Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąEiliniu stiliumi ? Dar kolkas nei vienas troleibusas nebuvo pakeistas autobusu
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Eiliniu stiliumi, nes šimašius jau dag kartų yra sakęs, kad nori pakeisti troleibusus elektriniais autobusais ir išvis nori kad neliktų troleibusų.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Eiliniu stiliumi, nes šimašius jau dag kartų yra sakęs, kad nori pakeisti troleibusus elektriniais autobusais ir išvis nori kad neliktų troleibusų.
Comment
-
Nauji pokyčiai nuo sausio 25 dienos. Vaidotams dar vienas maršrutas - pratęsiama 25 autobuso trasa. Taip pat gerinamas susisiekimas ir su Pagiriais, iki ten pratęsiamas 51 autobusas.
>>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1393
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą8 maršrutas greičiausiai neužilgo bus trumpinamas iki Juodšilių stotelės.
Tuomet 8-ą galima nukreipti nuo Baltosios Vokės į Salininkus - tada kaip ir neliktų prasmės 3-ą varyt iki Vaidotų, o trumpinti iki Dilgynės - kaip ir anksčiau, iki reformos.Paskutinis taisė ssnaiperis; 2020.01.21, 19:16.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Tuomet 8-ą galima nukreipti nuo Baltosios Vokės į Salininkus - tada kaip ir neliktų prasmės 3-ą varyt iki Vaidotų, o trumpinti iki Dilgynės - kaip ir anksčiau, iki reformos.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai gal galima būtų gaut kokį straipsnio linką ar vaizdo įrašą, kur Šimašius paima ir tiesiogiai pasako šitą frazę ? Ar tamsta vėl grįžtate prie savo pomėgio skleisti pigią dezinformaciją ?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Galite pasižiurėti priešrinkiminius debatus, jis kelis kartus yra tai kartojęs, kad jo vizija yra ateityje pakeisti visą VT eletrobusais. Neturiu nei noro nei laiko peržiūrinėti valandas debatų kur jis tai teigė.Paskutinis taisė Al1; 2020.01.22, 10:53.
- 1 patinka
Comment
-
Kad elektrobusai pakeis autobusus tai čia aišku 100proc., tik aišku kad apie terminus niekas nešneka
Kas dėl Vilniaus VT autobusų pertvarkos, tai autobusai buvo tokios sumautos būklės, kad net tas 250vnt ar kiek ten atnaujinimas nepakeitė visų laužų. O Vilniaus Škodos lyginant su tomis, kurios važinėjo Kaune, atrodo kaip nesenai nuo konvėjerio nuriedėjusios.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tai čia jo "progresyvistinis" populizmas. Naujieji Vasiukai... Tik gal kiek realesni nei Zuoko. Bet šiaip tai su troleibusais liūdna. Tiek pinigų sukišta į autobusus, o troleibusams liko tik trupiniai. Kai dėl autobusų stoties tai ardėsi kaip isterikuojantis vaikas,kai Kaune atidarė naują stotį. O kai Kaunas vienu ypu Škodas pakeitė naujais troleibusais, tai kodėl Vilnius blogesnis? Kodėl nesiardo dėl to? Na, aišku, dėl stoties tai supermegaprojektas būtų, didelių otkatų galima tikėtis. O su troleibusais tik kapeikos... Juk kaip tik yra proga atnaujinti troleibusus ir KT. Gi Lietuva įsipareigojo per 10 metų skirti 14 milijardų ekologijai. Dalį duotų ES. Įprasti autobusai, dujiniai tikrai, o gal net ir hibridai jau nepraeis. Tik elektrotransportas. Troleibusų sistemai atnaujinti kaip tik. Elektrobusai - dar per anksti ir jie turėtų keisti autobusus, o ne troleibusus.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
O ar prie dabartinių sąlygų bus jam kur apsisukti? .
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Gal klystu, bet lyg ir šiame etape ES lėšos negalės būti naudojamos parkui naujinti? Todėl ir pirko tuos 6 troleibusus už paskutines ES lėšas.
Tuos kelis troleibusus perka už likučius besibaigiančio etapo. Todėl bus kitas etapas ir nemanau, kad būtų neskiriamos lėšis VT parkų atnaujinimui. Kaip tik gal tik sugriežtins reikalavimus ir dujinių ar hibridinių autobusų jau nebefinansuos, tik grynai elektrinį transportą.Paskutinis taisė Al1; 2020.01.22, 12:54.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
O tai kaip ES už ekologiją kovos? Tik propaganda ir dviračiais? Ar elektromobiliais, kuriais aprūpins valdiškas įstaigas ir kontoras? Aplamai su asmenine automobilizacija reikia baigti, nesvarbu, kaip varomi automobiliai, jei jau taip prieš klimato kaitą kovojama...
Tuos kelis troleibusus perka už likučius besibaigiančio etapo. Todėl bus kitas etapas ir nemanau, kad būtų neskiriamos lėšis VT parkų atnaujinimui. Kaip tik gal tik sugriežtins reikalavimus ir dujinių ar hibridinių autobusų jau nebefinansuos, tik grynai elektrinį transportą.
Manau, kad gali būti jog iki 2030 išvis nebeleis pirkti (ne tik nefinansuos) dyzelinių autobusų (ką mes perkame dabar).
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO ar prie dabartinių sąlygų bus jam kur apsisukti?
Šiaip džiugu, kad maršrutų tinklas plečiasi, bet būtų įdomu sužinoti:
1) Kodėl Vaidotuose bus 4 maršrutai, bet visi veža į niekur arba ekskursijomis, tuo pačiu paliekant tiesioginį ir greitą susisiekimą su miestu priemiestiniam mikriukui su nelanksčia kainodara?
2) Kodėl 25 sekmadieniais iki Vaidotų važiuos dažniau, nei šeštadieniais?
3) Kas trukdo bent stotelių stulpus pastatyti 51 maršrutui ties Jaunystės ir Kunigiškių gatvių sankryža? Ten Vilniaus miestas, todėl neturi būti biurokratinių kliūčių. Tikrai bus prašoma vairuotojų toje vietoje išleisti keleivius, kaip dabar yra su 57 Bukiškyje (reikia stotelių Bičiulių g. prieš sukant į Sodų g. ir ties Draugystės ir Mokyklos g. sankryža) ir 26 Did. Riešėje (reikia Alyvų st. link Gulbinų, prieš sankryžą su Molėtų pl. bei nepamaišytų stotelė ties Mokyklos ir Žvėrališkių g. sankryža)
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jei gerai atsimenu kaip skaičiau tai tie pinigai bus orientuoti į elektros gamyba labiau nei į transporto priemones + mažesnę pramonės taršą. Propagandai pinigų visada buvo ir bus.
Manau, kad gali būti jog iki 2030 išvis nebeleis pirkti (ne tik nefinansuos) dyzelinių autobusų (ką mes perkame dabar).
Todėl transportas vis tiek lieka vienas iš trijų didžiausių teršėjų, o kai kuriose šalyse, ypač Rytų Europoje, tai bene pagrindinis teršėjas, ypač miestuose.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą3) Kas trukdo bent stotelių stulpus pastatyti 51 maršrutui ties Jaunystės ir Kunigiškių gatvių sankryža? Ten Vilniaus miestas, todėl neturi būti biurokratinių kliūčių. Tikrai bus prašoma vairuotojų toje vietoje išleisti keleivius, kaip dabar yra su 57 Bukiškyje (reikia stotelių Bičiulių g. prieš sukant į Sodų g. ir ties Draugystės ir Mokyklos g. sankryža) ir 26 Did. Riešėje (reikia Alyvų st. link Gulbinų, prieš sankryžą su Molėtų pl. bei nepamaišytų stotelė ties Mokyklos ir Žvėrališkių g. sankryža)
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąLaiko atžvilgiu yra paprasčiau daryti persėdimą į 78-ą Baltoj Vokėj, negu tiesiogiai daryti ekskursiją su 3-u per Salininkus ir Dilgynę. Plius Vaidotai turi ir rajoninį autobusą
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Kodėl Vaidotuose bus 4 maršrutai, bet visi veža į niekur arba ekskursijomis, tuo pačiu paliekant tiesioginį ir greitą susisiekimą su miestu priemiestiniam mikriukui su nelanksčia kainodara?Paskutinis taisė 10.000; 2020.01.22, 23:45.
Comment
Comment