Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Tai kad čia neparašyta kodėl. Suprantu kad čia ir nebus parašyta, bet yra kur tai paaiškinama? Ar čia iš lempos?
    Ką reiškia neparašyta? Juodu ant balto (ar pilko): DAUGIAU KAIP VIENA JUNGTIMI.
    Su 1 "armonika" / sujungimu / priekaba / узлом сочленения / прицепом - iki 18.75 m.
    Su daugiau nei 1, t.y. 2, 3, 4 ir t.t. "armonikom" / sujungimais / priekabom / узлами сочленения / прицепами - iki 25 m.

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tuomet vienas mūsų diskutuotojas gal jau bus su +10 dioptrijų akiniais ir galės džiaugtis spėliodamas ar mato raudoną Solaris troleibusą nuleistais ūsais ar autobusą
    Išties apie tai jau pridiskutuotos paklodės. Yra tema Viešojo transporto maršrutų numeracija - pasiskaitom tuos 5 puslapius ir jei yra dar ką pasakyt, tai rašom toje temoje.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą

      Ką reiškia neparašyta? Juodu ant balto (ar pilko): DAUGIAU KAIP VIENA JUNGTIMI.
      Su 1 "armonika" / sujungimu / priekaba / узлом сочленения / прицепом - iki 18.75 m.
      Su daugiau nei 1, t.y. 2, 3, 4 ir t.t. "armonikom" / sujungimais / priekabom / узлами сочленения / прицепами - iki 25 m.
      Jokiame straipsnyje nerasi parašyta, kodėl tas straipsnis parašytas. Žmogus klausia, kodėl būtent toks apribojimas, o ne kitoks, o ne kad taip parašyta biblijoj.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Jokiame straipsnyje nerasi parašyta, kodėl tas straipsnis parašytas. Žmogus klausia, kodėl būtent toks apribojimas, o ne kitoks, o ne kad taip parašyta biblijoj.
        gali būti kad gatvės yra projektuotos taip kad jose gali dalyvauti neilgesnės transporto priemonės negu 18,75 m. Pvz įvyksta avarija ar su ilgesne neišima posūkio ar pan. pagal kelių direktyvą parašyta kad gali būti 18,75 m o važinėja ilgesnė kas tada užtai atsakingas? Beje Kauno Vanhool 25 metrų registruoti kažkaip kitaip nei paprasti autobusai vežti keleivius reguliariais maršrutais lygtais kaip pramoginiai ar pan. Pvz visi limuzinai irgi yra registruojami kaip pramoginiais todėl apeina 12,75 metro ilgio reikalavimą.

        Comment


          Nereikia ir avarijų: paprastoje T formos sankryžoje įprastas troleibusas, tarkim prie Spaudos rūmų didelės sankryžos Vilniuje, atlikdamas statų posūkį visada išlenda bamperiu į kitą eismo juostą, tuo metu nesigauna jo pralenkti pačiam neišlendant į dar sekančią juostą. Dar gali pasitaikyti ir smailesnis posūkis.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Tai čia visoj Europoj (išskyrus Skandinaviją) šitas reikalavimas sunkiasvoriui transportui

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Aš kalbėjau apie reguliuojamas perėjas. Bet kokiu atveju stotelės pas mus dažnai daromos kišenėse, ir jeigu jas įrengti ne 1m,o bent 5 metrų astumu nuo perėjos, tai sustojusi transporto priemonė niekaip neužstotų matomumo perėjoje.
              Na, bet kokiu atveju tada transporto priemonė stovės ir stotelėje, ir dar po to prie šviesoforo, nes beveik kaskart išlipę keleiviai iš karto spaus mygtuką reguliuojamoje pėsčiųju perėjoje. Tai esant dabartinei situacijai VT paleidžia keleivius, ir ramiai nuvažiuoja niekur nestodamas.
              دائما الليتوانيه

              Comment


                Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

                Na, bet kokiu atveju tada transporto priemonė stovės ir stotelėje, ir dar po to prie šviesoforo, nes beveik kaskart išlipę keleiviai iš karto spaus mygtuką reguliuojamoje pėsčiųju perėjoje. Tai esant dabartinei situacijai VT paleidžia keleivius, ir ramiai nuvažiuoja niekur nestodamas.
                VT turėtų turėti šviesoforo prioritetą, tada tokia situacija nesusidarytų.

                Comment


                  Parašė Robertas Rodyti pranešimą

                  VT turėtų turėti šviesoforo prioritetą, tada tokia situacija nesusidarytų.
                  Nelabai suprantu, kaip tai veiktų. Ar vairuotojas turėtų mygtuką, ir atvažiavęs į stotelę paspaustų kad pėstieji neįsijungtų sau žalios šviesos? O jei keli autobusai, atvažiuojantys vienas po kito, ar minutės atstumu, ir visi turės prioritetą, tai kada pėstieji pereis tą gatvę?

                  Aš matau logiką stoteles įrengti už perėjų, už sankryžų. Daugeliu atvejų autobusai tiesiog pravažiuoja degant žaliam signalui ir sustoja stotelėje, dalyje - tenka palaukti. Bet siūlomu atveju jie beveik visada stovėtų prie raudono signalo iškart išvažiavę iš stotelės.
                  دائما الليتوانيه

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                    Ką reiškia neparašyta? Juodu ant balto (ar pilko): DAUGIAU KAIP VIENA JUNGTIMI.
                    Su 1 "armonika" / sujungimu / priekaba / узлом сочленения / прицепом - iki 18.75 m.
                    Su daugiau nei 1, t.y. 2, 3, 4 ir t.t. "armonikom" / sujungimais / priekabom / узлами сочленения / прицепами - iki 25 m.
                    Nesuprantu ką čia norėjot pasakyti, skaityti ir pats moku.

                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Jokiame straipsnyje nerasi parašyta, kodėl tas straipsnis parašytas. Žmogus klausia, kodėl būtent toks apribojimas, o ne kitoks, o ne kad taip parašyta biblijoj.
                    Čia ne straipsnis, o oficialus dokumentas. Kiekvienai taisyklei turi būti logiškas paaiškinimas. Nes kitaip ji yra nepagrįsta. Taip pat kaip ir moksle, niekas šiaip sau beleką nerašo.
                    Paskutinis taisė Petr; 2018.12.11, 18:18.

                    Comment


                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                      gali būti kad gatvės yra projektuotos taip kad jose gali dalyvauti neilgesnės transporto priemonės negu 18,75 m. Pvz įvyksta avarija ar su ilgesne neišima posūkio ar pan. pagal kelių direktyvą parašyta kad gali būti 18,75 m o važinėja ilgesnė kas tada užtai atsakingas? Beje Kauno Vanhool 25 metrų registruoti kažkaip kitaip nei paprasti autobusai vežti keleivius reguliariais maršrutais lygtais kaip pramoginiai ar pan. Pvz visi limuzinai irgi yra registruojami kaip pramoginiais todėl apeina 12,75 metro ilgio reikalavimą.
                      O tai siauros Vakarų Europos gatvės tokiems priemonėms jau tinka?

                      https://www.mercedes-benz.com/en/mer...hion-capital/:
                      "And just by the way, Mercedes-Benz has set yet another new standard with its unique ATC (Articulated Turntable Controller): the hydraulic damping of the articulated turntable reacts quickly and above all when and where it is needed, regardless of the steering angle, the angle of the joint, the speed or the load. The effect: the CapaCity L with its small, only 24.47 metre turning circle, performs almost like a solo vehicle. Particularly in crowded, busy city traffic, the agile giant shows its full strength – making it the ideal vehicle for BRT routes.

                      Vokiečiai teisiog davė papildomą leidimą šiems autobusams, kad juos būtų galima eksploatuoti. Teisiog manau, spėju, kad atsakingi asmenys pas mus net ir nežino apie tokių transporto priemonių egzistenciją.

                      Comment


                        Parašė Petr Rodyti pranešimą
                        Vokiečiai teisiog davė papildomą leidimą šiems autobusams, kad juos būtų galima eksploatuoti. Teisiog manau, spėju, kad atsakingi asmenys pas mus net ir nežino apie tokių transporto priemonių egzistenciją.
                        Tie matmenys ir kt.reglamentai yra perkelti iš ES Tarybos direktyvos. Įsakymas su nustatytais matmenimis atsirado berods 2002 metais, kai tikriausiai kitokių matmenų ES ribose sertifikuotų transporto priemonių nebuvo. Teisės aktai ir reglamentai pastoviai nekaitaliojami, jeigu kažkurioje šalyje kažkoks gamintojas sukūrė ir sertifikavo kažkokią transporto priemonę. Jeigu kažkas pareikštų norą ir Lietuvoje naudoti ilgesnę transporto priemonę, praeitų visas procedūras (sertifikavimą ar kaip kitaip tai būtų pavadinta), tai manau arba būtų pakoreguotas šis įsakymas arba kitokiu atskiru tvarkomuoju dokumentu būtų leista įregistruoti tokias TP.
                        Nieko keista, kad Vokietijos gamintojai savo šalyje atliko tokias procedūras ir ten leista naudoti tokias transporto priemones, nes jie tuom suinteresuoti. Jeigu tarkim Vilnius paskelbtų, kad per ateinančius kelis metus ketina įsigyti kokį 100 tokių transporto priemonių, tai netgi tie patys gamintojai būtų suinteresuoti atlikti visas "biurokratines procedūras".

                        Comment


                          buvo analogiška problema, tik su pločiu kai į Vilnių atvežė švediškus dujinius autobusus, jų plotis buvo didesnis už maksimalius leidžiamus 2.55 (rodos 2.60), bet kazkaip ta problema isprende. Gal kas pamena kaip?

                          Comment


                             

                            Comment


                              Šventinė miesto dovana vilniečiams - kitą savaitę įprastomis darbo dienomis (27, 28, 31 d.) miesto transportas kursuos šeštadienio tvarkaraščiais. Sėkmės transporto laukiant dvigubai ar net trigubai (pvz. 20, 24) ilgiau. Plačiau - http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1230
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Skaitant Darnaujus judumo plana:

                                Metai 2019-2020.
                                As turiu tik viena klausima... kodel 25? Toks pats absurdas kaip su velobusais. Taigi 1 vnt pigiau uz 25, irengtu viena per du metus ir uztenka.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  Skaitant Darnaujus judumo plana:

                                  Metai 2019-2020.
                                  As turiu tik viena klausima... kodel 25? Toks pats absurdas kaip su velobusais. Taigi 1 vnt pigiau uz 25, irengtu viena per du metus ir uztenka.
                                  Nes matyt suskaičiavo, kad 25 TP važiuos maršrutu oro-uostas / stotis / centras.

                                  Turbūt būtų daugiau naudos, jei tuos pačius 25 automatus įrengtų pagrindinėse stotelėse - pasinaudotų daugiau keleivių ir nereikėtų stumdytis bei krapštyti piniginės autobuse.

                                  Comment


                                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                    gali būti kad gatvės yra projektuotos taip kad jose gali dalyvauti neilgesnės transporto priemonės negu 18,75 m. Pvz įvyksta avarija ar su ilgesne neišima posūkio ar pan. pagal kelių direktyvą parašyta kad gali būti 18,75 m o važinėja ilgesnė kas tada užtai atsakingas? Beje Kauno Vanhool 25 metrų registruoti kažkaip kitaip nei paprasti autobusai vežti keleivius reguliariais maršrutais lygtais kaip pramoginiai ar pan. Pvz visi limuzinai irgi yra registruojami kaip pramoginiais todėl apeina 12,75 metro ilgio reikalavimą.
                                    Negali būti registruoti kaip pramoginiai, nes tada negalėtų vežti reguliariais maršrutais. Plius, įvykus avarijai, kas atsakys? Draudimas nedraus tokių arba neišmokės draudimo, jei ką. Viską teisės aktai leidžia, nereikia jokios saviveiklos.

                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Nereikia ir avarijų: paprastoje T formos sankryžoje įprastas troleibusas, tarkim prie Spaudos rūmų didelės sankryžos Vilniuje, atlikdamas statų posūkį visada išlenda bamperiu į kitą eismo juostą, tuo metu nesigauna jo pralenkti pačiam neišlendant į dar sekančią juostą. Dar gali pasitaikyti ir smailesnis posūkis.
                                    Ir čia yra didelė problema VT pas mus. Bent jau Lenkijoje, gatvėse, kur intensyvus VT eismas, kur tik įmanoma, daromi didesnio spinduliai sankryžose, kad autobusai galėtų normaliai pasukti neišlįsdami į kitą eismo juostą ir galėtų pasukti didesniu greičiu.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2018.12.21, 08:30.

                                    Comment


                                      Kas liečiant Panevėžio stotelę, tai tie važiuojantys į parką kaip ir 0 reikšmės teikia. Nes vos pora reisų ryte ir vakare
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                        Kas liečiant Panevėžio stotelę, tai tie važiuojantys į parką kaip ir 0 reikšmės teikia. Nes vos pora reisų ryte ir vakare
                                        Kadangi pats nauduojuosi šią stotelę, tai galiu pasakyti, kad reikšmę tikrai tūri, ir jų visai nemažai ten.

                                        Bet esmė ne tame. Negi jus norite pasakyti, kad jei "vos porą reisų" tvarkaraščių galima nerašyti? Vaduovaujanti toki logika, galima būtų sakyti, kad maršrutais kur važiuoja retai, galime palikti be tvarkračių.

                                        Mano nuomone, tai nėra gerai. Ir visiškai visi VT tūri turėti savo tvarkaraščius ir nekaip kitaip.

                                        Comment


                                          Stotelė Kinologijos centras, Minsko plente. Nauji pviljonai, su dideliu stotelės užrašų ir transporto numeriais. Gan neblogai.

                                          Noriu dar atkreiptį demėsį į tai, kad užrašytas autobuso 15 numeris, nors ten tokio nėra. Važiuoja 16 autobusas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X