Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kas dėl Solaris vadovų kompetencijos, tai gal nusiimk rožinius akinius. Lidle nėra krepšelių, kitose šalyse Lidle yra krepšeliai. Atspėk, pirkėjams nuo to geriau ar blogiau? O Lidl vadovybei nusispjaut. Taip ir su Solaris manageriais. Jiems nesvarbu. Jiems mat "pigiau" varinėti troleibusus bandymams į kitas šalis, nei nusitiesti kelių km kontaktinį tinklą šalia įmonės ar jos teritorijoje...
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Perkama iš to, kas buvo perskirstyta centrinės valdžios. Gavo papildomų lėšų, tai ir naudoja.Paskutinis taisė 10.000; 2019.11.12, 18:33.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Seki pasakas. Altas gamina (dadarinėja) mikrobus ir jie pigesni nei originalūs iš gamyklų. Jei su mikrobais tai išeina, kodėl neturi išeiti su troleibusais?
- 1 patinka
Comment
-
Alte iš tiesų perdaryti mikroautobusai konkurencingai pigūs, bet pas juos stipri kokybės kontrolė, t.y. aukštus vakarietiškus standartus taikanti įmonė. Lietuvoje net Altas turi kelis konkurentus, bet ten su kokybe ne taip gerai ir projektai gerokai paprastesni. Lenkuose perdaro dar pigiau juos... Apie parkų, šiuo atveju VVT kokybę, net neverta kalbėt būtų.. Kažkada taip, Kaune iš dalių pabaigė rinkt Jeltz troliką, tam pačiam Kaune, įmonė kuri kapitalindavo Ikarus'us, surinko kažkiek Vilniaus ir Kauno Karosų. Bet ten buvo primityvi technika, kur ji yra dabar, mes puikiai visi žinom,
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
O jūs nenorit parašyt el. laiško į Soliaris būstinę su visom šitom mintim ? Man atrodo, perskaitę visus pasiūlymus, jie jums kaip minimum pasiūlytų Valdybos pirmininko vietą
- 1 patinka
Comment
-
Nelabai tikiu, kad Altas mikroautobusus siūlo pigiau, nei gamintojai, bet jeigu jie gali pasiūlyti netoli tos kainos, tai yra todėl, kad jie yra pasiekę masto ekonomiją, t.y. dėl to, kad tų mikroautobusų perka po kelis šimtus per metus ir pastoviai, tai iš gamintojų gali išsiderėti geras sąlygas, ypač kai tarp gamintojų, skirtingai nei tarp troleibusų gamintojų, yra didelė konkurencija ir kadangi jų perdaromi mikroautobusai yra specifinių paskirčių, tai nesukelia tiesioginės konkurencijos gamintojui ir neatima iš jo pirkėjų. Vilniiuje daugumoje Škodų taip pat buvo perdarytas ir restauruotas salonas, bet tai yra visai kas kita, nei surinkinėti savo troleibusus.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Altas perka iš kitų gamintojų mikroautobusus ir įrenginėja jų vidų, pritaiko policijai, greitosioms ir pan. T.y. daro tai, ko patys gamintojai nedaro. Kad po jų perdarymo jie tampa pigesni nei iš gamyklų - tai čia visiška nesąmonė. Ir šiaip jie galima sakyt jau konvejeriu dirba - 800 mikroautobusų per metus, bet net tiek yra per mažai, kad jie patys juos pradėtų surinkinėti, dėl to perka iš kitų gamintojų ir perdarinėja.
Beje, nėra tokie blogi MAZ autobusai. Juos Lenkijoje mažieji vežėjai perka.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNelabai tikiu, kad Altas mikroautobusus siūlo pigiau, nei gamintojai, bet jeigu jie gali pasiūlyti netoli tos kainos, tai yra todėl, kad jie yra pasiekę masto ekonomiją, t.y. dėl to, kad tų mikroautobusų perka po kelis šimtus per metus ir pastoviai, tai iš gamintojų gali išsiderėti geras sąlygas, ypač kai tarp gamintojų, skirtingai nei tarp troleibusų gamintojų, yra didelė konkurencija ir kadangi jų perdaromi mikroautobusai yra specifinių paskirčių, tai nesukelia tiesioginės konkurencijos gamintojui ir neatima iš jo pirkėjų. Vilniiuje daugumoje Škodų taip pat buvo perdarytas ir restauruotas salonas, bet tai yra visai kas kita, nei surinkinėti savo troleibusus.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNelabai tikiu, kad Altas mikroautobusus siūlo pigiau, nei gamintojai, bet jeigu jie gali pasiūlyti netoli tos kainos, tai yra todėl, kad jie yra pasiekę masto ekonomiją, t.y. dėl to, kad tų mikroautobusų perka po kelis šimtus per metus ir pastoviai, tai iš gamintojų gali išsiderėti geras sąlygas, ypač kai tarp gamintojų, skirtingai nei tarp troleibusų gamintojų, yra didelė konkurencija ir kadangi jų perdaromi mikroautobusai yra specifinių paskirčių, tai nesukelia tiesioginės konkurencijos gamintojui ir neatima iš jo pirkėjų. Vilniiuje daugumoje Škodų taip pat buvo perdarytas ir restauruotas salonas, bet tai yra visai kas kita, nei surinkinėti savo troleibusus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Seki pasakas. Altas gamina (dadarinėja) mikrobus ir jie pigesni nei originalūs iš gamyklų. Jei su mikrobais tai išeina, kodėl neturi išeiti su troleibusais?
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai Jūs troleibusų talibai apsipręskit, gerai ar blogai, kad tuos 8 perka???
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Gal dėl to, kad pagrindinis prioritetas yra ne autobusų ar troleibusų pirkimas, o kuo greitesnis Vilniaus VT atnaujinimas. Kadangi autobusai dvigubai pigiau kainuoja, tai juos perkant atnaujinimas vyksta dvigubai sparčiau.
Bet seniausios VT priemonės yra troleibusai, todėl juos reikėtu naujinti pirmus pagal tokią logiką.
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAtnaujinti senamiesčio dangas būtų dvigubai pigiau ir dvigubai greičiau užklojant asfaltu
Nemanau, kad numalšinti visokius paveldininkus ir praeiti pro jų teismus būtų labai pigu. Beje dabartinė danga tai neatnaujinama išvis.
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Lieka Europos gamintojai, iš kurių dauguma serijinę troleibusų gamybą taip pat yra apleidę.
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Nėra galimybės pagaminti savo. Detales reikia pirkti. Užsakant kelias detales jų kaina bus dvigubai brangesnė nei tiems, kas jas perka pastoviai masinei gamybai. Kas netiki - gali kreiptis tiesiogiai į gamintoją ir nusipirkti kokį nors virdulį, ar net 10 virdulių, bet kai nusipirks ir nueis į Senukus ar Maximą, jis pamatys, kad jie ten pigesni, nei perkant tiesiogiai iš gamintojo. Tai reiškia, kad net jeigu Lietuva gautų visas Solario troleibuso dalis - vien dalių kaina būtų brangesnė, nei Solaryje pagamintas, išbandytas ir dar su garantija gautas troleibusas. Ir čia aš kalbu vien apie dalis, nes gamyba atskiras reikalas - viena yra savikaina gaminant ant konvejerio, kita yra viską surinkinėjant rankomis.
Beje su virduliais tu neteisus. Gali iš gamintojo nusipirkti pigiau per pvz Ebay labai daug ką. Čia yra sandėliavimo/patalpų/pardavėjų kaštų skirtumas ir tiek.
Comment
-
Kalbant apie Amberiu surinkima, tai vien dabar atskristu uzsakymas 100 vnt, galetu atskristi ir is Kauno, vietoj Soliariu pirkimo. Tereikia, kad Amberio vadovas turetu korupcini rysi su lietuvos politikais. Primenu jums apie milijoniniu atkatu schema tarp Soliario ir Rigos valdzios.
Arba galima daryti dar kitaip - padaryti isimti istatyme, kuris tipo skatintu vietinius gamintojus, kuriu butu tik vienas Amberis ir pirkti is ju be viesojo konkurso. Bet niekas nera suinteresuotas kazka daryti kol nekrenta pinigu i kisene. Todel turime kelis kart daugiau pinigu VT, o vazinejame Ukrainos kaimu lygio luzenomis.
Siandien vaziuojant i darba per 15 min maciau du visiskai sugedusius troleibusus.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.11.13, 10:42.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Beje pačio Alto atstovu žodžiais atsakant, kodėl jie nebegamina VT Lietuvos miestams, buvo, kad tai būtų neįperkama Lietuvos miestams. Jie gamino Lietuvos Policijai, bet jų teigimu, tai būtų labiau projektas pasimokymui, kuris realiai jiems neapsimokėjo.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAš sąraše suskaičiuoju net 13 europos gamintojų (neskaitant Ukrainos), tai manau tikrai pasirinkimo yra pakankamai. Tiesa, 3 priklauso Škodai tai gal realiai yra 11.
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąBerods tu pats esi rašęs, kad Europoje liko vos pora normalių troleibusų gamintojų ir čia aš kalbu apie tuos gamintojus, kurie gamina serijiniu būdu, o ne visokius pavienius
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Tenka pasikartoti:
Serijinė gamyba smarkiai skiriasi nuo tų gamintojų, kurie troleubusus 'prie progos' gamina. Tokių pavienių gamintojų troleibusai labai brangiai kainuoja. Net ir serijinėje gamyboje masto ekonomija yra vienas svarbiausių veiksnių, dėl ko Muskas stato Gigafactory, o ne 100 mažų gamyklėlių. Koks Solaris gamybos kaštus mažina per tai, kad kėbulą pasiima iš autobusų konvejerinės gamybos. Išbraukus iš to sąrašo visokius šūdfabrikėlius su itin brangiais gaminiais, išbraukus visokius pasikartojančius, kaip kad pats paminėjai Škodą, nelabai kas tame sąraše lieka. Ir gal išeitų parodytų iš to sąrašo tokių koncernų kaip Mercedes Benz ar MAN šiemet pagamintus troleibusus?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMasto ekonomija veikia gerai <...> Užtat Solaris tapo iš esmės troleibusų monopolistu ir tūpai užsikėlė kainas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Čia ir yra visa esmė, kad vakarų miestams atsisakant troleibusų, nebelieka ir jų gamintojų, liekas vos vienas kitas, kuris gamina konvejerio principu, bet dėl sumažėjusios konkurencijos irgi užsikelia kainas. Džiugu, kad pripažįstama, jog pirkdami troleibusus didelę dalį kainos sumokame tiesiog už orą, už konkurencijos nebuvimą. Belieka kaip išeitį siūlyti visokius baltarusiškus troleibusus, kurių Lietuvoje niekas nepirks.
Comment
-
Permokėti galima už bet ką, jei perkama korupciniais būdais ir imituojant konkursus ar užsiimant buka politika, o ne ekonomika.
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Čia ir yra visa esmė, kad vakarų miestams atsisakant troleibusų, nebelieka ir jų gamintojų, liekas vos vienas kitas, kuris gamina konvejerio principu, bet dėl sumažėjusios konkurencijos irgi užsikelia kainas. Džiugu, kad pripažįstama, jog pirkdami troleibusus didelę dalį kainos sumokame tiesiog už orą, už konkurencijos nebuvimą. Belieka kaip išeitį siūlyti visokius baltarusiškus troleibusus, kurių Lietuvoje niekas nepirks.
Nereikia čia sekti pasakų. Ne tiek jau ir daug troleibusų maršrutų uždaryta Vakarų Europoje pastaraisiais metais (per pastaruosius 20-30 metų), o kas buvo prieš 50 metų nesiskaito.
Tau gal dar reikia paaškinti, kad troleibuso eksploatacija per naudojimo ciklą yra pigesnė už autobuso. Tik nereikia čia man kišti tų Vilniaus skaičiavimų. Be to švarus oras irgi kainuoja. Lengvuosius automobilius reikėtų apmokestinti ne tokia parodija, kaip daroma dabar, o kasmetiniais tokiais mokesčiais ir dar juos bent dvigubai padidinti per ateinančius kelis metus.
Jei nebūtų buko politikavimo, tai būtų galima pirkti ir baktarusiškus troleibusus. Dar yra Ukraina. Ar tik senus rusiškus ginklus jiems prastūminėti apsimoka?Paskutinis taisė Al1; 2019.11.14, 10:58.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tokiu atveju gal apskritai reiktų atsisakyti troleibusų pirkimo ir galvoti apie kitą VT rūšį, pvz. tramvajų? Nes kažkaip permokėti už troleibusus neatrodo pati geriausia mintis.
Kas dėl tramvajaus aš truputi skeptiškas. Jeigu mes jį galėtumėm gauti rytoj - tai būtų viskas tvarkoj. Deja kol viskas būtų išdiskutuota, padarytas projektas, gautas finansavimas, dar kokia nors reikalinga žemė nusavinta, statybos ir t.t., tai užimtų kaip minimum 10 metų. Čia prie pačio optimistiškiausio scenarijaus, nes greičiausiai tai užtruktų 20 metų, panašiai, kiek laiko statom Rail Balticą. Tačiau mes gyvenam tokiu laiku, kai technologinės revoliucijos vyksta net keliuose esminėse srityse - sparčiai plinta ir tobulėja elektrobusai, sparčiai vystomas dirbtinis intelektas ir autonominių automobilių sistemos. Man beveik nekyla abejonių, kad šitoms technologijoms pakankamai pažengus į priekį, jos aukštyn galva apvers visą viešojo transporto sistemą. Dėl to investuoti didelius pinigus į tramvajų, kuriuo važiuoti galima būtų tik po 20 metų, man atrodo panašiai, kaip kad 2000-aisiais investuoti didelius pinigus į laidų tiesimą, kad po 10 metų turėtum laidinį telefoną, nors 2010 įsivedus laidinį telefoną juo net nesinaudotum, nes jau turėtum mobilų. Dėl to mano supratimu pagrindinė problema šiuo metu yra senos transporto priemonės Vilniaus VT, tiek troleibusai, tiek autobusai, kuriuos efektyviausia būtų pakeisti hibridiniais autobusais. Tokiu būdu rezultatą galima būtų pasiekti greičiausiai, pigiausiai ir dar priedo atsižvelgiant į ekologiją. Atsinaujinęs Vilniaus VT galėtu kuo puikiausiai funkcionuoti 10-15 metų, t.y. galėtumėm ramiai sulaukti naujųjų technologijų atėjimo.
Comment
Comment