Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Prie ko čia visas miestas ir motrisė? Esmė tame, kad yra tokia tvarka, kokia yra. Nu nėra jokio pakaitinio VT numatyta, įvykus stambiai avarijai ir sutrikus eismui. Nei troleibusams, nei autobusams. Autobusai kartais galėtų apvažinėti aplinkinėmis gatvėmis, jei yra tokia galimybė, bet to nedaro, nes uždrausta.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia visas miestas ir motrisė? Esmė tame, kad yra tokia tvarka, kokia yra. Nu nėra jokio pakaitinio VT numatyta, įvykus stambiai avarijai ir sutrikus eismui. Nei troleibusams, nei autobusams. Autobusai kartais galėtų apvažinėti aplinkinėmis gatvėmis, jei yra tokia galimybė, bet to nedaro, nes uždrausta.
- 1 patinka
Comment
-
Pakaks čia demagogijos ir dirbtinai kuriamų problemų. Troleibusai, pasirodo, blogai, reikia keisti autobusais, bo avarijos atveju kamštis ir VT nėra... Tai dar kartą kartoju, kodėl tiesiamas tramvajus, metro, kodėl kiti miestai jų neatsisako, nes ten avarijos atveju ištinka tikrai kolapsas, ypač metro. Važinėk automobiliu ir nebus bėdos. Bet būtent dėl automobilių ir įvyksta dauguma avarijų, kurios užkemša gatves ir taip patys automobiliai padaro miestą nepravažiuojamu. Gal sumažinkime automobilių gatvėse pirmiau?Paskutinis taisė Al1; 2019.01.21, 13:29.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPakaks čia demagogijos ir dirbtinai kuriamų problemų. Troleibusai, pasirodo, blogai, reikia keisti autobusais, bo avarijos atveju kamštis ir VT nėra... Tai dar kartą kartoju, kodėl tiesiamas tramvajus, metro, kodėl kiti miestai jų neatsisako, nes ten avarijos atveju ištinka tikrai kolapsas, ypač metro. Važinėk automobiliu ir nebus bėdos. Bet būtent dėl automobilių ir įvyksta dauguma avarijų, kurios užkemša gatves ir taip patys automobiliai padaro miestą nepravažiuojamu. Gal sumažinkime automobilių gatvėse pirmiau?
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAr dažnai dėl tinklo gedimų Antakalnis lieka be transporto?
Trys, kartai kuriuos teko matyti, nemanau, kad žmonės nuo Mindaugo tilto turėtų eiti pėsčiomis iki klinikų, vien dėl to, kad mūsų VT negali įveikti kliūčių.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Per šį rudenį buvo trys: linijos gedimas prie Sapiegų ligoninės; avarija žiede, kurios troleibusai negalėjo išlaviruoti, bei trečioji, kuomet pats troleibusas ties menų gimnazija susidūrė su lengvąja, o kiti troleibusai negalėjo aplenkti.
Trys, kartai kuriuos teko matyti, nemanau, kad žmonės nuo Mindaugo tilto turėtų eiti pėsčiomis iki klinikų, vien dėl to, kad mūsų VT negali įveikti kliūčių.
Comment
-
Būtent, kad neverta. Klausimas, ar verta ir į senus Solarius kišti? Gal ir verta, jei būtų atliekamas kapitalinis jų remontas. Kaune su Jelczu juk bandė superkondensatorius. Kas gavosi, neaišku. Nieko gero. O gal per brangu tada buvo. Dabar laikai kiti, technologijos toje srityje pažengė į priekį.
Comment
-
Škodos senos. Ar verta į troleibusus, kurie tarnaus kelis metus, investuoti ir kišti akumuliatorius su valdymo elektronika? Neverta. Verčiau naujus pirkti su autonomine eiga, o akumuliatorius sumontuoti į naujus (kurie dabar nupirkti) Solaris. O dėl triašių Solarių dar irgi klausimas, ar verta.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtent, kad neverta. Klausimas, ar verta ir į senus Solarius kišti? Gal ir verta, jei būtų atliekamas kapitalinis jų remontas. Kaune su Jelczu juk bandė superkondensatorius. Kas gavosi, neaišku. Nieko gero. O gal per brangu tada buvo. Dabar laikai kiti, technologijos toje srityje pažengė į priekį.
Projektas buvo finansuotas Lietuvos aplinkos apsaugos investicijų fondo. Per dešimtmetį daug kas pasikeitė, technologijos pažengė didelį žingsnį, jei ne šuolį, bet ir patys "Škoda 14Tr" troleibusai šių dienų kontekste atrodo archajiškai, kažką tobulinti į juos investuojant neverta, galima tik palaikyti techninį stovį, kol jie eksploatuojami, bet ir tai Kaune padaryti sunkiai sekasi.
Kad lengviau įsivaizduoti pokyčius galima palyginti tokia seka: perėjimas nuo "Škoda 9Tr" prie Škoda 14Tr" buvo kaip nuo nespalvoto televizoriaus prie spalvoto kineskopinio, "Solaris" prie plazminio,o dabar jau LCD era. Galima žiūrėti ir kineskopinį televizorių, bet daugelis norime gyventi šiuolaikiškai ir pagal galimybes.
Comment
-
Pastebėjau, kad nuo pilkųjų autobusų nuplėšiamos vilniečių juostos. Asmeniškai man pilki autobusai labai patiko, simbolizavo naujumą ir modernumą, vakarietiškumą, vėliau atsiradusi tikrai gan skoninga ir apgalvota juosta ant autobusų, tiek lentelėse viduje, bei ant vilniečio kortelės tikrai atspindėjo vakarietišką Vilniaus VT inditetą, Gaila, kad sumanytą viską nutraukt, kas buvo gerai sugalvota ir įgyvendintą Zuoko (o to ir taip nebuvo daug). Dabartinę raudoną bučiau palikęs troleibusam.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPastebėjau, kad nuo pilkųjų autobusų nuplėšiamos vilniečių juostos. Asmeniškai man pilki autobusai labai patiko, simbolizavo naujumą ir modernumą, vakarietiškumą, vėliau atsiradusi tikrai gan skoninga ir apgalvota juosta ant autobusų, tiek lentelėse viduje, bei ant vilniečio kortelės tikrai atspindėjo vakarietišką Vilniaus VT inditetą, Gaila, kad sumanytą viską nutraukt, kas buvo gerai sugalvota ir įgyvendintą Zuoko (o to ir taip nebuvo daug). Dabartinę raudoną bučiau palikęs troleibusam.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Pritariu, man pilka spalva su ta juosta labai patiko būtent dėl to naujumo, modernumo ir vakarietiškumo jausmo. Įdomu, kas lėmė tokio sprendimo atsisakymą. Naujas miesto logotipas ir jo spalvinė gama? Saugumo sumetimai (raudonus autobusus tikrai lengviau pastebėti)? Kaina?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Ir ką mes gauname:
Jei maršruto numeris Žalias (tvarkaraštyje, švieslentėje...) - turi lipti (dabar jau galima sakyti dažniausiai) RAUDONĄ TP (čia dar gerai, nes invertuotos spalvos irba raidė "G")
Jei maršruto numeris Mėlynas - turi lipti į (dabar jau galima sakyti dažniausiai) RAUDONĄ TP (su švieslente, šviečiančia žaliai/geltonai/baltai, nes TP be švieslenčių labai stipriai mažėja, ypač tarp autobusų)
Klausimas - Į kokios spalvos transporto priemonę reikia lipti, jei maršruto numeris Raudonas? - Žinoma, kad į tik pusiau raudoną - pusiau smėlinę TP
Comment
Comment