Visi žemagrindžiai pritaikyti vežti invalidus. Tam ir atsirado žemagrindžiai, o ne dėl to, kad kažkam to užsinorėjo. Tai, kad senuose žemagrindžiuose nėra rampų ar vietų invalido vežimėliui nieko nereiškia - viskas atsiranda procese. Vėlesnės gamybos žemagrindžiai jau turi ir vietas vežimėliui, ir rampas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Cituoju fb grupes pranesima:
Marius Markevičius to Troleibusai - ekologiškas transportas. Išsaugokim ir auginkim!
Šiandien 89-tajame autobusų maršrute, kur turėtų važinėti elektriniai mikroautobusai, ir vėl riedėjo dyzelinis Isuzu. Kažkaip „ateitis“ nelabai veikia
Na bet paslapčia procesai vyksta. Kaip pavyko sužinoti, patyliukais ruošiamas vieningos Vilniaus miesto viešojo transporto maršrutų sistemos projektas. Troleibusų ir autobusų maršrutai nebeturės tų pat numerių. Kodėl taip daroma? Atsakymą nuspėti nesunku – naujuosiuose Solaris dyzeliniuose autobusuose jau suprogramuoti troleibusų maršrutai, tad nenuostabu, jei „netikėtai“ tai viename, tai kitame troleibusų maršrute pradės „laikinai“ pasirodyti dyzeliai. Maskva artėja prie Vilniaus, ura tavarišči!
Prakeikti gandonai.
- 10 patinka
Comment
-
Man dviprasmiški jausmai apie troleibusus. Palaikau tiek norinčių, kad troleibusų tinklas būtų tobulinamas, tiek kad naikinamas, nuomones. Pats esu dažnas VT naudotojas.
Kaune jau seniai nebėra bendrų numerių su autobusais, bet troleibusus dar perka iš lenkų. Nepanašu, kad pabaiga jiems artėja. Susidaro įspūdis, kad Vilnius pirmas panaikins troleibusus, o Kaunas panaikins paskutinis. Gal, kad Kaune truputį geresnis gatvių tinklas troleibusams, būta net plėtros, neseniai užpirko naujų troleibusų, pakeis 1980-ųjų pradžios (absurdas, koks amžius) Škodas
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPrakeikti gandonai.
Bet šiaip jau eilinis veiksmas, kuris kruopščiai slepiamas nuo visuomenės kaip gerais "išvystyto socializmo" laikais. Nauja karta
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO ką naujienų portalai? Remtis to FB puslapio informacija, yra tas pats, kaip architektūros ir urbanistikos entuziastui skaityt "kultūros paveldo draugus". Labai specifinė publika ten.
Kitas pvz.: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=82641107
Na o šiaip gautu oficialų atsakymą iš savivaldybės. Pakeltų biški triukšmo visuomėneje ir pačioje savivaldybėje. Blogiausia tylėjimas.
Blin gal jau laikas mums patiems savo naujienų protalą kūrti?
Comment
-
Bijau, kad VMS yra per silpni priimti sprendimą, kad koks viešasis transportas turėtų važinėti miesto gatvėmis - turėtų nuspręsti gilios studijos, tyrimai ir ekspertų skaičiavimai, o ne 'visuomenės balsas', su savo didžiausiu argumentu - 'prisirišim grandinėmis prie troleibusų ir nieko jūs neatimsit'.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTroleibusai jau seniai numiręs reikalas. Klausimas tik kiek mes dar apsimetinėsime, kad lavonas yra gyvas.
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąBijau, kad VMS yra per silpni priimti sprendimą, kad koks viešasis transportas turėtų važinėti miesto gatvėmis - turėtų nuspręsti gilios studijos, tyrimai ir ekspertų skaičiavimai, o ne 'visuomenės balsas', su savo didžiausiu argumentu - 'prisirišim grandinėmis prie troleibusų ir nieko jūs neatimsit'.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTų tyrimų jau pridaryta įvairiausiuose pasaulio miestuose, tai neteko dar girdėti išvados, kad troleibusai būtų pralaimėję prieš dyzelius, ypač jei kontaktinis tinklas jau yra. Tik Rusijoje padaroma ir atvirkštinių išvadų, nes ten vis dar nesibaigė prichvatizacija...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąTai kaip čia visgi, ar tai tiesiog savivaldybės rimtas požiūris, kad troleibusai Vilniui nereikalingi, ar tai visgi kažkoks lobizmas ar korupcija?
- 1 patinka
Comment
-
Man tai čia panašu, kad iš nieko pučiamas didelis burbulas. Dėl vieningos maršrutų numerių sistemos, tai jau seniai to reikėjo ir tikėkimės pagaliau tai įvyks, nes maršrutas yra vienas dalykas, o vežanti transporto priemonė, kaip jau buvo n kartų diskutuota - visiškai kitas dalykas. Jie niekaip nesisieja.
Nesidubliuojanti numeracija suteiktų transporto sistemai lankstumo. Nes dėl įvairių renginių, remontų ar kt. priežasčių uždarius kai kurias gatvių atkarpas eismui, galima būtų vietoje troleibusų laikinai paleisti autobusus, kurie važiuotų artimiausia įmanoma apylanka. Dabartiniu atveju, tai maršrutai arba išvis nevažiuoja, arba važiuoja pakeista ir sutrumpinta trasa, nes troleibusas neturi lankstumo apvažiuoti tokias kliūtis.
O spręsti ar taip bandoma paslapčia "atsikratyti" troleibusų reikėtų tik sulaukus VMS komentaro ir atsakymų. Akivaizdu, kad pernelyg mažai turima informacijos apie planus/neplanus atnaujinti troleibusų parką ir viziją dėl miesto transporto rūšių.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
O kas dėl Talino tyrimų ir priimto sprendimo atsisakyti troleibusų? Ar čia irgi prikursime konspiracijų apie 'prichvatizaciją'? Jeigu Rusiją čia norima pateikti kaip atsilikėlę, kuri atsisako troleibusų, tai greičiau yra atvirkščiai - Rusija yra atsilikėlė, nes dauguma pasaulio miestų jau seniausiai atsisakė troleibusų, kai Rusija liko bene labiausiai troleibutizuota šalimi, panašiai, kaip ir Lietuva su visu tuo sovietiniu paveldu ir nenoriu viešąjį transportą vertinti ne jausmais, o ekonomine logika ir skaičiavimais (tame tarpe ir ekologiniais).Paskutinis taisė AudriusV; 2019.11.08, 10:28.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąLabia keistas jausmas ant tokio posto spausti "patinka". Jausmas labiau priešingas. VMS įsikandę savo eletrobusų vizijos toliau perka dyzelius
- 2 patinka
Comment
Comment