Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ka tik VMS Taryba prieme sprendima del nauju troleibusu pirkimo BE autonomines ridos.
    Nusispjaudama i VISU komititetu siulymus pirkti butent su autonomine rida. Cia politinis klausimas? Kas cia per marazmas? Kodel zmones, absoliuciai nieko nenutuokiantys technikoje sprendzia kokie turi buti perkami troleibusai?

    Ar Vilnius nera vienintelis miestas europoje perkantis troleibusus be autonomines ridos? Neturiu zodziu, atleiskite, nes toliau sektu vien keiksmai.

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
      Ka tik VMS Taryba prieme sprendima del nauju troleibusu pirkimo BE autonomines ridos.
      Nusispjaudama i VISU komititetu siulymus pirkti butent su autonomine rida. Cia politinis klausimas? Kas cia per marazmas? Kodel zmones, absoliuciai nieko nenutuokiantys technikoje sprendzia kokie turi buti perkami troleibusai?

      Ar Vilnius nera vienintelis miestas europoje perkantis troleibusus be autonomines ridos? Neturiu zodziu, atleiskite, nes toliau sektu vien keiksmai.
      Vilnius ne vienintelis toks, dar yra ir Kaunas. http://www.troleibusas.lt/?p=4240
      Šiaip pagal troleibusas.lt informaciją dar 1 miestas Europoje vykdo konkursus ,kur troleibusai bus perkami tik be autonominės eigos.
      Paskutinis taisė AudriusV; 2019.10.16, 18:50.
      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

      Comment


        Be autonominės eigos aišku blogai, bet ją, kažkada galima bus sumontuot.

        Didesnė blogybė, jei jie bus trumpi, tokiam T2 ir T7 verkiant reikia ilgų troleibusų. Gavus naujuosius, galvojau bus protingiau triašiai paskirstyti, dabar jie kokiam T1 ar T3 orą vežioja, o T7 kaip silkės statinėje žmonės važiuoja.

        Comment


          Ankščiau buvo minėta, kad 8-iems troleibusams gauti 2 mln. iš ES ir 700k. papildomai iš savivaldybės, tai viso 2.7 mln. 8 troleibusams?!?! Jei būtų ilgi tai už tokią kainą gal ir suprasčiau už tiek vienetų, bet trumpi už tiek tai... bet čia matyt tik pasvajokime, kad bus ilgi...
          Ir apskritai kiekis gan juokingas.

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            Ka tik VMS Taryba prieme sprendima del nauju troleibusu pirkimo BE autonomines ridos.
            Nusispjaudama i VISU komititetu siulymus pirkti butent su autonomine rida. Cia politinis klausimas? Kas cia per marazmas? Kodel zmones, absoliuciai nieko nenutuokiantys technikoje sprendzia kokie turi buti perkami troleibusai?

            Ar Vilnius nera vienintelis miestas europoje perkantis troleibusus be autonomines ridos? Neturiu zodziu, atleiskite, nes toliau sektu vien keiksmai.
            Net Ukraina mus šioje srityje lenkia...

            Comment


              Sutinku, jog pasitaiko situacjų, kai reikėtų pavažiuoti ant akumo aplenkiant kažkokią kliūtį, bet mano galva dabar 1000 kart svarbiau tiesiog pakeisti senas Skodas. Tikrai geriau 8 be autonomines eigos, nei 6-7. Taip pat tikiuosi, jog kažkada atsiras ir triašių naujų troleibusų. Pagal kainą tai čia tikrai dviašiai bus.

              Comment


                Parašė Horn Rodyti pranešimą
                geriau 8 be autonomines eigos, nei 6-7
                Autonominę eigą perkant tą patį skaičių troleibusų VVT siūlė finansuoti iš savo resursų, bet savivaldybė tam nepritarė. VVT puikiai žino Kauno istoriją, kuomet jau post factum buvo suvokta klaida (troleibusų be baterijų nupirkimas), tačiau sužinojo, kad tokiu atveju tokios funkcijos įdiegimas į jau pagamintą „buką“ troleibusą kainuotų gerokai brangiau negu troleibuso su baterijomis užsakymas iš karto (ty., jeigu pradžioje pilnavertė 15 - 25 km autonominė eiga iš Solario būtų kainavusi papildomai iki 50 tūkst. eurų, į jau pagamintus troleibusus ją pasiūlė įdiegti už nei daug nei mažai – už 100 tūkst. eurų, taigi, bet koks noras atšoko). Kodėl? Solariui būtų tekę išmesti jau nupirktus vien rankiniu būdu valdomus „ūsus“, bet ir keisti dalį elektronikos.
                Ne visai į temą – senieji Talino Solaris Trollino, nors neturi autonominės eigos, tačiau turi galimybę iš kabinos „ūsus“ ir nuleisti žemyn (ta funkcija yra ir senuosiuose Vilniaus Solariuose), ir pakelti aukštyn (šios funkcijos Vilniuje nėra). Kodėl? Taline perkant troleibusus buvo tikimasi vėliau į juos vėliau įdiegti baterijas, bet pradėjus troleibusų naikinimo vajų šie planai, žinoma, buvo palaidoti.

                Taip, planuojama pirkti standartinės talpos troleibusus. Visgi norisi tikėtis, kad VVT atstovai, kurie šį ir kitą mėnesį įvairiuose renginiuose pamatysi ne tik dvigubus, bet ir trigubus troleibusus, gal pradės galvoti kiek kitaip...

                Už Vilnių be tramvajų!

                Comment


                  Kliūties apvažiavimui nereikalinga autonominė eiga 15-25 km. Tokia eiga reikalinga, jei planuojamas maršruto pratęsimas ar dalis maršruto be kontaktinio tinklo. Kliūties apvažiavimui pakaktų eigos 1-2 km. Nereikėtų ir šildymo bei kondicionavimo iš akumuliatorių - kliūties apvažiamo metu neveiktų nei šildymas, nei kondicionavimas. Nereikalingas ir automatinis štangų pakėlimas, pakaktų tik nuleidimo. Visa tai neturėtų labai daug kainuoti ir ženkliai pabranginti troleibuso.

                  Comment


                    Paradoksas tame, kad tie 130 naujų troleibusų tikriausiai kainuos panašiai, kaip 250 naujų autobusų, net ir be autonominės eigos. Antras paradoksas, kad jų eksploatacijos savikaina nuvažiuotam kilometrui, greičiausiai bus brangesnė, nei tų pačių autobusų. Ekonominės logikos nulis, bet ką čia apie ekonomiką, kai troleibusai Vilniaus užterštumą pakeis iš esmės.

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                      Paradoksas tame, kad tie 130 naujų troleibusų tikriausiai kainuos panašiai, kaip 250 naujų autobusų, net ir be autonominės eigos. Antras paradoksas, kad jų eksploatacijos savikaina nuvažiuotam kilometrui, greičiausiai bus brangesnė, nei tų pačių autobusų. Ekonominės logikos nulis, bet ką čia apie ekonomiką, kai troleibusai Vilniaus užterštumą pakeis iš esmės.
                      Čia tik tavo niekuo nepagrįsta troleibusofobija.

                      Comment


                        Kokia prasmė pirkti su autonomine eiga, jeigu jie pakeis dabar esančius senus troleibusus, t.y. važinės ten, kur 100% yra kontaktinis tinklas? Pirkt dėl tų 1% atvejų, kai kažkas nutinka maršrute? Vargu ar apsimoka.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Kokia prasmė pirkti su autonomine eiga, jeigu jie pakeis dabar esančius senus troleibusus, t.y. važinės ten, kur 100% yra kontaktinis tinklas? Pirkt dėl tų 1% atvejų, kai kažkas nutinka maršrute? Vargu ar apsimoka.
                          Apsimokėtų, jei būtų kitaip organizuojamas VT eismas, jei VT taptų greitas, o ne šliaužiotų (įskaitant ir autobusus, kurie nepririšti prie jokio KT, bet VT eismo organizavimas mūsuose VT nedaro greitu). Nutikimų maršrutuose būna daug - ir avariją reikia apvažiuoti, ir kliūtį (perkasama gatvės dalis, nutrūko KT laidas), netgi nukritus štangai, nebūtinai reikėtų eiti jų tvarkyti, galima būtų važiuoti autonomine eiga iki artimiausios stotelės ir tik joje vėl pakelti rankiniu būdu štangas, taip nestabdant eismo gatvėje visam transportui ar atskirai viešajam transportui ar kitiems troleibusams.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                            Apsimokėtų, jei būtų kitaip organizuojamas VT eismas, jei VT taptų greitas, o ne šliaužiotų (įskaitant ir autobusus, kurie nepririšti prie jokio KT, bet VT eismo organizavimas mūsuose VT nedaro greitu). Nutikimų maršrutuose būna daug - ir avariją reikia apvažiuoti, ir kliūtį (perkasama gatvės dalis, nutrūko KT laidas), netgi nukritus štangai, nebūtinai reikėtų eiti jų tvarkyti, galima būtų važiuoti autonomine eiga iki artimiausios stotelės ir tik joje vėl pakelti rankiniu būdu štangas, taip nestabdant eismo gatvėje visam transportui ar atskirai viešajam transportui ar kitiems troleibusams.
                            Suprantu, bet tai neskamba kaip kažkas, į ką vertėtų investuoti po 50 tūkst. už troleibusą. Visi minimi atvejai reti, o kažkokių darbų metu nėra problemos ir autobusą paleist. Kiek ten tų transporto pastabdymų dėl nukritusių "ūsų"? Nemačiau, kad keleivių apklausose būtų tai nurodoma kaip vienas iš pagrindinių trūkumų. O TP amžius - yra.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Suprantu, bet tai neskamba kaip kažkas, į ką vertėtų investuoti po 50 tūkst. už troleibusą. Visi minimi atvejai reti, o kažkokių darbų metu nėra problemos ir autobusą paleist. Kiek ten tų transporto pastabdymų dėl nukritusių "ūsų"? Nemačiau, kad keleivių apklausose būtų tai nurodoma kaip vienas iš pagrindinių trūkumų. O TP amžius - yra.
                              Keleivių apklausos rodo ir kad Vilniui "nereikia" bėginio transporto bei kad "reikia" platinti gatves ir plėsti parkingus. Bijau, kad tai nėra pats kokybiškiausias rodiklis plečiant transporto sistemą. Tai yra tos srities profesionalų darbas, kurie supranta, ką daro ir vadovaujasi skaičiavimais, o ne Vladziko iš Šeškinės ar Tadziko iš Vileikos emocijomis. "Apklausos" tokiuose reikaluose, viso labo, tėra pigus triukas paaiškinti, kodėl nieko nedaroma arba kaip pateisinimas jau pridarytam fufeliui.
                              Paskutinis taisė John; 2019.10.17, 23:34.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Keleivių apklausos rodo ir kad Vilniui "nereikia" bėginio transporto bei kad "reikia" platinti gatves ir plėsti parkingus. Bijau, kad tai nėra pats kokybiškiausias rodiklis plečiant transporto sistemą. Tai yra tos srities profesionalų darbas, kurie supranta, ką daro ir vadovaujasi skaičiavimais, o ne Vladziko iš Šeškinės ar Tadziko iš Vileikos emocijomis. "Apklausos" tokiuose reikaluose, viso labo, tėra pigus triukas paaiškinti, kodėl nieko nedaroma arba kaip pateisinimas jau pridarytam fufeliui.
                                Bet specialistai tuo pačiu nusprendžia, kad nereikia autonominės eigos, o ir bėginio transporto kol kas ne. Disonansas much?

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Kliūties apvažiavimui nereikalinga autonominė eiga 15-25 km. Tokia eiga reikalinga, jei planuojamas maršruto pratęsimas ar dalis maršruto be kontaktinio tinklo. Kliūties apvažiavimui pakaktų eigos 1-2 km. Nereikėtų ir šildymo bei kondicionavimo iš akumuliatorių - kliūties apvažiamo metu neveiktų nei šildymas, nei kondicionavimas. Nereikalingas ir automatinis štangų pakėlimas, pakaktų tik nuleidimo. Visa tai neturėtų labai daug kainuoti ir ženkliai pabranginti troleibuso.
                                  Taip, avarinė autonominė eiga (kokia buvo įrengta Amberiuose) veikia visai kitu principu ir ši funkcija sudaro tikrai juokingą kainos dalį. Nežinau, kiek kainavo tie pertekliniai ekranai naujų Vilniaus Trollino salonuose, bet nenustebčiau, jei jų kaina+eksploatacinės sąnaudos kainuoja brangiau negu avarinė autonominė eiga.

                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                  tie 130 naujų troleibusų
                                  Kadangi kažkas iš dangoraižio sumalė bet ką, tai žiniasklaidoje ir nukeliavo sugedęs telefonas. Ten buvo kalbama apie 130 hibridinių autobusų pirkimą, tik štai žiniasklaidoje jie troleibusais pavirto.

                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Kokia prasmė pirkti su autonomine eiga, jeigu jie pakeis dabar esančius senus troleibusus, t.y. važinės ten, kur 100% yra kontaktinis tinklas?
                                  Nors VVT kažką kalba, kad būtų gerai troleibusus su baterijomis paleisti prailginant vieną ar kitą maršrutą, tačiau pagrindinė priežastis yra kita. Ketinama demontuoti kontaktinį tinklą ties Operos ir baleto teatru, J.Basanavičiaus g. ir pan., taip pat uždaryti kai kurias traukos pastotes. Taigi Vilniuje apie autonominę eigą kalbama iš esmės ne dėl maršrutų pratęsimo, ne dėl jų funkcionalumo eismo įvykių, gatvių remontų ir pan. atvejais, bet dėl to, kad esamą kontaktinį tinklą norima „optimizuoti“.

                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Bet specialistai tuo pačiu nusprendžia, kad nereikia autonominės eigos.
                                  Sprendimą, kad autonominės eigos nereikia, priėmė Vilniaus m. savivaldybės tarybos nariai. Nesu tikras, kad dauguma jų yra viešojo transporto specialistai.
                                  Už Vilnių be tramvajų!

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Bet specialistai tuo pačiu nusprendžia, kad nereikia autonominės eigos, o ir bėginio transporto kol kas ne. Disonansas much?
                                    Nesiimu spręsti apie autonominės eigos poreikį. Tiesiog paaiškinau, kodėl remtis "keleivių apklausomis" tokiose diskusijose iš principo yra visiškas faux pas.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Bet specialistai tuo pačiu nusprendžia, kad nereikia autonominės eigos, o ir bėginio transporto kol kas ne. Disonansas much?
                                      #10486 sako, kad specialistai norėjo vienaip, o politikai nusprendė kitaip. Ar ne/

                                      Comment


                                        Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą

                                        Nors VVT kažką kalba, kad būtų gerai troleibusus su baterijomis paleisti prailginant vieną ar kitą maršrutą, tačiau pagrindinė priežastis yra kita. Ketinama demontuoti kontaktinį tinklą ties Operos ir baleto teatru, J.Basanavičiaus g. ir pan., taip pat uždaryti kai kurias traukos pastotes. Taigi Vilniuje apie autonominę eigą kalbama iš esmės ne dėl maršrutų pratęsimo, ne dėl jų funkcionalumo eismo įvykių, gatvių remontų ir pan. atvejais, bet dėl to, kad esamą kontaktinį tinklą norima „optimizuoti“.
                                        Įdomu, kokius iš esamų troleibusų maršrutų būtų galima pratęsti be KT? Tinklo demontavimas prie operos ir baleto teatro ar Basanavičiaus gatvėje yra profanacija tokia pati, kokia padaryta Rygoje nuo geležinkelio stoties iki Akmeninio tilto.

                                        Comment


                                          Kas nors žino kur rasti oficialią nuorodą į tarybos sprendimą?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X