Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ginthus , Al1 turėjo omenyje, kad niekas iš Santariškių į Stotį nevažiuoja per Laisvės prospektą, t.y. su 2G, nes yra tiesesnis kelias per Kalvarijų su 1G.
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą


    Tai žinoma, dažninti, kaip ir buvo iki visų VT pertvarkų. Dalis 2G autobusų pereitų į 55, o kitą dalį būtų galima panaudoti kitiems maršrutams. Ir tuo pačiu dažninti 16 troleibusą, neištempiant grafikų. All good, pritarčiau tam, ką siūlo A|1.

    Aš vis dar nesuprantu tų G maršrutų logikos, kai stoja kiekvienoje stotelėje, arba velkasi paskui lėtesnį troleibusą jei važiuoja už jo. Reikėjo tiesiog dar labiau sudažninti 6, 26, 44, 45, 47 maršrutus, pakoreguoti trasas, atitinkančias esamas G trasas, ir viskas.
    Belieka tik pritarti.
    Apie troleibusų grafikų ištempimą net nėra ką pasakyti, troleibusai (ypač ryte) stotelėse stovi po keletą minučių, nes per anksti atvažiavo. O SĮSP ir toliau p**a protą, kad ''grafikai sudaromi pagal faktinius važiavimo laikus''. Bent nuo 7 troleibuso būtų galima nubraukti 9 minutes, nuo 16 būtų galima nuimti net 11 minučių! Ir tai tik į vieną pusę.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Aš irgi darbe dirbu su pavojingais įrenginiais, tiek elektros, tiek ir įvairių spinduliuočių. Man (ir visiems kitiems) už tai nieko nemoka papildomai. Sveikatą užtat verčia tikrintis. Taigi, prie ko čia troleibusų vairuotojai ir pavojingi įrenginiai? Dabar atlyginimus nustato darbo rinka, o ne pavojingumo klasė.
      Kompas ir mikrobangė nėra pavojingi įrenginiai, nors šiaip sveikatai ir kenkia, bet už juos tikrai negausi priedų.. 700V įtampa - jau šiek tiek kitas reikalas. Ir nėra skirtumo, ar ter rinką reguliuojasi ar per biudžetinius įkainius.
      Paskutinis taisė Ginthus; 2018.09.06, 15:30.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
        700V įtampa - jau šiek tiek kitas reikalas.
        700V įtampa transporto priemonėje sveikatai nepavojinga, jeigu nebandyti taisyti mechanizmus kai elektra yra įjungta. O ką ten vairuotojas taiso? - nieko, tik retkarčiais užmeta nukritusius "ūsus".

        Comment


          Kad negauna daugiau troleibusų vairuotojai, anksčiau, net mažiau gaudavo ir B kategorijos jiem užtekdavo. Vėliau sujungus parkus ir pagrąsinus streikais lyg suvienodino algas. Bet tikrai daugiau negauna.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Kompas ir mikrobangė nėra pavojingi įrenginiai, nors šiaip sveikatai ir kenkia, bet už juos tikrai negausi priedų.. 700V įtampa - jau šiek tiek kitas reikalas. Ir nėra skirtumo, ar ter rinką reguliuojasi ar per biudžetinius įkainius.
            Aš tau neaiškinsiu, su kuo dirbu. Tūkstančius ta įranga kainuoja.
            VVT nėra biudžetinė įstaiga ir atlyginai nustatomi rinkos būdu.
            Troleibusų vairuotojams reikia T kategorijos.

            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
            Iš Santariškių į pačią stotį niekas su 2G gal ir nevažiuoja, užtat labai daug žmonių važiuoja į Laisvės pr., o 55 čia ne prie ko, nes su tokiu kursavimo dažnumu jis būtų grūste-pergrūstas. Jeigu jį dažninti, tai tuomet dar labiau nesuprantu tokio pasiūlymo logikos - vieną autobusų maršrutą naikinam, kitą autobusų maršrutą stiprinam.
            Arsiakas tau paaiškino.

            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
            Įrodymus ant stalo
            Rezultatas matosi. Visi Lietuvoje šaukia, kad korupcija klesti, šešėlinė ekonomika. O kur įrodymai? Daug nuteistų už tai? Ne. Tai galima teigti, kad visa tai išmislas. Taigi, išmislas visgi ar tai realybė?
            Paskutinis taisė Al1; 2018.09.06, 16:58.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Prie ko čia vairuotojų kategorijos. Yra darbo įkainių kategorijos. Dirbant su pavojingais (elektros) įrenginiais - kategorija aukštesnė.
              O tai su dujiniais autobusais dirbantiems gal irgi yra priemoka už darbą su aukšto slėgio įranga? VVT vairuotojo alga susidaro iš:
              1) darbo maršrutuose valandos x koeficientas 1
              2) "sėdėjimo" rezerve valandos x koeficientas 2
              3) talono kaina x parduotas kiekis x koeficientas 3* (* mažėja, kai pilna visų parduotų talonų suma pasiekia tam tikrą sumą)
              4) priemoka už saugų vairavimą (iš jos išskaičiuojama, kai yra prasižengiama)
              5) priemokos už darbo stažą ir klasę (1/2/3/0 klasės). Šios priemokos yra (buvo?) tik autobusų parke.
              6) priemoka už universalumą (darbą troleibusu ir autobusu).

              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Bent nuo 7 troleibuso būtų galima nubraukti 9 minutes, nuo 16 būtų galima nuimti net 11 minučių! Ir tai tik į vieną pusę.
              Durnystes rašai. Net "reaktyvinis" 2603 visiškai tuščiose gatvėse nesugebės įsipaišyti į tokį grafiką.

              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Kad negauna daugiau troleibusų vairuotojai, anksčiau, net mažiau gaudavo ir B kategorijos jiem užtekdavo. Vėliau sujungus parkus ir pagrąsinus streikais lyg suvienodino algas. Bet tikrai daugiau negauna.
              Troleibusų ir trumpų autobusų vairuotojų algos suvienodintos. Anksčiau troleibusų vairuotojai išties gaudavo mažiau ne tik dėl to, kad buvo mažesni koeficientai, bet dar ir darbo valandų buvo mažiau.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                Įrodymus ant stalo
                Visur public pranesimose VVT atstovai ir net pats Simasius mini kad iki mazdaug 2040 troleibusus tikisi panaikinti. Kokiu dar reikia irodymu? Paguglinkit, tai oficiali pozicija, jos net niekas neslepia. Ir kad naikinimas vyks palaipsniui atsikratant kai kuriu marsrutu bei mazinant tinkla.
                Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.09.07, 02:14.

                Comment


                  Škoda 14Tr11/6 Nr.2126 Vėl prades dirbti. Dabar yra kapitaliniam remonte

                  Comment


                    Grigiškėse laukiama naujo maršruto.
                    Kauno Vokės g.






                    Comment


                      http://www.sbneris.lt/wp-content/upl...-marsruto-.pdf
                      Dar 2016 metų prašymas dėl 28 maršruto pratesimo.

                      Comment


                        Neatrodo, kad stotelės ką tik įrengtos. Tai ilgai laukiama to autobuso...

                        Comment


                          Valų kaimas.
                          Dabar čia 255-o maršruto stotelė, bet matyt greit bus kažkokio (gal 28-o) VVT maršruto stotelė.





                          Comment


                            Stops.lt jau paskelbti tvarkaraščiai ateinančio savaitgalio (22-23d.), dėl Popiežiaus vizito. 22d. tam tikri maršrutai dažninami, pvz. 1G tam tikrais momentais važiuos kas 3-4min. (yra vienas reisas, kad net po 1min nuo praito!), bet yra ir staigių didesnių tarpų, pvz. nuo Jeruzalės 10:41, o sekantis tik 11:05...
                            Paskutinis taisė Mantas95; 2018.09.17, 18:40.

                            Comment


                              Tai matyt tie tarpai bus kai eismas bus uždarytas centre.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Kitas bekomprimisiškas žingsnis turrėtų būti VT gerinimas. Ne šiaip naujesnių autobusų papirkimas, bet esminis gerinimas. Tai tikriausiai reikštų ne vieną ir ne tris naujas tramvajaus linijas.
                                O taip, nes Kreivys ką tik pasakė
                                Po to būtų galima daryti kitas priemones, kaip kad visokias papildomas kvotas, ribojimus ir t.t. Bet esminis reikalavimas turi būti geras VT, kuriuo naudotis nebūtų šlykštu, kaip yra šiandien.
                                BS. Ką tik žmonos paklausiau, kuri kasdien važinėja VT - bomžą sutinka gal kartą per mėnesį.

                                Comment


                                  Bomzu problema juokinga, is kur cia toks mitas? Va PC prie kasos ju pilna, o VT negaliu atsakyt, nes retai naudojuos, bet anksciau tikrai matydavau retai, kaip PC nuolat eileje prie kasos tenka stovet su jais

                                  Comment


                                    Man rodos didesnė problema ne bomžai, o kai kurių žmonių noras važiuoti tik su solidžiai atrodančiais bendrakeleiviais. Nors ir tas pats solidus bendrakeleivis turbūt nepatiktų jei įliptų ką tik po treniruotės ar darbo sode. Visuomeninio transporto tame ir esmė - kokia visuomenė, tokie ir keleiviai... Išblizginti autobusai nepadės jų išvengti. Net jei padidėtų solidžių keleivių kiekis, nesolidžių nuo to nesumažėtų. Nebent sumažėtų tikimybė tokį pamatyt - pilnesniam autobuse nespėtum peržiūrėt visų keleivių.

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Bomzu problema juokinga, is kur cia toks mitas?
                                      Natūrali žmogiška reakcija - ieškoti pateisinimų savo priklausomybei, t.y., "neišvengiamam" automobilio naudojimui
                                      Juk pastebėjot, kad smarkiai atsinaujinus autobusams, beveik nebeapeliuojama, kad "VT sulūžęs, trantai, neveikia kondicionieriai" ir t.t.
                                      Dabar, matyt, likęs esminis stabdis yra socialinė aplinka, ir retkarčiais pasitaikantys bomžai. Tačiau net ir tai kažkokiu kosminiu būdu eliminavus, ir toliau daugelis nesinaudotų VT dėl dar kokios kitos pagrindinės priežasties, pvz., blogų grafikų..
                                      Užtat ir graudu skaityt svaičiojimus apie visokius tramvajus ar, ypač, metro
                                      Paskutinis taisė keleivis13; 2018.09.28, 12:36.

                                      Comment


                                        Nepaisant, kad parašėte tiesos, bet kam čia ant tramvajaus užvažiuoti, kai tai palyginti nebrangi transporto priemonė, bet labai efektyvi ir patogi. Tuo labiau, kad Vilniuje yra patogių trasų.

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          Bomzu problema juokinga, is kur cia toks mitas? Va PC prie kasos ju pilna, o VT negaliu atsakyt, nes retai naudojuos, bet anksciau tikrai matydavau retai, kaip PC nuolat eileje prie kasos tenka stovet su jais
                                          Jūs pasidomėtumėt ne vien savo bet ir kitų nuomone

                                          https://www.madeinvilnius.lt/naujien...syvus-asmenys/

                                          Iš viešojo transporto priverčia išlipti: 52% žmonių nurodė, kad asocialūs asmenys, tai daugiau nei pusė apklaustųjų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X