Saugumas... bet mieste, kur reguliuojamos sankryzos nera jokios prasmes kisti stotele uz jos. Taip yra padaryta, nes buvo daryta sovietmeciu, kai dauguma pereju dar nebuvo reguliuojamos. O kas tuomet padaryta, tas sventa, stoteliu perkelt nevalia.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Labai pritariu VT šviesoforams. O piesčiųjų šviesoforai išvis turi būti reguliuojami remiantis G maršrutais. Paprastai tariant važiuoja greitasis - jam žalia. Ir jau tikrai perdaug prikišta prospektuose tų pesčiųjų šviesoforų. Normaliai turi būti požeminės perėjos, o ne šviesoforai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąSTR 2.06.04:2014
GATVĖS IR VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAI. BENDRIEJI REIKALAVIMAI
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...9bb/IDScEbNMEi
Parašė mskapss Rodyti pranešimąTai yra daroma dėl saugumo, kad "neiššoktų" pėstieji iš autobuso priekio, o į sankryžą eitų pro autobuso galą - t.y. kiti vairuotojai matytų pėsčiuosius einančius per gatvę.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąIr jau tikrai perdaug prikišta prospektuose tų pesčiųjų šviesoforų. Normaliai turi būti požeminės perėjos, o ne šviesoforai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Dar vienas.. is kur jus atsirandat..
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Na, jie atsiranda iš realaus pasaulio. Padaryk apklausą tarp paprastų žmonelių ir pamatysi, kad taip galvoja kokie 95 proc.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąUžmačiau senojo soliaris troileibuso vairuotoją žiede atsidariusį gale variklio (?) gaubtą ir dėliojantį sniego gniūžtes. Čia taip aušina? O ką daro vasarą tuomet, plombyrus dėlioja?
- 4 patinka
Comment
-
Ar tik aš vienas pastebėjau, kad žadėtieji 50 standartinio ilgio dujinių autobusų mistiniu būdu tapo dvigubais autobusais?
http://www.vvtr.lt/viesiejiPirkimai/...S__Skelbti.pdf
21/22 puslapiai
Be to, midikų pirkimo konkursas turėjo pasibaigti 11-30, bet apie laimėtoją nieko negirdėti.
Comment
-
Dėl stojimo prieš sankryžas – jau esu apie tai rašęs, yra nemažai vietų, kur tokią tvarką reikėtų įvesti, pavyzdžiui, Naujininkų stotelėje link oro uosto. Ten visi autobusai važiuoja tik tiesiai. Tuo tarpu mazgai, kuriuose autobusai suka į kairę arba į juos susirenka autobusai iš įvairių krypčių, turėtų likti su stotele už sankryžos.
Atskiros stotelės atskiriems maršrutams toje pačioje vietoje yra nesąmonė. Nereikia painiavos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąGreitesiems būtų tikrai neprošal Mercedes-Benz O530 Capacity GL arba MAN Lion's City GXL. Bet negirdėjau apie tokius modelius su CNG. Bet konkursas greičiausiai vėl Soliariui rašomas.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTokių Lietuvoje eksploatuoti negalima. Jūsų turimi Lion's City GL iš norvegų yra ilgiausias galimas variantas. Jei reikia ilgesnių - galimi tik trigubi.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Įdomu kodėl Lietuvoje negalima eksploatuoti Capacity GL arba Lion's city GXL? Dėl ilgio standartų? Ar kitos priežastys?Parašė Petr Rodyti pranešimąO kur tai parašyta ir kodėl? Yra aiški priežastis ar čia dėl to, kad "mes tokių nematėm, todėl neleidžiam"?
II SKYRIUS
DIDŽIAUSIEJI LEIDŽIAMI NAUDOJANTIS KELIAIS KROVININIŲ AUTOMOBILIŲ, AUTOBUSŲ IR JŲ JUNGINIŲ MATMENYS
....
....
4.5. viena jungiamąja dalimi sujungto autobuso 18,75 m;
4.6. daugiau kaip viena jungiamąja dalimi sujungto autobuso 25,00 m;
4.7. dviejų ašių autobuso 13,50 m;
4.8. autobuso su daugiau kaip dviem ašimis 15,00 m;
4.9. autobuso su priekaba 18,75 m;
....
....Paskutinis taisė Robertas; 2018.12.10, 13:12.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Robertas Rodyti pranešimą
Priminsiu, jog Mercedes CapaCity L ilgis: 21,00m, o Man Lion's City GXL ilgis: 20,45mMano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
Priminsiu, jog Kauno VanHool autobusų ilgis beveik 25 metrai. Jei būtų noro tai būtų ir ilgesni nei tie 18,75 Vilniuje, čia tik atmazai, kad negalima dėl ilgio.
4.5. viena jungiamąja dalimi sujungto autobuso 18,75 m;
4.6. daugiau kaip viena jungiamąja dalimi sujungto autobuso 25,00 m;
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
Priminsiu, jog Kauno VanHool autobusų ilgis beveik 25 metrai. Jei būtų noro tai būtų ir ilgesni nei tie 18,75 Vilniuje, čia tik atmazai, kad negalima dėl ilgio.
O su trigubais Kauno autobusais viskas tvarkoj
DIDŽIAUSIEJI LEIDŽIAMI NAUDOJANTIS KELIAIS KROVININIŲ AUTOMOBILIŲ, AUTOBUSŲ IR JŲ JUNGINIŲ MATMENYS
<...>
4.6. daugiau kaip viena jungiamąja dalimi sujungto autobuso 25,00 m;
<...>
Comment
Comment