Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Al1; 2018.08.08, 13:24.
- 1 patinka
-
Apie "Kautrą" turėjau omeny požiūrį į visą VT: vairuotojai be jokių išimčių tik su uniformom (nesvarbu miestas ar gilus kaimas), tik KOKYBIŠKA reklama (papildomos pajamos). Daug reklamų sukasi FB, kaip patogu su jais keliauti ir t.t. jau šioks toks keliavimo autobusais etalonas. Vaizdas kokį mato žmonės vakaruose. Norėdami tik pelno, tikrai sutaupytų, ypač rajonuose. Vadovai pas juos rimti, netgi užsiima "head huntinim'u"
Comment
-
Visa tai piaras. Bet jei maršrutas nuostolingas, jis uždaromas. Štai ir visas jų verslo stebuklas. Norint, kad žmonės naudotųsi VT, maršrutų pelningumas turi būti nei pirmoje, nei trečioje ar penktoje vietoje, o kažkur dar toliau. Bet tam reikalinga visai kitokia valstybės politika VT srityje ir aplamai, liberalizmo marazmų atsisakymo.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKažin, ar aš ir žmona esame bomžai ar nevykėliai.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąReikia uždrausti visą PR ir grįžti prie vienintelės istorijoje pasiteisinusios veiksnios priemonės - prievartos, jeigu reikia ir su smurtu!
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Deja, bet kito kelio kaip išspręsti nesprendžiamų ir išsisenėjusių problemų niekas dar nesugalvojo - tik pjauti. Ekonomiškai išprievartauti persėsti į VT iš automobilių. O liberalūs pezalai apie tai, kad reikia naudotis VT ir pan. niekur dar nepadėjo. Visose šalyse buvo imtasi prievartos - dideli mokesčiai už automobilius, draudimas važiuoti automobiliais ištisomis gatvėmis, ribota galimybė įvažiuoti į tam tikra miestų dalis, parkavimo vietų drastiškas mažinimas, brangus parkavimas, parkingų naikinimas netgi prie prekybos centrų arba visų pirkėjų apmokestinimas, jei užtrunki, pavyzdžiui, daugiau nei 20 minučių. Arba nemokamai parkuojiesi 20 min., jei perki už 10 eurų. Paraleliai, aišku, turi būti vystomas VT.
Parkavimo mažinimas norimo rezultato neduos, geriau visas reikiamas paslaugas skaitmenizuoti, kad nereiktų važinėt kažkur ir viską galima būtų tvarkytis internetu arba sudaryti galimybę priparkavus automobilį suvaikščioti į reikiamas įstaigas. Nereikia pamiršti, kad visuomenėje irgi yra žmonių kurie turi ribotą mobilumą, neturi sveikatos, kad galėtų vaikščiot ilgesnius atstumus ar turi kitą judėjimo negalią.
- 2 patinka
Comment
-
Kituose N miestų davė rezultatus, o pas mus neduos. Taip, neduos, jei bus kreivai daroma. Bet jei bus normaliai daroma, tai duos. Ir kito kelio NĖRA. Taip, turtingi važinėjo ir važinės, bet kai kažkokie ubagas su supuvusioms mašina vaizduoja ponus, užkimšdami gatves, tai yra gerai? Stovi ir ponai, ir ubagai kamščiuose. Ponai ir toliau važinės mašinomis be kjamščių, o ubagai važinės VT irgi be kamščių, ir dauguma pasieks jiems reikiamus objektus ne ką ne lėčiau nei su automobiliu braudamiesi per kamščius. Kas dėl sudrožtų per kelis metus autobusų ar troleibusų, tai ne argumentas. Tai yra dabartinio VT problema, kurią reikia taisyti, o ne inkšti, kad būtent dėl to ir nereikia nieko daryti.
Tai būtent dabar žmonės su ribotu judėjimo galimybe ir turi mažiau galimybių pasiekti tas vietas, kurių jiems reikia. Jiems ir būtų sudarytos dar geresnės sąlygos privažiuoti automobiliu ir jį priparkuoti. O dabar tiesiog viskas užkišta įmitusio bydlo Lexusais, MB ir kitokiom tačkėm.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKituose N miestų davė rezultatus, o pas mus neduos. Taip, neduos, jei bus kreivai daroma. Bet jei bus normaliai daroma, tai duos. Ir kito kelio NĖRA. Taip, turtingi važinėjo ir važinės, bet kai kažkokie ubagas su supuvusioms mašina vaizduoja ponus, užkimšdami gatves, tai yra gerai? Stovi ir ponai, ir ubagai kamščiuose. Ponai ir toliau važinės mašinomis be kjamščių, o ubagai važinės VT irgi be kamščių, ir dauguma pasieks jiems reikiamus objektus ne ką ne lėčiau nei su automobiliu braudamiesi per kamščius. Kas dėl sudrožtų per kelis metus autobusų ar troleibusų, tai ne argumentas. Tai yra dabartinio VT problema, kurią reikia taisyti, o ne inkšti, kad būtent dėl to ir nereikia nieko daryti.
Tai būtent dabar žmonės su ribotu judėjimo galimybe ir turi mažiau galimybių pasiekti tas vietas, kurių jiems reikia. Jiems ir būtų sudarytos dar geresnės sąlygos privažiuoti automobiliu ir jį priparkuoti. O dabar tiesiog viskas užkišta įmitusio bydlo Lexusais, MB ir kitokiom tačkėm.
- 1 patinka
Comment
-
Kaip tik liks daugiau pinigų, nes nereikės išlaikyti mašinos. VT kainuos pigiau. Mašina turi tapti nereikalingu daiktu dideliame mieste. Tai būtent masinė automobilizacija didina socialinę atskirtį - žmonėms nėra paliekama jokios kitos alternatyvos, kaip tik keliauti automobiliu arba iš viso niekur nekeliauti (kalbu apie tolimesnes keliones net ir didelio miesto ribose - pabandyk pėsčias nusigauti iš Antakalnio į Višuliškes; taip, galima pėsčiomis, dviračiu, bet tai ne išeitis). VT buvo sunaikintas ir žmonės buvo tiesiog priversti pirkti automobilį arba likti atskirti nuo pasaulio (čia aš kalbu ne apie didmiesčius, kur visgi išliko šioks toks VT, o apie visus kitus Lietuvos miestus, kur miesto autobusai buvo tiesiog panaikinti ir kaimus, kur priemiestinis susisiekimas liko tik vežti moksleivius į mokyklas). Niekas automobilio turėti neuždraus - turi, sugebi išlaikyti, važinėk. Šiaip tai niekas neskirsto žmonių į ponus ir ubagus, būtent, viešasis transportas juos suniveliuoja, kai visi, ar ofiso planktonas, ar darbininkas, važiuoja tame pačiame autobuse, troleibuse, tramvajuje, metro ar traukinyje, o susisiekimas automobiliais žmones suskirsto į ponus ir ubagus, kai ubagas važiuoja supuvusia mašina, o ponas naujutėlaičiu brangiu automobiliu. Susiekimo optimizavimas ir yra VT plėtra. Bet pas mus tai suvokiama kaip dar daugiau asfalto pakloti, medžių iškirsti, parkingų įrengti. Bet didelėje konkrečiai Vilniaus dalyje to padaryti neįmanoma, o gatvės užkimštos ir susisiekimo pagerinimas įmanomas tik išstumiant automobilius ir gerinant VT. Seniai Vilniuje galima buvo turėti gerą VT, jei valdžioje nesėdėtų valdžiažmogiai laukinio liberalaus kapitalizmo šuntais galvose.
- 2 patinka
Comment
-
Rudens sezonas jau čia pat :
>>>http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1180
2G darbo dienom 5 grafikus aptarnaus Transrevis su Scania!
52 savaitgaliais aptarnaus 2TP.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKarosų nebėr. Gal ir nelaikinai, Transrevis juk ir taip per daug turi Scaniu. Gaila, kad ne 3G pasirinktas, tad toliau į oro uostą seni geri melynai-geltoni MB dardės
Comment
-
Tai reiškia, kad savivaldybė parceliuoja VVT tiesiog be jokio konkurso atiduodama maršrutus. Tai yra nusikaltimas, jei tas perdavimas ne laikinas dėl VVT autobusų stygiaus. O paskui tokie kaip kai kurie iš forumiečių aiškina, kaip privatus verslas yra gerai, kaip valdiškas VVT yra blogai. Kad naujos Scania yra geriau nei senesni VVT autobusai. Tai tiesiog prichvatizacija, nagla.
Comment
Comment