, kas giria susiaurintą Didlaukio gatvę, turbūt nebandė prasilenkti su nuo kalno važiuojančiu autobusu.
Gal paveiksluose atrodo gražiai, bet praktikoje gavosi ne kažin kas.
O kas blogai kad negali lengvai prasilenkti? Vokietijoje tokiose gatvėse vieną pusę visiškai užstatoma, kad viena mašina turėtų praleisti kitą, tam, kad greitis nebūtų didelis tose gatvėse.
Blogai tai, kad čia važiuoja autobusai, kartais ir dvigubi. Vokietijoje tokiose gatvelėse autobusai nevažinėja kas 5 minutes.
Pasižiūrėkit geriau į Mileišiškių gatvę, ji atrodo labai siaura, o autobusai lengvai prasilenkia - jau 8 metus.
Aga, tokia plati, kad labai ilgą laiką neleido tuo maršrutu važiuoti įprastiems 12m autobusams, o tik mažiukams midibusams. Net ir dabar, jeigu ten ir pasitaiko 12m autobusas, tai tik toks, ''kurį negaila sudaužyti'', jau net jokiu būdu nekalbant apie dvigubus autobusus.
Pats savaime Didlaukio gatvės projektas yra geras ir tikrai pagal jį turėtų būti perdaromos kitos gatvelės miegamuosiuose rajonuose - bet tik tos, kuriomis VT arba nevažiuoja išvis, arba važiuoja tik mažos talpos.
Aga, tokia plati, kad labai ilgą laiką neleido tuo maršrutu važiuoti įprastiems 12m autobusams, o tik mažiukams midibusams. Net ir dabar, jeigu ten ir pasitaiko 12m autobusas, tai tik toks, ''kurį negaila sudaužyti'', jau net jokiu būdu nekalbant apie dvigubus autobusus.
Manau, kad prastesni leidžiami ir dėl to, kad oficialiai nėra 115 priskirtas oficialiam 12m maršrutų sąrašui. Soliariai taupomi, saugomi kitiems maršrutams. Be to, apskritai Mileišiškių gatvė vistiek yra siauresnė nei rekonstruota Didlaukio gatvė. Be to: 1) maži 115 leidžiami ne dėl Mileišiškių g. pločio, o dėl baisių posūkų į Viršupio ir Kalno gatves; 2) jau 2013 gruodžio mėnesį 115 pasirodė pirmieji 12m autobusai http://fotobus.msk.ru/photo/1030944/ . Nors, iš tiesų, gal ir baikim šį nukrypimą.
Klystate. Autobusai vazineja tokiomis gatvelemis. Tik ne Vokietijos pavyzdi galiu pateikti, bet Anglijos.
Londone nėra ilgesnių negu 10 metrų autobusų, įskaitant ir dviaukščius. Pas mus tokie sudaro gal 5% viso autobusų parko. Be to, jų autobusai yra manevringesni, netgi veidrodėliai yra mažyciai, ne tokie "ragai", kaip pas mus.
Manau, kad prastesni leidžiami ir dėl to, kad oficialiai nėra 115 priskirtas oficialiam 12m maršrutų sąrašui. Soliariai taupomi, saugomi kitiems maršrutams. Be to, apskritai Mileišiškių gatvė vistiek yra siauresnė nei rekonstruota Didlaukio gatvė. Be to: 1) maži 115 leidžiami ne dėl Mileišiškių g. pločio, o dėl baisių posūkų į Viršupio ir Kalno gatves; 2) jau 2013 gruodžio mėnesį 115 pasirodė pirmieji 12m autobusai http://fotobus.msk.ru/photo/1030944/ . Nors, iš tiesų, gal ir baikim šį nukrypimą.
Gal galėtumėte pasidalinti tuo oficialiu talpos priskyrimo maršrutui sąrašu?
Ir įdomu, kokiems maršrutams tie Solariai taupomi, jeigu jie spėjo pabuvoti jau kiekviename VVT aptarnaujamame maršrute (išskyrus 9).
Jeigu prasilenkiant reikia smarkiai prilėtinti tai sakyčiau susiaurinimo tikslas labai sėkmingai pasiektas.
Kaip miela. Tikslas pasiektas.
Ištaškyta krūva pinigų tam, kad gyventojai sunkiau rastų kur pastatyti mašinas, o autobusai sunkiau prasilenktų. Viskas tam, kad žmonės kuo ilgiau važiuotų į darbą, viską pavadinus "eismo saugumo didinimu".
Čia kalba eina be apie kokį susiaurintą akligatvį prie vaikų darželio, o pagrindinę gatvę rajone, kur gyvena keliolika tūkstančių žmonių.
Comment