Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą
    neįsivaizduoju, kaip savaime pats VT gali būti patogiau už automobilį? taip nėra ir nebus. turi būti dėl vienų ar kitų priežasčių tiesiog NEpatogu naudotis automobiliu. kelias paminėjote, ir tai logiška, viskas čia savo vietoje.
    Gali buti dar ir kaip patogesnis, jeigu tai Light Rail, kuris nestoja prie sviesoforu, tokio tipo kaip Londono DLR.

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

      Gali buti dar ir kaip patogesnis, jeigu tai Light Rail, kuris nestoja prie sviesoforu, tokio tipo kaip Londono DLR.
      Ir aišku tokiame mieste kaip Londonas, o ne Vilnius.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Ir aišku tokiame mieste kaip Londonas, o ne Vilnius.
        manau bent 1-2 linijos turetu pasisekima ir Vilniuj Pvz Santariskes - Stotis (centre po zeme) - Oro uostas ir nuimtu labai nemazai trafiko. Aisku cia jau nieko bendro su parkavimo tema..

        Comment


          Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą
          neįsivaizduoju, kaip savaime pats VT gali būti patogiau už automobilį? taip nėra ir nebus. turi būti dėl vienų ar kitų priežasčių tiesiog NEpatogu naudotis automobiliu. kelias paminėjote, ir tai logiška, viskas čia savo vietoje.
          Nemažai žmonių tiesiog nemoka planuoti savo gyvenimo, todėl jiems automobilis yra "patogu". Į parduotuvę galima užsukti pakeliui iš darbo, o ne prekintis maistu savaitei į priekį; vaikai į mokyklą, baseiną ir pan. tikrai gali nuvažiuoti patys VT (jeigu dėl objektyvių ar subjektyvių priežasčių nuo namų iki mokyklos yra keli km). Argumentas "mašina reikalinga darbui" išvis skamba juokingai - tam yra įmonės tarnybinis transportas.
          ​​​

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Nemažai žmonių tiesiog nemoka planuoti savo gyvenimo, todėl jiems automobilis yra "patogu". Į parduotuvę galima užsukti pakeliui iš darbo, o ne prekintis maistu savaitei į priekį; vaikai į mokyklą, baseiną ir pan. tikrai gali nuvažiuoti patys VT (jeigu dėl objektyvių ar subjektyvių priežasčių nuo namų iki mokyklos yra keli km). Argumentas "mašina reikalinga darbui" išvis skamba juokingai - tam yra įmonės tarnybinis transportas.
            ​​​
            keleivis13 turbūt turėjo omeny, kad atmetus visus papildomus faktorius važiavimas automobiliu yra patogiau nei VT. Garantuota sėdima vieta, paima/priveža iki durų, važiuoja būtent tada kai reikia ir būtent ten kur reikia.

            O ką jei patinka valgyt šviežią maistą, o ne pirkti pusgaminius savaitei į priekį? Nors bet kokiu atveju argumentas apie apsipirkimą niekinis. Galima labai sėkmingai apsipirkinėti mažais kiekiais kasdieną važinėjant VT. Tuo tarpu savaitinis apsipirkimas su VT yra daug sudėtingesnis.

            O dėl įmonės tarnybinio transporto - matosi tamsta visiškai nesusipažinęs su mažesnėm įmonėm... O didelėse dažnai atvirkštinė situacija - tarnybiniu transportu leidžia naudotis ir po darbo valandų.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Parkavimo vietų skaičiaus didinimas bet kur Vilniuje būtų visiškas dead end.

              Turėtų būti du prioritetai: VT gerinimas ir parkavimo vietų naikinimas arba apmokestinimas, tokiu būdu dirbtinai kuriant paklausos mažėjimą automobiliams ir tuo pačiu jų parkavimo vietoms. Nesvarbu, kokia tvarka

              Galima tai manipuliuoti ir įvedant papilomas privalomas auto draudimo įmokas (kaip Kasko), kurios jobtelėtų nemenkomis sumomis kiekvieną mėnesį, ko pasekoje dalis vodytėlių tiesiog atsisakytų mašinos. Esmė ta, kad nemaža dalis tų, kurie užgriozdina daugiabučių kiemus savo mašinomis, realiai neturėtų išgalėti tas mašinas išlaikyti. O tie, kas mašinas turėti išgalėtų, tikriausiai išgalėtų pasirūpinti ir asmenine parkavimo vieta. Problema gana lengvai išsprendžiama. Galima parkingo vietų demandą sumažinti kokiais 50% vien tik patvarkius mokesčius.
              Visados lengva viską apmokestinti, bet nereikia pamiršti, kad dėl to nukentėtų rajonuose gyvenantys žmonės, kurie daug neuždirba, o mašina jiems reikalinga nuvažiuoti į darbą Vilniuje ar iš jo nes VT nevažiuoja pakankamai dažnai.

              Comment


                Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą

                Visados lengva viską apmokestinti, bet nereikia pamiršti, kad dėl to nukentėtų rajonuose gyvenantys žmonės, kurie daug neuždirba, o mašina jiems reikalinga nuvažiuoti į darbą Vilniuje ar iš jo nes VT nevažiuoja pakankamai dažnai.
                Na kur jau taip nevažiuoja VT Vilniuje?

                O ėjimas pėsčiam ar važiavimas dviračiu nelygis?

                Comment


                  "Prieš ketvertą metų iš salono įsigijau naują automobilį už 55 tūkst. litų. Toks pats modelis beveik tiek pat tada kainavo ir Lietuvoje. Tačiau sudėjus visus privalomus mokesčius galutinė mašinos kaina padidėjo beveik tris kartus - iki 150 tūkst. litų. Štai ir atsakymas, kodėl turtingoje ir dažnai dėl gyvenimo kokybės liaupsinamoje Danijoje automobilių parkas netviska prabanga", - aiškino L.Jonikas

                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=43197919

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Na kur jau taip nevažiuoja VT Vilniuje?

                    O ėjimas pėsčiam ar važiavimas dviračiu nelygis?
                    Norėčiau pamatyti, kaip 30km ar daugiau eitum pėsčiomis ar važiuotum su dviračiu į darbą. Kalba ėjo ne apie Vilnių o apie aplinkinius rajonus. Visuotinis draudimo kainų kėlimas ir papildomų mokesčių apdėjimas naudos neduos niekam. Miesto problemos turi būti spręndžiamos mieste, o ne taip, kad nukentėtu su juo net nesusiję žmonės. Tegul daro patrauklesnį VT, iškelia ofisus už miesto ir padaro efektyvų ir patrauklų VT iki jų, ir problemų tokių didelių nebus.

                    Comment


                      Šiuolaikinis gyvenimas neapsiriboja namai-darbas-namai. Reikia spėti visur. Automobilis joks prabangos rodiklis. Jis reikalingas kad galetum gyvent visaverti ir komfortiska gyvenimą, kurio vertas kiekvienas žmogus. Spėti nuvežt du vaikus i skirtingus darželius, nes i viena negalejai papult? Nuvežt seneli i poliklinika? Laukt autobuso prie - 20? Ar prie +30? Lyjant? O kaip del išvykų už miesto / i kaima / prie gamtos? Kaip grįžti nakti is darbo? Čia dabar visi sveikuoliais patapo kad mint dviračiais, jau žmonių su negalia ar kitom sveikatos problemom neliko?

                      Comment


                        Jei turi garažą - OK. Bet jei naktį grįžęs statai mašiną ant vejos ir darai iš Lietuvos Bangladešą - ne OK.

                        Comment


                          Sostinės viešuoju transportu – daugiau kaip pusė milijono kelionių kasdien, populiariausi – greitieji autobusai

                          Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujienos/transportas/viesasis-transportas/sostines-viesuoju-transportu-daugiau-kaip-puse-milijono-kelioniu-kasdien-populiariausi-greitieji-autobusai/

                          Comment


                            Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą

                            Norėčiau pamatyti, kaip 30km ar daugiau eitum pėsčiomis ar važiuotum su dviračiu į darbą.
                            3 metus (isskyrus gruodi-vasari) vazinejau i darba 23 km i viena puse dviraciu. Kol yra noras ir galimybes (dusas darbe), tol tokie atstumai nera problema.

                            Comment


                              Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą

                              Norėčiau pamatyti, kaip 30km ar daugiau eitum pėsčiomis ar važiuotum su dviračiu į darbą.
                              Įrašyti ir įkelti į Youtube?
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                Net neabejoju, kad visada galima rasti priežasčių kodėl važiuoti dviračiu į darbą nėra patogu. Todėl niekas nesvajoja ir nesako, kad absoliučiai visi turi važiuoti dviračiu arba vien tik viešuoju transportu. Taip niekada nebus. Net vakaruose taip nėra. Ko reikia siekti, tai, kad tie, kurie be jokių sunkumų GALI persėsti į viešąjį transportą arba ant dviračio, tą ir padarytų. O tam reikia gerų sąlygų. Jos ir kuriamos.

                                Comment


                                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                  Įrašyti ir įkelti į Youtube?
                                  Jeigu tik yra noro tai prašom. Tik užfiksuot reiktų kiek laiko važiuota.

                                  Comment


                                    Tenka važiuot i darbą ir VT, ir automobiliu, ir dviračiu. Tokie pastebėjimai:
                                    1. Dviratis visad greičiau nei viešasis transportas: važiuojant VT reiktų įskaičiuot pėdinimą į/iš stotelės + laukimas, VT maršrutas gerokai ilgesnis.
                                    2. Dviratis taps transporto priemone į darbą tik tada, kai atvažiuosi per daug nesuprakaitavęs. O tam reik kad minimas būtų kuo tolygesnis - bortai ir prastos kokybės šaligatviai yra didžiausia problema.
                                    4. Visad rinkčiausi VT vietoj auto, nes nereik ištisai susitelkus baranką sukiot. Bet deja VT žiauriai laiką ryja. Automobiliu per visą diena sugaišti 30 min, o viešuoju 1,5 val (dviračiu 45min).

                                    Comment


                                      Kaip toks kelio profilis? Kasdieniam važinėjimui dviračiais.
                                      Žaliasis tiltas - Lentvaris 22 km.




                                      Comment


                                        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                        Kaip toks kelio profilis? Kasdieniam važinėjimui dviračiais.
                                        Žaliasis tiltas - Lentvaris 22 km.



                                        Nu tai tu važiuok vt arba automobiliu. Kas draudžia? Lai dviračiais pirma pasinaudoja tie, kurie gyvena visokiuose Lazdynuose, Karoliniškėse etc.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Nu tai tu važiuok vt arba automobiliu. Kas draudžia? Lai dviračiais pirma pasinaudoja tie, kurie gyvena visokiuose Lazdynuose, Karoliniškėse etc.
                                          Net su alaus tam tikru kiekiu nesuprantu ką norėjai pasakyti. Šiaip nesvarbu.
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X