Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Saugumas... bet mieste, kur reguliuojamos sankryzos nera jokios prasmes kisti stotele uz jos. Taip yra padaryta, nes buvo daryta sovietmeciu, kai dauguma pereju dar nebuvo reguliuojamos. O kas tuomet padaryta, tas sventa, stoteliu perkelt nevalia.

    Comment


      Labai pritariu VT šviesoforams. O piesčiųjų šviesoforai išvis turi būti reguliuojami remiantis G maršrutais. Paprastai tariant važiuoja greitasis - jam žalia. Ir jau tikrai perdaug prikišta prospektuose tų pesčiųjų šviesoforų. Normaliai turi būti požeminės perėjos, o ne šviesoforai.

      Comment


        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
        STR 2.06.04:2014
        GATVĖS IR VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAI. BENDRIEJI REIKALAVIMAI
        https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...9bb/IDScEbNMEi
        Ačiū. Reiškias dar vadovaujamės normomis sugalvotomis tarybų sąjungoje ir darome viską pagal vieną šabloną.

        Parašė mskapss Rodyti pranešimą
        Tai yra daroma dėl saugumo, kad "neiššoktų" pėstieji iš autobuso priekio, o į sankryžą eitų pro autobuso galą - t.y. kiti vairuotojai matytų pėsčiuosius einančius per gatvę.
        Aš kalbėjau apie reguliuojamas perėjas. Bet kokiu atveju stotelės pas mus dažnai daromos kišenėse, ir jeigu jas įrengti ne 1m,o bent 5 metrų astumu nuo perėjos, tai sustojusi transporto priemonė niekaip neužstotų matomumo perėjoje.

        Comment


          Parašė Petr Rodyti pranešimą
          Ir jau tikrai perdaug prikišta prospektuose tų pesčiųjų šviesoforų. Normaliai turi būti požeminės perėjos, o ne šviesoforai.
          Dar vienas.. is kur jus atsirandat..

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

            Dar vienas.. is kur jus atsirandat..
            Na, jie atsiranda iš realaus pasaulio. Padaryk apklausą tarp paprastų žmonelių ir pamatysi, kad taip galvoja kokie 95 proc.

            Comment


              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

              Na, jie atsiranda iš realaus pasaulio. Padaryk apklausą tarp paprastų žmonelių ir pamatysi, kad taip galvoja kokie 95 proc.
              Nes jie mano, kad miestas tai autostrada ir turi būti, kuo mažiau šviesoforų, žiedų, perėjų.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Užmačiau senojo soliaris troileibuso vairuotoją žiede atsidariusį gale variklio (?) gaubtą ir dėliojantį sniego gniūžtes. Čia taip aušina? O ką daro vasarą tuomet, plombyrus dėlioja?

                Comment


                  Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                  Užmačiau senojo soliaris troileibuso vairuotoją žiede atsidariusį gale variklio (?) gaubtą ir dėliojantį sniego gniūžtes. Čia taip aušina? O ką daro vasarą tuomet, plombyrus dėlioja?
                  Tikriausiai perkaito pneumatinės sistemos kompresorius, vairuotojui šis gedimas rodomas prietaisų skydelyje pranešimu. Kompresoriai veikia pertraukiamu režimu, automatika kompresorių įjungia nukritus sistemoje slėgiui (pagal nutyėjimą apie 6 bar) ir išjungia pasiekus viršutinę ribą (8 - 9 bar) . Perkaista dėl dviejų priežasčių: per mažas alyvos lygis kompresoriuje arba sistemoje didelis nesandarumas, dėl ko agregatas nespėja pakelti slėgio ir veikia nesustodamas. Tokioje situacijoje stabdžių sistema (energoakumuliatoriai) pradeda blokuoti ratus, troleibusas negali pajudėti. Vairuotojo bandymas "susitvarkyti" jokio efekto neduos, jeigu tokiu būdu bandoma grįžti į garažą, teisingiausias veiksmas išjungti sistemas ir kviesti tech. pagalbą. Sezoniškumas tokių gedimų neįtakoja.

                  Comment


                    Ar tik aš vienas pastebėjau, kad žadėtieji 50 standartinio ilgio dujinių autobusų mistiniu būdu tapo dvigubais autobusais?
                    http://www.vvtr.lt/viesiejiPirkimai/...S__Skelbti.pdf
                    21/22 puslapiai

                    Be to, midikų pirkimo konkursas turėjo pasibaigti 11-30, bet apie laimėtoją nieko negirdėti.

                    Comment


                      Kad dvigubais patapo tai cia didelis privalumas. Tikekimes ir keturduriais pataps

                      P.S. ar cia nauja samokslo teorija, kad troleibusus pakeis?

                      Comment


                        Greitesiems būtų tikrai neprošal Mercedes-Benz O530 Capacity GL arba MAN Lion's City GXL. Bet negirdėjau apie tokius modelius su CNG. Bet konkursas greičiausiai vėl Soliariui rašomas.

                        Comment


                          Dėl stojimo prieš sankryžas – jau esu apie tai rašęs, yra nemažai vietų, kur tokią tvarką reikėtų įvesti, pavyzdžiui, Naujininkų stotelėje link oro uosto. Ten visi autobusai važiuoja tik tiesiai. Tuo tarpu mazgai, kuriuose autobusai suka į kairę arba į juos susirenka autobusai iš įvairių krypčių, turėtų likti su stotele už sankryžos.
                          Atskiros stotelės atskiriems maršrutams toje pačioje vietoje yra nesąmonė. Nereikia painiavos.

                          Comment


                            Parašė Petr Rodyti pranešimą
                            Greitesiems būtų tikrai neprošal Mercedes-Benz O530 Capacity GL arba MAN Lion's City GXL. Bet negirdėjau apie tokius modelius su CNG. Bet konkursas greičiausiai vėl Soliariui rašomas.
                            Tokių Lietuvoje eksploatuoti negalima. Jūsų turimi Lion's City GL iš norvegų yra ilgiausias galimas variantas. Jei reikia ilgesnių - galimi tik trigubi.

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Tokių Lietuvoje eksploatuoti negalima. Jūsų turimi Lion's City GL iš norvegų yra ilgiausias galimas variantas. Jei reikia ilgesnių - galimi tik trigubi.
                              Įdomu kodėl Lietuvoje negalima eksploatuoti Capacity GL arba Lion's city GXL? Dėl ilgio standartų? Ar kitos priežastys?
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                O kur tai parašyta ir kodėl? Yra aiški priežastis ar čia dėl to, kad "mes tokių nematėm, todėl neleidžiam"?

                                Comment


                                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                                  Įdomu kodėl Lietuvoje negalima eksploatuoti Capacity GL arba Lion's city GXL? Dėl ilgio standartų? Ar kitos priežastys?
                                  Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                  O kur tai parašyta ir kodėl? Yra aiški priežastis ar čia dėl to, kad "mes tokių nematėm, todėl neleidžiam"?
                                  https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...&category=TADp

                                  II SKYRIUS
                                  DIDŽIAUSIEJI LEIDŽIAMI NAUDOJANTIS KELIAIS KROVININIŲ AUTOMOBILIŲ, AUTOBUSŲ IR JŲ JUNGINIŲ MATMENYS
                                  ....
                                  ....

                                  4.5. viena jungiamąja dalimi sujungto autobuso 18,75 m;
                                  4.6. daugiau kaip viena jungiamąja dalimi sujungto autobuso 25,00 m;
                                  4.7. dviejų ašių autobuso 13,50 m;
                                  4.8. autobuso su daugiau kaip dviem ašimis 15,00 m;
                                  4.9. autobuso su priekaba 18,75 m;
                                  ....
                                  ....
                                  Priminsiu, jog Mercedes CapaCity L ilgis: 21,00m, o Man Lion's City GXL ilgis: 20,45m
                                  Paskutinis taisė Robertas; 2018.12.10, 13:12.

                                  Comment


                                    Parašė Robertas Rodyti pranešimą

                                    Priminsiu, jog Mercedes CapaCity L ilgis: 21,00m, o Man Lion's City GXL ilgis: 20,45m
                                    Priminsiu, jog Kauno VanHool autobusų ilgis beveik 25 metrai. Jei būtų noro tai būtų ir ilgesni nei tie 18,75 Vilniuje, čia tik atmazai, kad negalima dėl ilgio.
                                    Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                    Comment


                                      Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

                                      Priminsiu, jog Kauno VanHool autobusų ilgis beveik 25 metrai. Jei būtų noro tai būtų ir ilgesni nei tie 18,75 Vilniuje, čia tik atmazai, kad negalima dėl ilgio.
                                      Priminsiu, jog reikia atkreipti dėmesį į 4.6 punktą .

                                      4.5. viena jungiamąja dalimi sujungto autobuso 18,75 m;
                                      4.6. daugiau kaip viena jungiamąja dalimi sujungto autobuso 25,00 m;

                                      Comment


                                        Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

                                        Priminsiu, jog Kauno VanHool autobusų ilgis beveik 25 metrai. Jei būtų noro tai būtų ir ilgesni nei tie 18,75 Vilniuje, čia tik atmazai, kad negalima dėl ilgio.
                                        Atmazų čia nėra. Vilnius planuoja pirkti dvigubus autobusus, kurie negali būti ilgesni už 18,75 m.

                                        O su trigubais Kauno autobusais viskas tvarkoj
                                        DIDŽIAUSIEJI LEIDŽIAMI NAUDOJANTIS KELIAIS KROVININIŲ AUTOMOBILIŲ, AUTOBUSŲ IR JŲ JUNGINIŲ MATMENYS
                                        <...>
                                        4.6. daugiau kaip viena jungiamąja dalimi sujungto autobuso 25,00 m;
                                        <...>

                                        Comment


                                          Tai kad čia neparašyta kodėl. Suprantu kad čia ir nebus parašyta, bet yra kur tai paaiškinama? Ar čia iš lempos?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X