Parašė egiscrypth
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Nuo kada ZF yra blogiau už Voith?
O šiap aišku labai gerai, kad nepakantumas betvarkei Lietuvoje mažėja, bet čia nereikia daryt iš musės dramblio. Svarbu nauji autobusai jau dominuoja ir vasarą vaizdų su pradarytais dangčiais gerokai sumažės. VVT vadovų, vairuotojų žema kvalifikacija/kompetencija kolkas galima pateisint posovietizmu ir nepakankamai geru užmokesčiu, kuris keičias. Jei ir žmonės bus aktyvesni, tiem homo sovieticus nebus kur dingt..
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNuo kada ZF yra blogiau už Voith?
Galiu pasakyt dešimtimis ir ecomato privalumų, ir diwos trūkūmų. Bet laukiam argumentų.
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
Nu o rimtai, kuo ZF blogiau už voith? Įdomu pasidarė. Laukiam argumentų.
Galiu pasakyt dešimtimis ir ecomato privalumų, ir diwos trūkūmų. Bet laukiam argumentų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kokie pinigai, tokia ir komplektacija. Ir otkatų nereikia pamiršti.
Bet ir mūsų VT, kokia FNTT nuodugni patikra ir rotacija nepakenktų, va kokia puiki LG restruktūrizacija duoda rezltatų.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
kiek tekę girdėti Voith greičių dėžės mėto daug sklandžiau bėgius be smūgių ir pagal kainą Voith daug brangesnės. Šiuo metu turiu tik šiuos argumentus.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNuo kada ZF yra blogiau už Voith?
O šiap aišku labai gerai, kad nepakantumas betvarkei Lietuvoje mažėja, bet čia nereikia daryt iš musės dramblio. Svarbu nauji autobusai jau dominuoja ir vasarą vaizdų su pradarytais dangčiais gerokai sumažės. VVT vadovų, vairuotojų žema kvalifikacija/kompetencija kolkas galima pateisint posovietizmu ir nepakankamai geru užmokesčiu, kuris keičias. Jei ir žmonės bus aktyvesni, tiem homo sovieticus nebus kur dingt..
O šiaip įdomu, kaip ten su VVT vadovybe ir valdymo stilium ir skaidrumu? Meras Šimašius labai giriasi, kaip išnaikino korupciją ir neskaidrumą kažkokiose įmonėse. Kaip yra su VVT? Man sunku patikėti, kad kompanija, kurios turtas (autobusai) atrodo 1:1 kaip Rusijoje - apšnerkštas, nutrintas ir neprižiūrimas - gali būti valdoma skaidriai ir efektyviai. Tiesiog nesueina galai. Nu nes nebūna taip, kad skaidriai ir tvarkingai valdoma įmonė atrodytų kaip Krasnodaro ar Petrozavodsko vietinių korumpų tvarkomas kromelis: turtas niokojamas, vairuotojai savivaliauja, apie bet kokius customer service įgūdžius net neverta kalbėti.Paskutinis taisė John; 2018.11.03, 20:26.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąMan sunku patikėti, kad kompanija, kurios turtas (autobusai) atrodo 1:1 kaip Rusijoje - apšnerkštas, nutrintas ir neprižiūrimas - gali būti valdoma skaidriai ir efektyviai. Tiesiog nesueina galai.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Gal dėl to, kad jie nevažinėja su VT ir apie tai nieko neišmano, bet vadovauja...
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKitur irgi nevažinėja. Bet niekur neatrodo taip baisiai. Čia tas neracionalus postsovietinis lietuviškas netvarkingumas ir taikstymasis su betvarke. Iš tikrųjų tai čia visgi savivaldybės reikalas užtikrinti, kad paslaugą už pinigus teikianti kompanija tai darytų tvarkingai ir civilizuotai.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKitur irgi nevažinėja. Bet niekur neatrodo taip baisiai. Čia tas neracionalus postsovietinis lietuviškas netvarkingumas ir taikstymasis su betvarke. Iš tikrųjų tai čia visgi savivaldybės reikalas užtikrinti, kad paslaugą už pinigus teikianti kompanija tai darytų tvarkingai ir civilizuotai.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Na iš tiesų, tarkim tavo draugas laimi konkursą ir tu iš jo perki kokį 100 autobusų, už valstybės lėšas. Nejaugi varysi tą ne kokį autobusą pas tą patį draugą, kuris gal būt tau net padovanojo "kažką" už tai, kad pas jį pirkai. Bet aš čia ne apie mūsų VT.
Bet ir mūsų VT, kokia FNTT nuodugni patikra ir rotacija nepakenktų, va kokia puiki LG restruktūrizacija duoda rezltatų.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
O bet tačiau privatininkai atvažinėję visą vasarą variklių nė karto nevėdino? Ir ką tai galėtų reikšti ??
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
O nauji Solariai vėdino? Ne. Nes autobusai nauji. Pažiūrėsime, kas bus po metų, kitų. Bet besimakaluoajnčius šoninius dangčius po vairuotojo kabina pas Isuzu teko matyti...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąViduje? Iš išorės? Taigi pas mus koks oras rudenį?
Comment
-
Grindis turėtų teoriškai plauti kasdien. O visą kitą tikriausiai pagal poreikį. Keleivių kultūra irgi ne kažin kokia. Ypač kanopas dėti ant priekyje esančių sėdynių ar mažus vaikus ant sėdynių pastatyti... Kanopas mėgsta užkelti ne tik jaunimas, bet ir pagyvenę. Ko anksčiau tikrai nebuvo. Kur link juda pasaulis?Paskutinis taisė Al1; 2018.11.03, 21:27.
- 4 patinka
Comment
-
Jeigu radiatoriai ir ventiliatoriaus siurbliai būtų keičiami laiku, ir nuolat aptarnaujami, joks autobusas nevažinėtų su atidarytais variklio dangčiais. Užsiteršę radiatoriai nesugeba aplinkai atiduoti šilumą, išdilę ventiliatoriaus siurbliai negali pasiekti darbinio slėgio. Radiatorius mazgas brangus, ir niekas jų nekeičia, kol jis yra sandarus.
Comment
-
Čia kaip ir su trečiais passatais, vieni su visiškai standartine aušinimo sistema be problemų vasarą važinėjo per bet kokius kamščius, o kiti išsipjaudavo groteles, apeidavo termojungiklį ir ventiliatoriui paleisti statydavo mygtuką, mesdavo termostatą ant vasaros ir vistiek verkdavo, kad baisiai kaista. Visas skirtumas - savininkas ir jo remonto kultūra.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąJeigu radiatoriai ir ventiliatoriaus siurbliai būtų keičiami laiku, ir nuolat aptarnaujami, joks autobusas nevažinėtų su atidarytais variklio dangčiais. Užsiteršę radiatoriai nesugeba aplinkai atiduoti šilumą, išdilę ventiliatoriaus siurbliai negali pasiekti darbinio slėgio. Radiatorius mazgas brangus, ir niekas jų nekeičia, kol jis yra sandarus.Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąČia kaip ir su trečiais passatais, vieni su visiškai standartine aušinimo sistema be problemų vasarą važinėjo per bet kokius kamščius, o kiti išsipjaudavo groteles, apeidavo termojungiklį ir ventiliatoriui paleisti statydavo mygtuką, mesdavo termostatą ant vasaros ir vistiek verkdavo, kad baisiai kaista. Visas skirtumas - savininkas ir jo remonto kultūra.
Lygiai tas pats su bet kokiais Passat'ais ar kitais automobiliais, jeigu eksploatuosi kaip priklauso ir pilsi gerus skysčius (tepalai, aušinimo skystis, stabdžių skystis), tai ilgai be jokių didesnių problemų eksploatuosi. Jeigu ilgiau pavažinėsi su vandeniu iš krano, tai viskas iš vidaus užkalkės ir tuomet tik priverstinis ventiliatoriaus įjungimas ar papildomų angų darymas tepadės.
Comment
Comment