Jonai, mes tikrai džiaugiamės tavo fiziniais sugebėjimais įminti į Vilniaus kalnus (ar tai būtų Narbuto, ar Ukmergės, ar S. Batoro kanjonai į Naująją Vilnią), o prisimenant prieš porą puslapių buvusią diskusiją, dar ir sugebėjimu būti visos pasaulio materijos žinovu, bet atleisk, ne visi tokie 
--------
Sprendimas leisti gabenti visuose ilguose Solariuose išties atrodo kiek neapgalvotai - geriau pvz. visus NG313 pritaikytų dviračių vežimui, porą paliktų rezerve, o kitus paleistų į tolimus maršrutus po vieną garantuotą velobusą - 19, 1G, 6G. Tvarkaraštį galėtų sudaryti taip, kad piko metu važiuotų būtent priešinga kryptimi negu didžiausias keleivių srautas tuo metu.
Beje, į Narbuto kalną, panašu, taip joks velobusas ir nevažiuos.

--------
Sprendimas leisti gabenti visuose ilguose Solariuose išties atrodo kiek neapgalvotai - geriau pvz. visus NG313 pritaikytų dviračių vežimui, porą paliktų rezerve, o kitus paleistų į tolimus maršrutus po vieną garantuotą velobusą - 19, 1G, 6G. Tvarkaraštį galėtų sudaryti taip, kad piko metu važiuotų būtent priešinga kryptimi negu didžiausias keleivių srautas tuo metu.
Beje, į Narbuto kalną, panašu, taip joks velobusas ir nevažiuos.
Comment