Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Tranzitiniam viešajam transportui ten šiaip nelabai vieta, nes galų gale tiesiog atsiremtų į Ozo gatvę ir kas iš tokio maršruto. Daug patogiau važiuoti Ozo ir Kalvarijų gatvėmis, kurios prie Šnipiškių prieina iš abiejų pusių (ir iki kurių iš visų Šnipiškių vietų ateiti yra visiškai šalia).
Pačiame Šnipiškių viduje pakaktų nebent tokių mažų elektrinių autobusiukų kaip tie, kurie Senamiestyje važinėja.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąTranzitiniam viešajam transportui ten šiaip nelabai vieta, nes galų gale tiesiog atsiremtų į Ozo gatvę ir kas iš tokio maršruto. Daug patogiau važiuoti Ozo ir Kalvarijų gatvėmis, kurios prie Šnipiškių prieina iš abiejų pusių (ir iki kurių iš visų Šnipiškių vietų ateiti yra visiškai šalia).
Pačiame Šnipiškių viduje pakaktų nebent tokių mažų elektrinių autobusiukų kaip tie, kurie Senamiestyje važinėja.
O ką nukreipti tikrai galima būtų sugalvoti. Iš jau esamų maršrutų 5 autobusas per Ozo gatvę galėtų važiuoti.
88 nuo Europos per Šnipiškes iki Ozo žiedo būtų labai adekvatus susisiekimas Šnipiškėms.Paskutinis taisė Blaze; 2021.01.09, 01:37.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Nėra arti. Nuo Naujojo Skanseno google rodo 11 minučių pėsčiomis iki Licėjaus st., 18 minučių iki Giedraičių. Naujieji gyventojai labai greitai pasidarys išvadas, kad VT važiuoti neapsimoka. Didės automobilizacija.
O ką nukreipti tikrai galima būtų sugalvoti. Iš jau esamų maršrutų 5 autobusas per Ozo gatvę galėtų važiuoti.
88 nuo Europos per Šnipiškes iki Ozo žiedo būtų labai adekvatus susisiekimas Šnipiškėms.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Sujungus Linkmenų g. tarp Žalgirio ir Ozo g. ji BP ir pažymėta kaip C kategorijos - nunatyta iki 2030m. Tik viešojo transporto plane ten kažkodėl nenumatyta stotelių. Principe ten paleidus kokį 49 aba 69, o Kernavės g. - Žalgirio - Linkmenų 88, arba 26 paleistas vėl nuo Ozo iki Žaliojo tilto per Ozą/Šnipiškes būtų smarkiai pagerintas susisiekimas. Dabartiniai maršrutai labai nepatogūs keliaujant į kitą upės pusę, net persėsti nelabai yra kur (Kalvarijų - Žalgirio problematika).
Tik klausimas ar bus palikta galimybė iš PC Ozas patekti į Kernavės g. nebent per Geležinio Vilko mazgą, o priešinga kryptim reiktų 3 juostas kirtinėt, tai smarkiai abejoju tokia jungtim, nebent rekonstruotų sankryžą.
Ties vienkiemiais tai kaži ar vertas maršrutas, o nuo ryčiau esančių daugiabučių kalvarijų g. pakankamai arti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Nėra arti. Nuo Naujojo Skanseno google rodo 11 minučių pėsčiomis iki Licėjaus st., 18 minučių iki Giedraičių. Naujieji gyventojai labai greitai pasidarys išvadas, kad VT važiuoti neapsimoka. Didės automobilizacija.
O ką nukreipti tikrai galima būtų sugalvoti. Iš jau esamų maršrutų 5 autobusas per Ozo gatvę galėtų važiuoti.
88 nuo Europos per Šnipiškes iki Ozo žiedo būtų labai adekvatus susisiekimas Šnipiškėms.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąSujungus Linkmenų g. tarp Žalgirio ir Ozo g. ji BP ir pažymėta kaip C kategorijos - nunatyta iki 2030m. Tik viešojo transporto plane ten kažkodėl nenumatyta stotelių. Principe ten paleidus kokį 49 aba 69, o Kernavės g. - Žalgirio - Linkmenų 88, arba 26 paleistas vėl nuo Ozo iki Žaliojo tilto per Ozą/Šnipiškes būtų smarkiai pagerintas susisiekimas. Dabartiniai maršrutai labai nepatogūs keliaujant į kitą upės pusę, net persėsti nelabai yra kur (Kalvarijų - Žalgirio problematika).
Tik klausimas ar bus palikta galimybė iš PC Ozas patekti į Kernavės g. nebent per Geležinio Vilko mazgą, o priešinga kryptim reiktų 3 juostas kirtinėt, tai smarkiai abejoju tokia jungtim, nebent rekonstruotų sankryžą.
Ties vienkiemiais tai kaži ar vertas maršrutas, o nuo ryčiau esančių daugiabučių kalvarijų g. pakankamai arti.
Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais. Be to dar nuolat pusiau užparkuota.
Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.
Comment
-
Labiausiai tai čia. Iš visų pusių namai prie pat gatvės ir parkas.
https://goo.gl/maps/arq3zQizYMYYhKhQAPost in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kurioj čia vietoj ji užstatyta perimetriniu užstatymu, o tuo labiau tokiu, kad nebūtų galimybės praplatint gatvės? Žinau tik vieną tikrai siaurą vietą (kurioje dabar nėra jokių pastatų) ir esu įsitikinęs, kad jeigu būtų noro, vystant tą teritoriją su vystytoju būtų susitarta dėl gatvės tiesimo per mažą dalį sklypo.
Jei ten daryti kokią jungtį tarp Žalgirio ir Ozo gatvių tai nebent jau ties BOD Utenos gatve kreipti eismą į Kernavės gatvę. Bet ten irgi būtų nesąmonė tranzitiniam eismui važiuoti siauromis gatvelėmis tarp privačių namų. Dėl to ten greičiausiai visada ir liks siauros gatvelės vietiniam privažiavimui.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTeoriškai gal ir būtų įmanoma Linkmenų gatvę tarp Žalgirio ir Ozo platinti iki 3 juostų kaip nors. Aišku, visiškai naikinant bet kokį parkavimą, nes jam tiesiog fiziškai neliktų vietos. Bet reiktų visaip pavingiuoti, vietomis naikinti arba siaurinti šaligatvį ir apskritai visiškai paminti bet kokius apeliavimus į "darnų judumą".
Šiaip ko realiai reiktų Linkmenų gatvei į šiaurę nuo Žalgirio gatvės, tai kažko panašaus, kaip Didlaukio g "siaurinimas" t.y. dabar esamų faktinių parkavimo vietų legitimizavimas ir civilizavimas, įrengiant parkavimo kišenes, normalų ženklinimą ir sutvarkant estetiką, kad atrodytų panašiau į Europą, o ne Rusiją.
Viena iš kertinių darnaus judumo dalių yra patogus viešasis transportas. Ne visi, kaip tu ir aš, yra drūti, jauni, sportiški vyrai galintys arba tiesiog netingintys kasdien važinėti dviračiu ir vaikščioti pėsčiomis. Todėl jeigu norime padaryti gerai, tai VT sustojimai turi būti arti namų, idealiu atveju iki 5 minučių pėsčiomis. Vaikščioti 10min ir daugiau Vilniuje nepasiteisina. Čia ne Londonas, nevaikšto žmonės tokių atstumų. Viskas turi būti arti. Šiaurės miestelio ir Užupio automobilizacijos lygis tą puikiai parodo. Tad jeigu savivaldybė nesugebės suorganizuoti jokio VT, tai gyventojai susiras alternatyvų. Automobiliu iki Seimo nuo Šnipiškių viso labo 5 minutės per GV Darnu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Kokios dar 3 juostos? Kelias turi būti maždaug 6 metrų pločio. Jau dabar pavyzdžiui Moliakalnio gatvėje važinėja midibusai. Pristabdo ir prasilenkia. Plotis ten va toks - https://maps.app.goo.gl/aKZJdnt2Rsyw3nXo6
Viena iš kertinių darnaus judumo dalių yra patogus viešasis transportas. Ne visi, kaip tu ir aš, yra drūti, jauni, sportiški vyrai galintys arba tiesiog netingintys kasdien važinėti dviračiu ir vaikščioti pėsčiomis. Todėl jeigu norime padaryti gerai, tai VT sustojimai turi būti arti namų, idealiu atveju iki 5 minučių pėsčiomis. Vaikščioti 10min ir daugiau Vilniuje nepasiteisina. Čia ne Londonas, nevaikšto žmonės tokių atstumų. Viskas turi būti arti. Šiaurės miestelio ir Užupio automobilizacijos lygis tą puikiai parodo. Tad jeigu savivaldybė nesugebės suorganizuoti jokio VT, tai gyventojai susiras alternatyvų. Automobiliu iki Seimo nuo Šnipiškių viso labo 5 minutės per GV Darnu.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais. Be to dar nuolat pusiau užparkuota.
Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Tai paprasčiausia būtų (nereiktų ir jokių tranzitinių gatvių) paleisti Senamiesčio stiliau Šnipiškių autobusiukus žiediniu Linkmenų-Kernavės (gal kurioje vietoje persimetant į Giedraičių) gatvėmis nuo Compensos iki Europos aikštės. Kur jau būtų galima persėsti į gausybę maršrutų, važiuojančių visokiomis kryptimis.
https://www.mapillary.com/app/?lat=5...=0&focus=photo
Tranzito galima išvengti per siauriausią vietą uždedant šlagbaumus arba kuoliukus, kurie atsidarytų tik autobusams. Tokiu būdu gal net nieko ir nereiktų apskritai platinti. Kitos vietos atrodo pravažiuojamos, tik parkingą reiktų uždrausti gatvėje, o kur galima įrenti tam skirtas parkavimo kišenes.
https://youtu.be/nzHBOOEz41g
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąTranzito galima išvengti per siauriausią vietą uždedant šlagbaumus arba kuoliukus, kurie atsidarytų tik autobusams.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąDėl to, kad gatvė siaura ir platesnės ten neįtalpinsi. Juo labiau jei leisti tokiu maršrutu važiuoti ne tik nedideliems autobusiukams, o bandyti sukišti normalaus dydžio autobusus ir dar automobilių tranzitą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Iš principo būtų galima pro ten iki Ozo Žiedo pratęsti 88. Mažos talpos autobusai ten kaip nors turėtų pratilpti, be to pats maršrutas sukurtų daug persėdimo galimybių į kitą VT - Konstitucijos prospekte, st. Žaliasis Tiltas, Pylimo gatvėje, ties Aušros Vartais
Kitas dalykas, kad norint ten praleisti efektyvų viešąjį transportą reiktų nepraleisti privataus tranzitinio eismo (kuriam visai variantas būtų apvažinėti kamščius kitur), nes kitaip autobusas tiesiog stovėtų kamštyje siauroje gatvelėje. Ir aišku pirmas dalykas mąstant apie viešąjį transportą yra uždrausti sustoti visoje Linkmenų gatvėje ir tą efektyviai enforcinti. Nes dabar gatvė nuo Žalgirio iki Ozo gatvių realiai yra vienos juostos abiem kryptimis. Bet tą padarius tai tikrai būtų gerai. Smarkiai geriau yra autobusai gatvėje, o ne chaotiškas parkingas.Paskutinis taisė index; 2021.01.10, 13:13.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
Comment