Tai Jūs troleibusų talibai apsipręskit, gerai ar blogai, kad tuos 8 perka???
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNei gerai, nei blogai. Nes reikia bent 100 naujų troleibusų. Autobusams tai pinigų suranda, o kodėl ne troleibusams? Autobusų jau galėtų ir iš viso nepirkti paskutinių tų hibridų, o vietoj jų pirkti troleibusus.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Gal dėl to, kad pagrindinis prioritetas yra ne autobusų ar troleibusų pirkimas, o kuo greitesnis Vilniaus VT atnaujinimas. Kadangi autobusai dvigubai pigiau kainuoja, tai juos perkant atnaujinimas vyksta dvigubai sparčiau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Įdomu, kaip galima greitai atnajinti visa VT, jei atnaujinama tik jo dalis, o kita dalis lieka neatnaujinta? Troleibusai nėra brangūs, tik reikia rengti normalų konkursą, o ne pirkti iš vienintelio tiekėjo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮdomu, kaip galima greitai atnajinti visa VT, jei atnaujinama tik jo dalis, o kita dalis lieka neatnaujinta?
Troleibusai nėra brangūs, tik reikia rengti normalų konkursą, o ne pirkti iš vienintelio tiekėjo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Aš nekalbėjau apie viso VT atnaujinimą, iki šiol ir autobusai ne visi atnaujinti, aš kalbėjau apie tai, kad perkant autobusus VT yra atnaujinamas dvigubai greičiau.
Berods tu pats esi rašęs, kad Europoje liko vos pora normalių troleibusų gamintojų ir čia aš kalbu apie tuos gamintojus, kurie gamina serijiniu būdu, o ne visokius pavienius, kaip kad pas mus gaminti Amberiai. Tai suprantama, nes vakarams atsisakius troleibusų ir likus tik pavieniems miestams, išnyko ir jų gamintojai, sumažėjo konkurencija, išaugo kainos. Realiai perkant troleibusus nelabai yra iš ko rinktis, Kaunas smarkiai uždelsė su troleibusų pirkimu vien dėl to, kad Solaris tuo metu nepriiminėjo naujų užsakymų. Bet ir tie patys Solariai pilnai nesugeba pagaminti troleibusų, elektroniką dažniausiai perka iš šalies, pvz. Vilniaus nauji troleibusai su Škodos komponentais, negana to Lenkijoje net nėra bandomosios troleibusų trasos, juos testavimui reikia vežti į Čekiją, kas atitinkamai vėl smarkiai didina jų savikainą. Pamenu siūlei pirkti rusiškus ar tai baltarusiškus troleibusus, bet tai gal apsieisim be tokių pasiūlymų.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o..._manufacturers
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Aš nekalbėjau apie viso VT atnaujinimą, iki šiol ir autobusai ne visi atnaujinti, aš kalbėjau apie tai, kad perkant autobusus VT yra atnaujinamas dvigubai greičiau.
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Berods tu pats esi rašęs, kad Europoje liko vos pora normalių troleibusų gamintojų ir čia aš kalbu apie tuos gamintojus, kurie gamina serijiniu būdu, o ne visokius pavienius, kaip kad pas mus gaminti Amberiai. Tai suprantama, nes vakarams atsisakius troleibusų ir likus tik pavieniems miestams, išnyko ir jų gamintojai, sumažėjo konkurencija, išaugo kainos. Realiai perkant troleibusus nelabai yra iš ko rinktis, Kaunas smarkiai uždelsė su troleibusų pirkimu vien dėl to, kad Solaris tuo metu nepriiminėjo naujų užsakymų. Bet ir tie patys Solariai pilnai nesugeba pagaminti troleibusų, elektroniką dažniausiai perka iš šalies, pvz. Vilniaus nauji troleibusai su Škodos komponentais, negana to Lenkijoje net nėra bandomosios troleibusų trasos, juos testavimui reikia vežti į Čekiją, kas atitinkamai vėl smarkiai didina jų savikainą. Pamenu siūlei pirkti rusiškus ar tai baltarusiškus troleibusus, bet tai gal apsieisim be tokių pasiūlymų.
Ir kokia religija neleidžia pirkti iš Baltarusijos ar Ukrainos? Galiausiai daryti baigiamąjį surinkimą Lietuvoje? Lietuva ir taip nieko negamina, o nori gerai gyventi ir vartoti tik tai, kas geriausia. Taip nebūna. Kiek turi pinigų, kiek jų uždirbi, tokiu vartojimo lygiu ir gyvenimo kokybe turi tenkintis. Visi Lexusais, Mercedesais ar Ferrari nevažinėja. Ir nieko. Nereikia šokti aukščiau bambos.Paskutinis taisė Al1; 2019.11.12, 12:19.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiuo metu yra apie 40 troleibusų gamintojų, tai rinktis yra iš ko. Beto, jei kai kurie miestai jų atsisako, reiškia gamintojai konkuruodami dėl užsakymų turėtų dar labiau kainą numušti.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o..._manufacturers
Comment
-
Alio, alio. Apie kokią masto ekonomiją kalba, kai unifikacija su autobusais didžiulė. Tai ne tos senos "Škodos" ar ZiU, kurie buvo originalūs ir su autobusais unifikavosi tik tiltais ir dar kai kuriomis smulkmenomis... Dar kartą kartoju, prie ko čia ta Rusija, jei kalba eina apie Baltarusiją ir Ukrainą. Pusė dalių ten irgi vakarietiškos, bet kaina kažkodėl ne vakarietiška. Tai gal verta pirkti ir dabaigti surinkimą pas save? Ar religija neleidžia ir norisi šokinėti aukščiau bambos bei pirkti tik tai kas geriausia? Nereikia tos demagogijos, kad nesame tokie turtingi, kad pirkti prastą prekę. Vat būtent, kad reikia pirkti tai, kas pagal kišenę (tik vėlgi nereikia apie tai, kad autobusai pigiau - o gal visgi ukrainietiški ar baltarusiški troleibusai pigiau už autobusus išeitų?), o ne kažkokį iškreiptą suvokimą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAlio, alio. Apie kokią masto ekonomiją kalba, kai unifikacija su autobusais didžiulė. Tai ne tos senos "Škodos" ar ZiU, kurie buvo originalūs ir su autobusais unifikavosi tik tiltais ir dar kai kuriomis smulkmenomis... Dar kartą kartoju, prie ko čia ta Rusija, jei kalba eina apie Baltarusiją ir Ukrainą. Pusė dalių ten irgi vakarietiškos, bet kaina kažkodėl ne vakarietiška. Tai gal verta pirkti ir dabaigti surinkimą pas save? Ar religija neleidžia ir norisi šokinėti aukščiau bambos bei pirkti tik tai kas geriausia? Nereikia tos demagogijos, kad nesame tokie turtingi, kad pirkti prastą prekę. Vat būtent, kad reikia pirkti tai, kas pagal kišenę (tik vėlgi nereikia apie tai, kad autobusai pigiau - o gal visgi ukrainietiški ar baltarusiški troleibusai pigiau už autobusus išeitų?), o ne kažkokį iškreiptą suvokimą.
Comment
-
Tiek troleibusų gaminant Solariui nieko nekainuotų įsirengti bandymų liniją pas save. Kodėl jie to nedaro? Nes tikriausiai įmonės valdžioje sėdi baltarankiai "efektyvūs" manageriai, kuriems svarbu tik piniginiai srautai, o ne reali fizinė įmonės veikla.
Tik nereikia lyginti lėktuvų su troleibusais. O rusiškų lėktuvų neperka dėl politinių sumetimų, o ne dėl nepatikimumo. Be to aviacijos pramonė Rusijoje buvo sąmoningai sunaikinta irgi vat tokių pat efektyvių managerių, kurie siūlė tik viską pirkti, o kam gaminti savo?
Aš tau dar kartą kartoju, kad galutinis surinkimas turi būti Lietuvoje. Autobusas ar troleibusas tai ne tik krūva dalių surinkimas. Jei taip būtų, tai lietuviai auksarankiai irgi galėtų savus modelius mikrobų ir net lengvųjų mašinų surinkinėti. Bet neišeina. Nes mašiną reikia visų pirma suprojektuoti, išbandyti, o tam Lietuvoje nėra ir niekada nebuvo potencialo. Todėl arba perki gatavus kitų modulius ir juos surinkinėji, arba perki licenciją ir technologinį procesą, tada gali gaminti beveik nuo nulio.
Nesek čia pasakų. Amberių surinkimas parodė, kad jie kainuoja pigiau nei gatavas troleibusas iš Solario ar pan. Aišku, tuoj pradėsi aiškinti, kad Amberis ir Solaris tai skirtinga kokybė. Taip, skirtinga. Bet dar kartą kartoju, kad reikia gyventi pagal kišenę ir galimybes, o ne svaigti apie viską kas geriausia turint skatikus kišenėje. Jei visi šitaip mąstytų, tai pasaulyje būtų vos po 1-2 visų prekių gamintojus. O kam gaminti, jei galima nusipirkti? Tik iš ko nusipirkti, jei pats nieko negalimi ir neparduodi? O gigantinės korporacijos pamintų viską po savimi, įvairiausias pramonės šakas. Kas iš esmės ir vyksta pasaulyeje, o tos šalys, kurios pasirinko tik vartoti ir dar svaigsta apie viso kas geriausia vartojimą, taip ir murkdosi šūde...
Comment
-
Aš nežinau kaip tau išaiškinti mąsto ekonomijos esmę, tai ir nebesistengsiu. Bet jeigu aš suprantu jos prasmę - tai nereiškia, kad aš esu prieš gamybą Lietuvoje. Vienas didžiausių Panevėžio darbdavių Schmitz Cargobull labai sėkmingai gamina vilkikų priekabas. Nėra ten jokios stebuklingos technologijos, bet dėl mąsto ekonomijos jų nesugebėtų nukonkuruoti joks priekabų garaže surinkinėtojas. Taip ir su troleibusais, Vilniaus VT pabandė, surinko pora troleibusu ir atsisakė šitos minties. Spėk kodėl? Nors geriau nespėk, aš tavo atsakymą jau žinau - nes korumpuoti ir nieko neišmano, aš geriausiai viską žinau. Visokiems Solaris vadovams iki tavo lygio kaip iki mėnulio.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąNa, Amberių tikrai galėtų daugiau pagaminti. Kokybė gal prastesnė, bet būtų savo ir pigesni. O žiūrint į ateitį galiausiai ir kokybė pagerėtų. Įdomu, kodėl ignoruojamas tas faktas, kad yra galimybė pagaminti savo?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAš nežinau kaip tau išaiškinti mąsto ekonomijos esmę, tai ir nebesistengsiu. Bet jeigu aš suprantu jos prasmę - tai nereiškia, kad aš esu prieš gamybą Lietuvoje. Vienas didžiausių Panevėžio darbdavių Schmitz Cargobull labai sėkmingai gamina vilkikų priekabas. Nėra ten jokios stebuklingos technologijos, bet dėl mąsto ekonomijos jų nesugebėtų nukonkuruoti joks priekabų garaže surinkinėtojas. Taip ir su troleibusais, Vilniaus VT pabandė, surinko pora troleibusu ir atsisakė šitos minties. Spėk kodėl? Nors geriau nespėk, aš tavo atsakymą jau žinau - nes korumpuoti ir nieko neišmano, aš geriausiai viską žinau. Visokiems Solaris vadovams iki tavo lygio kaip iki mėnulio.
VVT nustojo rinkti Amberius dėl kelių priežasčių. VVT neturi reikiamų pajėgumų ir surinkimo galimybės kažin ar siektų 2 vnt. per mėnesį. Taip pat kaip valdišką įmonę, VVT privalo laikytis neretai debiliškų viešųjų pirkimų reikalavimų ir tai žiaurus stabdis laiko prasme ir kelia kaštus. Bendrai dėl biurokatizmo bei VVT valdžios požiūrio. Na, nepamatė intereso ir suinteresuotumo troleibusų surinkime. Kam gaminti, geriau pirkti.
Todėl, aišku, surinkimą geriau būtų kad Lietuvoje darytų atskira įmonė, o ne VVT. Taip, atsirastų pelno maržos dalis (VVT galėtų būti kaip ir nesuinteresuota turėti pelno), bet būtų kiti reikalavimai kokybei iš vartotojo pusės. Vienoje įmonėje (kuri yra ir galutinis vartotojas) tą sunku pasiekti dėl organizacinių ir biurokatinių bei teisinių niuansų.
Kas dėl Solaris vadovų kompetencijos, tai gal nusiimk rožinius akinius. Lidle nėra krepšelių, kitose šalyse Lidle yra krepšeliai. Atspėk, pirkėjams nuo to geriau ar blogiau? O Lidl vadovybei nusispjaut. Taip ir su Solaris manageriais. Jiems nesvarbu. Jiems mat "pigiau" varinėti troleibusus bandymams į kitas šalis, nei nusitiesti kelių km kontaktinį tinklą šalia įmonės ar jos teritorijoje...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Nėra galimybės pagaminti savo. Detales reikia pirkti. Užsakant kelias detales jų kaina bus dvigubai brangesnė nei tiems, kas jas perka pastoviai masinei gamybai. Kas netiki - gali kreiptis tiesiogiai į gamintoją ir nusipirkti kokį nors virdulį, ar net 10 virdulių, bet kai nusipirks ir nueis į Senukus ar Maximą, jis pamatys, kad jie ten pigesni, nei perkant tiesiogiai iš gamintojo. Tai reiškia, kad net jeigu Lietuva gautų visas Solario troleibuso dalis - vien dalių kaina būtų brangesnė, nei Solaryje pagamintas, išbandytas ir dar su garantija gautas troleibusas. Ir čia aš kalbu vien apie dalis, nes gamyba atskiras reikalas - viena yra savikaina gaminant ant konvejerio, kita yra viską surinkinėjant rankomis.
Comment
Comment