Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus savivaldybė pristatys viešojo transporto dešimtmečio atsinaujinimo planus
    https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li...nus-56-1418604
    ​​​
    Vilniaus savivaldybės ir įmonės „Susisiekimo paslaugos“ atstovai penktadienį pristatys artimiausio dešimtmečio viešojo transporto atsinaujinimo planus.
    <... >
    Iki 2030-ųjų siekiama įgyvendinti ambiciją, jog transportas sostinėje būtų elektrinis, greitas ir kokybiškas.
    ​​​​​​Turbūt reikia pasiruošti popkornus

    Comment


      Tik šiaip noriu paklaust, per kiek laiko Sobjaninas panaikino didžiausią troleibusų tinklą pasaulyje? Nes žiūriu, kad Vilniaus VT strategija buvo rengiama laikotarpiui iki 2030 m. Tai nėra labai daug. Ar spės įgyvendint?

      Show must go von!

      Comment


        Parašė VNS Rodyti pranešimą
        Tik šiaip noriu paklaust, per kiek laiko Sobjaninas panaikino didžiausią troleibusų tinklą pasaulyje? Nes žiūriu, kad Vilniaus VT strategija buvo rengiama laikotarpiui iki 2030 m. Tai nėra labai daug. Ar spės įgyvendint?

        Maskvoje per 10 metų panaikino.
        Užtat mūsų kaimyninis Minskas dabar turi didžiausią troleibusų tinklą pasaulyje

        Comment


          Vakar per Žinių radija kalbėjo Šimašiaus patarėjas K.Žukauskas, minėjo, kad troleibusai išlieka ir jie bus su autonomine eiga. Galės paveldo saugotojai nuleist per konferenciją.

          Comment


            Kol kas nei vieno troleibuso su autonomine eiga nėra, nors tokioje biednoje šalyje kaip Ukraina jie yra kelis metus ne viename mieste... Todėl laukiame 100 naujų troleibusų su autonomine eiga. Ne mažiau, o gal ir daugiau, nes Škodas jau laikas per kelis metus pakeisti visas... Alio, Šimašiau? Ar ne gėda prieš Kauną?

            Comment


              Šimašiaus komanda galima tikėti tiek pat kiek jų teiginiu prieš 5 metus kad jau tuoj tuoj pakeisim visus autobusus elektrobusais.

              Comment


                Planuojami VT kiekiai 2030-ais.
                Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1607078605125.jpg
Views:	395
Size:	68,3 kB
ID:	1844050

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Vakar per Žinių radija kalbėjo Šimašiaus patarėjas K.Žukauskas, minėjo, kad troleibusai išlieka ir jie bus su autonomine eiga. Galės paveldo saugotojai nuleist per konferenciją.
                  Troleibusų kiekis mažinamas ketvirtadaliu, nuo dabar esančių 263 iki 200. Nors aišku įdomiau, kiek jų liks realiai važiuojančių gatvėse, prieš karantiną būdavo 180, tai galbūt tiesiog sumažės rezerve esančių troleibusų kiekis

                  Click image for larger version

Name:	615227F8-B461-4592-83F3-6DAB59098B0B.jpeg
Views:	478
Size:	263,1 kB
ID:	1844065Dabartiniai raudonieji Soliariai dyzeliniai, tai prabangiai visai gyvenam kai užperkama be jokios strategijos, o po dešimtmečio jau viską nurašysim

                  Elektrobusų planas irgi labai optimistinis, turim dabar 5 midibisus, kurie net ir ne visąlaik normaliai važiuoja, o vat po dešimtmečio jau turėsim 200

                  Comment


                    Vienu žodžiu, nieko sensacingo, ar net įspūdingo. Eiliniai rutininiai darbaI. Bet ir tai yra gerai, jei prisimint, kas buvo ne taip seniai.

                    Comment


                      Neidealu, bet lyginant su sklandžiusiais gandais tai blogiausio scenarijaus išvengta, kontaktinio tinklo nors šiek tiek ir sumažės, bet maršrutai išliks, o toliau naudojamas kontaktinis tinklas bus pagaliau atnaujintas. Troleibusų perkamas kiekis irgi atrodo užtikrinantis, ypač tai kad daugiau nei pusė planuojamų bus triašiai.

                      Elektrinių autobusų kiekis atrodo itin optimistiškai, tikėkimės pirma bus nupirkti nauji troleibusai, o elektriniai autobusai įvedami po truputį, nes vis dar daug nežinomųjų su jais. Ekologijos požiūriu važiuojantis dujinis ar net dyzelinis autobusas yra geriau nei nevažiuojantis elektrinis.

                      Metrobusai irgi maloni staigmena.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Maskvoje per 10 metų panaikino.
                        Užtat mūsų kaimyninis Minskas dabar turi didžiausią troleibusų tinklą pasaulyje
                        Per 4 metus pirmasis ''pogromas'' buvo 2016, kai nuėmė tinklą centre.
                        Minskas yra didžiausias pagal TP kiekį, bet pagal kontaktinio tinklo kilometrus yra Kijevas.

                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                        Troleibusų kiekis mažinamas ketvirtadaliu, nuo dabar esančių 263 iki 200. Nors aišku įdomiau, kiek jų liks realiai važiuojančių gatvėse, prieš karantiną būdavo 180, tai galbūt tiesiog sumažės rezerve esančių troleibusų kiekis

                        Dabartiniai raudonieji Soliariai dyzeliniai, tai prabangiai visai gyvenam kai užperkama be jokios strategijos, o po dešimtmečio jau viską nurašysim

                        Elektrobusų planas irgi labai optimistinis, turim dabar 5 midibisus, kurie net ir ne visąlaik normaliai važiuoja, o vat po dešimtmečio jau turėsim 200
                        Troleibusų mažės - bet visų pirma dėl to, kad su naujomis transporto priemonėmis pakaks mažesnio rezervo. Kita vertus, su esamu troleibusų skaičiumi maršrutuose, turėtų būti 209 troleibusai. Labai optimistiškai mąstant, troleibusų skaičius maršrutuose gali mažėti dėl atnaujinto kontaktinio tinklo (= pagreitėjusio eismo = galimybės nuvažiuoti maršrutą greičiau ir taip sumažinti intervalą) ir dvigubų troleibusų pirkimo - bet čia yra Vilnius

                        Soliariai turbūt bus nurašomi patys paskutiniai - jau greitai tektų nurašyti Volvo ir Oslo MANus, 2027m. pasibaigs sutartis su Transreviu (reikės pirkti 70 midibusų ir 50 dvigubų), apytiksliai tuo pačiu metu reikės keisti 2013-2014 pirktus dujinius autobusus.

                        Netikėta, kad pagaliau VMS įsisavino sąvokas "24m autobusas" ir "autonominė eiga"

                        BET vis dėl to neįsisavino IMC sąvokos, kurios dėka būtų galima elektrifikuoti ne vieną ir ne du autobusų maršrutus...
                        Paskutinis taisė Pilaitis; 2020.12.04, 13:45.

                        Comment


                          Kodėl negalėtų savivaldybė palikti kokios vienos 'paveldo' troleibusų linijos ar padaryti kokią troleibusų aikštelę-žiedą, kur teoleibusistiniai sadomazochistai ir panašūs iškrypėliai galėtų ten kartu susibegę pažaisti su troleibusais ir vieni kitais ir to užtektų? Kam kenkti visam miestui laikant šitą anachronizmą?

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                            Troleibusų kiekis mažinamas ketvirtadaliu, nuo dabar esančių 263 iki 200. Nors aišku įdomiau, kiek jų liks realiai važiuojančių gatvėse, prieš karantiną būdavo 180, tai galbūt tiesiog sumažės rezerve esančių troleibusų kiekis

                            Click image for larger version

Name:	615227F8-B461-4592-83F3-6DAB59098B0B.jpeg
Views:	478
Size:	263,1 kB
ID:	1844065Dabartiniai raudonieji Soliariai dyzeliniai, tai prabangiai visai gyvenam kai užperkama be jokios strategijos, o po dešimtmečio jau viską nurašysim

                            Elektrobusų planas irgi labai optimistinis, turim dabar 5 midibisus, kurie net ir ne visąlaik normaliai važiuoja, o vat po dešimtmečio jau turėsim 200
                            Man vienam matematiniai skaičiavimai nesusiveda? 7 hibridiniai - kur jie? Popieriuje egzistuojantys? Patikino meras, jog hibridiniai nenumatyti. Tai gaunasi 521 autobusas.
                            Antra klaida - bendrai sudėjus skaičius 39 + 120 gausim 159. 41 troleibuso trūksta. Ar čia mintyse priskaičiuoti dabartinius solarius, pirktus 2018 metais?
                            Trečia klaida - 299 + 221 gaunasi 520. Parašyta 570. Kur dingo 50 autobusų? Ar kokius omeny turima?
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                              Man vienam matematiniai skaičiavimai nesusiveda? 7 hibridiniai - kur jie? Popieriuje egzistuojantys? Patikino meras, jog hibridiniai nenumatyti. Tai gaunasi 521 autobusas.
                              Antra klaida - bendrai sudėjus skaičius 39 + 120 gausim 159. 41 troleibuso trūksta. Ar čia mintyse priskaičiuoti dabartinius solarius, pirktus 2018 metais?
                              Trečia klaida - 299 + 221 gaunasi 520. Parašyta 570. Kur dingo 50 autobusų? Ar kokius omeny turima?
                              Tai žinoma, kad troleibusai, pirkti 2018, liks - jiems bus tik po 12 metų.
                              trūkstami 50 autobusų turbūt yra dvigubi dujiniai Manai, gauti šiemet - studija rengta pagal balandžio mėnėsio duomenis.
                              O štai su hibridiniais įdomu - jų kol kas yra tik vienas ir tai, labai gendantis

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                Planuojami VT kiekiai 2030-ais.
                                Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1607078605125.jpg
Views:	395
Size:	68,3 kB
ID:	1844050
                                O iš kur šita iliustracija, nes prezentacijoje jos nematau. Gal yra nuoroda į pilną studiją?

                                Comment


                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                  Dabartiniai raudonieji Soliariai dyzeliniai, tai prabangiai visai gyvenam kai užperkama be jokios strategijos, o po dešimtmečio jau viską nurašysim

                                  Elektrobusų planas irgi labai optimistinis, turim dabar 5 midibisus, kurie net ir ne visąlaik normaliai važiuoja, o vat po dešimtmečio jau turėsim 200
                                  po dešimt metų autobusus vistiek reikia nurašyti arba kapitališkai remontuoti. Varikliai susidrožia. Troleibusų vienas iš privalumų kad jie tarnauja ilgiau.
                                  Elektrobusais svaičiojama jau ilgai ir tie 5 testiniai puikiai parodė kad tai neveiks.

                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Kodėl negalėtų savivaldybė palikti kokios vienos 'paveldo' troleibusų linijos ar padaryti kokią troleibusų aikštelę-žiedą, kur teoleibusistiniai sadomazochistai ir panašūs iškrypėliai galėtų ten kartu susibegę pažaisti su troleibusais ir vieni kitais ir to užtektų? Kam kenkti visam miestui laikant šitą anachronizmą?
                                  Turbūt tam kad geresnės alternatyvos dar nėra išrasta.

                                  Comment


                                    Būtų visai smagu išvysti kažką tokio. Kad ir kokiam Pilaitė - Žirmūnai maršrute su atskira A juosta per visą maršrutą.

                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Vernier kelias, Vernjė, Ženevos kantonas.
                                    Paskutinis taisė deep'as; 2020.12.04, 15:58.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Kodėl negalėtų savivaldybė palikti kokios vienos 'paveldo' troleibusų linijos ar padaryti kokią troleibusų aikštelę-žiedą, kur teoleibusistiniai sadomazochistai ir panašūs iškrypėliai galėtų ten kartu susibegę pažaisti su troleibusais ir vieni kitais ir to užtektų? Kam kenkti visam miestui laikant šitą anachronizmą?
                                      O tai negi likti be jokio elektrinio transporto, tik su dujiniais/dyzeliniais autobusais ? Man irgi keistai atrodo tasai perdėtas troleibusų liaupsinimas, na bet ką daugiau daryti, kai VMS neplanuoja jokios naujos viešojo transporto rūšies - lieka tenkintis tuo elektriniu transportu, koks yra.

                                      Juokingiausia tai tie 12vnt. metrobusų - lašas jūroje, net nelabai aišku kokia nauda iš tokio kiekio. Jeigu jau nori kurti kažkokį VT sistemos stuburą, tai galėtų tokius paleisti visais 1G-4G reisais. Bet, aišku, tam reiktų kokių 80 transporto priemonių (+rezervas), o su 12 tai net neaišku ką veikti.

                                      Comment


                                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                        O tai negi likti be jokio elektrinio transporto, tik su dujiniais/dyzeliniais autobusais ? Man irgi keistai atrodo tasai perdėtas troleibusų liaupsinimas, na bet ką daugiau daryti, kai VMS neplanuoja jokios naujos viešojo transporto rūšies - lieka tenkintis tuo elektriniu transportu, koks yra.

                                        Juokingiausia tai tie 12vnt. metrobusų - lašas jūroje, net nelabai aišku kokia nauda iš tokio kiekio. Jeigu jau nori kurti kažkokį VT sistemos stuburą, tai galėtų tokius paleisti visais 1G-4G reisais. Bet, aišku, tam reiktų kokių 80 transporto priemonių (+rezervas), o su 12 tai net neaišku ką veikti.
                                        O kodėl gi ne? Kas blogo su naujais Euro 6 dyzeliniais varikliais, kurie tinkamai prižiūrimi? Kodėl būtinai turi būti elektrinė priemonė? Jeigu dyzeliai tikrai tikrai nepatinka dėl kažkokių neracionalių priežasčių, tai prašom yra CNG, hibridai, ko tik nori su maža tarša ir triukšmu. Kam laikyti troleibusus, kurie velkasi 5km/h ir reikalauja neproporcingai didelių investicijų į kontaktinį tinklą?

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą




                                          Turbūt tam kad geresnės alternatyvos dar nėra išrasta.
                                          Tai yra tiesiog dezinformacija. Geresnių priemonių yra daugybė. Nereiktų savo asmeninio fetišo ir nostalgijos Sovietmečio anachronizmams, o meilė troleibusams yra būtent tai, pateikti kaip kažkokio universalaus gėrio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X