Visos minėtos stotelės niekada nebuvo naudojamos. Jas įrengė tiesiant gatvę, bet autobusų taip ir nepaleido. Esmė tame, Geležinio Vilko g. nėra tokia jau "nekalta" ir ten būna kamščiai. Iš kitos pusės, tie G autobusai iš dalies yra greitųjų autobusų profanacija, jie nestoja viso labo vos keliose stotelėse, lyginant su paprastais autobusais ar troleibusais. Greitieji turėtų vežti iš miegamųjų rajonų į centrą vos su keliais tarpiniais sustojimais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Klausimas, kas naudotųsi stotelėmis prie Skulo degalinės, prie Žalgirio Rimi arba sustojimu vidury dobilo sankryžos prie Ozo? Ten nėra gyventojų aplink arba sauja individualių namų. Be to GV visiškai nepritaikyta pėstiesiems. Baisu ir įsivaizduoti kaip reikėtų pereiti Ozo dobilo sankryžą iš/į stotelės. Požeminė perėja? Vėl gi, pernelyg mažai žmonių
Comment
-
Bet galbūt maršrutas, vežantis iš Riešės/Visorių/Bajorų/Santariškių Geležinio vilko gave iki centro, būtų visai geras variantas? Padėtų sumažinti kamščius toje gatvėje, ypač kombinuojant jį su P&R kur nors Molėtų plente. Aišku, tose stotelėse tai nestotų, nebent Baltupiuose prie Didlaukio g.Paskutinis taisė abruo; 2020.12.20, 19:36.Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąBet galbūt maršrutas, vežantis iš Riešės/Visorių/Bajorų/Santariškių Geležinio vilko gave iki centro, būtų visai geras variantas? Padėtų sumažinti kamščius toje gatvėje, ypač kombinuojant jį su P&R kur nors Molėtų plente. Aišku, tose stotelėse tai nestotų, nebent Baltupiuose prie Didlaukio g.
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąAtkarpos, kurias per GV automobiliu galima įveikti iki 10 min., viešuoju užtrunka apie pusvalandį (pvz. PC Panorama - Ateities/GV sankryža arba Baltupiai(Didlaukio g.)) arba PC Panorama - PC Ozas).Paskutinis taisė 10.000; 2020.12.20, 21:33.
Comment
-
Būtų verta leisti tokį autobusą Santariškės - Centras per GV su minimaliu kiekiu stotelių tuomet kai dar labiau padidėtų eismo kiekis, bet tuomet autobusui reikėtų ir A juostų. O dabar tiesiog kamščiai per maži jog būtų poreikis.
Bet mintis nėra bloga, jeigu būtų noras ne šiaip patenkinti poreikį, o persodinti ir miesto ir priemiesčių gyventojus į VT, tuomet stipriai sumažinus parkavimo vietų centre kiekį, visose 2+2 gatvėse atidavus VT dvi juostas (GV platinant), tai toks maršrutas galėtų tęstis iki pat Žemųjų Panerių ir vežti žmones į NMC iš abejų miesto galų.
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąKlausimas, kas naudotųsi stotelėmis prie Skulo degalinės, prie Žalgirio Rimi arba sustojimu vidury dobilo sankryžos prie Ozo? Ten nėra gyventojų aplink arba sauja individualių namų. Be to GV visiškai nepritaikyta pėstiesiems. Baisu ir įsivaizduoti kaip reikėtų pereiti Ozo dobilo sankryžą iš/į stotelės. Požeminė perėja? Vėl gi, pernelyg mažai žmonių
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNuo rytojaus nebekursuos 88 autobusas bei 3, 14, 15, 20 troleibusai
Jau bus atšaukta daugiau VT maršrutų, negu pirmojo karantino metu.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
Iš kur tokia informacija? Jokios informacijos apie tai nėra net ir čia https://beta.vilniustransport.lt ir čia https://www.stops.lt/vilnius/
Perspausdino jau ir lrt.lt
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1608558654
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
Iš kur tokia informacija? Jokios informacijos apie tai nėra net ir čia https://beta.vilniustransport.lt ir čia https://www.stops.lt/vilnius/
Comment
-
Vilnius imasi papildomų priemonių mažinti žmonių mobilumą mieste – viešasis transportas kursuos taip, kad būtų užtikrintas tik būtinas judėjimas. Dalis maršrutų stabdomi, autobusai ir troleibusai važiuos rečiau, išlaikant tokį dažnumą, kad jie nekursuotų pustuščiai ar tušti. Taip miestas vilniečiams siunčia aiškią žinią – šventes sutikite savo namuose, iš jų judėkite, kai privaloma, atsisakykite visų nebūtinų kelionių.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=86056815
Comment
-
Greitųjų autobusų grafikai, išskyrus 4G ir 6G tai tiesiog savaitgalio kopija. O šiaip daugumos transporto tvarkaraščiai tai kažkokia tragedija, vien dėl to, kad išimti grafikai, bet intervalai visiškai nesulyginti, todėl tarpai tikrai nelogiški - tą pačią valandą galima rast 6 minučių tarpus ir tada pusvalandį jokio transporto . Skubėjo keist tvarkaraščius, bet nepasirūpino normaliu jų sudarymu...Tikiuosi dar sutvarkys juos.Paskutinis taisė Svajonius; 2020.12.21, 20:42.
Comment
-
Taigi kaip aš supratau, visi tie tvarkaraščiai sudaromi automatizuotai. Dar ir aš visai neseniai maniau, kad yra kažkokie tvarkaraščių kūrėjai, kurie sėdi ir galvoja/dėlioja tas valandas, minutes ir t.t. Pakoreguoti gal galima ir rankiniu būdu, tačiau pagrinde viską sumeta automatinė programa...
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąTaigi kaip aš supratau, visi tie tvarkaraščiai sudaromi automatizuotai. Dar ir aš visai neseniai maniau, kad yra kažkokie tvarkaraščių kūrėjai, kurie sėdi ir galvoja/dėlioja tas valandas, minutes ir t.t. Pakoreguoti gal galima ir rankiniu būdu, tačiau pagrinde viską sumeta automatinė programa...
Šita situacija akivaizdžiai rodo, kodėl reikia taktinio tvarkaraščio. V. Europoje, pvz., net ir išėmus reisus, intervalai lieka tolygūs (arba juos tiesiog lengviau pakoreguoti). Pvz. vietoj 6/5 kartų per valandą važiuoja 4 kartus. Vietoj:
00 10 20 30 40 50
važiuoja
00 15 30 45
ir panašiai.
Lieka mažiau erdvės manipuliacijoms. Pranešimai spaudoje „Maršrutas sutankintas“ ar „autobusas važiuos dažniau“ Lietuvoje absoliučiai nieko nereiškia – nei kiek dažniau, nei kiek kartų per valandą, nei kokia darbo pradžia ar pabaiga. Kiekvienais mokslo metais kuriami nauji tvarkaraščiai, bet skirtumus tarp jų gali pamatyti tik entuziastai, žiūrinėdami individualiai kiekvieną intervalą. Tuo tarpu esant taktiniam tvarkaraščiui ir arkliui aišku, koks intervalas, ir ar pagerėjo, ar suprastėjo tvarkaraštis po rugsėjo 1-osios.
Dar vienas aspektas – jeigu turi taktinį tvarkaraštį, tai iš principo gali jį naudoti kad ir 30 metų. Jeigu maršrutu autobusai važinėja kas 15 minučių piko metu ir 30 minučių ne piko metu ir su keleivių srautais daugmaž susitvarko – tai ką tu per daug pakeisi? Nebus jokių esminių pertvarkymų. Jeigu matai, kad pasibaigus pikui dar yra nemažai keleivių, tai tiesiog „pratęsi“ piko metą įterpdamas dar du reisus į esamus 30 min tarpus. Jeigu yra finansavimo ilginti autobusų kursavimą vakare: paukšt pridedi dar vieną reisą, ir paskutinis reisas vietoj 23:30 tampa 0:00. Bet visa kita realiai nesikeičia – nes esminis 30 min taktas dažniausiai yra suderintas su kitais maršrutais. Net pirmi ir paskutiniai reisai kiekvieną dieną paprastai paliekami tie patys (Vilniuj keičiasi kiekvieną rudenį ir vasarą).
O čia Vilniuj murkdosi su savo tais naujais tvarkaraščiais kas porą mėnesių. Tai tik parodo, kad niekas nėra tarpusavyje suderinta ir viskas nesistematizuota. Ta kompiuterinė programa viso labo pakeičia kažkokią bobelką, bet nieko gero neduoda. Tik, jei neklystu, ten lietuvių verslas, tai turbūt gaila atsisakyti. Bet būtų jau pats laikas.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 5 patinka
Comment
-
Na nesakyk. Anksčiau, kai buvo tvarkaraščiai sudaromi rankiniu būdu, tam reikėjo kelių dešimčių darbuotojų, įskaitant ir tuos darbininkus, kurie dažė stotelėse kabinamas lenteles, paskui su trafaretu ar ranka užnešdavo maršruto numerius, galinių stotelių pavadinimus ir laikus. Kiek darbo buvo. Su kompiuterine programa tų darbuotojų, kurie buvo atsakingi už tvarkaraščius ir jų paskelbimą, sumažėjo gal 10 kartų. Dabar užtenka vos kelių žmonių visam tam darbui atlikti. Plius dar kelių, kurie prižiūri ir keičia grafikus stotelėse. Grafikų spausdinimas ir laminavimas tikriausiai atiduotas privatininkams į rankas.
Čia jei kalbame apie didžiuosius miestus.
- 1 patinka
Comment
-
Grafikai nors ir sudaromi automatiškai, vis tiek reikia, kad žmogus peržiūrėtų ir rankomis perstumtų nesamones, kokios pvz. buvo su 34, kuomet 6 min. intervalu pravažiuodavo 2 autobusai, o paskui 30 min. skylė per patį piko vidurį. Šiuo atveju panašu, kad "iš viršaus" atėjo įsakymas per pusdienį pakeisti viską, kas yra ir vienintelis būdas tai padaryti - pervesti grafikus į savaitgalį arba palikti kas X transporto priemonę. Su pastaruoju variantu ir gaunasi tokia pornografija, kokią dabar turime su 12 troleibusu.
Taktinis tvarkaraštis yra gerai, tačiau tam reikia papildomų rankų: šiuo atveju tvarkaraščių planuotojai (Vilniuje jų yra 3, jei nieko nepasikeitė dar) vienu metu yra ir tvarkaraščio sudarytojai ir vairuotojų pamainų planuotojai. Vežėjams lieka tik priskirti vairuotojus prie grafikų ir suplanuoti rotaciją, kad būtų lygios darbo valandos. Su taktiniais tvarkaraščiais reikalingas papildomas darbas: kaip suplanuoti autobusų darbą, kad nereikėtų dienos metu grįžti užsipilti kuro; kaip paskirstyti vairuotojus, kad jie turėtų pietų pertrauką ir kad visi reisai būtų uždengti.
- 4 patinka
Comment
Comment