Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Bet Lietuvai atitenka autobusai su zf o ne voith greiciu dėžėmis ir šiaip prastesniais oro kondicionavimo sistema kuri nuo 25C tampa neveiksni ir su prasta vairuotojo kabina vairas plastikas kuris pradeda lupti po kokių penkiu metų.
    Kokie pinigai, tokia ir komplektacija. Ir otkatų nereikia pamiršti.

    Comment


      Nuo kada ZF yra blogiau už Voith?

      O šiap aišku labai gerai, kad nepakantumas betvarkei Lietuvoje mažėja, bet čia nereikia daryt iš musės dramblio. Svarbu nauji autobusai jau dominuoja ir vasarą vaizdų su pradarytais dangčiais gerokai sumažės. VVT vadovų, vairuotojų žema kvalifikacija/kompetencija kolkas galima pateisint posovietizmu ir nepakankamai geru užmokesčiu, kuris keičias. Jei ir žmonės bus aktyvesni, tiem homo sovieticus nebus kur dingt..

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Nuo kada ZF yra blogiau už Voith?
        Nu o rimtai, kuo ZF blogiau už voith? Įdomu pasidarė. Laukiam argumentų.
        Galiu pasakyt dešimtimis ir ecomato privalumų, ir diwos trūkūmų. Bet laukiam argumentų.

        Comment


          Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą

          Nu o rimtai, kuo ZF blogiau už voith? Įdomu pasidarė. Laukiam argumentų.
          Galiu pasakyt dešimtimis ir ecomato privalumų, ir diwos trūkūmų. Bet laukiam argumentų.
          kiek tekę girdėti Voith greičių dėžės mėto daug sklandžiau bėgius be smūgių ir pagal kainą Voith daug brangesnės. Šiuo metu turiu tik šiuos argumentus.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

            Kokie pinigai, tokia ir komplektacija. Ir otkatų nereikia pamiršti.
            Na iš tiesų, tarkim tavo draugas laimi konkursą ir tu iš jo perki kokį 100 autobusų, už valstybės lėšas. Nejaugi varysi tą ne kokį autobusą pas tą patį draugą, kuris gal būt tau net padovanojo "kažką" už tai, kad pas jį pirkai. Bet aš čia ne apie mūsų VT.

            Bet ir mūsų VT, kokia FNTT nuodugni patikra ir rotacija nepakenktų, va kokia puiki LG restruktūrizacija duoda rezltatų.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

              kiek tekę girdėti Voith greičių dėžės mėto daug sklandžiau bėgius be smūgių ir pagal kainą Voith daug brangesnės. Šiuo metu turiu tik šiuos argumentus.
              Tvarkinga pavarų dėžė pavaras perjungia be jokių smūgių. Smūgiuot pradeda stipriai susidėvėjus frikciniams diskams. ZF pradeda daužytis, o voithas prabuksuot. Voithas brangesnis, ir atsarginės dalys daug brangesnės.

              Comment


                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                Nuo kada ZF yra blogiau už Voith?

                O šiap aišku labai gerai, kad nepakantumas betvarkei Lietuvoje mažėja, bet čia nereikia daryt iš musės dramblio. Svarbu nauji autobusai jau dominuoja ir vasarą vaizdų su pradarytais dangčiais gerokai sumažės. VVT vadovų, vairuotojų žema kvalifikacija/kompetencija kolkas galima pateisint posovietizmu ir nepakankamai geru užmokesčiu, kuris keičias. Jei ir žmonės bus aktyvesni, tiem homo sovieticus nebus kur dingt..
                Gal turėjai omeny pakantumas mažėja?

                O šiaip įdomu, kaip ten su VVT vadovybe ir valdymo stilium ir skaidrumu? Meras Šimašius labai giriasi, kaip išnaikino korupciją ir neskaidrumą kažkokiose įmonėse. Kaip yra su VVT? Man sunku patikėti, kad kompanija, kurios turtas (autobusai) atrodo 1:1 kaip Rusijoje - apšnerkštas, nutrintas ir neprižiūrimas - gali būti valdoma skaidriai ir efektyviai. Tiesiog nesueina galai. Nu nes nebūna taip, kad skaidriai ir tvarkingai valdoma įmonė atrodytų kaip Krasnodaro ar Petrozavodsko vietinių korumpų tvarkomas kromelis: turtas niokojamas, vairuotojai savivaliauja, apie bet kokius customer service įgūdžius net neverta kalbėti.
                Paskutinis taisė John; 2018.11.03, 20:26.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Man sunku patikėti, kad kompanija, kurios turtas (autobusai) atrodo 1:1 kaip Rusijoje - apšnerkštas, nutrintas ir neprižiūrimas - gali būti valdoma skaidriai ir efektyviai. Tiesiog nesueina galai.
                  Gal dėl to, kad jie nevažinėja su VT ir apie tai nieko neišmano, bet vadovauja...

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą

                    Gal dėl to, kad jie nevažinėja su VT ir apie tai nieko neišmano, bet vadovauja...
                    Kitur irgi nevažinėja. Bet niekur neatrodo taip baisiai. Čia tas neracionalus postsovietinis lietuviškas netvarkingumas ir taikstymasis su betvarke. Iš tikrųjų tai čia visgi savivaldybės reikalas užtikrinti, kad paslaugą už pinigus teikianti kompanija tai darytų tvarkingai ir civilizuotai.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Kitur irgi nevažinėja. Bet niekur neatrodo taip baisiai. Čia tas neracionalus postsovietinis lietuviškas netvarkingumas ir taikstymasis su betvarke. Iš tikrųjų tai čia visgi savivaldybės reikalas užtikrinti, kad paslaugą už pinigus teikianti kompanija tai darytų tvarkingai ir civilizuotai.
                      O bet tačiau privatininkai atvažinėję visą vasarą variklių nė karto nevėdino? Ir ką tai galėtų reikšti ??
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Kitur irgi nevažinėja. Bet niekur neatrodo taip baisiai. Čia tas neracionalus postsovietinis lietuviškas netvarkingumas ir taikstymasis su betvarke. Iš tikrųjų tai čia visgi savivaldybės reikalas užtikrinti, kad paslaugą už pinigus teikianti kompanija tai darytų tvarkingai ir civilizuotai.
                        Faktas, kad jie nesupranta, kas yra elementari tvarka.

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                          Na iš tiesų, tarkim tavo draugas laimi konkursą ir tu iš jo perki kokį 100 autobusų, už valstybės lėšas. Nejaugi varysi tą ne kokį autobusą pas tą patį draugą, kuris gal būt tau net padovanojo "kažką" už tai, kad pas jį pirkai. Bet aš čia ne apie mūsų VT.

                          Bet ir mūsų VT, kokia FNTT nuodugni patikra ir rotacija nepakenktų, va kokia puiki LG restruktūrizacija duoda rezltatų.
                          Nieko ten LG apart piaro gero nedaro. Tuo labiau, kad visi "žiedeliai" - suskaidymas į atskiras įmones dar priešakyje. Beje. autobusų ir troleibusų parkus tai apjungė, o LG ruošiasi skaidyti.

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                            O bet tačiau privatininkai atvažinėję visą vasarą variklių nė karto nevėdino? Ir ką tai galėtų reikšti ??
                            O nauji Solariai vėdino? Ne. Nes autobusai nauji. Pažiūrėsime, kas bus po metų, kitų. Bet besimakaluoajnčius šoninius dangčius po vairuotojo kabina pas Isuzu teko matyti...

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                              O nauji Solariai vėdino? Ne. Nes autobusai nauji. Pažiūrėsime, kas bus po metų, kitų. Bet besimakaluoajnčius šoninius dangčius po vairuotojo kabina pas Isuzu teko matyti...
                              Bent jau pastebiu, kaip nauji Solaris murzinėja.

                              Comment


                                Viduje? Iš išorės? Taigi pas mus koks oras rudenį?

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Viduje? Iš išorės? Taigi pas mus koks oras rudenį?
                                  O tai kas kiek laiko jie plaunami? Kalbu apie vidų. Nuo to, kad atsiras nauji autobusai, apsileidimo įprotis nepasikeis.

                                  Comment


                                    Grindis turėtų teoriškai plauti kasdien. O visą kitą tikriausiai pagal poreikį. Keleivių kultūra irgi ne kažin kokia. Ypač kanopas dėti ant priekyje esančių sėdynių ar mažus vaikus ant sėdynių pastatyti... Kanopas mėgsta užkelti ne tik jaunimas, bet ir pagyvenę. Ko anksčiau tikrai nebuvo. Kur link juda pasaulis?
                                    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.03, 21:27.

                                    Comment


                                      Jeigu radiatoriai ir ventiliatoriaus siurbliai būtų keičiami laiku, ir nuolat aptarnaujami, joks autobusas nevažinėtų su atidarytais variklio dangčiais. Užsiteršę radiatoriai nesugeba aplinkai atiduoti šilumą, išdilę ventiliatoriaus siurbliai negali pasiekti darbinio slėgio. Radiatorius mazgas brangus, ir niekas jų nekeičia, kol jis yra sandarus.

                                      Comment


                                        Čia kaip ir su trečiais passatais, vieni su visiškai standartine aušinimo sistema be problemų vasarą važinėjo per bet kokius kamščius, o kiti išsipjaudavo groteles, apeidavo termojungiklį ir ventiliatoriui paleisti statydavo mygtuką, mesdavo termostatą ant vasaros ir vistiek verkdavo, kad baisiai kaista. Visas skirtumas - savininkas ir jo remonto kultūra.

                                        Comment


                                          Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                          Jeigu radiatoriai ir ventiliatoriaus siurbliai būtų keičiami laiku, ir nuolat aptarnaujami, joks autobusas nevažinėtų su atidarytais variklio dangčiais. Užsiteršę radiatoriai nesugeba aplinkai atiduoti šilumą, išdilę ventiliatoriaus siurbliai negali pasiekti darbinio slėgio. Radiatorius mazgas brangus, ir niekas jų nekeičia, kol jis yra sandarus.
                                          Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                          Čia kaip ir su trečiais passatais, vieni su visiškai standartine aušinimo sistema be problemų vasarą važinėjo per bet kokius kamščius, o kiti išsipjaudavo groteles, apeidavo termojungiklį ir ventiliatoriui paleisti statydavo mygtuką, mesdavo termostatą ant vasaros ir vistiek verkdavo, kad baisiai kaista. Visas skirtumas - savininkas ir jo remonto kultūra.
                                          Tai reikia visos eksploatacijos metu pilti kokybišką aušinimo skystį ir jį tinkamais intervalais keisti. Jeigu pila vandenį iš balos į aušinimo sistemą, tai nieko nuostabaus, kad ji užsiteršia ir užsineša. Ką ten parke pila?
                                          Lygiai tas pats su bet kokiais Passat'ais ar kitais automobiliais, jeigu eksploatuosi kaip priklauso ir pilsi gerus skysčius (tepalai, aušinimo skystis, stabdžių skystis), tai ilgai be jokių didesnių problemų eksploatuosi. Jeigu ilgiau pavažinėsi su vandeniu iš krano, tai viskas iš vidaus užkalkės ir tuomet tik priverstinis ventiliatoriaus įjungimas ar papildomų angų darymas tepadės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X