A juosta tai ne BRT. Gaunasi, kad vidutiniškai viena A juosta kainuos 750 tūkstančių eurų. Daugoka, kaip papaišymui. Bet tikriausiai po tuo bus pakišta pilna gatvės ir šaligatvių, apšvietimo stulpų ir pan. rekonstrukcija kai kuriuose gatvėse, kai kur gatvės bus platinamos, rekonstruojamos sanryžos ir šviesoforai. Taip kad ištirps tie 18 mln.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
O koks daugmaž yra atstumų santykis, tarp to kiek troleibusas geba nuvažiuoti autonomine rida ir to, kiek jam reikia važiuoti besikraunant ? Nes žiūriu į dabartinius savivaldybės planus, tuo pačiu metu vienuose rajonuose troleibusų sistemą naikinti, o kituose (šiauriniuose) ją plėsti - tarkim kokia nors trasa Stotis-Kalvarijų g.-Santariškės neturės laidų nuo pat Žaliojo Tilto iki Stoties, bei nuo Santariškių iki Pramogų Arenos. Tai po laidais bus tik fragmentas nuo Pramogų Arenos iki Žaliojo Tilto - grubiai imant kažkur apie trečdalis maršruto ilgio. Tai ar tiek užteks autonominiams troleibusams pilnai pasikrauti, tam kad po to be laidų galėtų nuvažiuoti kažkur apie dvigubai ilgesnį atstumą ?
Comment
-
Autonominė eiga - keletas kilometrų. Bet viskas priklauso nuo komplektacijos. Jei talpesnis akumuliatorius, tai ir daugiau. Arba jei autonominė eiga su dyzeliniu generatoriumi. Nors dabar jau dyzelinių generatorių niekas nebemontuoja. Ne, tokių ilgų atstumų, kaip iki Santariškių ir dar iki stoties, troleibusui važiuoti be KT nėra prasmės. Tai jau geriau iš karto elektrobusas. Ten nereikia rimtai žioūrėti į tą "studiją", nes tai studentų darbo lygio "studija".
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąO tai 1G-5G ne bandymas padaryti BRT? Vykes ar ne - kitas klausimas. Varnelę tai užsidėjo.
IMHO dabartiniai G dar labiau panašūs į paprastus autobusus. Greitieji autobusai, vadinamieji "ekspresai", Vilniuje buvo dar prieš 50 metų.
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąP.S. iš kur tos skaidrės?Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Ilgai lauktas kūdikis gimė:
Žiemą šaltis nebeparalyžiuos troleibusų judėjimo – pristatyta pirmoji Lietuvoje kontaktinio tinklo valymo technika
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...OnpbdUlI0iFux0
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTiek metų važinėjo, kur kas rūstesnės žiemos buvo ir nieko.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Elektrobusų planas irgi labai optimistinis, turim dabar 5 midibisus, kurie net ir ne visąlaik normaliai važiuoja, o vat po dešimtmečio jau turėsim 200Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTiek metų važinėjo, kur kas rūstesnės žiemos buvo ir nieko.
Comment
-
Nuo trečiadienio griežtinant karantino sąlygas, kai ribojamas gyventojų judėjimas gyvenamojoje savivaldybėje, Vilniuje viešasis transportas bus organizuojamas, jog būtinasis judėjimas būtų užtikrintas. „Susisiekimo paslaugos“ informuoja, kad keleivių laukia tvarkaraščio pokyčių, apie juos praneš vėliau.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=85995021
Comment
-
Ar yra kokia nors formali priežastis, dėl ko viešasis transportas nekursuoja Geležinio Vilko gatve tarp Saltoniškių ir Baltupių/Santariškių? Atkarpos, kurias per GV automobiliu galima įveikti iki 10 min., viešuoju užtrunka apie pusvalandį (pvz. PC Panorama - Ateities/GV sankryža arba Baltupiai(Didlaukio g.)) arba PC Panorama - PC Ozas). Nėra visiškai jokios paskatos žmonėms, atvykstantiems iš Riešės, Visorių, Baltupių persėsti į autobusą. Nereiktų net papildomai investuoti į infrastruktūrą, užtektų įrengti kelias stoteles ties Visorių sodais, buv. Ventos gamykla, Baltupių pėsčiųjų perėja ir galbūt sustojimu ties GV/Žalgirio sankryža.
- 2 patinka
Comment
-
Ant GV yra pora vietų, kurios mena buvusias stoteles, pvz prie Ozo g. sankryžos link centro, netoli Skulo degalinės link centro ar ties Baltupiais į abi puses likusios įvažos ir supuvę suoliukai. Naudojamos stotelės tik šalia Ateities gatvės, kur stoja tarpmiestiniai. Gal kas išmano VVT istoriją ir gali pasakyt kas per autobusų judėjimas ten buvo?
- 2 patinka
Comment
Comment