Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    <...> Iki Antakalnio leist nenori dėl dubliacijos su 2, o Centre niekaip neranda trasos, kad būtų naudinga keleiviams, dėl to ir ekspermentuoja. Laukia trečiasis trasos variantas nuo didžiosios pertvarkos.
    O kaip tik galėtų T3 labai pagelbėti nukrauti "grietinėlę" nuo T2. Nes pvz Karaliaus Mindaugo stotelėje link Antakalnio, kai į taip pilną škodą prisipildo dar keleivių, malonumas važiuoti menkas. Pats šiomis dienomis tai patyriau. Bet gi kai kurie kabinetiniai "geriau žino", ko mums reikia, o ko ne.
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Paleidus T3 iki Antakalnio tie du reisai per valandą (rudenį 3-4) ne ką ir padėtų T2-am.
      Ir iš vis tas T3 kažkoks "nevykęs" maršrutas, geriau jau nutrauktų jo agoniją, o atsilaisvinusius troleibusus perleistų T1, T2 ir T4.
      Paskutinis taisė lukass; 2019.05.09, 18:19.
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
        Matyt Šiaurės miestelyje nenorėjo naikinti kontaktinio tinklo, dėl to ten ir pratęsė 3-ą. Nors kaip teisingai pastebėta, tikrai ŠM nereikia ten troleibusų - pilnai ir autobusų užtenka
        Iš miesto centro į Šiaurės Miestelį nėra jokio tiesioginio troleibuso, ar autobuso maršruto net iki pačio Prekybos centro Banginis. Labai geras sprendimas, kad T3 pratęsė iki Šiaurės miestelio.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

          Iš miesto centro į Šiaurės Miestelį nėra jokio tiesioginio troleibuso, ar autobuso maršruto net iki pačio Prekybos centro Banginis. Labai geras sprendimas, kad T3 pratęsė iki Šiaurės miestelio.
          Na 17 troleibusas galima sakyti tai atlieka.

          Comment


            Pati Šiaurės miestelio žiedo vieta nėra tinkama. Matyt, buvo planuota, kad bus linija nuo Kalavarijų gatvės, o išėjo priešingai. Jei T3 apsisuktų kur nors prie Kuro aparatūros tai būtų bent šiokia tokia nauda.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

              Iš miesto centro į Šiaurės Miestelį nėra jokio tiesioginio troleibuso, ar autobuso maršruto net iki pačio Prekybos centro Banginis. Labai geras sprendimas, kad T3 pratęsė iki Šiaurės miestelio.
              Nu laba diena, važiuoja 33 autobusas. Dalinai (tiems, kas važiuoja į NMC) tinka ir 30.

              Dėl 3 pratęsimo iki Antakalnio - gal ir nebūčiau tokios idėjos šalininkas. Visgi be 2 yra ir 4, kurį, reikalui esant, galima pratęsti iki Senosios Plytinės. Arba būtų galima leisti dvigubus troleibusus, jei jau tikrai 2 nesutalpina žmonių. Tačiau didinti troleibusų sistemos dubliaciją tikrai nėra išeitis.
              Kita vertus, jei jau galvoti apie Karoliniškių maršrutų optimizaciją, aš visgi naikinčiau 1, o ne 3, kadangi pastarasis yra savarankiškas, o 1 didžiąja trasos dalimi dubliuoja žymiai dažniau važiuojantį ir žymiai populiaresnį 7.

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                Nu laba diena, važiuoja 33 autobusas. Dalinai (tiems, kas važiuoja į NMC) tinka ir 30.

                Dėl 3 pratęsimo iki Antakalnio - gal ir nebūčiau tokios idėjos šalininkas. Visgi be 2 yra ir 4, kurį, reikalui esant, galima pratęsti iki Senosios Plytinės. Arba būtų galima leisti dvigubus troleibusus, jei jau tikrai 2 nesutalpina žmonių. Tačiau didinti troleibusų sistemos dubliaciją tikrai nėra išeitis.
                Kita vertus, jei jau galvoti apie Karoliniškių maršrutų optimizaciją, aš visgi naikinčiau 1, o ne 3, kadangi pastarasis yra savarankiškas, o 1 didžiąja trasos dalimi dubliuoja žymiai dažniau važiuojantį ir žymiai populiaresnį 7.
                1 iš karoliniškių, 7 iš pašilaičių... bet jums dubliuoja na taip nuo narbuto eina ta pacia trasa - bet su tokiom optimizacijom gal isvis panaikinkim viesaji bus paprasciau gyvent, o 3 - labai gerai, kad ji prates, nes dabar tai jis veza i niekur kazkaip.

                Comment


                  Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                  Iš miesto centro į Šiaurės Miestelį nėra jokio tiesioginio troleibuso, ar autobuso maršruto net iki pačio Prekybos centro Banginis. Labai geras sprendimas, kad T3 pratęsė iki Šiaurės miestelio.
                  O kam tuomet reikalingi 12, 17 ir 20 maršrutų troleibusai?
                  Ar jie netinka nes nepriveža prie pat "Banginio" durų?

                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                  Kita vertus, jei jau galvoti apie Karoliniškių maršrutų optimizaciją, aš visgi naikinčiau 1, o ne 3, kadangi pastarasis yra savarankiškas, o 1 didžiąja trasos dalimi dubliuoja žymiai dažniau važiuojantį ir žymiai populiaresnį 7.
                  Jei rinktis tarp T1 ir T3, aš rinkčiausi 1-ąjį. Jis naudingesnis Karoliniškėms, nes aprėpia didesnę Senamiesčio dalį + nukrauna labai apkrautą T7.
                  T3 gi dabar dubliuoja viską kas tik įmanoma.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Veikiausiai tiesiog kontaktinis tinklas mieste yra per retas, kad ką nors tikrai naudingo galima būtų sugalvoti. Kad ir kaip man, kaip troleibusų entuziastui, to nesinorėtų, bet jei T3 taptų autobusų maršrutu, būtų galima sugalvoti kur kas geresnį jo maršrutą. Pavyzdžiui, nuo Jasinskio g. į Naujamiestį, Naujininkus. Arba pro Lukiškes. Arba sujungti su 11 autobusų maršrutu. Bet, kadangi tinklas plečiamas būti tikrai nenusimato, T3 bus paliktas gaivaliotis.
                    Paskutinis taisė abruo; 2019.05.10, 14:56.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Tai kad norint 3 nukreipti į Naujininkus, reiktų viso labo įrengti vieną kontaktinio tinklo posūkį iš Jasinskio į Kudirkos gatvę. Nemanau, kad čia taip sunku, juk pvz.: dabar iš Laisvės prospekto į Karoliniškes irgi neįmanoma patekti, tačiau nuo vasaros ten važiuos 14, vadinasi kažkaip tą problemą išspręs.
                      Šiaip įdomu, kuris keliavimo būdas taps populiaresnis nukakti nuo Karoliniškių iki Jasinskio g./Lukiškių aikštės - ar 1/3 ar 14. Jeigu pastarasis, tai kažin ar nebus SĮSPas iššovęs sau į kojas - ieško būdų kaip išpopuliarinti 3 maršrutą, bet tuo pačiu paleidžia panašius taškus jungiantį 14.

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                        Tai kad norint 3 nukreipti į Naujininkus, reiktų viso labo įrengti vieną kontaktinio tinklo posūkį iš Jasinskio į Kudirkos gatvę. Nemanau, kad čia taip sunku, juk pvz.: dabar iš Laisvės prospekto į Karoliniškes irgi neįmanoma patekti, tačiau nuo vasaros ten važiuos 14, vadinasi kažkaip tą problemą išspręs.
                        Sutinku, tačiau manau, kad tai ne tiek techninis, kiek politinės valios reikalas. Kadangi troleibusus numatyta numarinti, tai imtis įrenginėti, kad ir labai nedidelį posūkį, yra problemiškiau, ne vien tik po iešmą Asanavičiūtės g. ir Laisvės pr., kur nė metro laido tiesti nereiks.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                          O kam tuomet reikalingi 12, 17 ir 20 maršrutų troleibusai?
                          Ar jie netinka nes nepriveža prie pat "Banginio" durų?

                          Jei rinktis tarp T1 ir T3, aš rinkčiausi 1-ąjį. Jis naudingesnis Karoliniškėms, nes aprėpia didesnę Senamiesčio dalį + nukrauna labai apkrautą T7.
                          T3 gi dabar dubliuoja viską kas tik įmanoma.
                          Visų pirma jeigu jau prie PC „Banginis“ padarė VT transporto pradinę, galinę stotelę ir nutiesė troleibusų laidus, tai jis ir jie turi būti naudojami, o ne tam, kad kabėtų nenaudojamų ir stovėtų tuščia ir nenaudojama stotelė.. Pats pabandyk prisipirkęs kalną daiktų nueiti iki Žirmūnų g., kažin ar tau su jais bus patogu eiti iki Žirmūnų g.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                            <...> dabar iš Laisvės prospekto į Karoliniškes irgi neįmanoma patekti, tačiau nuo vasaros ten važiuos 14, vadinasi kažkaip tą problemą išspręs.
                            Šiaip įdomu, kuris keliavimo būdas taps populiaresnis nukakti nuo Karoliniškių iki Jasinskio g./Lukiškių aikštės - ar 1/3 ar 14. Jeigu pastarasis, tai kažin ar nebus SĮSPas iššovęs sau į kojas - ieško būdų kaip išpopuliarinti 3 maršrutą, bet tuo pačiu paleidžia panašius taškus jungiantį 14.
                            Kurią Laisvės prospekto dalį turima omeny? Ten, kur 2G nestoja? Ir įdomu ar nebus greičiau važiuoti nuo Savanorių su 2G/T16 iki Vaivorykštės ir pereiti viaduką link Pasakų parko galinės? Tuo labiau, nėra labai toli nuo žiedo iki Atminties stotelės. Nebent pensininkai važiuotų tą "garbės ratą".


                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                              Kurią Laisvės prospekto dalį turima omeny? Ten, kur 2G nestoja? Ir įdomu ar nebus greičiau važiuoti nuo Savanorių su 2G/T16 iki Vaivorykštės ir pereiti viaduką link Pasakų parko galinės? Tuo labiau, nėra labai toli nuo žiedo iki Atminties stotelės. Nebent pensininkai važiuotų tą "garbės ratą".

                              Taigi rašau, kad dabar neįmanoma patekti iš Laisvės pr. į Karoliniškes, nes nėra tokio kontaktinio tinklo jungimo, tad tą sankryžą ir turiu omeny. Prie ko čia išvis tie 2G/16 ?

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                Taigi rašau, kad dabar neįmanoma patekti iš Laisvės pr. į Karoliniškes, nes nėra tokio kontaktinio tinklo jungimo, tad tą sankryžą ir turiu omeny. Prie ko čia išvis tie 2G/16 ?
                                Gal neįrenginės ten nieko? Važiuos autonomine eiga pagal "Dušanbe variantą"

                                https://transphoto.ru/video/2393/

                                Comment


                                  Ten tereikia du iešmus įrengt, tą tikrai padarys, nedarykit lygioj vietoj problemos.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                                    Visų pirma jeigu jau prie PC „Banginis“ padarė VT transporto pradinę, galinę stotelę ir nutiesė troleibusų laidus, tai jis ir jie turi būti naudojami, o ne tam, kad kabėtų nenaudojamų ir stovėtų tuščia ir nenaudojama stotelė.. Pats pabandyk prisipirkęs kalną daiktų nueiti iki Žirmūnų g., kažin ar tau su jais bus patogu eiti iki Žirmūnų g.
                                    Kažin, kiek ten tokių nevispročių yra, kurie prisiperka kalną daiktų, kad net 200 metrų iki stotelės Žirmūnų g. paėjėt negali? Kaip jie tada nuo išlipimo stotelės nusigaus iki namų?
                                    Apskritai, Vilniuje pilna nenaudojamų autobusų žiedų, troleibusų KT jungčių, ir nieko niekam neatsitiko? Nereikia čia kaip Al1 svaigti su geležiniu argumentų "jeigu yra, reiškia turi būti ir taškas".
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Ypač turint omeny, kad tas ''Banginis'' susideda tik iš Senukų, IKI ir dar poros parduotuvėlių. Nu tikrai labai didelis traukos centras, vertas atskiro maršruto.

                                      Comment


                                        Eglė Girdenytė
                                        Laukia pokyčiai: didžiausi Lietuvos miestai pristatė, kaip keisis viešojo transporto sistema
                                        https://www.delfi.lt/multimedija/kve....d?id=81157253

                                        Nemažai kalbama, kad pradėjus įgyvendinti darnaus judumo planus vairuotojai bus raginami atsisakyti nuosavų automobilių ir keliauti alternatyviu transportu. Visgi tam, kad gyventojai noriai asmeninius automobilius iškeistų į keliones viešuoju transportu, dviračiu ar paspirtuku, turi būti sudarytos sąlygos. Trijų didžiausių miestų savivaldybės patvirtino, kad svarbių pokyčių šioje srityje bus. Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė teigė, kad skatinimas naudotis viešuoju transportu, jo patrauklumas ir populiarumas yra glaudžiai susijęs su miesto pasiruošimu skatinti miestiečius keisti savo keliavimo įpročius.

                                        Comment


                                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                          Eglė Girdenytė
                                          Laukia pokyčiai: didžiausi Lietuvos miestai pristatė, kaip keisis viešojo transporto sistema
                                          https://www.delfi.lt/multimedija/kve....d?id=81157253
                                          Pasigendu tų žadamų didelių pokyčių konkretumo. Didžiausia naujovė kol kas yra naujadaras "darnus judumas".
                                          Vienas konkretus asmeninis pastebėjimas - kur dviračių/paspirtukų nuoma miegamuosiuose rajonuose???

                                          Comment

                                          Working...
                                          X