Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    A juosta tai ne BRT. Gaunasi, kad vidutiniškai viena A juosta kainuos 750 tūkstančių eurų. Daugoka, kaip papaišymui. Bet tikriausiai po tuo bus pakišta pilna gatvės ir šaligatvių, apšvietimo stulpų ir pan. rekonstrukcija kai kuriuose gatvėse, kai kur gatvės bus platinamos, rekonstruojamos sanryžos ir šviesoforai. Taip kad ištirps tie 18 mln.

    Comment


      O koks daugmaž yra atstumų santykis, tarp to kiek troleibusas geba nuvažiuoti autonomine rida ir to, kiek jam reikia važiuoti besikraunant ? Nes žiūriu į dabartinius savivaldybės planus, tuo pačiu metu vienuose rajonuose troleibusų sistemą naikinti, o kituose (šiauriniuose) ją plėsti - tarkim kokia nors trasa Stotis-Kalvarijų g.-Santariškės neturės laidų nuo pat Žaliojo Tilto iki Stoties, bei nuo Santariškių iki Pramogų Arenos. Tai po laidais bus tik fragmentas nuo Pramogų Arenos iki Žaliojo Tilto - grubiai imant kažkur apie trečdalis maršruto ilgio. Tai ar tiek užteks autonominiams troleibusams pilnai pasikrauti, tam kad po to be laidų galėtų nuvažiuoti kažkur apie dvigubai ilgesnį atstumą ?

      Comment


        Autonominė eiga - keletas kilometrų. Bet viskas priklauso nuo komplektacijos. Jei talpesnis akumuliatorius, tai ir daugiau. Arba jei autonominė eiga su dyzeliniu generatoriumi. Nors dabar jau dyzelinių generatorių niekas nebemontuoja. Ne, tokių ilgų atstumų, kaip iki Santariškių ir dar iki stoties, troleibusui važiuoti be KT nėra prasmės. Tai jau geriau iš karto elektrobusas. Ten nereikia rimtai žioūrėti į tą "studiją", nes tai studentų darbo lygio "studija".

        Comment


          O tai 1G-5G ne bandymas padaryti BRT? Vykes ar ne - kitas klausimas. Varnelę tai užsidėjo.



          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            O tai 1G-5G ne bandymas padaryti BRT? Vykes ar ne - kitas klausimas. Varnelę tai užsidėjo.
            Apie tai, iš dalies, diskutavom Vilniaus tramvajų temoje.
            IMHO dabartiniai G dar labiau panašūs į paprastus autobusus. Greitieji autobusai, vadinamieji "ekspresai", Vilniuje buvo dar prieš 50 metų.

            Comment


              Kad tikrai tikrai mieste bus BRT niekada niekas nesakė. Buvo daug svarstymų, kad gal tramvajus, gal metro, bet turbūt pirmiau BRT. Bet, kad bus 100% niekur nebuvo teigta.

              Comment


                Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                P.S. iš kur tos skaidrės?
                Donalda Meiželytė pasidalino facebooke.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Daugiausia ką jie gali padaryti, tai kokį vieną ar porą BRT ruožų įrengti, aišku, visų pirma greitiesiems maršrutams. Klausimas, kur tai bus įrengta. Jei kokioje S.Batoro g. ar Pilaitės prospekte, tai būtų profanacija.

                  Comment


                    Ilgai lauktas kūdikis gimė:

                    Žiemą šaltis nebeparalyžiuos troleibusų judėjimo – pristatyta pirmoji Lietuvoje kontaktinio tinklo valymo technika

                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...OnpbdUlI0iFux0

                    Comment


                      Tiek metų važinėjo, kur kas rūstesnės žiemos buvo ir nieko.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tiek metų važinėjo, kur kas rūstesnės žiemos buvo ir nieko.
                        Tame ir esmė, kad apledėja tada, kai iš pliuso į minusą pasikeičia. O su dabartinėmis žiemomis taip būna daug dažniau.

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą


                          Elektrobusų planas irgi labai optimistinis, turim dabar 5 midibisus, kurie net ir ne visąlaik normaliai važiuoja, o vat po dešimtmečio jau turėsim 200
                          Planai dėl elektrobusų nepagrįsti nei kieno nors patirtimi, nei bandymais. Maskvoje masinė elektrobusų problema su akumuliatoriais prasidėjus šalčiams. Kinijoje bandė paleisti vien elektrobusus, bet po to nutarė vystyti troleibusų tinklą. Toks VMS savivaldybės planavimas atrodo kaip futuristų svaičiojimai.
                          Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Tiek metų važinėjo, kur kas rūstesnės žiemos buvo ir nieko.
                            Škodos važiuodavo kiaurai per apledėjusius, o Soliariai nepravažiuoja. Tai kai nebėra tiek škodų kad visur prabraukytų prieš soliarį prireikė valymo.

                            Comment


                              Pinigų mėtymas. Škodų daug. Porą labiau nudrožtų galima skirti KT valymui. Kaip, beje, daro Kaune.

                              Comment


                                Su autobusu žymiai greičiau tas vyksta

                                Comment


                                  O šis aparatas tik taip valo ledą nuo kontaktinio, ar purškia skystį?
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Nuo trečiadienio griežtinant karantino sąlygas, kai ribojamas gyventojų judėjimas gyvenamojoje savivaldybėje, Vilniuje viešasis transportas bus organizuojamas, jog būtinasis judėjimas būtų užtikrintas. „Susisiekimo paslaugos“ informuoja, kad keleivių laukia tvarkaraščio pokyčių, apie juos praneš vėliau.

                                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=85995021

                                    Comment


                                      Ar yra kokia nors formali priežastis, dėl ko viešasis transportas nekursuoja Geležinio Vilko gatve tarp Saltoniškių ir Baltupių/Santariškių? Atkarpos, kurias per GV automobiliu galima įveikti iki 10 min., viešuoju užtrunka apie pusvalandį (pvz. PC Panorama - Ateities/GV sankryža arba Baltupiai(Didlaukio g.)) arba PC Panorama - PC Ozas). Nėra visiškai jokios paskatos žmonėms, atvykstantiems iš Riešės, Visorių, Baltupių persėsti į autobusą. Nereiktų net papildomai investuoti į infrastruktūrą, užtektų įrengti kelias stoteles ties Visorių sodais, buv. Ventos gamykla, Baltupių pėsčiųjų perėja ir galbūt sustojimu ties GV/Žalgirio sankryža.

                                      Comment


                                        Ant GV yra pora vietų, kurios mena buvusias stoteles, pvz prie Ozo g. sankryžos link centro, netoli Skulo degalinės link centro ar ties Baltupiais į abi puses likusios įvažos ir supuvę suoliukai. Naudojamos stotelės tik šalia Ateities gatvės, kur stoja tarpmiestiniai. Gal kas išmano VVT istoriją ir gali pasakyt kas per autobusų judėjimas ten buvo?

                                        Comment


                                          Dar yra įvaža ties Baltupio gatve, netoli Mokyklos stotelės/pėsčiųjų tilto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X