Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visi žemagrindžiai pritaikyti vežti invalidus. Tam ir atsirado žemagrindžiai, o ne dėl to, kad kažkam to užsinorėjo. Tai, kad senuose žemagrindžiuose nėra rampų ar vietų invalido vežimėliui nieko nereiškia - viskas atsiranda procese. Vėlesnės gamybos žemagrindžiai jau turi ir vietas vežimėliui, ir rampas.

    Comment


      Cituoju fb grupes pranesima:

      Marius Markevičiusto Troleibusai - ekologiškas transportas. Išsaugokim ir auginkim!
      Šiandien 89-tajame autobusų maršrute, kur turėtų važinėti elektriniai mikroautobusai, ir vėl riedėjo dyzelinis Isuzu. Kažkaip „ateitis“ nelabai veikia

      Na bet paslapčia procesai vyksta. Kaip pavyko sužinoti, patyliukais ruošiamas vieningos Vilniaus miesto viešojo transporto maršrutų sistemos projektas. Troleibusų ir autobusų maršrutai nebeturės tų pat numerių. Kodėl taip daroma? Atsakymą nuspėti nesunku – naujuosiuose Solaris dyzeliniuose autobusuose jau suprogramuoti troleibusų maršrutai, tad nenuostabu, jei „netikėtai“ tai viename, tai kitame troleibusų maršrute pradės „laikinai“ pasirodyti dyzeliai. Maskva artėja prie Vilniaus, ura tavarišči!
      Tai kaip ir viskas su troleibusais. Ateitis visiškai aiški. Suprantama kodėl ne pirko su autonomine eiga ir kodel pirko tik uz nemokamas ES lesas.

      Prakeikti gandonai.
      Paskutinis taisė Mettal; 2019.11.10, 12:23. Priežastis: Autoriaus prašymu pašalintos foto

      Comment


        Troleibusai jau seniai numiręs reikalas. Klausimas tik kiek mes dar apsimetinėsime, kad lavonas yra gyvas.

        Comment


          Man dviprasmiški jausmai apie troleibusus. Palaikau tiek norinčių, kad troleibusų tinklas būtų tobulinamas, tiek kad naikinamas, nuomones. Pats esu dažnas VT naudotojas.

          Kaune jau seniai nebėra bendrų numerių su autobusais, bet troleibusus dar perka iš lenkų. Nepanašu, kad pabaiga jiems artėja. Susidaro įspūdis, kad Vilnius pirmas panaikins troleibusus, o Kaunas panaikins paskutinis. Gal, kad Kaune truputį geresnis gatvių tinklas troleibusams, būta net plėtros, neseniai užpirko naujų troleibusų, pakeis 1980-ųjų pradžios (absurdas, koks amžius) Škodas

          Comment


            Kur oficialus patvirtinimas?

            Comment


              Tokius dalykus reikia kelti į viešumą. Manau Marius Markevičius galėtų ir plačiau tokias naujienas paskelbti. NVTKA. Taipogi delfis mėgsta tokias razinkas. Svarbu netylėti.

              Comment


                O ką naujienų portalai? Remtis to FB puslapio informacija, yra tas pats, kaip architektūros ir urbanistikos entuziastui skaityt "kultūros paveldo draugus". Labai specifinė publika ten.

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  Prakeikti gandonai.
                  Šitas geras.

                  Bet šiaip jau eilinis veiksmas, kuris kruopščiai slepiamas nuo visuomenės kaip gerais "išvystyto socializmo" laikais. Nauja karta

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    O ką naujienų portalai? Remtis to FB puslapio informacija, yra tas pats, kaip architektūros ir urbanistikos entuziastui skaityt "kultūros paveldo draugus". Labai specifinė publika ten.
                    Na ne primas kartas būtų. Pats M. Markevičius ne kartą tą temą yra kalbėjęs.
                    Kitas pvz.: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=82641107

                    Na o šiaip gautu oficialų atsakymą iš savivaldybės. Pakeltų biški triukšmo visuomėneje ir pačioje savivaldybėje. Blogiausia tylėjimas.

                    Blin gal jau laikas mums patiems savo naujienų protalą kūrti?

                    Comment


                      Šiap, spėju didesnė dalis visuomenės būtų už troleibusų naikinimą, tai dar klausimas kas liks gaidžio vietoje

                      Comment


                        Bijau, kad VMS yra per silpni priimti sprendimą, kad koks viešasis transportas turėtų važinėti miesto gatvėmis - turėtų nuspręsti gilios studijos, tyrimai ir ekspertų skaičiavimai, o ne 'visuomenės balsas', su savo didžiausiu argumentu - 'prisirišim grandinėmis prie troleibusų ir nieko jūs neatimsit'.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Troleibusai jau seniai numiręs reikalas. Klausimas tik kiek mes dar apsimetinėsime, kad lavonas yra gyvas.
                          Bijau kad didelė pasaulio dalis su tamsta nesutinka ir troleibusų tinklus dar netgi ir plečia.

                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                          Bijau, kad VMS yra per silpni priimti sprendimą, kad koks viešasis transportas turėtų važinėti miesto gatvėmis - turėtų nuspręsti gilios studijos, tyrimai ir ekspertų skaičiavimai, o ne 'visuomenės balsas', su savo didžiausiu argumentu - 'prisirišim grandinėmis prie troleibusų ir nieko jūs neatimsit'.
                          Tų tyrimų jau pridaryta įvairiausiuose pasaulio miestuose, tai neteko dar girdėti išvados, kad troleibusai būtų pralaimėję prieš dyzelius, ypač jei kontaktinis tinklas jau yra. Tik Rusijoje padaroma ir atvirkštinių išvadų, nes ten vis dar nesibaigė prichvatizacija...

                          Comment


                            Labia keistas jausmas ant tokio posto spausti "patinka". Jausmas labiau priešingas. VMS įsikandę savo eletrobusų vizijos toliau perka dyzelius

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                              Tų tyrimų jau pridaryta įvairiausiuose pasaulio miestuose, tai neteko dar girdėti išvados, kad troleibusai būtų pralaimėję prieš dyzelius, ypač jei kontaktinis tinklas jau yra. Tik Rusijoje padaroma ir atvirkštinių išvadų, nes ten vis dar nesibaigė prichvatizacija...
                              O kas dėl Talino tyrimų ir priimto sprendimo atsisakyti troleibusų? Ar čia irgi prikursime konspiracijų apie 'prichvatizaciją'? Jeigu Rusiją čia norima pateikti kaip atsilikėlę, kuri atsisako troleibusų, tai greičiau yra atvirkščiai - Rusija yra atsilikėlė, nes dauguma pasaulio miestų jau seniausiai atsisakė troleibusų, kai Rusija liko bene labiausiai troleibutizuota šalimi, panašiai, kaip ir Lietuva su visu tuo sovietiniu paveldu ir nenoriu viešąjį transportą vertinti ne jausmais, o ekonomine logika ir skaičiavimais (tame tarpe ir ekologiniais).

                              Comment


                                Tai kaip čia visgi, ar tai tiesiog savivaldybės rimtas požiūris, kad troleibusai Vilniui nereikalingi, ar tai visgi kažkoks lobizmas ar korupcija?
                                Na ir šiaip troleibusai yra vienas iš Vilniaus simboliu.

                                Comment


                                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                  Tai kaip čia visgi, ar tai tiesiog savivaldybės rimtas požiūris, kad troleibusai Vilniui nereikalingi, ar tai visgi kažkoks lobizmas ar korupcija?
                                  O kodėl negali būti nei savivaldybės požiūris, nei visuomenės nuomonė, nei lobizmas ar korupcija - o tiesiog ekspertinės išvados? Kodėl ne studijos ir tyrimai turėtų nuspręsti, kokį Vilniui transportą reikėtų turėti? Jeigu kas galvoja, kad aš turiu kažką prieš troleibusus asmeniškai - tai jis labai klysta. Aš nemėgstų ne troleibusų, aš nemėgstu neracionalaus požiūrio, kada ne ekspertiniai tyrimai, o visuomenės nuomonė turėtų nuspręsti kokį geriau viešąjį transportą turėti. Maksimum, ką visuomenė turėtų spręsti, tai yra kokios spalvos dažyti tuos troleibusus ar autobusus, bet jeigu 'visuomenės balsas' sudarinės ir technines specifikas viešiesiems pirkimams - tai aš nežinau ką mes nusipirktumėm. Koks VT yra tinkamiausias Vilniuje yra ne 'nuomonės', o gilių skaičiavimų ir studijų esmė. Studijos ir tyrimai turi konkrečiais skaičiais atsakyti į tūkstantį klausimų - kokia įsigijimo savikaina, kokia nuvažiuoto kilometro savikaina, kiek sumažėja tarša, kiek kontaktinių tinklų avarijų įvyksta, kokie dėl tų avarijų susidaro kamščiai ir kiek dėl tų kamščių padidėja tarša ir kiek žmonėms kainuoja sugaištas laikas, kiek remontuojant gatves kainuoja kontaktinio tinklo perkėlimas ir t.t. ir t.t., tų klausimų yra tūkstančiai. Aš esu už tai, kad sprendimą nulemtų gili studija ir jeigu tas sprendimas būtų troleibusai - aš palaikyčiau troleibusus, nes gilia studija aš pasitikėti galiu kur kas labiau, nei visuomenės nuomone, dažniausiai paremta jausmais. Tik spėju, kad neatsiras troleibusisto, kuris galėtų pasakyti tą patį - 'tai samdom nepriklausomus užsienio ekspertus, kurie tokią studiją padarytų'.

                                  Comment


                                    Man tai čia panašu, kad iš nieko pučiamas didelis burbulas. Dėl vieningos maršrutų numerių sistemos, tai jau seniai to reikėjo ir tikėkimės pagaliau tai įvyks, nes maršrutas yra vienas dalykas, o vežanti transporto priemonė, kaip jau buvo n kartų diskutuota - visiškai kitas dalykas. Jie niekaip nesisieja.
                                    Nesidubliuojanti numeracija suteiktų transporto sistemai lankstumo. Nes dėl įvairių renginių, remontų ar kt. priežasčių uždarius kai kurias gatvių atkarpas eismui, galima būtų vietoje troleibusų laikinai paleisti autobusus, kurie važiuotų artimiausia įmanoma apylanka. Dabartiniu atveju, tai maršrutai arba išvis nevažiuoja, arba važiuoja pakeista ir sutrumpinta trasa, nes troleibusas neturi lankstumo apvažiuoti tokias kliūtis.
                                    O spręsti ar taip bandoma paslapčia "atsikratyti" troleibusų reikėtų tik sulaukus VMS komentaro ir atsakymų. Akivaizdu, kad pernelyg mažai turima informacijos apie planus/neplanus atnaujinti troleibusų parką ir viziją dėl miesto transporto rūšių.

                                    Comment


                                      Šiame reikale nesuprantu logikos leisti autobusus troleibusų maršrutais. Jei jau taip yra, gal juos reikia modifikuoti, turint lankstesnę transporto priemonę, ar iš viso pakeisti VT tinklą.

                                      Comment


                                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                        O kas dėl Talino tyrimų ir priimto sprendimo atsisakyti troleibusų? Ar čia irgi prikursime konspiracijų apie 'prichvatizaciją'? Jeigu Rusiją čia norima pateikti kaip atsilikėlę, kuri atsisako troleibusų, tai greičiau yra atvirkščiai - Rusija yra atsilikėlė, nes dauguma pasaulio miestų jau seniausiai atsisakė troleibusų, kai Rusija liko bene labiausiai troleibutizuota šalimi, panašiai, kaip ir Lietuva su visu tuo sovietiniu paveldu ir nenoriu viešąjį transportą vertinti ne jausmais, o ekonomine logika ir skaičiavimais (tame tarpe ir ekologiniais).
                                        Daugelyje pasaulių šalių miestuose buvo atsisakę tramvajaus, bet vėl juos grąžina vietoje autobusų, nors tai dar brangiau nei troleibusai ir techniškai, ir dėl papildomos infrastruktūros. Be to tramvajus reikalauja atskiros kelio juostos t.t. Tai, kad Talinas atsisako troleibusų dėl hibridinių autobusų - ne rodiklis , yra daugiau miestų, kurie nesiruošia jų mažinti ar naikinti. Aš manau, kad kontaktinis tinklas ,kuris kai kam atrodo atgyvena, gali tapti privalumu, nes akumuliatoriai dėl masiškumo pinga ir pigs kaip ir elektros varikliai. Tai, kad elektros variklius naudojančios priemonės galės krautis joms važiuojant - tai didelis pliusas transporto sistemai, nes tokios transporto priemonėms nebus prastovų, jų reikės mažiau, transportavimas taps sąlyginai pigesnis. Nepasinaudoti tokiomis turimomis galimybėmis, jas panaikinti - trumparegiška ir neracionalu. Būkime nors šiuo klausimu pragmatiškesni nei estai.
                                        Paskutinis taisė AudriusV; 2019.11.08, 10:28.
                                        Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Labia keistas jausmas ant tokio posto spausti "patinka". Jausmas labiau priešingas. VMS įsikandę savo eletrobusų vizijos toliau perka dyzelius
                                          Nes galima pasigirti nupirktu didesniu kiekiu už tą pačia sumą. Giliau gilintis į ilgalaikes pasekmes niekam neįdomu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X