Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Kokios dar 3 juostos? Kelias turi būti maždaug 6 metrų pločio. Jau dabar pavyzdžiui Moliakalnio gatvėje važinėja midibusai. Pristabdo ir prasilenkia. Plotis ten va toks - https://maps.app.goo.gl/aKZJdnt2Rsyw3nXo6

    Viena iš kertinių darnaus judumo dalių yra patogus viešasis transportas. Ne visi, kaip tu ir aš, yra drūti, jauni, sportiški vyrai galintys arba tiesiog netingintys kasdien važinėti dviračiu ir vaikščioti pėsčiomis. Todėl jeigu norime padaryti gerai, tai VT sustojimai turi būti arti namų, idealiu atveju iki 5 minučių pėsčiomis. Vaikščioti 10min ir daugiau Vilniuje nepasiteisina. Čia ne Londonas, nevaikšto žmonės tokių atstumų. Viskas turi būti arti. Šiaurės miestelio ir Užupio automobilizacijos lygis tą puikiai parodo. Tad jeigu savivaldybė nesugebės suorganizuoti jokio VT, tai gyventojai susiras alternatyvų. Automobiliu iki Seimo nuo Šnipiškių viso labo 5 minutės per GV Darnu.
    Aš kalbu apie siūlymus Linkmenų gatvę daryti tranzitinę ir ją pritaikyti normaliems autobusams. O mažiukai midibusai žinoma, kad būtų gerai. Jie laisvai išsitektų ir mano pasiūlytame Didlaukio gatvės sprendime. Tam net nereikia, kad gatvė būtų tranzitinė.

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Su mūsų oro sąlygomis tai nežinau ar įmanoma turėti patikimus automatinius kuoliukus.
      O kam kuoliukus? Tam puikiai tinka šlagbaumai. Ar apskritai plytos ženklai su kameromis.

      Comment


        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
        Iš principo būtų galima pro ten iki Ozo Žiedo pratęsti 88. Mažos talpos autobusai ten kaip nors turėtų pratilpti, be to pats maršrutas sukurtų daug persėdimo galimybių į kitą VT - Konstitucijos prospekte, st. Žaliasis Tiltas, Pylimo gatvėje, ties Aušros Vartais
        88 nebėra visai
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          O kam kuoliukus? Tam puikiai tinka šlagbaumai. Ar apskritai plytos ženklai su kameromis.
          Visiškai paprastas sprendimas galėtų būti šlagbaumas su numerio skanavimu. O įgyvendinus IT sprendimą su viešojo transporto numerių duombaze tas galėtų labai lengvai būti skeilinama visame mieste.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            88 nebėra visai
            Laikinai panaikintas pandemijos metu. Baigsis karantinas, grįš ir 88

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Aš kalbu apie siūlymus Linkmenų gatvę daryti tranzitinę ir ją pritaikyti normaliems autobusams. O mažiukai midibusai žinoma, kad būtų gerai. Jie laisvai išsitektų ir mano pasiūlytame Didlaukio gatvės sprendime. Tam net nereikia, kad gatvė būtų tranzitinė.
              Ji ir taip pakankamai plati, kad laisvai tilptų 2 juostos normaliems autobusams, kaip ir gatvės atkarpa nuo Konstitucijos pr. iki Žalgirio g. Nereiktų lankais pro Kalvarijų g. važiuoti nei VT, nei automobiliams.
              Flickr

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                O kam kuoliukus? Tam puikiai tinka šlagbaumai. Ar apskritai plytos ženklai su kameromis.
                Lietuvos vairuotojai plytos ženklą ignoruoja. Nemanau, kad suveiktų.

                Comment


                  Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                  Lietuvos vairuotojai plytos ženklą ignoruoja. Nemanau, kad suveiktų.
                  Dėl to ir parašiau, kad būtent su kameromis

                  Comment


                    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                    Kaip suprantu pati siauriausia vieta yra čia
                    https://www.mapillary.com/app/?lat=5...=0&focus=photo
                    O tai čia ta tvora iš ko padaryta, kad negalima jos nugriauti ir normaliai pratęsti gatvę kaip yra prieš ir po jos?

                    Comment


                      Nugriauti tai ne problema. Savivaldybei problema išpirkti tą sklypą. Privati nuosavybė gi šventa... Kaip ir su tuo namu Drujos gatvėje. Na, ten bent susiaurino gatvę, sumažino greitį, bet padarė 2+2 juostos, ne 2+1, kaip buvo keli metai po gatvės nutiesimo.
                      Paskutinis taisė Al1; 2021.01.11, 10:57.

                      Comment


                        Parašė index Rodyti pranešimą
                        Visiškai paprastas sprendimas galėtų būti šlagbaumas su numerio skanavimu. O įgyvendinus IT sprendimą su viešojo transporto numerių duombaze tas galėtų labai lengvai būti skeilinama visame mieste.
                        Įvažiavime ir išvažiavime iš Vilniaus oro uosto stotelės toks sprendimas veikia jau kelis metus.

                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        O tai čia ta tvora iš ko padaryta, kad negalima jos nugriauti ir normaliai pratęsti gatvę kaip yra prieš ir po jos?
                        Visų pirma reikia tą tvorą išpirkti iš sklypo savininko.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Nugriauti tai ne problema. Savivaldybei problema išpirkti tą sklypą. Privati nuosavybė gi šventa... Kaip ir su tuo namu Drujos gatvėje. Na, ten bent susiaurino gatvę, sumažino greitį, bet padarė 2+2 juostos, ne 2+1, kaip buvo keli metai po gatvės nutiesimo.
                          O tia kodėl privatus sklypas gatvės teritorijoje? Pagal Registrų centro žemėlapį tikrai ten kažkoks sklypo apendiksas. Kaltų kaip visada nebus rasta.

                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                          Visų pirma reikia tą tvorą išpirkti iš sklypo savininko.
                          Visų pirma viduryje gatvės neturėtu būti privačių sklypų.
                          O jeigu jau kažkas braižant sklypo ribas pridarė nėsąmonių tada reikia daryti žemės dalis paėmimą viešoms reikmėms.

                          Comment


                            Iš kur toks gilus įsitikinimas, kad sklypas yra gatvės vidury, o ne gatvė išsiplėtė taip, kad jai pradėjo trūkti vietos? Jeigu prispirs platinti, išpirks tą trūkstamą dalį ar paims viešoms reikmėms įstatymų numatyta tvarka.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Netrukus kelionės viešuoju transportu bus greitesnės
                              Jau greitai kelionės viešuoju transportu bus ne tik greitesnės, bet ir daug patogesnės. Bene dvigubai plėsis A juostų tinklas, o keleiviams bus pasiūlyti lankstūs atsiskaitymo būdai. Kelionės viešuoju transportu bus greitesnės iki 10 proc.
                              Per artimiausius metus plėsis A juostų tinklas. Šiuo metu Vilniuje 36 km A juostų, o iki 2030 m. jų bus apie 60 km.

                              Bus mažinamas neigiamas transporto poveikis aplinkai. Planuojama įsigyti elektrinių, dujinių autobusų ir laidinių bei autonominių troleibusų. Per artimiausius metus sostinėje turėtų visai nebelikti dyzelinių ir hibridinių autobusų. Sumažės ir troleibusų vidutinis amžius: šiuo metu jis siekia 21 m. kuomet 2030 m. vidutinis amžius sieks 6,6 m.
                              Siekiant finansiškai optimalaus varianto, sudarytas planas ne tik dėl naujos infrastruktūros įsigijimo, tačiau ir efektyvaus jau esamos išnaudojimo. Vilniuje bus atnaujinamas kontaktinis troleibusų tinklas, tam bus numatyti konkretūs etapai ir terminai.
                              Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...us-greitesnes/ .

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Iš kur toks gilus įsitikinimas, kad sklypas yra gatvės vidury, o ne gatvė išsiplėtė taip, kad jai pradėjo trūkti vietos? Jeigu prispirs platinti, išpirks tą trūkstamą dalį ar paims viešoms reikmėms įstatymų numatyta tvarka.
                                Pažiūrėkit į registrų centro žemėlapį. Visi sklypai normaliai eina pagal gatvės ribas, vienas išsikišęs.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Pakalnis nusišnekėjo nes kur kur bet šiaurinės gatvės purvyne vietos būtų ir dviem gatvėm.
                                  Tikrai taip, teiginys labiau nei keistas.
                                  Kaip jie talpins BRT Kalvarijų g.tuomet?

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Pakalnis nusišnekėjo nes kur kur bet šiaurinės gatvės purvyne vietos būtų ir dviem gatvėm.
                                    Žinau tik tiek, kad kelis kart susirašius su Vilniaus planu, teko jiems grasinti prokuratūra, nes pažeidžia STR dėl dviračių ir pėsčiųjų takų – sugretinti siauriausi takai neužtikrinant reglamentuoto gabarito ir apsaugos zonų. Vietos gal užtektų ir BRT, bet, matyt, jokių medžių nei gatvės centre, nei šonuose nebebūtų.

                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Tikrai taip, teiginys labiau nei keistas.
                                    Kaip jie talpins BRT Kalvarijų g.tuomet?
                                    Netalpins. Prieš kelis mėn. buvo veišinti PP paprastų A juostų. Tiesa, praplatins šaligatvius.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Netalpins. Prieš kelis mėn. buvo veišinti PP paprastų A juostų. Tiesa, praplatins šaligatvius.
                                      Tai didelis klausimas, ar iš viso BRT bus.
                                      Tikiuosi, bent jau Laisvės pr. užtektų vietos?

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Tai didelis klausimas, ar iš viso BRT bus.
                                        Tikiuosi, bent jau Laisvės pr. užtektų vietos?
                                        Laisves pr anais metais vidurinej zalioj juostoj labai uoliai uzsodino krumais ir medziais, tad jokio BRT ten nebus.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Pažiūrėkit į registrų centro žemėlapį. Visi sklypai normaliai eina pagal gatvės ribas, vienas išsikišęs.
                                          Prieš rašydamas žiūrėjau į tą žemėlapį ir sąmokslo teorijos jame neradau. Mažai vietų mieste, kur chaotiško užstatymo ir nulinės ateities vizijos kvartaluose yra tokių sklypų? Svaidotės kaltinimais ir darot įšvadas neturint tam objektyvaus pagrindo.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X