Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai Jūs troleibusų talibai apsipręskit, gerai ar blogai, kad tuos 8 perka???

    Comment


      Nei gerai, nei blogai. Nes reikia bent 100 naujų troleibusų. Autobusams tai pinigų suranda, o kodėl ne troleibusams? Autobusų jau galėtų ir iš viso nepirkti paskutinių tų hibridų, o vietoj jų pirkti troleibusus.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nei gerai, nei blogai. Nes reikia bent 100 naujų troleibusų. Autobusams tai pinigų suranda, o kodėl ne troleibusams? Autobusų jau galėtų ir iš viso nepirkti paskutinių tų hibridų, o vietoj jų pirkti troleibusus.
        Gal dėl to, kad pagrindinis prioritetas yra ne autobusų ar troleibusų pirkimas, o kuo greitesnis Vilniaus VT atnaujinimas. Kadangi autobusai dvigubai pigiau kainuoja, tai juos perkant atnaujinimas vyksta dvigubai sparčiau.

        Comment


          Atnaujinti senamiesčio dangas būtų dvigubai pigiau ir dvigubai greičiau užklojant asfaltu

          Comment


            Tuoj troleibusus išvis šventąjai dvasiai prilyginsim, galėsim į troleibusų parką eiti melstis.

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

              Gal dėl to, kad pagrindinis prioritetas yra ne autobusų ar troleibusų pirkimas, o kuo greitesnis Vilniaus VT atnaujinimas. Kadangi autobusai dvigubai pigiau kainuoja, tai juos perkant atnaujinimas vyksta dvigubai sparčiau.
              Įdomu, kaip galima greitai atnajinti visa VT, jei atnaujinama tik jo dalis, o kita dalis lieka neatnaujinta? Troleibusai nėra brangūs, tik reikia rengti normalų konkursą, o ne pirkti iš vienintelio tiekėjo.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                Įdomu, kaip galima greitai atnajinti visa VT, jei atnaujinama tik jo dalis, o kita dalis lieka neatnaujinta? Troleibusai nėra brangūs, tik reikia rengti normalų konkursą, o ne pirkti iš vienintelio tiekėjo.
                Yra alternatyva pigesniems ir kokybiškiems troleibusams? Gal galima pavyzdžiu?

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Įdomu, kaip galima greitai atnajinti visa VT, jei atnaujinama tik jo dalis, o kita dalis lieka neatnaujinta?
                  Aš nekalbėjau apie viso VT atnaujinimą, iki šiol ir autobusai ne visi atnaujinti, aš kalbėjau apie tai, kad perkant autobusus VT yra atnaujinamas dvigubai greičiau.

                  Troleibusai nėra brangūs, tik reikia rengti normalų konkursą, o ne pirkti iš vienintelio tiekėjo.
                  Berods tu pats esi rašęs, kad Europoje liko vos pora normalių troleibusų gamintojų ir čia aš kalbu apie tuos gamintojus, kurie gamina serijiniu būdu, o ne visokius pavienius, kaip kad pas mus gaminti Amberiai. Tai suprantama, nes vakarams atsisakius troleibusų ir likus tik pavieniems miestams, išnyko ir jų gamintojai, sumažėjo konkurencija, išaugo kainos. Realiai perkant troleibusus nelabai yra iš ko rinktis, Kaunas smarkiai uždelsė su troleibusų pirkimu vien dėl to, kad Solaris tuo metu nepriiminėjo naujų užsakymų. Bet ir tie patys Solariai pilnai nesugeba pagaminti troleibusų, elektroniką dažniausiai perka iš šalies, pvz. Vilniaus nauji troleibusai su Škodos komponentais, negana to Lenkijoje net nėra bandomosios troleibusų trasos, juos testavimui reikia vežti į Čekiją, kas atitinkamai vėl smarkiai didina jų savikainą. Pamenu siūlei pirkti rusiškus ar tai baltarusiškus troleibusus, bet tai gal apsieisim be tokių pasiūlymų.

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                    Aš nekalbėjau apie viso VT atnaujinimą, iki šiol ir autobusai ne visi atnaujinti, aš kalbėjau apie tai, kad perkant autobusus VT yra atnaujinamas dvigubai greičiau.



                    Berods tu pats esi rašęs, kad Europoje liko vos pora normalių troleibusų gamintojų ir čia aš kalbu apie tuos gamintojus, kurie gamina serijiniu būdu, o ne visokius pavienius, kaip kad pas mus gaminti Amberiai. Tai suprantama, nes vakarams atsisakius troleibusų ir likus tik pavieniems miestams, išnyko ir jų gamintojai, sumažėjo konkurencija, išaugo kainos. Realiai perkant troleibusus nelabai yra iš ko rinktis, Kaunas smarkiai uždelsė su troleibusų pirkimu vien dėl to, kad Solaris tuo metu nepriiminėjo naujų užsakymų. Bet ir tie patys Solariai pilnai nesugeba pagaminti troleibusų, elektroniką dažniausiai perka iš šalies, pvz. Vilniaus nauji troleibusai su Škodos komponentais, negana to Lenkijoje net nėra bandomosios troleibusų trasos, juos testavimui reikia vežti į Čekiją, kas atitinkamai vėl smarkiai didina jų savikainą. Pamenu siūlei pirkti rusiškus ar tai baltarusiškus troleibusus, bet tai gal apsieisim be tokių pasiūlymų.
                    Šiuo metu yra apie 40 troleibusų gamintojų, tai rinktis yra iš ko. Beto, jei kai kurie miestai jų atsisako, reiškia gamintojai konkuruodami dėl užsakymų turėtų dar labiau kainą numušti.

                    https://en.wikipedia.org/wiki/List_o..._manufacturers
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                      Aš nekalbėjau apie viso VT atnaujinimą, iki šiol ir autobusai ne visi atnaujinti, aš kalbėjau apie tai, kad perkant autobusus VT yra atnaujinamas dvigubai greičiau.
                      Troleibusai sudaro apie 40 proc. riedmenų. Kaip atnaujinant tik autobusus galima atnaujinti visą VT? Kas per idiotizmas - atnaujinti vien tik autobusus ir pasiekti jų vidutinį amžių 5 metai, o troleibusų didesnę pusę turėti virš 20 metų, iš kurių dar pusė apie 30 metų??? O kodėl autobusai negali būti 10 metų vidutinio amžiaus? O tuo metu atnaujinti troleibusus?

                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                      Berods tu pats esi rašęs, kad Europoje liko vos pora normalių troleibusų gamintojų ir čia aš kalbu apie tuos gamintojus, kurie gamina serijiniu būdu, o ne visokius pavienius, kaip kad pas mus gaminti Amberiai. Tai suprantama, nes vakarams atsisakius troleibusų ir likus tik pavieniems miestams, išnyko ir jų gamintojai, sumažėjo konkurencija, išaugo kainos. Realiai perkant troleibusus nelabai yra iš ko rinktis, Kaunas smarkiai uždelsė su troleibusų pirkimu vien dėl to, kad Solaris tuo metu nepriiminėjo naujų užsakymų. Bet ir tie patys Solariai pilnai nesugeba pagaminti troleibusų, elektroniką dažniausiai perka iš šalies, pvz. Vilniaus nauji troleibusai su Škodos komponentais, negana to Lenkijoje net nėra bandomosios troleibusų trasos, juos testavimui reikia vežti į Čekiją, kas atitinkamai vėl smarkiai didina jų savikainą. Pamenu siūlei pirkti rusiškus ar tai baltarusiškus troleibusus, bet tai gal apsieisim be tokių pasiūlymų.
                      Lenkijoje yra kur troleibusus bandyti, yra net 3 miestai. O turint tiek užsakymų, kiek turi Solaris - tai jau įmonės problema, kodėl neturi poligono ar veža į Čekiją...

                      Ir kokia religija neleidžia pirkti iš Baltarusijos ar Ukrainos? Galiausiai daryti baigiamąjį surinkimą Lietuvoje? Lietuva ir taip nieko negamina, o nori gerai gyventi ir vartoti tik tai, kas geriausia. Taip nebūna. Kiek turi pinigų, kiek jų uždirbi, tokiu vartojimo lygiu ir gyvenimo kokybe turi tenkintis. Visi Lexusais, Mercedesais ar Ferrari nevažinėja. Ir nieko. Nereikia šokti aukščiau bambos.
                      Paskutinis taisė Al1; 2019.11.12, 12:19.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Šiuo metu yra apie 40 troleibusų gamintojų, tai rinktis yra iš ko. Beto, jei kai kurie miestai jų atsisako, reiškia gamintojai konkuruodami dėl užsakymų turėtų dar labiau kainą numušti.

                        https://en.wikipedia.org/wiki/List_o..._manufacturers
                        Gal prasprūdo pro akis, bet aš kalbėjau apie Europos gamintojus, gal kokioj Brazilijoj troleibusų galima ir pigiau įsigyti, bet jų transportavimo ar aptarnavimo kaštai bus tokie, kad gal net už patį troleibusą brangiau kainuos. Nors AI|1 ir siūlo, bet iš kokios Rusijos naujų troleibusų tikrai irgi niekas nepirks dėl tos pačios priežasties, dėl ko iš ten jokia technika nėra perkama, nei mobiliakai, nei autobusai, nei naujos mašinos. Lieka Europos gamintojai, iš kurių dauguma serijinę troleibusų gamybą taip pat yra apleidę. Visa tai reiškia labai mažą konkurenciją ir labai mažą masto ekonomiją, mąsto ekonomiją neigiamai veikia netgi didžiausius troleibusų gamintojus - jau minėtas Solaris naujus troleibusus veža testuoti į Čekiją. Visa tai smarkiai išaugina troleibusų kainą ir galvoti, kad dėl to, jog nėra daug troleibusų pirkėjų, jie turėtų kainuoti pigiau, yra tas pats, kas galvoti, jog kadangi nėra daug Ferrari pirkėjų - tai jos turėtų kainuoti pigiau.

                        Comment


                          Alio, alio. Apie kokią masto ekonomiją kalba, kai unifikacija su autobusais didžiulė. Tai ne tos senos "Škodos" ar ZiU, kurie buvo originalūs ir su autobusais unifikavosi tik tiltais ir dar kai kuriomis smulkmenomis... Dar kartą kartoju, prie ko čia ta Rusija, jei kalba eina apie Baltarusiją ir Ukrainą. Pusė dalių ten irgi vakarietiškos, bet kaina kažkodėl ne vakarietiška. Tai gal verta pirkti ir dabaigti surinkimą pas save? Ar religija neleidžia ir norisi šokinėti aukščiau bambos bei pirkti tik tai kas geriausia? Nereikia tos demagogijos, kad nesame tokie turtingi, kad pirkti prastą prekę. Vat būtent, kad reikia pirkti tai, kas pagal kišenę (tik vėlgi nereikia apie tai, kad autobusai pigiau - o gal visgi ukrainietiški ar baltarusiški troleibusai pigiau už autobusus išeitų?), o ne kažkokį iškreiptą suvokimą.

                          Comment


                            Tik nereikia.. Važiavęs aš tais troleibusais(ir autobusais) UA ir RU vietinės gamybos, tai geriau nereikia. Pavartyk phototrans.ru duombazes, manau neatsitiktinai pusė apynaujų troleibusų pažymėti kaip sugedę.. ko jau ko, bet tokio šlamšto mažiausiai mum reikia

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Alio, alio. Apie kokią masto ekonomiją kalba, kai unifikacija su autobusais didžiulė. Tai ne tos senos "Škodos" ar ZiU, kurie buvo originalūs ir su autobusais unifikavosi tik tiltais ir dar kai kuriomis smulkmenomis... Dar kartą kartoju, prie ko čia ta Rusija, jei kalba eina apie Baltarusiją ir Ukrainą. Pusė dalių ten irgi vakarietiškos, bet kaina kažkodėl ne vakarietiška. Tai gal verta pirkti ir dabaigti surinkimą pas save? Ar religija neleidžia ir norisi šokinėti aukščiau bambos bei pirkti tik tai kas geriausia? Nereikia tos demagogijos, kad nesame tokie turtingi, kad pirkti prastą prekę. Vat būtent, kad reikia pirkti tai, kas pagal kišenę (tik vėlgi nereikia apie tai, kad autobusai pigiau - o gal visgi ukrainietiški ar baltarusiški troleibusai pigiau už autobusus išeitų?), o ne kažkokį iškreiptą suvokimą.
                              Troleibusai nėra tik kėbulas, o kaip veikia mąsto ekonomija aš net du kartus pateikiau pavyzdį apie tai, kad Solaris troleibusai yra gabenami bandymams į Čekiją. Kas dėl troleibusų iš Baltarusijos, tai Rusijos lėktuve Sukhoi SuperJet 90% dalių yra vakarietiškos, bet niekas vakaruose jų neperka dėl nepatikimumo. Bet tu toliau išradingumu stebini ir siūlai schemą, kad kokie baltuarisiai nusiperka vakarietiškų dalių, kažką ten biški surenka, užsideda antkainį tiek ant tų dalių, tiek ant savo darbo ir tada mes nusiperkam ir surinkinėjam troleibusus iki galo. Ir kaip spėju tu galvoji, kad galutinis produktas turėtų būti ir pigesnis ir gal net patikimesnis. Nebūtų nei vieno, nei kito. Pažiūrėk kiek kainuoja mašinos, kurios surinkinėjamos konvejerio principu ir pažiūrėk, kiek jos kainuotų, jeigu koks meistrelis, iki tol užsiėmęs tik remontu, nuspręstų susipirkt dalis ir susirinkti mašiną pats. Kaina būtų x5 didesnė ir ne tik dėl to, kad pas jo nebūtų nei patirties, nei konvejerio, nei aparatūros, bet dar ir dėl to, kad pavieniui perkamos detalės žymiai brangiau kainuotų. Tada dar palygink to meistrelio ir kokios Audi gamyklos surinktos mašinos kokybę ir nebereikės daugiau apie tai svaigti.

                              Comment


                                Tiek troleibusų gaminant Solariui nieko nekainuotų įsirengti bandymų liniją pas save. Kodėl jie to nedaro? Nes tikriausiai įmonės valdžioje sėdi baltarankiai "efektyvūs" manageriai, kuriems svarbu tik piniginiai srautai, o ne reali fizinė įmonės veikla.
                                Tik nereikia lyginti lėktuvų su troleibusais. O rusiškų lėktuvų neperka dėl politinių sumetimų, o ne dėl nepatikimumo. Be to aviacijos pramonė Rusijoje buvo sąmoningai sunaikinta irgi vat tokių pat efektyvių managerių, kurie siūlė tik viską pirkti, o kam gaminti savo?
                                Aš tau dar kartą kartoju, kad galutinis surinkimas turi būti Lietuvoje. Autobusas ar troleibusas tai ne tik krūva dalių surinkimas. Jei taip būtų, tai lietuviai auksarankiai irgi galėtų savus modelius mikrobų ir net lengvųjų mašinų surinkinėti. Bet neišeina. Nes mašiną reikia visų pirma suprojektuoti, išbandyti, o tam Lietuvoje nėra ir niekada nebuvo potencialo. Todėl arba perki gatavus kitų modulius ir juos surinkinėji, arba perki licenciją ir technologinį procesą, tada gali gaminti beveik nuo nulio.
                                Nesek čia pasakų. Amberių surinkimas parodė, kad jie kainuoja pigiau nei gatavas troleibusas iš Solario ar pan. Aišku, tuoj pradėsi aiškinti, kad Amberis ir Solaris tai skirtinga kokybė. Taip, skirtinga. Bet dar kartą kartoju, kad reikia gyventi pagal kišenę ir galimybes, o ne svaigti apie viską kas geriausia turint skatikus kišenėje. Jei visi šitaip mąstytų, tai pasaulyje būtų vos po 1-2 visų prekių gamintojus. O kam gaminti, jei galima nusipirkti? Tik iš ko nusipirkti, jei pats nieko negalimi ir neparduodi? O gigantinės korporacijos pamintų viską po savimi, įvairiausias pramonės šakas. Kas iš esmės ir vyksta pasaulyeje, o tos šalys, kurios pasirinko tik vartoti ir dar svaigsta apie viso kas geriausia vartojimą, taip ir murkdosi šūde...

                                Comment


                                  Aš nežinau kaip tau išaiškinti mąsto ekonomijos esmę, tai ir nebesistengsiu. Bet jeigu aš suprantu jos prasmę - tai nereiškia, kad aš esu prieš gamybą Lietuvoje. Vienas didžiausių Panevėžio darbdavių Schmitz Cargobull labai sėkmingai gamina vilkikų priekabas. Nėra ten jokios stebuklingos technologijos, bet dėl mąsto ekonomijos jų nesugebėtų nukonkuruoti joks priekabų garaže surinkinėtojas. Taip ir su troleibusais, Vilniaus VT pabandė, surinko pora troleibusu ir atsisakė šitos minties. Spėk kodėl? Nors geriau nespėk, aš tavo atsakymą jau žinau - nes korumpuoti ir nieko neišmano, aš geriausiai viską žinau. Visokiems Solaris vadovams iki tavo lygio kaip iki mėnulio.

                                  Comment


                                    Na, Amberių tikrai galėtų daugiau pagaminti. Kokybė gal prastesnė, bet būtų savo ir pigesni. O žiūrint į ateitį galiausiai ir kokybė pagerėtų. Įdomu, kodėl ignoruojamas tas faktas, kad yra galimybė pagaminti savo?

                                    Comment


                                      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                      Na, Amberių tikrai galėtų daugiau pagaminti. Kokybė gal prastesnė, bet būtų savo ir pigesni. O žiūrint į ateitį galiausiai ir kokybė pagerėtų. Įdomu, kodėl ignoruojamas tas faktas, kad yra galimybė pagaminti savo?
                                      Nėra galimybės pagaminti savo. Detales reikia pirkti. Užsakant kelias detales jų kaina bus dvigubai brangesnė nei tiems, kas jas perka pastoviai masinei gamybai. Kas netiki - gali kreiptis tiesiogiai į gamintoją ir nusipirkti kokį nors virdulį, ar net 10 virdulių, bet kai nusipirks ir nueis į Senukus ar Maximą, jis pamatys, kad jie ten pigesni, nei perkant tiesiogiai iš gamintojo. Tai reiškia, kad net jeigu Lietuva gautų visas Solario troleibuso dalis - vien dalių kaina būtų brangesnė, nei Solaryje pagamintas, išbandytas ir dar su garantija gautas troleibusas. Ir čia aš kalbu vien apie dalis, nes gamyba atskiras reikalas - viena yra savikaina gaminant ant konvejerio, kita yra viską surinkinėjant rankomis.

                                      Comment


                                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                        Aš nežinau kaip tau išaiškinti mąsto ekonomijos esmę, tai ir nebesistengsiu. Bet jeigu aš suprantu jos prasmę - tai nereiškia, kad aš esu prieš gamybą Lietuvoje. Vienas didžiausių Panevėžio darbdavių Schmitz Cargobull labai sėkmingai gamina vilkikų priekabas. Nėra ten jokios stebuklingos technologijos, bet dėl mąsto ekonomijos jų nesugebėtų nukonkuruoti joks priekabų garaže surinkinėtojas. Taip ir su troleibusais, Vilniaus VT pabandė, surinko pora troleibusu ir atsisakė šitos minties. Spėk kodėl? Nors geriau nespėk, aš tavo atsakymą jau žinau - nes korumpuoti ir nieko neišmano, aš geriausiai viską žinau. Visokiems Solaris vadovams iki tavo lygio kaip iki mėnulio.
                                        Aš žinau, kas yra masto ekonomija. Tik yra daug atvejų, kai ji nesuveikia. Taip, praktiškai jokia ES įmonės masto ekonomija nieko negali prieš prekes iš Kinijos ir kitų besivystančių šalių. Taip, kartais netgi prastesnė kokybė nusveria kainą, kuri yra kelis kartus mažesnė... Taip ir baltarusiškų ir ukrainietiškų troleibusų atveju, jokia masto ekonomija ES gamintojams niekuo nepadės - BY ir UA troleibusai bus bent porą kartų ir daugiau pigesni. Net įvertinus galutinį surinkimą Lietuvoje, jų kaina vis tiek būtų gerokai mažesnė.
                                        VVT nustojo rinkti Amberius dėl kelių priežasčių. VVT neturi reikiamų pajėgumų ir surinkimo galimybės kažin ar siektų 2 vnt. per mėnesį. Taip pat kaip valdišką įmonę, VVT privalo laikytis neretai debiliškų viešųjų pirkimų reikalavimų ir tai žiaurus stabdis laiko prasme ir kelia kaštus. Bendrai dėl biurokatizmo bei VVT valdžios požiūrio. Na, nepamatė intereso ir suinteresuotumo troleibusų surinkime. Kam gaminti, geriau pirkti.
                                        Todėl, aišku, surinkimą geriau būtų kad Lietuvoje darytų atskira įmonė, o ne VVT. Taip, atsirastų pelno maržos dalis (VVT galėtų būti kaip ir nesuinteresuota turėti pelno), bet būtų kiti reikalavimai kokybei iš vartotojo pusės. Vienoje įmonėje (kuri yra ir galutinis vartotojas) tą sunku pasiekti dėl organizacinių ir biurokatinių bei teisinių niuansų.

                                        Kas dėl Solaris vadovų kompetencijos, tai gal nusiimk rožinius akinius. Lidle nėra krepšelių, kitose šalyse Lidle yra krepšeliai. Atspėk, pirkėjams nuo to geriau ar blogiau? O Lidl vadovybei nusispjaut. Taip ir su Solaris manageriais. Jiems nesvarbu. Jiems mat "pigiau" varinėti troleibusus bandymams į kitas šalis, nei nusitiesti kelių km kontaktinį tinklą šalia įmonės ar jos teritorijoje...

                                        Comment


                                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                          Nėra galimybės pagaminti savo. Detales reikia pirkti. Užsakant kelias detales jų kaina bus dvigubai brangesnė nei tiems, kas jas perka pastoviai masinei gamybai. Kas netiki - gali kreiptis tiesiogiai į gamintoją ir nusipirkti kokį nors virdulį, ar net 10 virdulių, bet kai nusipirks ir nueis į Senukus ar Maximą, jis pamatys, kad jie ten pigesni, nei perkant tiesiogiai iš gamintojo. Tai reiškia, kad net jeigu Lietuva gautų visas Solario troleibuso dalis - vien dalių kaina būtų brangesnė, nei Solaryje pagamintas, išbandytas ir dar su garantija gautas troleibusas. Ir čia aš kalbu vien apie dalis, nes gamyba atskiras reikalas - viena yra savikaina gaminant ant konvejerio, kita yra viską surinkinėjant rankomis.
                                          Seki pasakas. Altas gamina (dadarinėja) mikrobus ir jie pigesni nei originalūs iš gamyklų. Jei su mikrobais tai išeina, kodėl neturi išeiti su troleibusais?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X