Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiek tiek apie Vilniaus viešąjį transportą, konkrečiai troleibusų ateitį, iš naujai išrinkto mero lūpų:

    https://youtu.be/m4jmmLF7LxE?t=1653

    (žiūrėti nuo 27:33)

    Reziume: sprendimas dėl troleibusų ateities bus priimtas rudenį, išanalizavus elektrinių autobusų kainų dinamiką ir troleibusų tinklą plečiančių miestų (Praha, Liublinas) patirtį.

    Jeigu bus remiamasi tik racionaliais ir ekonominiais argumentais, tai yra tikimybė, jog sulauksime troleibusų sistemos modernizavimo Vilniuje.

    Comment


      Parašė Robertas Rodyti pranešimą
      Šiek tiek apie Vilniaus viešąjį transportą, konkrečiai troleibusų ateitį, iš naujai išrinkto mero lūpų:

      https://youtu.be/m4jmmLF7LxE?t=1653

      (žiūrėti nuo 27:33)
      ​​​​​​Mano reziumė būtų kitokia: nei savivaldybėje, nei pats meras neturi normalaus supratimo apie VT, o googlas juos užbanino, todėl važiuos gyvai pasižiūrėti į Prahą ir Liublina, kur sklandžiai ir greit važiuoja troleibusai. Dar pamiršo Berlyną. O kiek dar video su ekspertų pasisakymais. Gal jiems video nusiųti, mokesčių mokėtojų pinigus sutaupyčiau?
      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

      Comment


        Galejo ir Sveicarija pasinaudoti kaip pvz, ten irgi megsta naudoti troleibusus.

        Comment


          Klausimas, kiek pati Šveicarija ir kitos šalys naudos tuos troleibusus, ji savo tinklus modernizavus gana senai, o mums ar dabar apsmoka dar klausimas. Šveicarioje kai kur dar važinėja ir senoviniai tramvajai (t.y. važinėjantys gatvėmis su automobiliais), bet juk akivaizdu, kad tai senovinis reliktas, o ne VT ateitis, tas pats ir su troleibusais, va kai kurie Kinijos miestai pilnai savo VT atnaujinę, visi autobusai elektriniai ir niekas net negalvoja investuoti į stulpus ir laidus. Plius dar tie stulpai ir laidai ne tik kainuoja įrengti ir remontuoti, bet ir sukelia didelę vizualinę taršą.

          Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.19, 13:34.
          Flickr

          Comment


            Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

            ​​​​​​Mano reziumė būtų kitokia: nei savivaldybėje, nei pats meras neturi normalaus supratimo apie VT, o googlas juos užbanino, todėl važiuos gyvai pasižiūrėti į Prahą ir Liublina, kur sklandžiai ir greit važiuoja troleibusai. Dar pamiršo Berlyną. O kiek dar video su ekspertų pasisakymais. Gal jiems video nusiųti, mokesčių mokėtojų pinigus sutaupyčiau?
            Būtum laimingesnis, jei pažiūrėtų tris Youtube filmukus ir eitų daryt šimtamilijoninių investicijų? Ačiū, ne. Geriau tegul išvažinėja kiek tik reikia, bet pasiremia realiais pavyzdžiais su išvadomis iš pirmųjų lupų.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              <...> va kai kurie Kinijos miestai pilnai savo VT atnaujinę, visi autobusai elektriniai ir niekas net negalvoja investuoti į stulpus ir laidus.
              Ar tikrai? http://ebus.lt/troleibusu-eismas-kin...ieste-baodine/

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Klausimas, kiek pati Šveicarija ir kitos šalys naudos tuos troleibusus, ji savo tinklus modernizavus gana senai, o mums ar dabar apsmoka dar klausimas. Šveicarioje kai kur dar važinėja ir senoviniai tramvajai (t.y. važinėjantys gatvėmis su automobiliais), bet juk akivaizdu, kad tai senovinis reliktas, o ne VT ateitis, tas pats ir su troleibusais, va kai kurie Kinijos miestai pilnai savo VT atnaujinę, visi autobusai elektriniai ir niekas net negalvoja investuoti į stulpus ir laidus.
                Kai kurie ,matyt, mažiau išmanantys ekspertai, kažkaip to neteigia (iš anskčiau pateikto video)
                https://youtu.be/Wfv6YiZgRMI?t=185
                Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Būtum laimingesnis, jei pažiūrėtų tris Youtube filmukus ir eitų daryt šimtamilijoninių investicijų? Ačiū, ne. Geriau tegul išvažinėja kiek tik reikia, bet pasiremia realiais pavyzdžiais su išvadomis iš pirmųjų lupų.
                  Nereikia iškreipti mano ironiškų žodžių. Kai meras sako, kad aš nesuprantu, kodėl yra atnaujinamas troleibusų eismas ar perkama daugiau troleibusų ir reikia kažkur važiuoti išsiaiškinti tokį neįtikėtiną dalyką, tai atrodo keista, nes:atrodo, kad nieks jam iš savivaldybės negalėjo paaiškinti kokios yra tendencijos, kokia dabartinė padėtis su technologijomis VT-e, kokie jų pliusai ir minusai. Kitas klausimas ir ką jis tikisi ten nuvažiavęs nežinomo išgirsti?
                  Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                  Comment


                    Visa beda, kad troleibusu issaugojimu/lobizmu uzsiima tik troleibusu entuziastai/talibai realiai uzsiimatys tik spekulacijom/gandais/ apie parka sprendziantys tik vaiksciodami patvoriais ir darantys savo prielaidas. As irgi uz tai, kad tegu vaziuoja, ziuri, sprendzia, skaiciuoja, pateikia. Bet tiesos kaip ir senos:

                    Autobusai dyzeliai/dujos/hybridai- pigu, bet nemadinga 2019
                    Elektrobusai- labai brangu, bet madinga
                    Troleibusai- pigiau nei elektrobusai, bet brangiau nei autobusai, visiškai nemadinga 2019

                    Tiesa kaip ir visuomet- per viduri- is tinklo ikraunami troleibusai autonomine eiga- pigiau, su tinkama komunikacija, galima padaryt madinga

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Tiesa kaip ir visuomet- per viduri- is tinklo ikraunami troleibusai autonomine eiga- pigiau, su tinkama komunikacija, galima padaryt madinga
                      Tokie nuo kontaktinio tinklo įkraunami elektrobusai ko gero galėtų aptarnauti 90% autobusų maršrutų. Vilniaus kontaktinis tinklas turi milžinišką potencialą, tereikia tinkamų transporto priemonių.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Klausimas, kiek pati Šveicarija ir kitos šalys naudos tuos troleibusus, ji savo tinklus modernizavus gana senai, o mums ar dabar apsmoka dar klausimas. Šveicarioje kai kur dar važinėja ir senoviniai tramvajai (t.y. važinėjantys gatvėmis su automobiliais), bet juk akivaizdu, kad tai senovinis reliktas, o ne VT ateitis, tas pats ir su troleibusais, va kai kurie Kinijos miestai pilnai savo VT atnaujinę, visi autobusai elektriniai ir niekas net negalvoja investuoti į stulpus ir laidus.
                        Kinijos miestuose elektrobusai pilnai yra VIENAM mieste - Shenzhen'yje. Kur troleibuso nebuvo, o buvo tik autobusai. Kiti 30 planuoja, kai kur is ju vazineja keli % nuo bendro kiekio, bet ka ten kinieciai planuoja galima kolkas nekreipt demesio. 16 000 autobusam krauti jie padare 40 000 krovimosi stoteliu (jus isivaizduojat kokia yra gedimo tikimybe?). Tai yra daugiau nei dvigubai tiek kiek yra paciu autobusu. Europos miestai, kaip Vilnius ar Cekijos pavyzdziai turi didziuli pranasuma butent del jau esamo KT tinklo, kai nereikia per visa miesta vedzioti kabeliu chargeriams belekokio galingumo, nes negali tiesiog paimt ir isijungt i tinkla prie kazkokio namo. Ir panaudoti esanti KT geriausiai kraunamiems troleibusams.
                        Patys kinai sako kad elektrobusu ateitis miglota, nes 2020 baigsis vyriausybes programa, kuri apmokejo puse ju kainos. Ar musu vyriausybe kada nors buvo skyrusi pinigu VVT parkui atnaujinti?

                        Kalbant apie troleibusus niekas net ten nekalba apie ju tuctuojini numarinima. Kinijoje veikia 10 troleibusu liniju, tarp kuriu Pekino (Asia's first eBRT trolleybus system is in Beijing) ir Shanchajaus.

                        Prisiminkim, kad Kinija visus elektrobusus ir baterijas gaminasi pati. Net ir gelezi jiems gauna is savo zemes. Tie pinigai tiesiog reinvestuojasi is vienos pramones sakos i kita, tai ekonominis naudingumas visai kitaip skaiciuojamas, galima dotuoti sakas kurios realiai niekada neatsipirktu.

                        Yra gi jau ilgameciai testavimai, bande ivairios eu salys, vokietija.... ne, vistiek reikia gyventi kazkokioje uzdaroje dezeje ir aiskint kad negalima mokytis is kitu grebliu, musu grebliai kitokie. Tai viena diena musu savivaldybe taupo ant tiek kad nuperka troleibusus be autonomines eigos, tai jau yra pasiruosusi investuoti neribota skaiciu pinigu i elektrobusus ir ju tinkla? Nonsensas.
                        Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.03.19, 14:23.

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Tokie nuo kontaktinio tinklo įkraunami elektrobusai ko gero galėtų aptarnauti 90% autobusų maršrutų. Vilniaus kontaktinis tinklas turi milžinišką potencialą, tereikia tinkamų transporto priemonių.
                          Kaip suprantu Prahoje dabar tokie ir bus naudojami, nors vadinami troleibusais ,tai greičiau ,matyt, elektriniai autobusai su dinaminiu pakrovimu.
                          https://www.youtube.com/watch?v=TJQnKtaQcac
                          Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                          Comment


                            Click image for larger version  Name:	APKLAUSA  Kokie autobusai turėtų būti perkami sostinei ateityje    MadeinVilnius lt   Vilniaus naujienų dienoraštis.png Views:	1 Size:	35,9 kB ID:	1708341
                            https://madeinvilnius.lt/savaites-kl...inei-ateityje/

                            Jei as sia tema nesidomeciau, balsuociau irgi uz elektrinius autobusus. Puikiai ilustruoja kas bus jei vaikytis visuomenes nuomones.

                            Na cia balsavimas is serijos - ar noretumet autostrados per visa miesta arba at noretumet nemokamo vt, arba ar noretumet po tris parkavimo vietas kiekvienam butui..
                            Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.03.19, 18:07.

                            Comment


                              Nematai žodžio “ateityje”?

                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Plius dar tie stulpai ir laidai ne tik kainuoja įrengti ir remontuoti, bet ir sukelia didelę vizualinę taršą.
                              Būtent. Mane tie laidai taip triggerina....
                              Paskutinis taisė Evier; 2019.03.19, 18:19.

                              Comment


                                Parašė Evier Rodyti pranešimą

                                Būtent. Mane tie laidai taip triggerina....
                                Tai aišku trukdytų ir tramvajus, ir lengvasis metro ir električka ir monorailas... vieninteliai dyzeliaus dūmai tik netrukdople. Net ruskyne jau suprato, kad nereikėjo išardyti elektrinio transporto, o čia pasirodo mes dar labiau atsilikę - dar tik ruošiamės ardyti.

                                Comment


                                  Jei be tramvajaus, troleibusų, kurių infrastruktūra kelia vizualinę taršą, nematai alternatyvų, tik dyzelinius autobusus, tai ačiū už šį prasmingą komentarą.

                                  Comment


                                    Parašė Evier Rodyti pranešimą
                                    Jei be tramvajaus, troleibusų, kurių infrastruktūra kelia vizualinę taršą, nematai alternatyvų, tik dyzelinius autobusus, tai ačiū už šį prasmingą komentarą.
                                    Na tai apšviesk savo išmintimi. Matau, kad laidai trigerina. Apie ateitį paminėjai. Tai gal jau pristatinėji kokią ateities technologiją fusion variklius autobusuose? Gal rimtai aplinkinių valstybių patirtis šnipšto verta ir kažko nežino dar?

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      Click image for larger version Name:	APKLAUSA Kokie autobusai turėtų būti perkami sostinei ateityje MadeinVilnius lt Vilniaus naujienų dienoraštis.png Views:	1 Size:	35,9 kB ID:	1708341
                                      https://madeinvilnius.lt/savaites-kl...inei-ateityje/

                                      Jei as sia tema nesidomeciau, balsuociau irgi uz elektrinius autobusus. Puikiai ilustruoja kas bus jei vaikytis visuomenes nuomones.

                                      Na cia balsavimas is serijos - ar noretumet autostrados per visa miesta arba at noretumet nemokamo vt, arba ar noretumet po tris parkavimo vietas kiekvienam butui..
                                      Butent situo svietimu turi uzsiimt savivaldybe, susiekimo paslaugos, VVT kitaip kitokio rezultato neverta tiketis. Kolkas palikta tik visokiem “kulturos paveldo draugam” tai rezultatas atitinkamas.

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                                        Butent situo svietimu turi uzsiimt savivaldybe, susiekimo paslaugos, VVT kitaip kitokio rezultato neverta tiketis. Kolkas palikta tik visokiem “kulturos paveldo draugam” tai rezultatas atitinkamas.
                                        Tai ta pati savivaldybė ilgą laiką prievartavo VVT daryti troleibusus nepatraukliais, nes norėjo stumti tramvajų. Kai nieko nesigavo, ėmė prichvatizuoti autobusų paslaugas. Tikiuos kad bent dabar susirinkę tinkami žmonės, kad imtų daryti kaip geriau miestui, o ne atskiroms interesų grupuotėms. Bet sprendžiant pagal tai, ksip suformuluota apklausa, tai daug vilčių nededu. "Kokius AUTOBUSUS geriau pirkti?" Gerai kad nepaklausė dar kokius vidaus degimo variklius renkatės.
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.19, 20:03.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Na tai apšviesk savo išmintimi. Matau, kad laidai trigerina. Apie ateitį paminėjai. Tai gal jau pristatinėji kokią ateities technologiją fusion variklius autobusuose? Gal rimtai aplinkinių valstybių patirtis šnipšto verta ir kažko nežino dar?
                                          Taip suformuluotas klausimas - kokius autobusus vertėtų pirkti ateityje, o ne dabar.
                                          Manau, kad ateityje elektrinių autobusų kaina taps patrauklesne, nuvažiuotas atstumas taps didesnis, o ekploatacija mažiau sudėtinga.
                                          Kodėl troleibusai yra geriau nei elektriniai autobusai? Aplinkinių valstybių patirtis rodo, kad Lenkija jau perka elektra varomus autobusus gana nemažais kiekiais.
                                          Be to, mintis galima dėstyti ir normaliai, pagarbiai, be kažkokios demonstratyvios ironijos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X