Net tarp Lazdynų ir Karoliniškių nevisiems užteks sveikatos. Nuo 120 m iki 172 m.
Jei Zorro aklai nesivadovautų klaidingu žemėlapiu (virš Laisvės pr. jau yra viadukas) ir nevažiuotų MTB stiliumi į kalvų keteras, o mintų jau šalia įrengta dviračių tako atkarpa, tai skirtumas būtų nebe 52 m, o 38,5 m. Močiutė net įmintų tiek.
Palyginimui: su dviračiu rodo 19 min. 3,21 km atstumui, kas yra absurdas, nes gaunasi tik 10,1 km/h vidutinis greitis (realybėj su šviesoforais nepersistengiant apie 20 km/h gautųsi).
Su VT 13–19 min + dar reiktų palaukti stotelėje.
Sostinės viešuoju transportu – daugiau kaip pusė milijono kelionių kasdien, populiariausi – greitieji autobusai
Nesu duomenų analizės profas, bet kaip 57 vienu metu gali būti ir trečioje vietoje pagal efektyvumą ir keturioliktoje vietoje pagal neefektyvumą ? Panašiai yra ir su 26 kuris yra dvidešimtas pagal efektyvumą ir keturioliktas pagal neefektyvumą ? Kaip išvis tas pats maršrutas gali būti ir labai efektyvus ir labai neefektyvus ?
Nesu duomenų analizės profas, bet kaip 57 vienu metu gali būti ir trečioje vietoje pagal efektyvumą ir keturioliktoje vietoje pagal neefektyvumą ? Panašiai yra ir su 26 kuris yra dvidešimtas pagal efektyvumą ir keturioliktas pagal neefektyvumą ? Kaip išvis tas pats maršrutas gali būti ir labai efektyvus ir labai neefektyvus ?
26 maršrutas yra efektyvus, nes per dieną vienas maršrutu važiuojantis autobusas perveža 1050 keleivių
26 maršrutas nėra efektyvus, nes per dieną tuo maršrutu pervežama TIK 1050 keleivių.
Trumpiau tariant vienas autobusas dirba efektyviai, perveža didelį skaičių keleivių, tačiau kadangi jis dirba tik vienas, tai per dieną tuo maršrutu pervežamas labai nedidelis keleivių skaičius.
Dėl 57 maršruto
57 marštuto vienas autobusas per dieną perveža 1498 keleivius. T.y tiek pat, kiek pvz vienas 1G autobusas (1493 keleiviai)
Tačiau tuo pat metu, vieno autobuso užpildymas yra tik 6,57 procentai??? (Palyginimui, to paties 1G autobuso vidutinis užpildymas yra 27,96 procento)
Tai arba 57 maršrute važinėja super-duper talpūs, kelių futbolo stadiono ilgio autobusai... arba čia įvelta klaida.
Spėjų ir šiaip tik atvykus jų neišeina iškart į gatves paleisti, reikia visokių registracijų, dokumentų tvarkymo, techninės apžiūros praėjimo ir įvertinimo ar nėra kokių gamyklinių defektų.
Spėjų ir šiaip tik atvykus jų neišeina iškart į gatves paleisti, reikia visokių registracijų, dokumentų tvarkymo, techninės apžiūros praėjimo ir įvertinimo ar nėra kokių gamyklinių defektų.
vienus metus nereik technikinės praeidinėt jokioms transporto priemonėm įsigytom iš gamintojo (naujom)
Net jeigu pirminė TA naujai transporto priemonei duotų teisę važinėti 10 metų, tai nekeičia fakto, kad reikia ją reikia atlikti bei sutvarkyti visus dokumentus.
Naujų Soliarių pristatymas vyks gegužės 4 d., penktadienį, Katedros aikštėje, bus visą dieną įvairių pramogų ten, siekiant pritraukti vilniečius susipažinti su autobusais. Po pristatymo tikriausiai ir išriedės į gatves. Greitu metu turėtų būti paskelbta oficialiai apie renginį.
Comment