Su šia programėlė kai kurie vėl pamiršta esminį dalyką - pardavimų kanalų turi būti ne vienas-du modernūs, bet daug įvairių (ir modernių, ir tradicinių, ir pusiau-modernių, kurių Lietuvoje nėra). Jeigu pardavimų kanalų yra nedaug, reiškia šitas VT aspektas yra blogai išvystytas ir prisideda prie neigiamo visos VT sistemos įvertinimo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPataisykit, bet mechaninių komposterių a le krokodilų jau nebelikę Vilniuje?
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Labai išimtiniais atvejais, jeigu elektromechaninis geltonas yra sugedęs. Bet tokių atvejų vienetai. Visi turi po vieną elektromechaninį komposterį žymėti popierinius bilietus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮdomu būtų sužinoti, kiek procentų parduotų bilietų sudaro tie visi smartfoniniai ir kiek tradiciniai, elektroniniai ar automatų. Atitinkamai, ir Lietuvos miestų, kur tokie bilietai yra, statistiką. Įtariu, tie smartfoniniai sudaro <=2 procentų.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAišku visokiems ne vietiniams ir turitams turėtų būti galimybė nusipirkti bilietą su kortele autobuse.
P.S. ir kaip tuomet agituojama naudotis VT?
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPataisykit, bet mechaninių komposterių a le krokodilų jau nebelikę Vilniuje?
----------
== Svarbu ==
Pranešimai apie VT programėles perkelti į specialiai joms skirtą temą Viešojo transporto programėlės
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJuosta irgi gali pasibaigti. Užsienyje niekur neteko matyti kasos aparatų autobusuose. Arba automatas transporto priemonėje, arba vairuotojas parduoda popierinius ar netgi kartoninius bilietus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJuosta irgi gali pasibaigti. Užsienyje niekur neteko matyti kasos aparatų autobusuose. Arba automatas transporto priemonėje, arba vairuotojas parduoda popierinius ar netgi kartoninius bilietus.
2020 m. man atrodo, kad automatams jau neverta skirti tiek investicijų. Jie reikalingi tik ten, kur teisiogiai pakeičia kasininko darbą (stotyse).Paskutinis taisė Petr; 2019.12.05, 05:16.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
O kodėl turėtų vairuotojas neparduoti? Aišku, kad automatų kaip kokioje Šveicarijoje 80 proc. visų stotelių nereikia. Ne tie laikai, 80-90-2000 metais to reikėjo, dabar jau ne. Bus automatai, dalis žmonių pirks juose, autobusuose irgi reikia palikti bilietų pardavimą, bet kainą dar labiau pakelti. Vakarų Europoje ir negi Rytų Europoje paros bilietą nusipirkti apsimoka jau netgi važiuojant 3-4 kartus. Ką ten užsienyje, Panevėžyje berods paros bilietas atsiperka nuo 3 ar tai 4 kelionės. Tik blogai, kad juos parduoda tik vairuotojai, o kioskuose jų nėra.
Vienkartinius bilietus perka tik atsitiktiniai keleiviai, atvykėliai iš kitų miestų ar šalių, jei jiems reikia tik 1-2 kartus važiuoti VT. Automatai, aišku, turi būti visose populiariose stotelėse, o jų Vilniuje nemažai.
Automatai ne tik vienkartinius turėtų parduoti, bet ir paros bilietus bei papildyti elektroninius.
Vienkartiniai bilietai yra pagrinde miesto svečiams ir jie tam ir turėtu būti palikti. Bet yra idomių dalykų Vilniuje. Pvz jeigu perki bilietą 30 dienų, ir jeigu perki vilniečio kortelėje 60 minučių bilietus, laikant kad važiuoji tik į darbą (2 kartus per diena, darbo dienomis) tai pirkti 60 minučių bilietus bus 60 centų pigiau! Dėl 60 centų žinoma neaukosi mėnesinio patogumo, bet gi teoriškai mėnesinis turėtu būti pigesnis, ne?
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
taxui šiais laikais reiks tą patį padaryti
Taksas priima grynus ir net čekį duoda. Nors keli vairuotojai yra išsireiške, kad norėtu jog aš naudočiausi appsu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą2020 m. man atrodo, kad automatams jau neverta skirti tiek investicijų. Jie reikalingi tik ten, kur teisiogiai pakeičia kasininko darbą (stotyse).
Beje, manau, kad visokie Rimi ir Maxima pasiima nemaža procentą už bilietų pardavimus, už ką mokams mes, mokesčių mokėtojai. Tikslių skaičiavimų, žinoma, neturiu, bet manau, kad investavus į automatų tinklą, ilgalaikėje perspektyvoje galima būtų atsisakyti bilietų platinimo dalyje prekybos vietų (paliekant, pavyzdžiui, tik spaudos kioskus), kas leistų sutaupyti (nebereikės duoti to procento prekybininkams), ir manau, per kelis metus tie automatai atsipirktų.
- 3 patinka
Comment
-
Nuo gruodžio 6d. 7 autobusas grįžta į savo įprastą trasą per Viršuliškių ir Ažuolyno gatves. Prie kapinių įrengta stotelė - Ąžuolyno, o štai buvusi Ąžuolyno stotelė vadinsis Čiunės Sugiharos . Taip pat, Lazdynuose įrengta nauja Paukščių tako st., kurioje stos 7, 21 ir 23 maršrutų autobusai.
>>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1375
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Aplankiau daugumą ES (ir ne tik) sostinių, bilietų automatai yra visur, nemačiau jų tik Zagrebe, Taline ir Minske. Bet Taline, kaip žinia, yra nemokamas transportas, na, o Minske, bilietų automatų tinklas jau ruošiamas diegti (paskelbti konkursai). Taigi, tikrai nesakyčiau, kad automatai yra atgyvena, jei jų tinklai plečiami beveik visuose civilizuotų valstybių miestuose, beje, lygiagrečiai diegiant ir kitus apmokėjimo būdus (bekontaktės kortelės, išmanusis telefonas ir pan).
Beje, manau, kad visokie Rimi ir Maxima pasiima nemaža procentą už bilietų pardavimus, už ką mokams mes, mokesčių mokėtojai. Tikslių skaičiavimų, žinoma, neturiu, bet manau, kad investavus į automatų tinklą, ilgalaikėje perspektyvoje galima būtų atsisakyti bilietų platinimo dalyje prekybos vietų (paliekant, pavyzdžiui, tik spaudos kioskus), kas leistų sutaupyti (nebereikės duoti to procento prekybininkams), ir manau, per kelis metus tie automatai atsipirktų.
Vilniuje tarp kitko yra viena patogiausių bilietų sistemų. Papildai kortelę ir varai. Vakarų Europoje dažniausiai labai sudėtingas tarifinis meniu, dėl to reikalingi išmanieji automatai.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAutomatų reikšmė mažės, kitos šalys turbūt juos palaiko iš inercijos. Pas mus jų nebuvo, tai neverta ir pradėti. Ateitis turbūt priklausys bekontakčiams atsiskaitymams banko kortele/telefonu, tai link to ir reikėtų judėti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Telefonu ar kortele galima tik vienkartinį atsiskaitymą atlikti. Automatai gali parduodi, papildyti ir mėnesinius, paros bilietus.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAutomatų reikšmė mažės, kitos šalys turbūt juos palaiko iš inercijos. Pas mus jų nebuvo, tai neverta ir pradėti. Ateitis turbūt priklausys bekontakčiams atsiskaitymams banko kortele/telefonu, tai link to ir reikėtų judėti.
Beje, Lenkijoje automatai yra ne tik visuose didmiesčiuose, o netgi mažesniuose miestuose - Augustave, Olštyne, Žešuve. Iki šių metų pabaigos bus ir Balstogėje. Netgi Rusijoje jie yra, ir ne tik Maskvoje ir Peterburge.
Ir automatai nereiškia, jog tuose miestuose, kur jie yra, nevystomi kiti apmokėjimo būdai (per telefoną, banko kortelę ir pan.). Kuo būdų daugiau, tuo geriau ir tuo viešasis transportas transportas patrauklesnis.
Taipogi automatai tikrai yra geriau, nei prekyba bilietais Maximų kasose. Ne vien dėl patogumo, bet ir dėl procento, kurį manau, prekybininkas tikrai pasiima sau.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2019.12.08, 20:58.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNepalaiko, o negti vysto ir plečia. Pavyzdžiui, Varšuvoje jie jau įrengiami ne tik stotelėse, bet ir tramvajuose ir netgi kai kuriuose autobusuose (taip atlaisvinant vairuotojus nuo bilietų pardavimo).
Ir automatai nereiškia, jog tuose miestuose, kur jie yra, nevystomi kiti apmokėjimo būdai (per telefoną, banko kortelę ir pan.). Kuo būdų daugiau, tuo geriau ir tuo viešasis transportas transportas patrauklesnis.Paskutinis taisė tomczu; 2019.12.08, 23:14.
- 2 patinka
Comment
Comment