Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Paleidus T3 iki Antakalnio tie du reisai per valandą (rudenį 3-4) ne ką ir padėtų T2-am.
Ir iš vis tas T3 kažkoks "nevykęs" maršrutas, geriau jau nutrauktų jo agoniją, o atsilaisvinusius troleibusus perleistų T1, T2 ir T4.Paskutinis taisė lukass; 2019.05.09, 18:19.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMatyt Šiaurės miestelyje nenorėjo naikinti kontaktinio tinklo, dėl to ten ir pratęsė 3-ą. Nors kaip teisingai pastebėta, tikrai ŠM nereikia ten troleibusų - pilnai ir autobusų užtenkaGerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
Iš miesto centro į Šiaurės Miestelį nėra jokio tiesioginio troleibuso, ar autobuso maršruto net iki pačio Prekybos centro Banginis. Labai geras sprendimas, kad T3 pratęsė iki Šiaurės miestelio.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
Iš miesto centro į Šiaurės Miestelį nėra jokio tiesioginio troleibuso, ar autobuso maršruto net iki pačio Prekybos centro Banginis. Labai geras sprendimas, kad T3 pratęsė iki Šiaurės miestelio.
Dėl 3 pratęsimo iki Antakalnio - gal ir nebūčiau tokios idėjos šalininkas. Visgi be 2 yra ir 4, kurį, reikalui esant, galima pratęsti iki Senosios Plytinės. Arba būtų galima leisti dvigubus troleibusus, jei jau tikrai 2 nesutalpina žmonių. Tačiau didinti troleibusų sistemos dubliaciją tikrai nėra išeitis.
Kita vertus, jei jau galvoti apie Karoliniškių maršrutų optimizaciją, aš visgi naikinčiau 1, o ne 3, kadangi pastarasis yra savarankiškas, o 1 didžiąja trasos dalimi dubliuoja žymiai dažniau važiuojantį ir žymiai populiaresnį 7.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Nu laba diena, važiuoja 33 autobusas. Dalinai (tiems, kas važiuoja į NMC) tinka ir 30.
Dėl 3 pratęsimo iki Antakalnio - gal ir nebūčiau tokios idėjos šalininkas. Visgi be 2 yra ir 4, kurį, reikalui esant, galima pratęsti iki Senosios Plytinės. Arba būtų galima leisti dvigubus troleibusus, jei jau tikrai 2 nesutalpina žmonių. Tačiau didinti troleibusų sistemos dubliaciją tikrai nėra išeitis.
Kita vertus, jei jau galvoti apie Karoliniškių maršrutų optimizaciją, aš visgi naikinčiau 1, o ne 3, kadangi pastarasis yra savarankiškas, o 1 didžiąja trasos dalimi dubliuoja žymiai dažniau važiuojantį ir žymiai populiaresnį 7.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
Iš miesto centro į Šiaurės Miestelį nėra jokio tiesioginio troleibuso, ar autobuso maršruto net iki pačio Prekybos centro Banginis. Labai geras sprendimas, kad T3 pratęsė iki Šiaurės miestelio.
Ar jie netinka nes nepriveža prie pat "Banginio" durų?
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Kita vertus, jei jau galvoti apie Karoliniškių maršrutų optimizaciją, aš visgi naikinčiau 1, o ne 3, kadangi pastarasis yra savarankiškas, o 1 didžiąja trasos dalimi dubliuoja žymiai dažniau važiuojantį ir žymiai populiaresnį 7.
T3 gi dabar dubliuoja viską kas tik įmanoma.
- 4 patinka
Comment
-
Veikiausiai tiesiog kontaktinis tinklas mieste yra per retas, kad ką nors tikrai naudingo galima būtų sugalvoti. Kad ir kaip man, kaip troleibusų entuziastui, to nesinorėtų, bet jei T3 taptų autobusų maršrutu, būtų galima sugalvoti kur kas geresnį jo maršrutą. Pavyzdžiui, nuo Jasinskio g. į Naujamiestį, Naujininkus. Arba pro Lukiškes. Arba sujungti su 11 autobusų maršrutu. Bet, kadangi tinklas plečiamas būti tikrai nenusimato, T3 bus paliktas gaivaliotis.Paskutinis taisė abruo; 2019.05.10, 14:56.Lietuva visiems.
Comment
-
Tai kad norint 3 nukreipti į Naujininkus, reiktų viso labo įrengti vieną kontaktinio tinklo posūkį iš Jasinskio į Kudirkos gatvę. Nemanau, kad čia taip sunku, juk pvz.: dabar iš Laisvės prospekto į Karoliniškes irgi neįmanoma patekti, tačiau nuo vasaros ten važiuos 14, vadinasi kažkaip tą problemą išspręs.
Šiaip įdomu, kuris keliavimo būdas taps populiaresnis nukakti nuo Karoliniškių iki Jasinskio g./Lukiškių aikštės - ar 1/3 ar 14. Jeigu pastarasis, tai kažin ar nebus SĮSPas iššovęs sau į kojas - ieško būdų kaip išpopuliarinti 3 maršrutą, bet tuo pačiu paleidžia panašius taškus jungiantį 14.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTai kad norint 3 nukreipti į Naujininkus, reiktų viso labo įrengti vieną kontaktinio tinklo posūkį iš Jasinskio į Kudirkos gatvę. Nemanau, kad čia taip sunku, juk pvz.: dabar iš Laisvės prospekto į Karoliniškes irgi neįmanoma patekti, tačiau nuo vasaros ten važiuos 14, vadinasi kažkaip tą problemą išspręs.
Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
O kam tuomet reikalingi 12, 17 ir 20 maršrutų troleibusai?
Ar jie netinka nes nepriveža prie pat "Banginio" durų?
Jei rinktis tarp T1 ir T3, aš rinkčiausi 1-ąjį. Jis naudingesnis Karoliniškėms, nes aprėpia didesnę Senamiesčio dalį + nukrauna labai apkrautą T7.
T3 gi dabar dubliuoja viską kas tik įmanoma.
Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą<...> dabar iš Laisvės prospekto į Karoliniškes irgi neįmanoma patekti, tačiau nuo vasaros ten važiuos 14, vadinasi kažkaip tą problemą išspręs.
Šiaip įdomu, kuris keliavimo būdas taps populiaresnis nukakti nuo Karoliniškių iki Jasinskio g./Lukiškių aikštės - ar 1/3 ar 14. Jeigu pastarasis, tai kažin ar nebus SĮSPas iššovęs sau į kojas - ieško būdų kaip išpopuliarinti 3 maršrutą, bet tuo pačiu paleidžia panašius taškus jungiantį 14.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Kurią Laisvės prospekto dalį turima omeny? Ten, kur 2G nestoja? Ir įdomu ar nebus greičiau važiuoti nuo Savanorių su 2G/T16 iki Vaivorykštės ir pereiti viaduką link Pasakų parko galinės? Tuo labiau, nėra labai toli nuo žiedo iki Atminties stotelės. Nebent pensininkai važiuotų tą "garbės ratą".
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Taigi rašau, kad dabar neįmanoma patekti iš Laisvės pr. į Karoliniškes, nes nėra tokio kontaktinio tinklo jungimo, tad tą sankryžą ir turiu omeny. Prie ko čia išvis tie 2G/16 ?
https://transphoto.ru/video/2393/
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
Visų pirma jeigu jau prie PC „Banginis“ padarė VT transporto pradinę, galinę stotelę ir nutiesė troleibusų laidus, tai jis ir jie turi būti naudojami, o ne tam, kad kabėtų nenaudojamų ir stovėtų tuščia ir nenaudojama stotelė.. Pats pabandyk prisipirkęs kalną daiktų nueiti iki Žirmūnų g., kažin ar tau su jais bus patogu eiti iki Žirmūnų g.
Apskritai, Vilniuje pilna nenaudojamų autobusų žiedų, troleibusų KT jungčių, ir nieko niekam neatsitiko? Nereikia čia kaip Al1 svaigti su geležiniu argumentų "jeigu yra, reiškia turi būti ir taškas".
- 6 patinka
Comment
-
Eglė Girdenytė
Laukia pokyčiai: didžiausi Lietuvos miestai pristatė, kaip keisis viešojo transporto sistema
https://www.delfi.lt/multimedija/kve....d?id=81157253
Nemažai kalbama, kad pradėjus įgyvendinti darnaus judumo planus vairuotojai bus raginami atsisakyti nuosavų automobilių ir keliauti alternatyviu transportu. Visgi tam, kad gyventojai noriai asmeninius automobilius iškeistų į keliones viešuoju transportu, dviračiu ar paspirtuku, turi būti sudarytos sąlygos. Trijų didžiausių miestų savivaldybės patvirtino, kad svarbių pokyčių šioje srityje bus. Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė teigė, kad skatinimas naudotis viešuoju transportu, jo patrauklumas ir populiarumas yra glaudžiai susijęs su miesto pasiruošimu skatinti miestiečius keisti savo keliavimo įpročius.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąEglė Girdenytė
Laukia pokyčiai: didžiausi Lietuvos miestai pristatė, kaip keisis viešojo transporto sistema
https://www.delfi.lt/multimedija/kve....d?id=81157253
Vienas konkretus asmeninis pastebėjimas - kur dviračių/paspirtukų nuoma miegamuosiuose rajonuose???
- 3 patinka
Comment
Comment