Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąMan sunku patikėti, kad kompanija, kurios turtas (autobusai) atrodo 1:1 kaip Rusijoje - apšnerkštas, nutrintas ir neprižiūrimas - gali būti valdoma skaidriai ir efektyviai. Tiesiog nesueina galai. Nu nes nebūna taip, kad skaidriai ir tvarkingai valdoma įmonė atrodytų kaip Krasnodaro ar Petrozavodsko vietinių korumpų tvarkomas kromelis: turtas niokojamas, vairuotojai savivaliauja, apie bet kokius customer service įgūdžius net neverta kalbėti.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Gal dėl to, kad jie nevažinėja su VT ir apie tai nieko neišmano, bet vadovauja...Parašė John Rodyti pranešimąKitur irgi nevažinėja. Bet niekur neatrodo taip baisiai. Čia tas neracionalus postsovietinis lietuviškas netvarkingumas ir taikstymasis su betvarke. Iš tikrųjų tai čia visgi savivaldybės reikalas užtikrinti, kad paslaugą už pinigus teikianti kompanija tai darytų tvarkingai ir civilizuotai.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
Radiatoriai užsiteršia dulkėmis, lapais, šiukšlėmis ir pro juos nepraeina normalus oro srautas. Eksploatuojant miesto sąlygomis, reikia periodiškai išpūtinėti su suspaustu oru. Ypač, jei interkūleris stovi prieš vandens radiatorių.
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąO gal kokiu naujienu yra apie naujus torleibusus? Laukiam nesulaukiam...
Dabar jau aišku, kad Lenkijos gamintojai šias transporto priemones pristatyti vėluos. Mat pirkimo sutartyje buvo numatyta, kad pirmieji penki troleibusai Vilnių turėjo pasiekti rugsėjo 17-ąją. O visus troleibusus lenkai turi atvežti iki lapkričio 16-osios. Tačiau išriedėję iš gamyklos Lenkijoje Vilniui skirti troleibusai dar spalio pradžioje buvo pastebėti Čekijos mieste Pilzene. Ant jų švietė užrašas „Vilnius“. Paskelbus nuotraukas iš Pilzeno kilo nepasitenkinimas troleibusų dizainu. Ne taip kaip nauji „Solaris“ autobusai, jie nudažyti ne viena raudona, o raudona ir gelsva spalvomis. Pasak kritikų, ypač neįprastai atrodo siauros raudonos juostos troleibuso apačioje.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Čia kažkoks ne straipsnis, o briedas. Visų pirma, nežinia iš kur paimta informacija (pvz. apie per siaurą raudoną juostą apačioje, kuri ''nepatiko kritikams'' rašė Al1 šiame forume, apie tai, kad Solario gamykloje nėra kontaktinio tinklo troleibusų išbandymui rašė Judėjimas už troleibusus ir taip toliau), taipogi nenurodyta, iš kur paimta nuotrauka (o ji tiesiog pavogta iš Plzeno troleibusų facebooko, net nepatingėta apkirpti nuotraukos, kad nesimatytų vandens ženklo). Mintys šokinėja nuo vieno dalyko į kitą, iš pradžių apie dažymą, vėliau kažką kliedi apie tai, kad jie nudažyti ne raudonai, kaip autobusai (tas buvo numatyta dar prieš skelbiant laimėtoją). Įdomu, kas autorius.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąČia kažkoks ne straipsnis, o briedas. Visų pirma, nežinia iš kur paimta informacija (pvz. apie per siaurą raudoną juostą apačioje, kuri ''nepatiko kritikams'' rašė Al1 šiame forume, apie tai, kad Solario gamykloje nėra kontaktinio tinklo troleibusų išbandymui rašė Judėjimas už troleibusus ir taip toliau), taipogi nenurodyta, iš kur paimta nuotrauka (o ji tiesiog pavogta iš Plzeno troleibusų facebooko, net nepatingėta apkirpti nuotraukos, kad nesimatytų vandens ženklo). Mintys šokinėja nuo vieno dalyko į kitą, iš pradžių apie dažymą, vėliau kažką kliedi apie tai, kad jie nudažyti ne raudonai, kaip autobusai (tas buvo numatyta dar prieš skelbiant laimėtoją). Įdomu, kas autorius.
- 1 patinka
Comment
-
Vilniaus troleibusai jau bandymuose.
Šaltinis : Plzeňské trolejbusy fb grupė
https://www.facebook.com/plzensketrolejbusy/
- 13 patinka
Comment
-
Man atrodo ar čia šiame įraše troleibusai greičiau važinėja per posukius ir kitas kontaktinio tinklo dalis negu dabar?
Vilniaus troleibusai, 1990-ieji
https://www.youtube.com/watch?v=SWks0Y7xwGY
Na išskyrus tą paskutinę devintą Škodą...
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąMan atrodo ar čia šiame įraše troleibusai greičiau važinėja per posukius ir kitas kontaktinio tinklo dalis negu dabar?
Vilniaus troleibusai, 1990-ieji
https://www.youtube.com/watch?v=SWks0Y7xwGY
Na išskyrus tą paskutinę devintą Škodą...
- 3 patinka
Comment
-
Kas nutiko Taline įvedus nemokamą viešąjį transportą? Rezultatas stebina https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...ebina-8137295/
Toks sprendimas buvo priimtas siekiant žmones paskatinti naudotis viešuoju transportu ir sumažinti kamščius gatvėse. Ir jiems tai pasisekė. Viešojo transporto populiarumas Taline išaugo 8 procentais. Be to, miesto savivaldybės teigimu, Talinui nemokamas transportas atneša po 20 mln. eurų per metus. Dabar nebereikia bilietų sistemos, IT sistemos, sumažėjo administravimo, kontrolės kaštai. Be to, norėdami naudotis nemokamu transportu tūkstančiai gyventojų, kurie nebuvo prisiregistravę Taline, suskubo deklaruoti savo gyvenamąją vietą. O kuo mieste daugiau žmonių, tuo daugiau pinigų jam nubyra.
Jei poliklinikose prisiregitravę ~130'000 ne vilniečių, tai bent daliai jų uždeklaravus gyv. vietą Vilniuje būtų ir GPM įplaukos didesnės. Aišku jei neatimtų Seimas dar daugiau iš Vilniaus, kad dotuoti savo provincijos rinkėjus.Paskutinis taisė Arunasx; 2018.11.06, 20:19.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Buvo kažkur išsakytos labai geros mintys apie nemokamą transportą.
1. Vilniuje juo naudojasi daugiausiai mažiau uždirbantys, studentai. Taigi jeigu naujų registruojančių ir bus (o tai daugiausiai irgi yra arba studentai arba tolimesnių rajonų gyventojai), tai GPM nebus toks didelis padidėjimas;
2. Didelė apklausose dalyvaujančių dalis sako, kad kaina nėra lemiantis veiksnys, kuris lemtų jų persėdimą. Svarbiausia greitis, patogumas, švara. Nemokamas transportas to negarantuoja.
Būtų įdomi analizė kiek Taline kainuoja VT išlaikymas, kiek gauta papildomų pajamų ir pan. Grynus skaičius.
Comment
-
Kai/jei bus nauji autobusai, troleibusai, jie važinėtų ištisinėmis A juostomis, o ne kaip dabar 200m yra/200m nėra/ vėl gal yra, tada ir ne varguoliai važinės.
Ypač kai pristatys naujų verslo centrų Konstitucijos pr.- Saltoniškių g. rajone, nes ten parkavimo vietų tikrai neužteks. Kiek jau yra ten centrų ir kiek dar stato (Telia, SEB ir t.t.)Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKas nutiko Taline įvedus nemokamą viešąjį transportą? Rezultatas stebina https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...ebina-8137295/
Svarbu dar padidinti A juostų kiekį.
Jei poliklinikose prisiregitravę ~130'000 ne vilniečių, tai bent daliai jų uždeklaravus gyv. vietą Vilniuje būtų ir GPM įplaukos didesnės. Aišku jei neatimtų Seimas dar daugiau iš Vilniaus, kad dotuoti savo provincijos rinkėjus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąį VT reikia persodinti apie pusę automobiliais važinėjančių.
Atsiprašau už "offtopic'ą",
Bet iš kur tas viešojo transporto entuziastų komjaunuoliškas noras priversti kitus daryti tai, ko jie nenori.
Jei bus geras tranportas, tai žmonės patys daugiau juo naudosis, o ne bus "persodinami".Paskutinis taisė Romas; 2018.11.06, 22:21.
- 8 patinka
Comment
-
Niekas ir užsienyje iš automobilių į VT nepersėda, kad ir koks geras VT būtų. Persodinama jėga - dideliais mokesčiais už automobilį, įskaitant ir brangų draudimą, brangų remontą, brangiu parkavimu, parkavimo vietų trūkumu, eismo ribojimais, gatvių siaurinimu atiduodant jas VT ir t.t. Automobilis mieste tampa prabanga vidutiniam sluoksniui, šeima gali išlaikyti tik vieną tačkę, o ne dvi ar tris.
- 3 patinka
Comment
-
Paklausinėjau kolektyve, kodėl nesinaudojama viešuoju transportu. Beveik visi važinėja nuosavais automobiliais, tik 2 iš 12 su VT. Nei vienas nepaminėjo kainos. Vienas iš dviejų renkasi viešąjį, nes jam gaila kiekvieną dieną drožti mašiną, o kitas negali naudotis automobiliu, nors ir labai norėtų. Greitis, nėra galimybių atvykti iš rajono, mažam atstumui įveikti reikia persėdimų, ir kitos priežastys. Bet ne kaina.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKaip sakė vienas politikas, atrodo Stalinas - "Sažatj nado"
Atsiprašau už "offtopic'ą",
Bet iš kur tas viešojo transporto entuziastų komjaunuoliškas noras priversti kitus daryti tai, ko jie nenori.
Jei bus geras tranportas, tai žmonės patys daugiau juo naudosis, o ne bus "persodinami".
- 1 patinka
Comment
Comment