Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Jei būtų tik kaina, kaip ir minėjau, būtu visokie Isuzu, Otokar, Karsan ir etc.
    Kaina ir lemia. Isuzu, Otokar ar Karsan Vilniui nieko pasiūlyti negali, todėl ir nedalyvavo jokia firma su pasiūlymais. Konkrečiai, jie negamina nei dujinių, nei dvigubų autobusų. O paskutinis konkursas autobusams matyt buvo surašytas taip, kad dvigubi ir paprasti autobusai būtų to paties gamintojo.
    Tik šiemet kažkiek pakoreguoti įstatymai, kad ne vien tik kaina lemtų.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.22, 19:23.

    Comment


      Na, šiam momentui Solaris gali pasiūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį. Kalbu būtent apie santykį, nes vokiška technika yra kur kas brangesnė, o turkiška- kur kas prastesnės kokybės. Be to, nepamirškime, kad baigus esamą viešojo transporto atnaujinimą, Solaris modelio transporto priemonės dominuos visame VVT parke (169 autobusai ir 86 troleibusai). O tai reiškia, jog, tolesnį atnaujinimą toliau vykdant Solaris modelio autobusais, pavyks sutaupyti pinigų ir kasdieniam eksploatavime, remonto darbuose, detalių užsakyme. Kuo mažesnė modelių įvairovė, tuo mažesnės eksploatavimo išlaidos, dėl suprantamų priežasčių. Tad, mano nuomone, nesvarbu, kad Solarių įsigijimas gal ir atsieitų brangiau, nei visokių Temsų ar Isuzu, bet per kelerius metus tos didesnės išlaidos visiškai atsipirks.

      tad, be abejo, esu už soliarius.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Nedidelė ištrauka iš pirkimo sąlygų:
        1. 5 (penki) nauji dviašiai žemagrindžiai (angl. low floor) vienaaukščiai elektra varomi miesto tipo autobusai keleiviams vežti (toliau - transporto priemonės, autobusai). Pirkimo objektas į dalis neskaidomas.
        2. Autobuso darbo režimo aprašymas:
        2.1. Autobusai važiuos 365 dienas per metus, žiemos (iki -35ºC) ir vasaros (iki +45ºC) temperatūros sąlygomis;
        2.2. Važiuos maršrutu Vilniaus mieste:
        2.2.1. maršrutas Nr. 89 „Nepriklausomybės aikštė – Senamiestis - Rasų g. – Stotis“ rida apie 12 km ir atgal, abipusė rida apie 24 km;
        2.2.2. autobusas maršrute dirbs vieną pamainą;
        2.2.3. darbo laikas maršrute: pirma pamaina nuo 05.00 val. iki 14.30 val., arba antra pamaina nuo 14.30 val. iki 24.00 val.;
        2.2.4. stotelių skaičius maršrute apie 44;
        2.2.5. autobusas maršrutu į abi puses pravažiuoja 3 kartus, tada 30 minučių pertrauka ir važiuoja dar 3 kartus;
        2.2.6. į maršruto pradžią autobusas važiuoja iš parko Verkių g. 52 (apie 6 km ir 12 stotelių arba 9 km ir 16 stotelių ) ir baigęs darbą maršrute autobusas važiuoja į parką Verkių g. 52 (apie 5 km ir 11 stotelių arba 9 km ir 14 stotelių);
        2.2.7. vidutinis autobuso greitis maršrute apie 18 ± 2 km/h;
        2.2.8. vidutiniškai važiuoja apie 15 keleivių;
        2.2.9. kalvotas reljefas, įjungtas salono šildymas arba vėdinimas/kondicionavimas, važiuojant 60 procentų tamsiu paros metu;
        2.2.10. po vienos pamainos darbo maršrute traukos baterija įkraunama parke adresu Verkių g. 52, Vilnius
        Ir keletas man iki šiol nematytų reikalavimų kituose konkursuose:
        30.9. Vairuotojo darbo vietoje turi būti įrengta:
        (...)
        30.9.3. SOS mygtukas, skirtas vairuotojui užfiksuoti incidentą. Paspaudus mygtuką fiksuojamas įvykis vaizdo įraše, sistema turi išsiųsti aliarminį pranešimą į su Perkančiuoju subjektu suderintą vietą ar kelias vietas. Mygtukas skirtas fiksuoti įvykiui transporto priemonės salone. Operatorius turi turėti galimybę stebėti vaizdą tiesiogiai, girdėti garsą iš kameros;
        30.9.4. „A juostos“ mygtukas, skirtas vairuotojui užfiksuoti incidentui ar eismo taisyklių pažeidimui važiuojamos dalies „A“ juostoje. Paspaudus mygtuką fiksuojamas įvykis vaizdo įraše, sistema turi automatiškai išsiųsti pranešimą į su Perkančiuoju subjektu suderintą vietą ar kelias vietas, iš kameros esančios transporto priemonės priekyje. Siunčiamoje nuotraukoje turi būti įrašyti meta duomenys ir atvaizduoti ant nuotraukos: įvykio data, laikas, GPS koordinatės bei transporto priemonės garažinis numeris. Operatorius turi tūrėti galimybę vaizdą stebėti tiesiogiai iš kameros;

        Comment


          Sąlygos debiliškos ir nekonkrečios. Už tai gali ir į teismą paduoti. Koks po velnių reikalas, kokiu maršrutu važinės autobusas? Koks skirtumas, keliomis pamainomis jis dirbs? Koks skirtumas, kiek truks pertrauka tarp reisų? Rašyti reikia konkrečiai - važiuos tiek ir tiek kilometrų per dieną ir štai tokiu laikiniu režimu: X km per t laiką, paskui bus pertrauka, kurios metu autobusas nevažiuos, bet kurios metu žiemą gali būti reikalingas vairuotojo darbo vietos šildymas bent 1/3 atstovos laiko. Jei rašoma, kad reljefas kalvotas, tai reikia konkretizuoti - kiek promilių nuolydžiai ir įkalnės ir koks jų ilgis. Bo ir važiavimas, pavyzdžiui, Olandų gatve galima laikyti kalvotu reljefu. Visgi tai ne tas pats, kas senamiesčio kalvotumas.
          Paskutinis taisė Al1; 2018.11.23, 15:02.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Isuzu, Otokar ar Karsan Vilniui nieko pasiūlyti negali, todėl ir nedalyvavo jokia firma su pasiūlymais. Konkrečiai, jie negamina nei dujinių, nei dvigubų autobusų.
            Klystat. Otokar gamina ir dujinius, ir ilgus. Karsan savo didelių autobusų neturi, tačiau turi patirties surinkinėjant techniką iš Breda Menarini Bus kėbulų.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Sąlygos debiliškos ir nekonkrečios. Už tai gali ir į teismą paduoti. Koks po velnių reikalas, kokiu maršrutu važinės autobusas? Koks skirtumas, keliomis pamainomis jis dirbs? Koks skirtumas, kiek truks pertrauka tarp reisų? Rašyti reikia konkrečiai - važiuos tiek ir tiek kilometrų per dieną ir štai tokiu laikiniu režimu: X km per t laiką, paskui bus pertrauka, kurios metu autobusas nevažiuos, bet kurios metu žiemą gali būti reikalingas vairuotojo darbo vietos šildymas bent 1/3 atstovos laiko. Jei rašoma, kad reljefas kalvotas, tai reikia konkretizuoti - kiek promilių nuolydžiai ir įkalnės ir koks jų ilgis. Bo ir važiavimas, pavyzdžiui, Olandų gatve galima laikyti kalvotu reljefu. Visgi tai ne tas pats, kas senamiesčio kalvotumas.
              čia as būtent laikyčiau visiškai priešingos nuomonės - sąlygos yra aprašytos ITIN konkrečiai: yra nurodytas konkretus maršrutas ir konkreti darbo trukmė, tam, kad neužtektų gamintojui pagal laboratorinius testus parodyti, kad jis gali nuvažiuoti, o jam kiltų visa atsakomybė jei nurodytomis sąlygomis konkretus pasiūlytas/nupirktas modelis savo tokiu tiksliai aprašytu režimu dirbti nesugeba. Nes lygiai taip pat visiškai visiems aišku, kad kokio nors autobuso, važiuojančio po aukštuosius panerius (bet iš esmės užmiestyje ir be kamščių) vieno kilometro sąnaudos bus visiškai kitokios nei centre važinėjančio ir nuolat kamščiuose stovinčio autobuso.

              Čia, mano supratimu, yra elementarus atsakomybės atveju "o jeigu jis realiai dirbti nesugeba" nusimetimas pardavėjui

              Comment


                Tie elektrobusai tai pinigų išmetimas. Jei jau net sąlygose nurodoma, kad dirbs tik pusdienį, o paskui važiuos pasikrauti į parką... Nafig tokie elektrobusai reikalingi? Arba pakrovimą reikia daryti ne tik parke, o kur nors Konstitucijos pr., kad visi matytų ir tai būtų modernumo piaras. Tada galėtų krautis kaskart atstovos metu.

                Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                Klystat. Otokar gamina ir dujinius, ir ilgus. Karsan savo didelių autobusų neturi, tačiau turi patirties surinkinėjant techniką iš Breda Menarini Bus kėbulų.
                Tai dabar jie gaminam o prieš beveik 1,5 metų tai klausimas, ar gamino. Be to ar Otokar kažkas siūlė, dalyvaujant konkurse Vilniuje?
                Paskutinis taisė Al1; 2018.11.23, 17:53.

                Comment


                  Buvo planuojami Otokar midibusai Vilniui, bet pakeitė į Isuzu
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Galbūt reikėtų atskirti temą nuo bendrų diskusijų apie viešojo transporto privalumus / trūkumus nuo technikos įsigijimo.
                    Kažkaip neliko net atskiros temos troleibusams...

                    Comment


                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                      Buvo planuojami Otokar midibusai Vilniui, bet pakeitė į Isuzu
                      Privatininkas gali pirkti, kas jam patinka ir tinka. Jam svarbu 7 metus pratempti ir per tą laiką autobusai turi pilnai atsipirkti ir dar pelno duoti. Nes kas bus po 7 metų, privatininkas nežino. Pasibaigs sutartis ir viso gero. VVT tas netinka, nes perkamas normalus autobusas gali tarnauti kaip minimum dvigubai ilgiau.

                      Comment


                        Kadangi niekas nieko neparašė apie naują troleibusą, tai pasidalinsiu įspūdžiais:
                        Važiuoja minkštai, labai tyliai. Jeigu autobuse per ausines girdimas variklio ūžimas, tai šiame - ne. Iš esmės, salonas labai panašus į autobuso, tos pačios spalvos ir medžiagos. Tiesa, piko metu gali kilti grūsčių, nes stovimų vietų neperdaugiausiai. Užtat daug sėdimų vietų, ypač gale. Informavimo sistemos taip ir nesugebėjo per 2 savaites suprogramuoti - vidinė šoninė švieslentė nerodė nieko, o ekranuose nėra stotelių. Labai nekaip atrodo į kryptį sugrūsti ne tik galinė stotelė, bet dar ir pradinė ir du tarpiniai punktai. Net stovint arti nelabai galima suprasti, nes visas tekstas labai sugrūstas, ką jau kalbant apie sėdinčius toliau. Kaip jau buvo matyti iš nuotraukų, keturi ekranai, lyginant su autobusais - papildomas gale, atsuktas į vairuotoją.
                        Vairuotojo prietaisų skydelis skiriasi nuo esančio autobusuose.
                        Gaila, kad jų bus tik 41.
                        Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.11.23, 22:38.

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Kadangi niekas nieko neparašė apie naują troleibusą, tai pasidalinsiu įspūdžiais:
                          .
                          Neparašė ir nėra foto nei čia nei FB, nes kai kuriem etatiniam troleibusų fanatikam/talibam (kurie beje ir reiškiasi kultūros paveldo drauguose) ne tiek įdomūs troleibusai, kiek noras išreikšt save , kad viskas kas daroma vardan naujų pokyčių yra neginčyjamai blogai, o va anksčiau tai darydavo...Per daug energijos sunaudojama sąmokslo teorijom kurti, nauji troleibusai gatvėse jiems neįdomu

                          Comment


                            Troleibusoheiteriams klausimas - kodėl miesto valdžia nepadarė naujų troleibusų oficialios prezentacijos? Kodėl privačios šaraškino kontoros autobusai valdžios buvo pristatomi su didele pompa? Tai už ką valdžia: už ekologišką elektrinį VT - troleibusus, ar jiems svarbu tik iš naujo užkurti ir paimti otkatų bizniuką VT srityje (bo mikrobų jau nėra, o juk irgi kai kas valdžioje iš jų penėjosi) į savo rankas, prichvatizuojant VT.

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Neparašė ir nėra foto nei čia nei FB, nes
                              Tai yra tiesiog eilinis įvykis - parko atnaujinimas, kuris turi vykti nuolat ir be pompastikos.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Troleibusoheiteriams klausimas - kodėl miesto valdžia nepadarė naujų troleibusų oficialios prezentacijos? Kodėl privačios šaraškino kontoros autobusai valdžios buvo pristatomi su didele pompa? Tai už ką valdžia: už ekologišką elektrinį VT - troleibusus, ar jiems svarbu tik iš naujo užkurti ir paimti otkatų bizniuką VT srityje (bo mikrobų jau nėra, o juk irgi kai kas valdžioje iš jų penėjosi) į savo rankas, prichvatizuojant VT.
                                Nu laba diena, šiandien ir yra tos oficialios prezentacijos diena - “Pasimatuok ūsus”, ar kaip ji ten vadinasi, kai 3 troleibusai nemokamai važinėja iš Antakalnio pro Žygimantų g. į Stotį

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                                  Neparašė ir nėra foto nei čia nei FB, nes kai kuriem etatiniam troleibusų fanatikam/talibam (kurie beje ir reiškiasi kultūros paveldo drauguose) ne tiek įdomūs troleibusai, kiek noras išreikšt save , kad viskas kas daroma vardan naujų pokyčių yra neginčyjamai blogai, o va anksčiau tai darydavo...Per daug energijos sunaudojama sąmokslo teorijom kurti, nauji troleibusai gatvėse jiems neįdomu
                                  Pardon? Norit nuotraukų ir įspūdžių? Eikit prasivažiuokit ir pafotografuokit. Fanatikai ir talibai visų pirma turi darbus. Visų antra, jie neprivalo iškart visko suvertinėti į šitą forumą. Ypač tada, kai jų "nuotraukos", darytos "fotoaparatais" labiau primena Pikaso paveikslą, nei troleibusą.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                    Nu laba diena, šiandien ir yra tos oficialios prezentacijos diena - “Pasimatuok ūsus”, ar kaip ji ten vadinasi, kai 3 troleibusai nemokamai važinėja iš Antakalnio pro Žygimantų g. į Stotį
                                    Pala, pala, tikrai tris leido vienu metu? O ne vieną?
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                                      Pala, pala, tikrai tris leido vienu metu? O ne vieną?
                                      Ups, tikrai susipainiojau ne 3 troleibusus, o 3 šeštadienius iš eilės.

                                      Bet kokiu atveju esmės tai nekeičia - nebūtina čia inkšti, kad nauji troleibusai nepristatinėjami

                                      Comment


                                        Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	188,1 kB
ID:	1684665 Penktadienį pasisekė grįžti iš centro į Antakalnį su tuščiu naujuoju Soliariu. Vienintelis keistas dalykas yra troleibuso viduryje, kairėje pusėje išsikišusi "kolona".. Matosi foto.

                                        Comment


                                          Ar šalia tos "kolonos" nebūtų tilpusi viena sėdynė?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X