50 autobusų vienam miestui negamins 3 metus.. O kad gandai, jog pirmieji kovą, tai ne iš piršto laužti. Nebeliks pagaliau geltonųjų nežemagrindžių puvėkų (pvz vakar, sausio 15d., 5G maršrute pamainoj (visos dienos metu!) dirbo net 3 nežemagrindžiai..), Volvai ir Oslo Manai ir keletas kitų, kurie dabar dar dirbantys pamainose, visi taps pertraukiamais (piko metu). Dabar belieka tik didžiausias klausimas ir didžiausia intriga, naujojo ar senesniojo dizaino bus Manai
Su tais nurašymais nebūčiau toks tikras, buvo čia teigiančių, dalies Volvo neliks gavus naujus Solaris, gavosi, kad visi Volvo važinėja, nesenai tik pusgyviai Citaro iš gatvių dingo,yra likę porą trumpų geltonai mėlynų MB(gal jie maršrutuose ir nevažinėja??) netgi turint perteklių midbusų, atkėlė vieną Neoplan..
Su troleibusais dar daugiau, vos kelios senosios Škodos nurašytos gavus naujuosius 41 Solaris
Aš už. Kitaip čiuju šitam forume nesedėčiau, o stumdyčiau BMW dalis pardavimui Mašina būtų gyvenimas ir visas oronas.
Ar jūs rimtai galvojate kad automobilio turėjimas yra kazkoks "onoras"??? O kaip tada pvz šaldytuvas ar išmanusis telefonas? Kažkoks juokingas automobilio demonizavimas ir VT suabsoliutinimas. Viso ko esmė yra balansas, o ne krastutinumai. Yra situacijų kur VT yra racionaliau ir optimaliau (galbūt), bet gi yra ir situacijų kur VT tik skambus ir nepraktiski žodžiai.
Volvo ilgų nurašymo niekas ir neplanavo (čia su trumpais buvo tokių norų, ir kai kurie trumpi Volvo išties tik rezerviniai). Senesnių nei 2004 ilgų yra 49, naujų bus 50. Paprastoji matematika
Žinant, kaip nusirašė 4010, nenustebčiau, jeigu ir likę taip "nusirašys" tuo labiau, VVT tikrai sieks atsikratyti probleminių modelių.
o kaip ten su tuo kitu 70 autobusu pirkimu? su sitais 50 jau daug neaiskumu, laimet tai laimejo, bet mazai giriasi kazkaip... nevaziuoja i gamyklas... tai tas 135 nauji autobusai tik, kad rinkimus laimet...
o kaip ten su tuo kitu 70 autobusu pirkimu? su sitais 50 jau daug neaiskumu, laimet tai laimejo, bet mazai giriasi kazkaip... nevaziuoja i gamyklas... tai tas 135 nauji autobusai tik, kad rinkimus laimet...
Iš 135, 5 elektriniai atvykę ir važinėja, 10 midibusų atvykę ir važinėja, 50 ilgų dujinių užsakyti ir pagal pateiktą informaciją, pirmieji bus kovą. Tai 65 autobusai, beveik pusė iš tų 135 be 70 (tiksliau, 50 trumpų ir 20 ilgų) hibridų, dar turės būti 8 troleibusai.
Apie Volvo nurašymą niekas ir nekalba. Nors faktas, kad jie liks daugiausia rezerve ir pertraukiamuose grafikuose.
Na šią savaitę tai 37 dominavo 12m autobusas, 115 irgi buvo vos ne kasdien vienas Volvo, 89 Isuzu vienas praktiškai kasdien buvo (4550, (iš 37)), užtad nuo 21 nuimtas Isuzu jau.
Ar čia taip ir turi būti, kad vienoje temoje kalbama apie grafikus, autobusų pirkimus ir kokios markės autobusai važinėja atskirais maršrutais.
Reikėtų surasti labiau tinkamas temas.
Ir taip smarkiai sumažėjus diskusijų šioje skiltyje, vos užsimezgusią diskusiją išmėtyti po skirtingas temas, tolygu sklities numarinimui su 0 atsakymų jose. Ištiks geležinkelių skilties likimas..
Penktadalį troleibusų perdarys iš varomų elektra (įprastas kuras) į varomus malkomis. Tik taip galima suprasti tai. Arba tiesiog į metalo laužą priduos penktadalį troleibusų, tik neaišku kaip tada sumažins emisiją.
Comment