Praeitam temos puslapy yra įkelta savivaldybės sutartis su privatininku, ir ten juodu ant balto parašyta - rezervas autobusą turi pakeisti per 30min., priešingu atveju numatyta už reisą nemokėti. Tai kam komentuoti nesąmones ?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Gerai, o faktai, jog:
Vietoje sugedusio 8030 pirmąją savaitę 7-am maršrute, išvažiavo 8022?
Vietoje į avariją papuolusio 7008 11-am maršrute, į rezervą išvažiavo 7060?
Nebent pas pastarąjį pasenusios žinios, matomai, jog sugedus privatininko autobusui, rezervas nebus siunčiamas
Aišku, buvo žiemą atvejis, kad ryte sugedęs vienas 88 maršruto autobusas nebuvo pusdienį niekuo kitu pakeistas.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė jpou Rodyti pranešimą
Taip - daug kur privatizacija nebuvo sekminga, nes tai buvo daroma tik atgavus nepriklausomybe. Nebuvo aisku nei ko tikimasi is privataus valdytojo, nei ka veikti su gautais pinigais. Privatizuojant dabar, manau rezultatai butu kitokie. Lietuvos Telekomas buvo sekmingos privatizacijos pavyzdys. Dabar Lietuvoje yra viena dinamiskiausiu telekomunikaciju rinku Europoje, kur vyksta cut-throat konkurencija kainomis ir paslaugomis visuose telco paslaugu sektoriuose.
Taciau as nesutinku, kad viesasis transportas turi buti kazkoks isskirtinis, kaip pvz. elektros tinklai ar vandentiekis. Tai nera naturali monopolija, ir (neskaitant troleibusu) VT neturi kazkokios isskirtines infrastrukturos, kurios negaletu susikurti privatus paslaugos teikejas. Kas padaro VT tokiu isskirtiniu, kad ji reiketu municipalitetiniu?
Lietuvos telekomas nesėkmingos privatizacijos pavyzdys. O bet tačiau, jį nupirko valstybinis (tuo metu ir dar gerokai daugiau nei dešimtmetį po to) Suomijos telekomas...
Parašė jpou Rodyti pranešimąBet gal vietoj to, kad savivaldybe uzsiimtu verslu ir verslo prieziura, geriau uzsiima tik kokybiska verslo prieziura? Nematau priezasciu kodel savivaldybe negaletu tureti 2/3 privaciu tiekeju veikianciu PSO principu, ir kuriems marsrutai butu skirstomi pagal pasiektus/nepasiektus ekonominius ir kokybinius rodiklius. O transporto ukio technine dali tegu patys privatus paslaugos teikejai tvarkosi - kuo efektyviau tvarkysis - tuo daugiau gaus pelno. Kaip jau minejau - lastybines imones veikdamos be konkurencijos ir su minimalia (arba isvis be jokios) prieziuros - tampa taip pat neefektyvios. Tai kad savininkas - savivaldybe ar valstybe jokiu budu negarnatuoja efektyvumo.
Parašė jpou Rodyti pranešimą
Kuo visas tas rant'as apie privaloma draudima prisideda prie diskusijos apie VT? Bet galim sita minti papletoti. Privalomi dalykai idealiu atveju atsiranda tada, kai manoma kad nauda visuomenei bus didesne nei zala, kad valdzia primeta sprendima. Kaip suprantu, jus pries privaloma draudima, nes tai yra liberalu ismislas. Taciau laikantis tokios pacios minties eigos mums reiketu atsisakyti is socialinio draudimo - nes tai irgi yra privalomas dalykas, ir proteguoja valstybini versla (Sodra yra valstybine imone). Bet taip pasiektume libertaru svajone - o ju juk taip nekenciam... Beje - primenu, kad ir Jusu taip daznai giriamame komunistiniame istorijos laikotarpyje ukininkam/zemdirbiam buvo privalomas draudimas.
Parašė jpou Rodyti pranešimąKiek cia daug prielaidu!- Kodel jus manot, kad bankas skolintu VVT su savivaldybes garantija, jei neskolintu paciai savivaldybei?
- Taip, garantavo Transreviui, bet nemokumo rizika dabar yra taip pat Transreviui. Jei savivaldybe nustos moketi - Transrevis tures daug padevetu autobusu, kuriu kaip pats minejote, verte bus smarkiai kritusi.
- Ar tikrai savivaldybe galejo gauti ES lesas paprastu (ne ekologisku) autobusu isigijimui?
- Atsakant ir kas tada - tai bus sprendziama manau likus 2-3 metam iki sutarties galo. As neturiu kristolinio rutulio ir nezinau kokia bus makroekonomine padetis ir savivaldybes ekonomine situacija. Gal bus galima sudaryti tokia pat sutarti geresnemis salygomis su kitu tiekeju? Gal Transreviui bus ekonomine krize ir jis tuos autobusus pigiai parduos atgal savivaldybei? Gal (cia visgi 7 metai i prieki) Tesla ar dar kas nors sukurs efektyvius akumuliatorius, ir mes noresim pereiti prie 100% elektriniu autobusu. Tuomet galvos skaismas ka veikti su nudroztais 7 metu senumo autobusais bus Transrevio. Kodel siulot atsisakyti veikimo laisves, kai kalbama apie dalykus kurie bus taip negreitai ateityje?
Žinoma, kad nemokumo rizika didesnė pas "Transrevį" ir latvius. Tai gal pridėjo pliusų prie kredito grąžinimo garanto? Ne.
Galėjo savivaldybė gauti lėšas ir pirkti dujinius autobusus. Lietuvoje ir taip visiškai mažai skiriama ES lėšų VT sričiai, todėl galima buvo prašyti. Tuo labiau, kad didelė dalis naudotų dujinių skandinavų jau buvo nurašyta, o šiuo metu ir visi. Galima buvo parką papildyti ekologiškesnėmis transporto priemonėmis. Tai būtų kainavę kiek brangiau, bet juk lėšos tai ES, o savivaldybė (VVT) prisidėtų apie 1/4 ar 1/5 dalimi.
Per anksti kalbėti apie elektrinius autobusus, nereikia šokinėti aukščiau bambos.
7 metų autobusai nenudrožti. Niekas niekur tokio amžiaus autobusų nenurašinėja, taip kad nereikia čia tos demagogijos apie "Transrevio" galvos skausmą. Jei jis būtų pirkęs juos už savo pinigus, tai taip, tai būtų tik "Transrevio" galvos skausmas. O dabar jis juos pirko už kreditą, kurį išmokės už valdiškus pinigus, gaunamus už pervežimus. Tie pinigai galėjo likti VVT kišenėje, ir autobusai būtų nupirkti VVT, ir vežtų jie keleivius ne 7 metus, o bent jau 15 metų.Paskutinis taisė Al1; 2018.05.04, 20:54.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLLRI pasakėles. Kai valstybė neturi nei turto, nei užsiima vertslu (ar savivaldybės), tai jos yra niekas. Štai net prokurorų skyrimą, kaip aiškėja, įtakojo stambus kapitalas. Tai būtų buvę neįmanoma, jei tokio stambaus kapitalo tiesiog nebūtų.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO tai kaip tokiam ubagams kaip "Transrevis" ir latvių B-Bus, kurie sudarė bendro veikimo sutartį ir ėjo į konkursą, paskolino? Kažkokios užčiuchintos mikrobų firmelės, o gavo kreditą. "Transrevis" išviso buvo likęs tik su maršrutais į Kauną, Alytų ir keliais Vilniaus subnuomojamais, su mikrobais, kurių didesnės dalies amžius buvo apie 15 metų... Latvių padėtis ir mikrobų pakras geresnis.
Žinoma, kad nemokumo rizika didesnė pas "Transrevį" ir latvius. Tai gal pridėjo pliusų prie kredito grąžinimo garanto? Ne.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGalėjo savivaldybė gauti lėšas ir pirkti dujinius autobusus. Lietuvoje ir taip visiškai mažai skiriama ES lėšų VT sričiai, todėl galima buvo prašyti.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTuo labiau, kad didelė dalis naudotų dujinių skandinavų jau buvo nurašyta, o šiuo metu ir visi. Galima buvo parką papildyti ekologiškesnėmis transporto priemonėmis. Tai būtų kainavę kiek brangiau, bet juk lėšos tai ES, o savivaldybė (VVT) prisidėtų apie 1/4 ar 1/5 dalimi.
- 1 patinka
Comment
-
Vilniaus transporto istoriją gaubia paslaptys ir anekdotai https://www.lrytas.lt/kultura/istori...dotai-6186932/Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė jpou Rodyti pranešimą
Tai Jusu nuomone apie LLRI yra placiai zinoma. Taciau kur argumentai, kodel negali buti VT organizuojamas PSO principu, kur marsrutu kiekis kiekvienam tiekejui skirstomas pagal pasiektus kokybinius parametrus?
Parašė jpou Rodyti pranešimąBet cia Jusu prielaida apie koncerno nemokumo rizika. Juos gali finansuoti daug kas - privacios lesos, bankas, autobusu gamintojas (sakyciau labiausiai tiketina). Vilniaus miesto savivaldybei siaip jokio skirtumo kas finansuoja, kol paslauga yra suteikiama.
Parašė jpou Rodyti pranešimąKodel manot, kad nebuvo prasyta ir taip maksimaliai kas imanoma?
Tai siulot prasyti ES lesu senu nurasytu autobusu pirkimui?
Manau, kad nebuvo. Būtų apie tai skelbta - kad savivaldybė ketina įsigyti autobusų už ES lėšas ir prašys jų...
Kokių dar senų autobusų pirkimą už ES lėšas? Atrodo aiškiai parašiau, kad 100 dujinių naudotų skandinavų, kurie kažkada tai buvo nupirkti, iki vieno nurašyti ir jų vietą galėjo užimti ekologiškesni už dyzelinius dujiniai autobusai už ES lėšas (čia apie tuos 100, kurie dabar "Transrevio", o ne 150 Solarių, kurie pirkti paėmus komercinį kreditą).
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNuo birželio 16 visi Grigiškių maršrutai važiuos iki 68-o maršruto stotelės "Grigiškių žiedas"
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
28-ą lygtais iki Vosyliukų nežadėjo paleisti?
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Pirmą kartą girdžiu, jog ten norėjo paleisti.
Mes, Trakų rajono Valų ir Vosyliukų kaimų bendruomenės "Kaimynai" nariai, atstovaujanti 537 narius ir kiti Valų ir Vosyliukų kaimų gyventojai prašome prašome SĮ "Susisiekimo paslaugos" PRATĘSTI 28-ojo autobuso maršrutą iki Valų ir Vosyliukų kaimų, Trakų rajone.
2018 m. liepos 1 d. baigiasi Trakų rajono savivaldybės sutartis su UAB "Centvalis" ir nuo tos dienos nebebus vykdomas 255 mikroautobuso maršrutas, kuris yra vienintelis susisiekimas su Valų ir Vosyliukų kaimais Trakų rajone iki Vilniaus.
- 1 patinka
Comment
-
Maža ko jie nori. Ten turi važiuoti priemiestinis VT, o ne miesto. Tai viena. Antra, jau seniai laikas, kad priemiestinio VT organizavimas būtų ir miestų, turinčių atskirą savivaldą, funkcija kartu su gretimais rajonais. Nes dauguma rajonų atvirai žlugdo VT su miestu, išskyrus Vilniaus, Šiaulių rajoną.
- 1 patinka
Comment
-
Labai prastai ir nelogiškai padaryta 59 maršruto (vieno iš pagrindinių Grigiškių maršrutų) trasa. Į Grigiškes jis važiuos pro popieriaus fabriką (tiesa, prie Kauno Vokės sodų jokia nauja stotelė nenumatyta), o atgal - Kovo 11-osios gatve. Bet maršrutas nebus žiedinis - Senosiose Grigiškėse bus atstova. Kitaip tariant, Grigiškių daugiabučių gyventojai šiuo autobusu grįžti namo nebegalės. Nesąmonė. Geriau jau būtų tokia trasa leisti 28 autobusą, ir be atstovos A68 žiede.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąLabai prastai ir nelogiškai padaryta 59 maršruto (vieno iš pagrindinių Grigiškių maršrutų) trasa. Į Grigiškes jis važiuos pro popieriaus fabriką (tiesa, prie Kauno Vokės sodų jokia nauja stotelė nenumatyta), o atgal - Kovo 11-osios gatve. Bet maršrutas nebus žiedinis - Senosiose Grigiškėse bus atstova. Kitaip tariant, Grigiškių daugiabučių gyventojai šiuo autobusu grįžti namo nebegalės. Nesąmonė. Geriau jau būtų tokia trasa leisti 28 autobusą, ir be atstovos A68 žiede.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Prielaida, kurios realumas artimas 100 proc. Kokios privačios lėšos gali finansuoti? Labdara kažkas užsiima? Ir kas fali duoti tiek milijonų, kiek reikia 100 autobusų įsigyti? Todėl nereikia čia nesąmonių. Tokie dalykai ir tokios finansinės apimtys finansuojami bankų ir tik bankų. Autobusų gamintojas nefinansuos, tuo labiau kažkoks tai turkų Isuzu ir Scania. Kur jie tuos autobusu paskui kiš, jei "Transrevio" ir latvių konsorciumas užsilenks?
https://www.scania.com/lt/lt/home/pr...e/finance.html
Comment
Comment