Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Pagal oficialią info Škodos gali 65 km/h, 15 metrų Soliariai 75 km/h, o 12 m Soliariai iki 80 km/h. Šiaip įdomu būtų pamatyti, ar išlaikytų tokius greičius Vilniaus KT (turiu omeny paprastą KT tiesiąją).
    Vienam straipsny apie Kauno troleibusų parką skaičiau, kad kažkokia vairuotoja anksti ryte sugalvojo išbandyt senos škodos greitumą, tai atseit greičiau negu 62 km/h nepavažiavo, ar bent jau tiek rodė spidometras.
    O soliariai (senesnio pirkimo) Vilniuj dažnai palaksto, ir tas lėkimas taip smarkiai nesijaučia, kaip senose škodose, nes nesikalatoja skardos ir garsas mažesnis Kelis kartus pamatavau, tai ir Antakalnyje, ir Savanorių pr. link Žemųjų Panerių pasiekė 63 km/h.
    Tarp kitko, jeigu kada nors panaikintų privalomus sustojimus kiekvienoj stotelėj ir įgyvendintų STOP mygtukų sistemą, tai vidutinis troleibusų greitis visame mieste tikrai padidėtų.
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Visose Škodose nėra tų mygtukų, tame ir problema. Gal ir nebutų brangiai juos ten įrengti? Tai pamatuokite Škodų greitį prie progos

      Comment


        Kaip įdomu, gaunasi Vilnius yra paskutinis ES miestas turintis tiek 14ų Škodų. Keletas yra likusių Bulgarijoje, Čekijoje ir Slovakijoje (ir Ukrainoje, bet ne ES). Ant kiek jos yra neužmušamos...

        Comment


          Parašė Petr Rodyti pranešimą
          Kaip įdomu, gaunasi Vilnius yra paskutinis ES miestas turintis tiek 14ų Škodų. Keletas yra likusių Bulgarijoje, Čekijoje ir Slovakijoje (ir Ukrainoje, bet ne ES). Ant kiek jos yra neužmušamos...
          O 9Tr jau nebekursuoja pas mus? Vaikystėje dar su 8Tr teko pasivažinėti

          Comment


            Paskutinės maršrutinės Škodos 9Tr likusios Ukrainoje, Rovne. Liko 10 vnt. Gali būti, kad šie metai joms bus paskutiniai.

            Comment


              Parašė Petr Rodyti pranešimą
              Kaip įdomu, gaunasi Vilnius yra paskutinis ES miestas turintis tiek 14ų Škodų. Keletas yra likusių Bulgarijoje, Čekijoje ir Slovakijoje (ir Ukrainoje, bet ne ES). Ant kiek jos yra neužmušamos...
              Na ten atrakcija galima laikyti. Šiandien važiavau superine 14TR kur pramoga - lyja viduje.

              Comment


                Atkeliu iš Gatvių rekonstrukcijos Liepkalnyje temos:

                Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                Taip, ten maršruto tikrai trūksta per Kapsų gatvę. Ir 58 per retai važiuoja, kad užtikrinti patogu susijungimą su dažnesniais maršrutais.
                Daug gatvių siulomi dviračių takai. Gatvės, kai kurios, tikrai per plačios. nauduojamos tik parkingui.
                O kokį maršrutą būtų galima statyti į Dzūkų gatvę, kaip pvz pagalbą 58-am? O gal kokį kitą statyti vietoje 58-o?
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Tam Naujininkų plane (ar kas ten būtų) buvo parašyta, kad Panevėžio g. važiuotų visi (kai kurie) maršrutai nuo Eišiškių pl. pusės į stotį:

                  Click image for larger version

Name:	VT.PNG
Views:	100
Size:	16,3 kB
ID:	1782442
                  Paskutinis taisė lukass; 2020.02.12, 10:42.
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Turima omenyje turbut šiuos maršrutus: 1,3,4,41,42,78,82.

                    Na gal logikos tame ir būtų. Trasos įveikimo laikas tubūt nepailgėtu. Atsirastu rimtas susisiekimas Naujininkų, Liepkalnio viduje, taip pat su Kirtimais, Oro uostu, pietiniais rajonais ir savaime suprantama stotimi.

                    Pelesos ir Liekalnio sankryža gal keltu kiek problemų - nors ten galima būtų pertvarkyti į šviesoforine sankryžą su prioritetu VT. Planuojamas naujasis Saulės skveras taptų rimtu persedimo tašku ir traukos objektu.
                    Attached Files
                    Paskutinis taisė Resutas; 2020.02.12, 12:37.

                    Comment


                      Čekiškose transporto priemonėse yra mygtukai virš durų, kurių paskirtis ir yra informuoti vairuotoją apie norą išlipti. Tačiau problema, kad jie gali būti per aukštai kai kuriems keleiviams, todėl turėtų būti kitas sprendimas.

                      99% Škodų spidometrai arba neveikia, arba rodo orą, todėl greitį reikėtų matuoti bent jau telefonu. Konstrukcinis Škodų greitis yra 65km/h, bet šiaip daug kas priklauso nuo būklės. 2014 per ekskursiją, Savanorių prospekte 9Tr (!) įsibegėjo iki 68km/h.

                      Pro Kapsų, Pelesos gatves galėtų būti nukreiptas 41, ir oro jis ten tikrai nevežtų. O 58 galėtų važiuoti per Spartą, ir vėliau pasuktų į Dzūkų gatvę.

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Čekiškose transporto priemonėse yra mygtukai virš durų, kurių paskirtis ir yra informuoti vairuotoją apie norą išlipti. Tačiau problema, kad jie gali būti per aukštai kai kuriems keleiviams, todėl turėtų būti kitas sprendimas.
                        Niekada neteko matyti, kad kas Lietuvoje "sustojimo" mygtukais naudotųsi. Kaip ir "durų atidarymo".

                        Comment


                          Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                          Niekada neteko matyti, kad kas Lietuvoje "sustojimo" mygtukais naudotųsi. Kaip ir "durų atidarymo".
                          Atvykite į Klaipėdą, pamatysite.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            O 58 galėtų važiuoti per Spartą, ir vėliau pasuktų į Dzūkų gatvę.
                            Mano manymu, ne pats geriausias sprendimas, žinant, kokie kamščiai Kauno gatvėje - ten po 20-30min vėlavimai, o dar prisidėjus Liepkalnio sankryžos rekonstrukcijai iš vis siaubas tame maršrute būtų.
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Nėra jokių kamščių Kauno g. Tiksliau jie laikini, kol baigs Liepkalnio ir Minsko pl. viaduko statybą.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Pro Kapsų, Pelesos gatves galėtų būti nukreiptas 41, ir oro jis ten tikrai nevežtų. O 58 galėtų važiuoti per Spartą, ir vėliau pasuktų į Dzūkų gatvę.
                                Man atrodo ir daugiau maršrutų galima būtų nukreipti. Juk trasa nepailgėja. O Naujininkų viduryje daugiau būtų keleivių.

                                58 tikrai galėtų važiuoti per Spartą. Gal išvis vertėtų išskaidyti 58 į Stotis-Minsko pl.-Grigaičiai ir Stotis-Pelesos g.-Dzūkų g.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Nėra jokių kamščių Kauno g. Tiksliau jie laikini, kol baigs Liepkalnio ir Minsko pl. viaduko statybą.
                                  Yra, ir jie buvo dar prieš prasidedant statyboms. Prasčiausiais atvejais 16 ir 2G susirenka ~20-25 min. vėlavimus.

                                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                  Man atrodo ir daugiau maršrutų galima būtų nukreipti. Juk trasa nepailgėja. O Naujininkų viduryje daugiau būtų keleivių.

                                  58 tikrai galėtų važiuoti per Spartą. Gal išvis vertėtų išskaidyti 58 į Stotis-Minsko pl.-Grigaičiai ir Stotis-Pelesos g.-Dzūkų g.
                                  Tai kaip tik pailgėja - vietoje 2 min. tarp Prūsų st. ir Naujininkų bus 7-8. O kas dėl 58, tai tikrai vertėtų kažkaip jį skaidyti. Dabar gaunasi, kad šitu maršrutu bandoma atkartoti Kauno 65 maršruto "sėkmės" istoriją, kur ne tik kad kelionė iki galo yra be galo nepatogi, bet dar ir bandant trumpinti kelionės trukmę su persėdimais nėra garantijos, kad persėdimas neužtruks pusvalandžio.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                    Tai kaip tik pailgėja - vietoje 2 min. tarp Prūsų st. ir Naujininkų bus 7-8. O kas dėl 58, tai tikrai vertėtų kažkaip jį skaidyti. Dabar gaunasi, kad šitu maršrutu bandoma atkartoti Kauno 65 maršruto "sėkmės" istoriją, kur ne tik kad kelionė iki galo yra be galo nepatogi, bet dar ir bandant trumpinti kelionės trukmę su persėdimais nėra garantijos, kad persėdimas neužtruks pusvalandžio.
                                    Kalbėjau, kad neprailgėja iki galutinės stotelės t.y. Stoties. Beto siūlomas maršrutas ne per Prūsų stotele, o per Kapsų, panevėžio, Pelesos, Liepkalnio, Geležinkelio gatves. Tai pagal atstumą nuo Naujininkų stotelės iki Stoties būtų panašu.
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      Na tokiu atveju ne visi maršrutai galėtų būti taip nukreipiami. Sparta yra svarbus persėdimo mazgas, todėl ypač kokiam 3 arba daug moksleivių nuo Spartos ir Aguonų st. vežantiems 78 ir 42 toks pakeitimas nebūtų labai į naudą.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                        Kalbėjau, kad neprailgėja iki galutinės stotelės t.y. Stoties. Beto siūlomas maršrutas ne per Prūsų stotele, o per Kapsų, panevėžio, Pelesos, Liepkalnio, Geležinkelio gatves. Tai pagal atstumą nuo Naujininkų stotelės iki Stoties būtų panašu.
                                        Panevėžio gatvė yra per stati ir siaura viešąjam. Kol autobusas užsiropš - visos katės aplinkui nusinuodys.

                                        Comment


                                          Zanavykų gatve į kalną jau yra važiavęs viešasis transportas 80-aisiais, kai buvo remontuojamas viadukas per geležinkelį. O tais laikais technika kur kas garsesnė, dūmingesnė ir silpnesnė buvo. Beje, naktimis pro ten važiuoja standartinio dydžio autobusas specialiu vairuotojų išvežiojimo maršrutu.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X