Ir ką? Pirma, didžiausiuose miestuose jokių konkursų nėra. Antra, kokie nafig konkursai gali būti troleibusams ar metro? Ten išnuomojama veikla, o visas turtas, visa infrastruktūra ir transporto priemonės priklauso miestams ar regionams. Taip pat ir autobusai dažniausiai perkami už valdiškus pinigus ir atiduodami privatininkams konkurso būdu eksploatuoti. Nieko gero iš tokio modelio nėra. Kitas dalykas, kad pas buržujus niekada gal kai kuriuose miestuose ar regionuose ir nebuvo valdiško VT. O pas mus jis buvo ir yra valdiškas. Galiausiai daug ko tiesiogiai kas yra Vakaruose pas mus taikyti negalima, nes neveiks arba bus nesąmonė...
Aha, vidutinis atlyginimas... Į rankas? O kiek valandų vairuotojai dirba? Ir kiek VVT gauna? ~100 eurų daugiau. Ir dar profsąjunga yra, kuri gina darbuotojų teises.
Aha, vidutinis atlyginimas... Į rankas? O kiek valandų vairuotojai dirba? Ir kiek VVT gauna? ~100 eurų daugiau. Ir dar profsąjunga yra, kuri gina darbuotojų teises.
Comment