Tramvajaus nebus, nes nėra pinigų. Troleibusų irgi nebus. Autobusų maršrutai perduodami privatininkamas - taip nusiris ir iki vos kelių municipalinių (ne privatininikų). Kopijuojama Gruzijos patirtis - ten nėra elektrinio transporto (tik metro ir traukiniai), vos vienas kitas municipalinis autobusų maršrutas. Tik mikriukai. Gal geriau būtų Ukrainos pavyzdys - ten yra ir tramvajai ir troleibusai, tačiau beveik nėra autobusų - tik privatininkai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKlaipėdos pavyzdys yra blogas.
Bet nėra geras transporto priemonių atžvilgiu, kai miesto maršrutui naudojamas nežemagrindis, senas mikroautobusas su rankinėmis durimis ir be stovimų vietų. Tai nėra normalu. Žinoma, viskas remiasi į finansavimą, tad nieko čia nepadarysi. Vis geriau nei išvis jokio susisiekimo. Bet aš asmeniškai nenorėčiau, kad kai kurie dabartiniai maršrutai, kursuojantys į atokias vietoves, kur jie yra vieninteliai maršrutai, būtų atiduoti mikroautobusams. Tuomet neįgalieji ir tėvai su vėžimėliais susisiekimą su miestu praras. Jie irgi keleiviai, ir jų interesų negalima nustumti į antrąjį planą.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTramvajaus nebus, nes nėra pinigų. Troleibusų irgi nebus. Autobusų maršrutai perduodami privatininkamas - taip nusiris ir iki vos kelių municipalinių (ne privatininikų). Kopijuojama Gruzijos patirtis - ten nėra elektrinio transporto (tik metro ir traukiniai), vos vienas kitas municipalinis autobusų maršrutas. Tik mikriukai. Gal geriau būtų Ukrainos pavyzdys - ten yra ir tramvajai ir troleibusai, tačiau beveik nėra autobusų - tik privatininkai.Paskutinis taisė Sula; 2012.12.28, 13:36.
Comment
-
Gruzija ir Ukraina nėra mums pavyzdys. Imkime artimiausius kaimynus - Latviją, Lenkiją, Estiją.
Taline maršrutinių taksi buvo labai nedaug. Dabar radau informacijos, kad 2008 m. buvo likę tik du maršrutai. Dabar turbūt ir jų nebėra. Taline buvo gan nemažai privačių autobusų. Dabar likęs tik vienas maršrutas. Jo grafikus, kaip ir Vilniuje, skelbia oficialiame VT puslapyje atskirai išskiriant komercinį maršrutą. VT bilietai jame negalioja.
Rygoje mikroautobusų yra nemažai. Jų grafikai skelbiami oficialiame Rigas Satiksme puslapyje. Yra 33 maršrutai. Jie nėra integruoti į bendro bilieto sistemą. Be to važiavimas mikrobu kainuoja tiek pat, kiek vienkartinis bilietas normaliu VT - 0,5 lato. Tiesa, kai kurių maršrutų mikrobais važiuoti kainuoja 0,6 lato. Yra vienas maršrutas, kurio dalyje trasos kaina 0,7 lato, ir vienas, kuriuo važiuoti kainuoja 1 latą. Bet visi šie brangesnieji tikriausiai veža į priemiesčius.
Lenkijoje maršrutinių taksi kaip tokių nėra. Taip, kai kuriuose miestuose kai kuriais maršrutais kursuoja mikroautobusai, bet jie priklauso autobusų parkams. Varšuvoje jokių mikrobų nėra, tačiau kai kuriuose pakraščių maršrutuose naudojami midibusai. Jie visi priklauso Varšuvos miesto autobusų įmonei, ne privatininkams, kurių kelios firmos veža bendroje sistemoje tik autobusais.
Klaipėdos pavyzdys blogas, nes dalis mikrobų ir toliau parazituoja bei graibo grietinę. Nors jų poreikio visiškai nebūtų, jei būtų sustiprinti esami autobusų maršrutai. Mikrobai tiktų nebent į Karklę ir LEZ'ą. O ir tuos pačius maršrutus galėtų aptarnauti AP. Nėra pinigų? O ES lėšos? Aišku, privatininkams jos neprieinamos pagal ES reikalavimus. O kodėl savivaldybės AP negali įsigyti naujų autobusų? Kodėl pirkti padėvėtus autobusu atsiranda pinigų, užuot tuos pinigus skyrus priemokai prie ES lėšomis perkamų autobusų? Klaipėdos AP taipogi reikėtų kokio tuzino midibusų. Tik toks kelias įmanomas Klaipėdai, ir galiausiai privatininkai su autobusai taipogi būtų išspirti, nes jie nesugebėtų atnaujinti savo parko.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAš turėjau omeny, kad bus elektryčka. Joje galios Vilniečio kortelė. Tačiau troleibusų iki Salininkų tikrai nebus. Tai iš esmės priemiestis, tad užteks kas 120 min važinėjančio dvigubo 19 su traukinių kas 15 min. ir privežamojo 19A Miškiniai-Eisiškių pl.-Salinkai-Pervaža, važinėjančio kas 15 min. Ten įkuriamas žiedas (kaip ir Miškiniuse).
Beje, manau pakaktų traukinio į Stotį kas 20-25min, o ne kas 15min.
Parašė Sula Rodyti pranešimąČia pageidavimas, o ne realybė
Jei sausakimšas 19-as veža 30 min. iki stoties, gal būtų šiokia tokia alternatyva? Iki oro uosto automotrisė gi važiuoja.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGirdėjau, kad Dalase (virš 1 mln. gyv.) iki 90-ųjų vidurio iš viso nebuvo jokio VT.
Parašė Andrys Rodyti pranešimąo kuo tas metro varomas, pilaiti ? akmenimis ?
nebus es finansavimo, nebus tramo. tačiau tas dar nėra aišku, nors, žinoma, piliečiui A|1 tas aišku buvo prieš kelis metus.
dabar tiksliai nebeprisimenu, bet ar vilniaus centre kursuojantys zuoko mikriukai nėra žemagrindžiai ?
Ne, tie mikrobai nėra žemagrindžiai. Be to jie nepritaikyti vežimėliui, nors visiškai nereikalinga aikštelė yra prieš duris įrengta. Vietoje jos galėtų būti 2 sėdimos vietos.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąBeje, manau pakaktų traukinio į Stotį kas 20-25min, o ne kas 15min.
Comment
-
Andriau, prie ko čia metro?
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąAtsiprašau, bet per didelis laiko tarpas 120min A19 maršrutui /\ Manyčiau, jog tikrai pakaktų 2 ilgų autobusų su 35min intervalu, jeigu jau ruošiama daryti geležinkelio stotelę Salininkuose, kurioje traukinys stos kas 15min.
Beje, manau pakaktų traukinio į Stotį kas 20-25min, o ne kas 15min.
Nesiginčysiu, kad reikia alternatyvos Salininkams, nes būna sausakimši tiek A19, tiek A42 autobusai.
Net jei FIATai būtų žemagrindžiai, jie vistiek būtų nepritaikyti neįgaliesiems, mat dūrys per siauros.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAišku, privatininkams jos neprieinamos pagal ES reikalavimus. O kodėl savivaldybės AP negali įsigyti naujų autobusų? Kodėl pirkti padėvėtus autobusu atsiranda pinigų, užuot tuos pinigus skyrus priemokai prie ES lėšomis perkamų autobusų? Klaipėdos AP taipogi reikėtų kokio tuzino midibusų. Tik toks kelias įmanomas Klaipėdai, ir galiausiai privatininkai su autobusai taipogi būtų išspirti, nes jie nesugebėtų atnaujinti savo parko.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekada ten nebus traukinio kas 15 min. anei kas 30 min. Jei jau autobusą paleisti tokiu intervalu yra problema, tai ką apie traukinį kalbėti?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO tai pavyzdys? Užtat pas juos buvo 10+10 gatvės ir greitkeliai per miestą su kilometriniais viadukais...
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąO jeigu Vilniaus skelbiamame konkurse dalyvautų Kautra ir pvz. laimėtų - ką Jus sakytumėte tokiu atveju? Manau, kad jie keleiviams pasiūlytų bent jau VW Crafter, kurie (pagal mane) nėra blogi.
Tiktų tokie http://fotobus.msk.ru/photo/572709/ . Nors šiaip midibusai geriausias variantas.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąO jeigu Vilniaus skelbiamame konkurse dalyvautų Kautra ir pvz. laimėtų - ką Jus sakytumėte tokiu atveju? Manau, kad jie keleiviams pasiūlytų bent jau VW Crafter, kurie (pagal mane) nėra blogi.
Tiesiog įvyks formalus konkursas, tie patys esami vežėjai pasiskirstys maršrutus ir tiek. Klaipėdon "Kautra" nelindo, Kaune į mikrobų sritį irgi nelenda. Nelįs ir Vilniuje. Tuo labiau, kad iš centro mikrobus, tikėtina, kad išmes, o pakraščių maršrutai yra menkas biznis.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTurint smegenų, bus.
Parašė Sula Rodyti pranešimąBet kokiu atveju matyt, kad prie to mes einame. T.y. VT biudžetas bus mažinamas iki visiško sunykimo. Tik niekas nenori pripažinti, kad karalius nuogas.
Comment
-
A|1, aš asmeniškai niekur nerandu info, kad nefinansuos. galima rasti pilna apie ekologiško transporto plėtrą, o kokia ta plėtra, ar paremta rekonsturkcija, ar nauja transporto rūšimi - niekur nerandu. tad lygiai taip pat teigiu, jog ES finansuoja naujos transporto rūšies finansavimą kaip kad tu teigti priešingai. Jeigu gali, pasidalink konkrečiais šaltiniais.
Comment
-
Nuo kitų metų Vilniaus viešasis transportas kasmet tikisi sutaupyti beveik po 10 milijonų litų
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#ixzz2GM8HeXlo
Vilniaus viešasis transportas 2013 metais, įgyvendins išlaidų mažinimo miesto maršrutuose planą, kurio dėka kasmet tikimasi sutaupyti beveik 10 milijonų litų. Pavyzdžiui, planuojama optimizuoti autobusų ir troleibusų darbą, įsigyti mažesnės talpos transporto priemonių, statyti dalį autobusų Antrajame troleibusų parke Justiniškių gatvėje.
„Vien sujungę du viešojo transporto parkus , autobusų ir troleibusų, į vieną ir įgyvendinę pirmąjį bendrovės valdymo optimizavimo etapą jau dabar esame sutaupę apie 3,5 milijonus litų. Papildomai sumažinę išlaidas miesto maršrutuose ir kasmet sutaupydami beveik po 10 milijonų litų, planuojame atnaujinti parką ir taip pagerinti teikiamų paslaugų kokybę“, – sakė įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius Gintaras Nakutis
Sujungus du viešojo transporto parkus – autobusų ir troleibusų – į vieną, atsirado galimybė optimaliai išnaudoti visas turimas teritorijas. 2013 metais ketinama apie 30 autobusų perkelti į troleibusų parką ir taip sumažinti ridą be keleivių, kai ryte autobusai tušti važiuoja į maršrutų pradžia, o vakare – grįžtą į parką. Iš Justiniškių gatvės autobusams arčiau pasiekti maršrutus Pilaitėje, Lazdynuose, Fabijoniškėse. Todėl prieš pradedant važiuoti jiems įprastais maršrutais, kelionės ilgis jiems sutrumpės apie 120 tūkst. km per metus, dėl to išlaidos kasmet sumažės 0, 6 milijonais litų.
Išlaidos bus mažinamos ir dyzeliniu kuru varomus autobusus pakeitus naujais dujiniais autobusais, taip tikimasi sutaupyti apie 4 milijonus litų kasmet.
Įgyvendinus išlaidų mažinimo planą, ne per piką, kuomet viešojo transporto keleivių skaičiai gerokai sumažėja, bus naudojami mažesnės talpos autobusai ir todėl kasmet bus sutaupoma beveik 3,2 milijonai litų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNežinau nei vieno atvejo, kuomet ES mieste buvo nutiestas naujas (jei jau veikiančios sistemos mieste nebuvo) tramvajus ar metro už ES lėšas. Tai gal manai, jog kitų šalių valdžia tokia kvaila ir nebūtų norėjusi bei ieškojusi galimybių, kad projektą remtų ES?
Comment
Comment