2G visiškai nereikalingas, jei būtų troleibusų eismas sutvarkytas. Dvigubi 16 maršruto troleibusai kas 3-4 minutes. Vis tiek niekas iš stoties į Santariškes taip nevažiuoja. O 55 sustiprinus, jis pakeistų 2G Fabijoniškėse ir Santariškėse.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąVilniuje (...) šįkart gan drastiškai karpomi savaitgalio tvarkaraščiai, kai kurie greitieji vos 2-4 reisai į valandą
>>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1428
Comment
-
Nauja savaitė - naujas tvarkaraščių keitimas.
>>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1429
Comment
-
Vilnius suplanavo dar 11 „A juostų“: paskelbė, kuriose gatvėse jos atsiras
„A juostų“ plėtra numatyta šiose gatvių atkarpose:
1. T. Narbuto g. tarp Laisvės pr. ir Erelių g. (Konstitucijos pr.)
2. Ozo g. tarp Gelvonų g. ir Kernavės g.
3. Kareivių g. tarp Verkių g. ir Kalvarijų g.
4. Kalvarijų g. tarp Šeimyniškių g. ir Žalgirio g. (Trimitų g.)
5. Kalvarijų g. tarp Žalgirio g. (Trimitų g.) ir Konstitucijos pr.
6. Kalvarijų g. tarp Žalgirio g. ir J. Treinio g.
7. Pilaitės pr. tarp V. Pociūno g. ir Sietyno g.
8. Šeimyniškių g. tarp Kalvarijų g. ir Tuskulėnų g.
9. Šeimyniškių g. tarp Tuskulėnų g. ir Kalvarijų g.
10. Buivydiškių g. tarp Dūkštų g. ir Ozo g.
11. V. Kudirkos g. tarp J. Basanavičiaus g. ir J. Jasinskio g.
Be to, analizuojant būsimos „A juostos“ veiksmingumą Kalvarijų g., šalia Konstitucijos pr., suplanuota dar viena viešojo transporto stotelė tam, kad būtų pagerintos persėdimo galimybės ir centro prieigų pasiekiamumas. Numatoma ir Konstitucijos, Šeimyniškių, Kalvarijų g. sankryžos rekonstrukcija, kad atsiradus „A juostoms“ būtų sklandžiai sureguliuotas visų srautų judėjimas.
- 10 patinka
Comment
-
Ką tik Šimašiui jo facebook live uždavė klausimą "Kada bus atsisakyta troleibusų tinklo ir pereita prie el. autobusų?", Šimašius iš esmės patvirtino, kad troleibusų tinklo bus atsisakyta, nes maždaug "troleibusai tai sovietinė ar postsovietinė transporto rūšis" ir kadangi el. autobusai tampa vis pigesni, palaipsniui taip bus daroma.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąKą tik Šimašiui jo facebook live uždavė klausimą "Kada bus atsisakyta troleibusų tinklo ir pereita prie el. autobusų?", Šimašius iš esmės patvirtino, kad troleibusų tinklo bus atsisakyta, nes maždaug "troleibusai tai sovietinė ar postsovietinė transporto rūšis" ir kadangi el. autobusai tampa vis pigesni, palaipsniui taip bus daroma.
As Berlin’s public transport operator BVG is preparing to electrify its bus fleet until 2030, the partial installation of trolleybus overhead lines is planned for the trunk lines of the network in Spandau. Under the slogan “as much as necessary and as much as possible”, the partial electrification with catenary represents the economical optimum between re-charging infrastructure and batteries. The plan is that battery-hybrid-trolleybuses will run under catenary 50 – 65 % of the respective routes in order to re-charge the traction batteries. The rest of the line will be operated in battery mode. This principle is also called “In Motion Charging” (IMC) in other cities. Apart from economical benefits, the catenary allows to charge while driving and therefore has no impact on timetable or the fleet size due to long recharging times at the terminus. The combination of catenary and batteries also allow for higher ranges and larger bus units such as bi-articulated buses.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Na o kol Vilnius čia darys savo ''know-how'', Berlynas ketina dalinai elektrifikuoti kai kuriuos autobusų maršrutus ir naudoti In-Motion charging technologiją:
https://www.urban-transport-magazine...-trolleybuses/
Comment
-
Kvailiausia, kad net Laisvės pr. nuo bažnyčios iki Viršuliškių g. link stoties, kur važiuoja 2G ne tik nėra ir neplanuoja A juostos, bet netgi VT įvažos nėra stotelėje Šaulių sąjunga. Absurdas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKvailiausia, kad net Laisvės pr. nuo bažnyčios iki Viršuliškių g. link stoties, kur važiuoja 2G ne tik nėra ir neplanuoja A juostos, bet netgi VT įvažos nėra stotelėje Šaulių sąjunga. Absurdas.
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNegi ten kyla dideli kamščiai, kad reikėtų A juostos? Įvaža tai savaime aišku būtų reikalinga.
Preliminariais skaičiavimais, įrengus A juostą Rygos–Viršuliškių stotelių atkarpoje, 2G maršruto autobusų keleiviai rytinio piko metu sutaupytų apie 0,7 min., o vakarinio piko metu – 1 min.
viešojo transporto priemonės stotelėse vidutiniškai užtrunka iki 20 sekundžių.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąLaisvės pr., šiaip, dažnai tenka matyt apskritai viešojo transporto eiles prie stotelių. Kai suvažiuoja ilgieji autobusai, troleibusai ir pan., tai nebetelpa į įvažas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąDėl to ne įvažas reikia daryti, o A juostas. Kai visas VT judės sklandžiai, tai neliks ir poreikio imituoti greitį, stojant ne visose stotelėse. Jei norit tikrai greito maršruto - leiskit Geležiniu vilku.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKokia prasmė būtų iš VT kuris važiuoja dykyne nuo Baltupių iki Žalgirio?
Yra absurdas, kad keli greitieji trukdo būti greitesniais visiems kitiems maršrutams. Greitųjų funkcija turi būti greitas nuvykimas į kitame miesto gale esantį persėdimo mazgą, o ne tiesiog atkartoti tuos pačius maršrutus ir dar su jais konkuruojant.Paskutinis taisė Ginthus; 2020.04.10, 21:17.
- 2 patinka
Comment
-
Ar būtina mėtytis į kraštutinumus? Tarpiniai variantai neįmanomi? Yra tam pačiame maršrute stotelių, kur keleivių x, o yra kur 20x. Tai nejaugi negali būti greiti maršrutai, kurie stoja kur minimum 5x? Pvz Šaulių sąjunga vs Spaudos rūmai.Paskutinis taisė Arunasx; 2020.04.10, 23:11.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAr būtina mėtytis į kraštutinumus? Tarpiniai variantai neįmanomi? Yra tam pačiame maršrute stotelių, kur keleivių x, o yra kur 20x. Tai nejaugi negali būti greiti maršrutai, kurie stoja kur minimum 5x? Pvz Šaulių sąjunga vs Spaudos rūmai.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKvailiausia, kad net Laisvės pr. nuo bažnyčios iki Viršuliškių g. link stoties, kur važiuoja 2G ne tik nėra ir neplanuoja A juostos, bet netgi VT įvažos nėra stotelėje Šaulių sąjunga. Absurdas.
- 2 patinka
Comment
-
Irgi geras variantas, svarbu hemarojinės vietos kad nebūtų. Kariškiams ne problema ir prasivaikščioti.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąJei norit tikrai greito maršruto - leiskit Geležiniu vilku.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąSpaudos rūmai ir yra vienas iš minėtų persėdimo mazgų
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Turbūt kaip malūnsparnis turėtų 2G nuo Santariškių atsidurti prie Spaudos rūmų ar daryti kilpą nusileidęs GV nuo kalno iki Narbuto?
Comment
Comment