Parašė Eidvis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė myusername Rodyti pranešimą
Na, jeigu daug dalykų priklauso nuo ES finansavimo, tai negerai. O gi vilniečiai buvo pradėję konstruoti Amberius, tai kodėl sustojo? Galbūt nebūtų problemos?
Kas dėl troleibusų surinkinėjimo, tai surinko du vietoje ir sustojo spėčiau dėl to, kad tai nepasiteisino. Aš smarkiai abejoju, kad toks principas yra pigesnis. Svarbiausias faktorius gamyboje yra masto ekonomija, t.y. kuo daugiau gamini - tuo tavo produktas yra pigesnis. Dėl to nėra mažų automobilių gamintojų, o juolabiau tokių, kurie juos surinkinėja pas save garažuose iš užsakytų dalių. Nes kaina užsakant vieną kažkokią detalę gali skirtis dvigubai nuo tos kainos, kokia jinai būtų užsakant jų tūkstantį. Ir tai ne tik dalių kaina, tai liečia visą gamybos procesą, nuo vadybos, projektavimo, dalių užsakymo iki pačios gamybos, kai gaminant produktą dideliais kiekiais dalį gamybos galima perkelti ant robotų, o gaminant vienetus robotai neatsiperka ir viską tenka daryti rankomis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąNustebtum daugiau pasigilinęs, kiek santykinai mažai taršūs yra dyzeliniai autobusai.Štai sveikatai pavojingų azoto oksidų (NOx) vienas naujdas dyzelinis autobusas išmeta net mažiau nei nauja dyzelinė mašina.
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąLabai ačiū Vilniaus savivaldybei už naujus MAN autobusus su neatsidarančiais langais ir liukais, ir karštą vasaros diena pučiamu šiltu kondicionierių oru. Labai gerai, kad jie 3G maršrutu važiuoja, gal turistai negalvos, kad Lietuvoj šalta, egzotiškiems imigrantams, kaip namie, o narkomanams per karšta. Gal toks ir buvo slaptas planas - tuomet labai gudriai suveikta. Šaunuoliai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Cia jeigu pilt AdBlue. Idomu ar tai pas mus daro?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Pila nes nesant adblue skysčiui kompas riboja variklio galią iki minimalios. Kauno mercedes mikriukuose antros pavaros nemeta nesant adblue skysčiui. Bet su laiku manau bus rasta išeitis kaip jo nepiltMano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Prieš mėnesį teko atiduoti automobilį lengvam remontui, kuris užtruko vos 8 d., darbo skirto automobilio sąmoningai atsisakiau, bet buvo proga prisiminti jaunystę ir pasivažinėti viešuoju transportu. Dažniausiai migruoju, tarp Antakalnio, Savanorių pr. ir Santariškių. Galvoju pasidalinsiu savo įspūdžiais, nes turbūt kiekvienam besinaudojančiam viešuoju transportu tenka susidurti su viena ar kita problema.
1. Atrodo, kad vairuotojai moka vairuoti autobusus, o ne keleivius vežti: staigus pajudėjimas iš vietos, staigus stabdymas, lėkimas per mirksintį šviesoforą, važiavimas tiesiai į duobę- ne tik kad yra netausojamas VT, bet ir to paties elmentaraus saugumo tikrai trūksta.
2. Vairuotojai- sėdi užsibarikadavę kabinose, lyg gyventume Rio, kur yra didelė tikimybė būti užpultam ir apiplėštam, dalis kabinų savadarbės(parko gamybos) sulydytos, prilipdytos ir t.t. Kitas dalykas nemanau, kad vairuotojo darbas yra pardavinėti talonėlius, beje jie parduodami visur ir visada ne tik stotelės, kas blaško vairuotoją ir sukelia problemų. Esu tikras, kad čia keleivio pareiga pasirūpinti talonėliu iš anksto.
3. Nors kai kuriuose stotelėse, pastebėjau ženklus, kad lipti tik pro priekines duris, lipama pro ten kur patogiau. Londone sugeba 30-40 žmonių sulipti pro priekines duris, vienoje stotelėje, vis dėl to Vilniuje tai misija neįmanoma. Sutinku, kad Žaliasis tiltas yra išskirtinė vieta, bet manau visur kitur tikrai gali būti laipinama tik pro priekines. Gal tada išvengtume asocialių žmonių ir gerai padauginusių, kurie su savimi atsineša, ne tik keiksmažodžius, antihigieną, bet ir kvapą.
4. Kelionė iš Antakalnio į Savanorius trunka apie 45 min!! Čia be persėdimo, troleibusas stoja kas du šimtus metru(hiperbolizuoju), juda be galo lėtai. Vien tai, kad VT nėrą sudaryta galimybių judėti greičiau, nei automobiliu atgraso nuo šios transporto priemonės. Nesenai pirkti MAN, Soliariai ir Irisbusai yra važiuojanti neventiliuojama, skardos ir plastiko bačka- 38 laipsniai šilumos ir 35 min. autobuse, nėra viliojanti susisiekimo priemonė. Praktiškai teko važiuoti didžiąja dauguma VVT autobusų ir troleibusų- už senuosius Volvo ir Oslo Man, šiai dienai VVT nieko geresnio neturi(naujų Soliarių komentuoti negaliu - važiavau tik dvi stoteles).
Per tas dienas, teko naudotis VT apie 40 kartų - turėjau vieną labai malonę kelionę, tai buvo apie 6.45 ryte su 2 troliebusiu(Soliariu) iki centro, vėsus salonas, nepergrūstas žmonių ir pakankamai greita kelionė. Mielai palikčiau automobilį gerokai dažniau, jei būtų tokios sąlygos- greitas, patogus susisiekimas, kokybišku ir saugiu transportu. Šiai dienai, net didesnis automobilių mokestis ar akcizai nepriverstų pereiti prie VT ir tiesą pasakius labai apmaudu, kad taip yra.Aviate, navigate, communicate
- 10 patinka
Comment
-
Taikliai parašyta. Tačiau prieš kelioliką metų padėtis buvo dar prastesnė! Dabar nepalyginti geriau sureguliuoti tvarkaraščiai. Padaugėjo ar net atsirado autobusų periferijoje. Sugedę autobusai dažniausiai pakeičiami. Dingo kažkokios buvusios keistos pertraukos vos ne pikiniu metu 9-10 ir 18-19 val. Didelis privalumas, anksčiau neprieinamas, on-line judėjimo stebėjimas.
90-ųjų gale kartą teko pasiekti rekordą - 2:50 val. kelionėje iš Salininkų iki Grigiškių. Kitą kartą žmonai teko kulniuoti iš darbo pėsčiom prie -20C (mobiliakus dar ne visi turėjo)..
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą2. Vairuotojai- sėdi užsibarikadavę kabinose, lyg gyventume Rio, kur yra didelė tikimybė būti užpultam ir apiplėštam, dalis kabinų savadarbės(parko gamybos) sulydytos, prilipdytos ir t.t. Kitas dalykas nemanau, kad vairuotojo darbas yra pardavinėti talonėlius, beje jie parduodami visur ir visada ne tik stotelės, kas blaško vairuotoją ir sukelia problemų. Esu tikras, kad čia keleivio pareiga pasirūpinti talonėliu iš anksto.
Apie vilniecio korteles nekalbu, cia butu ideali sistema tiems kas daro pavienes keliones, kad ir turistai.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.06.20, 11:34.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Man taip pat gaila vairuotoju skaiciuojanciu centus uz talonelius. Vien del sito jau neiciau dirbt ten Tas nesamoningas devaisas kuris aptarnauja vilniecio korteles turetu buti ekranas, kuris matosi (nors tiek padarytu), kuriam butu meniu: noriu apmoketi 30min kelione - pridedu bekontakte debeto kortele, atspausdina cekiuka ir vaziuoju sau. Arba isvis be cekiuko, jei jie tingi keist popieriu - jei uzeina kontrolierius paprasytu prisiliesti dar karta ta pacia kortele ir jei ja atpazista, reiskia sumokejau. Net webe nereikia saugoti duomenu.
Apie vilniecio korteles nekalbu, cia butu ideali sistema tiems kas daro pavienes keliones, kad ir turistai.
a) tu pridedi transporto kortelę ir yra nuskaitoma
b) tu pridedi bekontaktę kortelę ir yra nurašoma suma pvz. 1 eur., o jeigu esi studentas, pensininkas ar turi kitų lengvatų, tai jau mielasis čia tavo pareiga pasirūpinti savo nuolaidomis prieš kelionę.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Net keliuose pasaulio miestuose jau ši technologija veikia, kuomet laipinama pro priekines duris:
a) tu pridedi transporto kortelę ir yra nuskaitoma
b) tu pridedi bekontaktę kortelę ir yra nurašoma suma pvz. 1 eur., o jeigu esi studentas, pensininkas ar turi kitų lengvatų, tai jau mielasis čia tavo pareiga pasirūpinti savo nuolaidomis prieš kelionę.
Comment
-
Nesuprantu Metro Vilniuje temos rakinimo. Jau kai kuriomis temomis draudžiama diskutuoti šiame forume?
*
Nuo šiol švieslentėse - snaigės simbolis. Manau, labai retos bus tos snaigės.
Nuo šiol viešojo transporto švieslentėse matysite naują ženkliuką – snaigę. Ji parodys, jog būtent šis autobusas ar troleibusas yra kondicionuojamasPaskutinis taisė liootas; 2018.06.21, 11:20.
- 5 patinka
Comment
-
Birželio 21 d. VVT paskelbė freono pirkimo konkursą: http://www.vilniausvt.lt/skelbiami-pirkimai/
Kažkaip anksčiau nepastebėdavau, kad tokie konkursai išvis būtų skelbiami. Visgi, kol šis konkursas įvyks, tai jau ir vasara baigsis...
- 1 patinka
Comment
-
Vilniaus viešojo transporto stotelėse įrengiami nauji paviljonai – iki rudens pirmieji 44, o iš viso net 100
Nuo šiol vilniečiams laukti viešojo transporto bus patogiau – stotelėse įrengiami nauji keleivių laukimo paviljonai. Birželio mėn. 7 paviljonai pastatyti šiose viešojo transporto stotelėse: po vieną Kalnėnų, Elektros ir po du paviljonus abiem kryptimis Alėjos, Salininkų bei Rodūnios sodų stotelėse. Planuojama, kad iki rugsėjo mėnesio pabaigos savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ įrengs dar 37 naujus keleivių laukimo paviljonus...
Mobiliojoje programėlėje „Trafi“ jau galima apmokėti viešojo transporto bilietus banko kortele
Nuo šiol Vilniaus viešojo transporto bilietus galima pirkti banko kortele. Pamirškite apie prisijungimo kodus ir generatorius. Įvedus savo kortelės duomenis kartą, mobiliuosius bilietus galėsite pirkti vos vienu paspaudimu...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Nustebtum daugiau pasigilinęs, kiek santykinai mažai taršūs yra dyzeliniai autobusai.Štai sveikatai pavojingų azoto oksidų (NOx) vienas naujdas dyzelinis autobusas išmeta net mažiau nei nauja dyzelinė mašina. https://www.theguardian.com/environm...ses-data-shows
Bet kuriuo atveju, kad ir bus įvestas mokestis, nemanau kad keliasdešimt ar net keli šimtai eurų per metus mokesčio turėtų kažkokį didelį jaučiamą ekonomį poveikį autobusams.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Kas dėl troleibusų surinkinėjimo, tai surinko du vietoje ir sustojo spėčiau dėl to, kad tai nepasiteisino. Aš smarkiai abejoju, kad toks principas yra pigesnis. Svarbiausias faktorius gamyboje yra masto ekonomija, t.y. kuo daugiau gamini - tuo tavo produktas yra pigesnis. Dėl to nėra mažų automobilių gamintojų, o juolabiau tokių, kurie juos surinkinėja pas save garažuose iš užsakytų dalių. Nes kaina užsakant vieną kažkokią detalę gali skirtis dvigubai nuo tos kainos, kokia jinai būtų užsakant jų tūkstantį. Ir tai ne tik dalių kaina, tai liečia visą gamybos procesą, nuo vadybos, projektavimo, dalių užsakymo iki pačios gamybos, kai gaminant produktą dideliais kiekiais dalį gamybos galima perkelti ant robotų, o gaminant vienetus robotai neatsiperka ir viską tenka daryti rankomis.Paskutinis taisė Al1; 2018.06.22, 22:15.
- 2 patinka
Comment
Comment