Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip bet išlieka klausimas dėl techninės būklės. Mūsų parku ilgą laiką nelabai kas rūpinosi. Vasarą pastoviai kas nors užsidega. Jeigu mūsų škodos būtų techniškai tvarkingos tai irgi galėtu lakstyti, bet bent jau iš keleivio patirties tai panašu kad taip nėra.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai viena medalio pusė. Bet jei vairuotojas neturi teisės pavalgyti ar net nueiti į tualetą, ar tai yra geras darbo organizavimas?
Comment
-
Tai jau Panevėžys skaityk, turi naują geležinkelio stotį už miesto. Į kurią žadami traukiniai ir Vilnius - Panevėžys. Ir nusispjaut, kad autobusu vis tiek bus greičiau, nes veš jis iš miesto į miestą, o ne į laukus... Ir tai, kad traukinio segmento kelionė bus trumpesnė, o kiek užtruks nusigauti iš laukuose esančios stoties į Panevėžio centrą?
Biški ne į temą, bet mūsų projektuotojai ir strategai vadovaujasi vėlyvojo tarybinio laikotarpio marazmu, kai stotys buvo iškeliamos į miestų pakraščius "pagal dirbančiųjų reikalavimus"...
Comment
-
Oho, iš tikrųjų 5 Na, ekstremalokai!
Nusipirkome dar 50 visiškai naujų #autobusų, kurie į gatves išriedės jau šių metų balandžio mėnesį. Planuojama, jog įgyvendinus šį atnaujinimo etapą, Vilnius taps kone jauniausią autobusų parką turinčia ES sostine!
Naujuose triašiuose autobusuose bus 40 sėdimų ir 95 stovimos vietos. Šių autobusų salone bus įrengta šiuolaikinė keleivių informavimo sistema, vaizdo kameros, o taip pat keleivių skaičiavimo sistemos. Siekiant maksimalaus keleivių komforto, autobusuose veiks Wi-Fi ryšys, bus įrengti USB įkrovimo lizdai. Nepriklausoma klimato kontrolės sistema užtikrins, kad žiemą salone būtų šilta, o vasarą – vėsiau. Taip pat autobusuose bus įrengti „A juostos“ mygtukai, kurių pagalba vairuotojai galės fiksuoti incidentus ir tuos vairuotojus, kurie pažeisdami taisykles važiuoja viešajam transportui skirtomis A juostomis.
Svarbu ir tai, kad šie triašiai MAN Lion‘s City autobusai yra varomi suslėgtomis gamtinėmis dujomis, tad yra žymiai ekologiškesni lyginant su dyzeliniais autobusais. Jų variklis atitinka ne žemesnį nei Euro 6 standartą.
Paskutinis taisė liootas; 2020.02.10, 23:19.
- 1 patinka
Comment
-
Čia gi tik vizualizacijos. Sunkiai tikisi, kad gamintojas savo nuožiūra pasiūlytų 4 durų komplektaciją, jau nekalbant apie 5-ų. Na, ir dizainas nebe tas - jis turėtų būti naujausios kartos, kaip vasarą bandyto autobuso: http://fotobus.msk.ru/vehicle/1320712/#n1858503
- 1 patinka
Comment
-
Tuomet su naujausio dizaino Manais Vilnius atrodys išties karališkai.
Pavyzdžiai :
https://www.cng-mobility.ch/fr/voitu...ions-city-18g/Paskutinis taisė Mantas95; 2020.02.11, 11:59.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąČia gi tik vizualizacijos. Sunkiai tikisi, kad gamintojas savo nuožiūra pasiūlytų 4 durų komplektaciją, jau nekalbant apie 5-ų. Na, ir dizainas nebe tas - jis turėtų būti naujausios kartos, kaip vasarą bandyto autobuso: http://fotobus.msk.ru/vehicle/1320712/#n1858503
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-221-1194874#_
Comment
-
Iš išvaizdos, bent man, tai švieslentės svarbiausia. Būtų labai gerai, jei būtų baltos, ir prie raudonos tinka ir šiaip dabar biški betvarkė. Turim škodas, su neaišku kokia spalva, Volvo, Man ir Solarius su žaliom, Oslo Manus, Castrosuas su skirtingom oranzinėm, naujuosius Solarius su baltom.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Arba tiesiog nusipirko senus, kaip Klaipėda.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠkodų maksimalus konstrukcinis greitis yra kažkas arti 55 km/h.
Panašiai vyksta ir Raudondvario plente, kur irgi didesnis atstumas tarp sustojimų.
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimą
Kaune, Petrašiūnuose, tarp sustojimų Kietaus liejykla ir Kausta (jeigu tiksliai atsimenu pavadinimus) yra didelis atstumas, tai ten neblogai įsibėgėja troleibusai, turbūt iki kokių 70 km/h.
Panašiai vyksta ir Raudondvario plente, kur irgi didesnis atstumas tarp sustojimų.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGeras tas dizainas, Kopenhagoj labai gerai žiūrisi, gal net geriau nei naujo kėbulo.. Turbūt ir eksplotacija bus pigesnė ir patikimesnė.
P.S. 5 durys, kas man dar labiau patinka
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Pagal oficialią info Škodos gali 65 km/h, 15 metrų Soliariai 75 km/h, o 12 m Soliariai iki 80 km/h. Šiaip įdomu būtų pamatyti, ar išlaikytų tokius greičius Vilniaus KT (turiu omeny paprastą KT tiesiąją).
Comment
Comment