Parašė Evier
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Evier Rodyti pranešimą
Nežinau man įtikinamiau skamba šios dvi priežastys, kodėl troleibusai Lietuvoje lėtai važiuoja:
1. Pasenęs/netinkamas KT (o tiksliau kryžmės ir iešmai).
2. Vairuotojai specialiai lėtai važiuoja, kad atitiktų tvarkaraštį.
O su keleivių komfortu ir bijojimu kažką parversti jau gal šiek tiek nusivažiavom Šiaip ar taip aš vistiek už tai, kad ateityje troleibusų tinklo nebūtų.
Kaip dabar išvis nuo velavimu niekas nepriklauso tai net sunku pasakyti kodėl verta ?
Sakykit dėl keleivių ? Bet kuris čia stengiasi dėl kažko jei asmeniškai jokios naudos?
Comment
-
Ne vairuotojai sudaro grafikus. Ir kol nėra normanlaus A juostų tinklo, tai prognozuoti realų stabilų greito grafiko laikymąsi yra nedėkingas reikalas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNe vairuotojai sudaro grafikus. Ir kol nėra normanlaus A juostų tinklo, tai prognozuoti realų stabilų greito grafiko laikymąsi yra nedėkingas reikalas.
koks dabar išlaikomas tikslumas ir važiavimo greitis manau yra vos idealus.
Ir manant kad transporto amžius ar kontaktinio tinklo būklė gali lemti didelius greičio skirtumas.
Comment
-
Būtų įdomu, jeigu senieji troleibusai būtų pakeisti elektrobusais su pakrovimu nuo kontaktinio tinklo, kurie esant reikalui galėtų pavaduoti ir dalį įprastinių autobusų. Kontaktinis tinklas jau dabar dengia pakankamai 1,2,3,4,5 greitųjų autobusų trasų, jog juose galėtų važiuoti tokie elektrobusai. Tik jie reikalauja daug daugiau galios iš kontaktinio tinklo ir jį vis tiek reikėtų atnaujinti.
Comment
-
Parašė Evier Rodyti pranešimą
Elektromobiliai pinga, nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu didėja, taigi ne visai nepagrįsta, kad ir elektrobusų technologijos turėtų eiti ta linkme.
Parašė themanual Rodyti pranešimąTai kad troleibusai stovi kamščiuose yra daug didesnė problema nei maksimalus greitis ar įsibėgėjimas. Žmonės ir su labai greitais automobiliais praleidžia kamščiuose begales laiko vilkdamiesi pėsčiojo greičiu.
Comment
-
Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimąOho, kada spėjo 56 trasą pakeisti, šiandien pastebėjau, kad pasirodo jau iki Vilkpėdės važiuoja
- 3 patinka
Comment
-
Vilniuje planuojama panaikinti dalį troleibusų maršrutų:
https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=85590561
- 1 patinka
Comment
-
Taip išeina kad tiesiog yra išankstinis nusistatymas ir sprendimas jei net nesulaukus studijos rezultatų galvojama kur ir kada išmontuoti kontaktinio tinklo laidus. Negerai kai ne specialistai sprendžia tokius klausimus. Aišku ir su tom studijom būna visko...
Beje, kas yra 2 ir 3B scenarijai?Paskutinis taisė Edd; 2020.10.28, 16:46.
- 1 patinka
Comment
-
O kaip kitaip? Juk jei nebūtų nusistatymo, tai būtų perkami nauji troleibusai, rekonstruojamas KT. Jei išlaikyti tą maršrutų tinklą ir pervežimų grafikus dabartiniame lygmenyje, reikia naujų 120 troleibusų per artimiausius kelis metus pakeisti visas Škodas. Apie tai jokios kalbos nėra. Buvo kalba apie naujų 20 troleibusų pirkimą. Nutilo. Ar tai bus svarstoma po to sprendimo? Ir taip aišku, kad jei jau faktiškai nuspręsta troleibusu naikinti, tai tie pinigai eis elektrobusams.
Studijoms daryti visada būna suformuojama užduotis. Pasakė, kad reikia studijos, kurioje troleibusai būtų likviduojami, vadinasi, tokia studija ir bus. Ir pagrįs, kad reikia likviduoti.
Visgi yra keli variantai, kaip iš esmės nepabloginant troleibusų užimamų pozicijų galima sumažinus tinklą bei uždaryti troleibusų maršrutus.
Tai linijos Titnago g. likvidavimas. Iš esmės pramonės ten neliko ir tiek darbuotojų vežti troleibusais nereikia. Be to ir Savanorių pr. troleibusų eismas yra perteklinis. Todėl galima būtų likviduoti 18 maršrutą, sustiprinant ir į visą dieną kursuojantį pervedant 13 maršrutą. Taip pat galima būtų likviduoti 15 maršrutą net netrumpinant jo iki Ž. Panerių. Ar taip ar taip, stotį pasiekti greičiau galima ir su persėdimu. Vietoj troleibusų Titnago gatvėje reikėtų paleisti 24 autobusą, padažninant jį. Taip pat vietoj 21 maršruto pakaktų midibusų ar netgi VVT dujinių mikrobų.Paskutinis taisė Al1; 2020.10.28, 17:16.
- 2 patinka
Comment
-
Pagrindiniai argumentai prieš troleibusus yra tai, kad jie lėti ir seni, kas nebrangiai,palyginus su elektrobusais, istaisoma. Kaune irgi buvo sneku apie troleibusu naikinima, bet visuomenei sukilus imtasi atnaujinti tiek kontaktini tinkla tiek troleibusus ir niekas nebezada ju atsisakyti. Pavyzdziu toli ieskoti nereikia, paziurekite kokiu greiciu kursuoja Soliariai netolimoje Lenkijoje : https://www.youtube.com/watch?v=W7WQH9DKWWc
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąVilniuje planuojama panaikinti dalį troleibusų maršrutų:
https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=85590561
- 2 patinka
Comment
Comment